10 πράγματα που θέλουμε να δούμε στο νέο God of War

by Βασίλης Τατσιόπουλος on 16 Μαρτίου 2018

Το God of War είναι ένα από τα πιο γνωστά και πετυχημένα franchises στον χώρο των video games. Μέχρι στιγμής, η σειρά μετράει έξι παιχνίδια, όλα αποκλειστικά για κονσόλες της Sony και όλα με πρωταγωνιστή τον Kratos, αγαπημένο χαρακτήρα του κοινού. Η νέα προσθήκη στη σειρά, με τον απλουστευμένο τίτλο God of War, χωρίς δηλαδή κάποια αρίθμηση, φέρνει νέα στοιχεία και αλλαγές στο ύφος αλλά και στο gameplay του παιχνιδιού, συγκριτικά με όσα έχουμε παίξει στο παρελθόν. Το νέο God of War κυκλοφορεί σε έναν περίπου μήνα, στις 20 Απριλίου αποκλειστικά για PS4 και από όσα έχουμε δει, μοιάζει πολλά υποσχόμενο. Δεν έχουμε αμφιβολίες σχετικά με την ποιότητα του επερχόμενου τίτλου της Santa Monica, όμως μπορούμε να φανταζόμαστε πώς θα είναι τα χαρακτηριστικά του και να ελπίζουμε να δούμε μερικά συγκεκριμένα. Παρακάτω απαριθμούμε κάποια στοιχεία που θα θέλαμε να επιστρέψουν, ή να εισαχθούν στο καινούριο God of War.

  1. Πλήρη εκμετάλλευση του σκανδιναβικού setting και της μυθολογίας

Μέχρι στιγμής, το God of War εκτυλισσόταν στην αρχαία Ελλάδα. Αυτό είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά του γνωρίσματα, ιδιαιτέρως αγαπητό στο κοινό της χώρας μας. Βλέπουμε Θεούς και πλάσματα της μυθολογίας της Ελλάδας, χαρακτήρες και ονόματα, ενώ έχουμε δει και μεταγλώττιση. Με τη νέα προσθήκη της σειράς, έχουμε ολική μεταστροφή καθώς το setting φεύγει από την αρχαία Ελλάδα και πάει στις παγωμένες χώρες της Σκανδιναβίας.

Η μετακόμιση αυτή του Kratos, συνεπάγεται διάφορες αλλαγές. Εμείς, θέλουμε να δούμε το νέο setting να δίνει όσα περισσότερα μπορεί στο God of War και το lore του. Εκτός από πανέμορφες λευκές τοποθεσίες, θέλουμε να δούμε μυθικά πλάσματα της Σκανδιναβίας, όπως τον λύκο Fenrir, το ερπετό Nidhogg, τα Trolls και τα Draugr, το Kraken και τις Βαλκυρίες. Επίσης, μία συνάντηση του Kratos με Θεούς όπως ο Thor, ο Loki και ο Odin θα ήταν απόλυτα καλοδεχούμενη. Εάν μας δοθεί η δυνατότητα μονομαχίας με τέτοιες θεότητες, το παιχνίδι έχει τα φόντα να φτάσει σε επικίνδυνα επικές σκηνές. Αν δε, μας αφήσει να κραδαίνουμε τα όπλα τους, όπως το Mjolnir του Thor ή το Gungnir του Odin, θα νιώσουμε στο έπακρο γιατί η αλλαγή του setting ήταν καλή ιδέα.

 

  1. Σωστή ανάπτυξη και ένταξη του γιου του Kratos στο παιχνίδι

Έχουμε δει σε trailers, πως ο Kratos είναι πλέον πατέρας, όσο και αν αυτό μοιάζει παράξενο. Ο γιος του, ο Atreus, δείχνει πως θα παίζει σημαντικό ρόλο στο νέο God of War. Φαίνεται πως το σενάριο, εν μέρει τουλάχιστον, θα περιστρέφεται γύρω από τον Atreus και τη σχέση του με τον πατέρα του. Επίσης, ο μικρός θα έχει ρόλο και στο gameplay, αφού θα μας ακολουθεί ως companion, θα πολεμά μαζί μας και θα μας βοηθάει. Αυτό που θέλουμε να δούμε, είναι η παρουσίαση και η εξέλιξη του χαρακτήρα να είναι ταιριαστή στην καταγωγή του, καθώς ο πατέρας του δεν είναι ένας κοινός θνητός. Επίσης, ελπίζουμε σε καλή χρήση του στα πλαίσια του gameplay αλλά και του σεναρίου, όπως έγινε για παράδειγμα με την Ellie στο The Last of Us, ώστε να αποτελέσει μοχλό σύνδεσής μας με τον Kratos αλλά και το σενάριο γενικότερα.

 

  1. Έναν διαφορετικό Kratos

Όχι, δεν μιλάμε για τη γενειάδα του. Ο Kratos ήταν πάντοτε εντυπωσιακός, μαχητικός και εκρηκτικός χαρακτήρας. Αυτή τη φορά, όμως, φαίνεται πως τα πράγματα θα είναι λίγο πιο μετριασμένα. Σίγουρα, θέλουμε τον Kratos να μη μασάει πουθενά, να είναι σκληρός και ικανότατος στη μάχη, καθώς και βίαιος. Παρόλα αυτά, με βάση την τροπή που δείχνει να έχει πάρει το σενάριο, θέλουμε κάτι παραπάνω. Θέλουμε να δούμε την εξέλιξη του χαρακτήρα, ο οποίος πλέον έχει σίγουρα άλλες προτεραιότητες. Η εξέλιξη αυτή, θα πρέπει να αντικατοπτρίζεται στον γιο του, τον Atreus. Σαφέστατα ο Kratos θα προσπαθήσει να του μάθει πως να πολεμάει και να επιβιώνει. Όμως, θα πρέπει να τον διδάξει και όσα έμαθε ο ίδιος τόσα χρόνια στις περιπέτειές του. Θα πρέπει να του δείξει τον δρόμο, ώστε να μην κάνει τα ίδια λάθη με εκείνον, να ελέγχει το θυμό του και να επιλέγει τις μάχες του.

 

  1. Μία πιο προσωπική ιστορία

Αυτή τη φορά, με βάση τα παραπάνω αλλά και την εξέλιξη στα μέσα αφήγησης άλλων παιχνιδιών που έχουμε δει, όπως τα Uncharted και το The Last of Us, θα θέλαμε η ιστορία να είναι προσωπικής φύσεως. Θέλουμε τεράστιες μάχες και βίαια combos, θέλουμε κραυγές πολέμου και υπερμεγέθη bosses, όμως ζητάμε και κάτι παραπάνω. Η ιστορία, πρέπει αυτή τη φορά να έχει μεγαλύτερο βάρος και αντίκτυπο. Χρειάζεται πιο δυνατή αφήγηση και διαλόγους. Πρέπει ο Kratos να δείξει περισσότερες πλευρές του χαρακτήρα του. Ένα σενάριο, όσο και αν πατάει στο φανταστικό, μπορεί να δανείζεται στοιχεία από προσωπικές εμπειρίες του δημιουργού και να καταλήγει να είναι βιωματικής φύσεως ή αλληγορικό, χωρίς να χαλάει τον συνολικό χαρακτήρα.

 

  1. Επιζήσαντες από την αρχαία Ελλάδα

Ο Kratos, όσο έμεινε στην αρχαία Ελλάδα, τους σκότωσε όλους. Έτσι μας άφησαν να πιστεύουμε, τουλάχιστον. Θα παρουσίαζε αρκετό ενδιαφέρον να εμφανιστεί κάποιος από τα παλιά, κάποιος που τελικά δεν πέθανε στα χέρια του Kratos. Θα μπορούσε να είναι κάποιος που τον κυνηγά και ο Kratos να κρύβεται. Βέβαια, δεν είναι στο στυλ του να είναι ευάλωτος, όμως πλέον έχει παιδί. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να γίνει η σύνδεση του νέου God of War με τα παλιά και να μάθουμε πως κατέληξε ο Kratos στη Σκανδιναβία, τι προηγήθηκε, τι ακριβώς συνέβη με τον γιο του. Ερωτήματα που σίγουρα θέλουμε να απαντηθούν.

 

  1. Μη γραμμική εξερεύνηση

Τα παιχνίδια της σειράς God of War, μέχρι τώρα, έπαιζαν με fixed κάμερα. Η προοπτική αυτή, ήταν κατάλληλη για να μας δείχνει το μέγεθος της μάχης και των εχθρών μας. Παρόλα αυτά, είχε αρκετούς περιορισμούς όσον αφορά στην εξερεύνηση των χώρων και πλέον είναι λίγο ξεπερασμένη. Η νέα προσέγγιση μάς δείχνει τη δράση σε κάμερα τρίτου προσώπου, η οποία βρίσκεται πολύ κοντά στην πλάτη του Kratos. Έτσι, δημιουργείται διαφορετική αίσθηση, μας φέρνει πιο κοντά στον ήρωα και αλλάζει το ύφος της περιήγησης των χώρων. Δεν θα θέλαμε το God of War να γίνει open world. Θα μπορούσε, όμως, να επωφεληθεί από ένα ημι-ανοιχτό περιβάλλον, με το οποίο θα μπορούμε να έχουμε διάδραση και να το εξερευνήσουμε κατά βούληση, κάτι παρόμοιο με το Uncharted 4.

 

  1. Παράπλευρες δραστηριότητες

Σίγουρα, δεν θέλουμε να καταλήξει το God of War παιχνίδι ανοιχτού κόσμου με πολλά RPG στοιχεία, να μας βάζει να συλλέγουμε συστάδες αντικειμένων και να εκπληρώνουμε ανούσια quests. Παρόλα αυτά, θα μπορούσε να υπάρξει μέση λύση, με προαιρετικά bosses, dungeons και γρίφους, στα οποία θα βρίσκαμε μυστικά και θα βλέπαμε περισσότερα κομμάτια του νέου setting, καθώς και του lore.

 

  1. Αρκετή δόση βίας

Το νέο God of War, φαίνεται ήδη πως θα είναι μία πιο ρεαλιστική ματιά στις περιπέτειες του Kratos. Ο ίδιος, δείχνει να έχει περισσότερο έλεγχο του εαυτού του. Αυτό, ενδεχομένως να σημαίνει πως το καινούριο παιχνίδι θα μειώσει την απεικόνιση της βίας, ένα από τα πιο καθοριστικά στοιχεία της σειράς. Εμείς, συμφωνούμε με την προσέγγιση που ακολουθείται, για λόγους που αναφέρουμε παραπάνω, όμως δεν θέλουμε να δούμε μεγάλη διαφορά σε αυτόν τον τομέα. Δεν θέλουμε να λείπουν τα βίαια finishing moves, για παράδειγμα. Απλώς, μπορεί αυτή τη φορά οι εκρήξεις θυμού και το μακελειό που προκαλεί ο Kratos, να είναι δικαιολογημένα με διαφορετικές βάσεις. Πλέον, ο Kratos δεν πολεμάει για την εκδίκηση, ούτε για τον εαυτό του. Αυτή τη φορά πολεμά για τον γιο του και αυτή είναι σίγουρα μία πολύ δυνατή κινητήρια δύναμη.

  1. Πιο απαιτητικό σύστημα μάχης

Οι μάχες στο God of War ήταν πάντοτε εντυπωσιακές και διασκεδαστικές. Αυτή τη φορά, όμως, θα θέλαμε να δούμε περισσότερα. Το button mashing πρέπει να μείνει στο παρελθόν. Πρέπει να υπάρχουν δυσκολότερα combos, η τοποθέτησή μας στο πεδίο της μάχης να έχει περισσότερη σημασία, να γίνει καλή χρήση του νέου όπλου του Kratos, του τσεκουριού το οποίο έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί εν είδει boomerang και να επιστρέφει στο χέρι του. Θέλουμε να υπάρχει ένα μικρό κομμάτι τακτικής -το οποίο βοηθιέται σίγουρα από τη νέα κάμερα- και να χρησιμοποιούνται κι άλλες κινήσεις εκτός από τις επιθετικές, χωρίς όμως να μπουν στο προσκήνιο.

 

  1. Επικά Bosses

Η σειρά God of War είναι γνωστή για τα τεράστια και υπερ-επικά boss fights της. Δεν θα θέλαμε αυτό το χαρακτηριστικό να χαθεί, με τον περιορισμό της υπερβολής στο νέο παιχνίδι. Απλώς, θα μπορούσαν και εδώ να αλλάξουν οι προτεραιότητες: να διατηρήσουν οι μάχες την επική τους αίσθηση, τα bosses να παραμείνουν τεράστια, όμως οι μάχες να είναι πιο δύσκολες και απαιτητικές, όπως είπαμε και παραπάνω. Τα bosses θα μπορούσαν να απαιτούν τακτική και ανάλυση των patterns τους, ώστε να τα κερδίσουμε. Δεν ζητάμε μονομαχίες στο στυλ του Shadow of the Colossus, όμως θέλουμε κάτι παραπάνω από button mashing και quicktime events. Βέβαια, τα τελευταία θα μπορούσαν να παραμείνουν χάριν θεαματικότητας, όμως ό,τι προηγείται μπορεί να γίνει πιο πολύπλοκο και κομψό.

 

 

Σχόλια
What's your reaction?
LOL
11%
Cheers
78%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
11%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1