Για παραπλανητικό marketing
Κατατέθηκε μήνυση κατά της Sony για παραπλανητικό marketing του παιχνιδιού Killzone: Shadow Fall. Η Sony είχε υποσχεθεί native ανάλυση σε multiplayer και single player "1080p", όπως αναγράφεται και στο πίσω μέρος του κουτιού του τίτλου.
Η δικηγορική εταιρεία Edelson εκ μέρους του χρήστη Douglas Ladore "και άλλων" ζήτησε για τις ζημιές από τη Sony, 5 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Ladore περιέγραψε συγκεκριμένα ότι αφού είχε διαβάσει για τις υποσχέσεις της Sony περί 1080p, αγόρασε το παιχνίδι και μπαίνοντας στο multiplayer mode είδε μια θολή εικόνα σε σχέση με αυτό που περίμενε. Όπως είχε αναλύσει το Digital Foundry σε άρθρο του, το παιχνίδι στο multiplayer mode χρησιμοποιεί ανάλυση 960x1080, αντί για 1920x1080, τη μισή οριζόντια ανάλυση δηλαδή, "γεμίζοντας" το υπόλοιπο με μια "έξυπνη" τεχνική που ονομάζεται "temporal reprojection".
H Sony παραδέχτηκε αυτήν την τεχνική και την ανέλυσε υποστηρίζοντας πως όλοι οι τίτλοι που κυκλοφορούν και δηλώνουν "native 1080p" κάνουν render τα particles, το ambient occlusion, ακόμα και το φωτισμό σε μικρότερες αναλύσεις, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι αποδεκτό ως "native 1080p". H τεχνική που χρησιμοποιήθηκε στο Killzone: Shadow Fall προχωρά ένα βήμα παραπάνω καθώς δημιουργεί μόνο του τα μισά pixels από προηγούμενα frames.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η δικηγορική εταιρεία, που έχει αναλάβει την υπόθεση είχε αναλάβει στο παρελθόν και την υπόθεση της Zynga (κατάχρηση προσωπικών δεδομένων μέσω του Farmville), της SEGA και της Gearbox (για την ποιότητα της τελικής έκδοσης του Aliens: Colonial Marines), αλλά και της EA (δεν είχε δώσει ως δώρο το Battlefield 1943 μαζί με το Battlefield 3, όπως είχε υποσχεθεί).