Anthem (VIP Demo)

by Ελένη Δρίβα on 29 Ιανουαρίου 2019

Είτε σας ενδιαφέρει το Anthem, είτε όχι, σίγουρα το έχετε ακουστά. Από τη στιγμή που ανακοινώθηκε, το κοινό έσπευσε να το χαρακτηρίσει με κάθε δυνατό τρόπο: “το επόμενο λάθος της EA”, “το τέλος της BioWare”, “το παιχνίδι που θα σκοτώσει το Destiny” και “η σωτηρία της BioWare” είναι μόνο μερικές από τις εκφράσεις που έχουν ειπωθεί.

Πράγματι, το Anthem είναι πολλά πράγματα, αλλά μέχρι να κυκλοφορήσει όλοι οι παραπάνω χαρακτηρισμοί δεν σημαίνουν τίποτα. Με το VIP Demo είχαμε την ευκαιρία να διαμορφώσουμε μια πρώιμη εικόνα για το παιχνίδι και μέσω αυτού του κειμένου θα σας μεταφέρουμε τις πτυχές του demo που μας τράβηξαν την προσοχή, χωρίς να προβούμε σε πρόωρα συμπεράσματα.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά, το Anthem είναι ένα online multiplayer third-person shooter, το οποίο διηγείται μια ιστορία και παράλληλα αξιοποιεί τη φιλοσοφία των looter shooters για να προσφέρει replayability. Το demo μάς έδωσε πρόσβαση σε τρεις διαφορετικές αποστολές, που ήταν διασκεδαστικές, όχι όμως ιδιαίτερα πρωτότυπες.

Τα missions αφορούσαν τον Matthias, ο οποίος ζήτησε τη βοήθειά μας για να βρει ένα αντικείμενο που θα έκανε το Javelin μας ακόμα πιο δυνατό. Σε έναν κόσμο γεμάτο εχθρικά πλάσματα, οι Freelancers είναι η τελευταία άμυνα της ανθρωπότητας και τα Javelins το μέσο με το οποίο πολεμάνε... Το τι ακριβώς γίνεται στις αποστολές δεν θα σας το πούμε, όμως ήταν μια μικρή γεύση από το σύμπαν του Anthem και ήταν ευχάριστη.

Παράλληλα με τις αποστολές, το demo επέτρεπε στους παίκτες να έρθουν σε επαφή με μερικά από τα NPCs του κεντρικού hub (Fort Tarsis) και χαιρόμαστε για αυτό, γιατί είχαμε την ευκαιρία να δούμε την αλληλεπίδραση του χαρακτήρα μας μαζί τους, η οποία “φώναζε” BioWare με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αν και ήταν μόλις μια μικρή γεύση από την πλοκή, σίγουρα ήταν ενθαρρυντική.

Το Fort Tarsis είναι μια οχυρωμένη πόλη, γεμάτη ανθρώπους και τρόπους για να αναβαθμίσετε το Javelin σας. Το Javelin είναι ένα exosuit με τέσσερα διαφορετικά classes για να διαλέξετε. Στο demo είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε δυο από αυτά, το Ranger και, εμείς επιλέξαμε, το Storm (γιατί ποιος δεν θέλει να είναι ένας μάγος - ρομπότ;).

Το καλύτερο από όλα; Διαφέρουν και διαφέρουν αισθητά. Αν δοκιμάσετε να παίξετε με το Storm όπως παίζετε με το Ranger δεν θα δείτε αποτελέσματα. Το κάθε Javelin έχει διαφορετικές δυνάμεις και αδυναμίες. To Ranger είναι ένα ισορροπημένο class, με μέτρια άμυνα και επίθεση. Το Storm κάνει τρομερό damage, αλλά έχει χαμηλό defense. Και τα δυο όμως, είναι άκρως διασκεδαστικά.

Μόλις συνηθίσαμε τους χειρισμούς, το Ranger ήταν ένας διαστημικός Iron Man και ο Storm ένας διαστημικός μάγος. Ο κάθε ένας έχει το δικό του melee, grenade, ultimate ability, τρόπο κίνησης και πτήσης. Αυτά που χρησιμοποιούν από κοινού είναι τα όπλα, τα οποία χωρίζονται σε πολλές κατηγορίες, όπως assault rifles και sniper rifles. Συγκριτικά με τα abilities, τα όπλα νιώσαμε πως είναι λίγο πιο ουδέτερα, καθώς ωχριούσαν μπροστά στη χρήση των διασκεδαστικών abilities. Παρόλα αυτά, στην κατοχή μας είχαμε τα πρώτα όπλα του παιχνιδιού, ίσως στα υψηλότερα levels να γίνονται πιο ενδιαφέροντα και ιδιαίτερα.

Κάτι που κάνει το Anthem να ξεχωρίζει, ανάμεσα στα υπόλοιπα looter shooters, είναι το flying system. Όλα τα Javelins έχουν τη δυνατότητα να πετάξουν για περιορισμένο χρόνο, το οποίο επιτρέπει τη γρήγορη μετακίνηση, τη δυνατότητα να θαυμάσετε τον κόσμο του παιχνιδιού από ψηλά (και θα τον θαυμάσετε, γιατί είναι πολύ όμορφος) και την εναέρια μάχη. Για την ακρίβεια, ο Storm στηρίζεται στην εναέρια μάχη, όμως και τα υπόλοιπα Javelins μπορούν να πολεμήσουν από τον αέρα. Το flying system είναι, κατά βάση, αυτό που κάνει το Anthem να ξεχωρίζει. Το κάνει διασκεδαστικό, πιο πλούσιο από θέμα gameplay και λιγότερο κοινότοπο.

Μιλώντας για κοινοτοπία, οφείλουμε να αναφέρουμε πως παρότι υπάρχουν μόνο τέσσερα Javelins, δεν νιώσαμε πως βλέπαμε παντού το ίδιο. Το customization στο demo ήταν περιορισμένο, αλλά ήταν αρκετό για να κάνουμε το Javelin μας να ξεχωρίζει. Είχαμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε διάφορες αποχρώσεις για να βάψουμε κάθε κομμάτι του, ενώ υπήρχαν και διαφορετικά κομμάτια πανοπλίας για να αλλάξουμε την εμφάνισή του.

Αν κάτι μας ανησύχησε στο customization, ήταν πως όλα τα armor pieces θεωρούνταν cosmetics και τα αγοράζαμε με νομίσματα. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, τα cosmetics θα μπορείτε να τα αγοράσετε είτε με πραγματικά λεφτά, είτε με ένα in-game currency. Το demo δεν είχε τις πραγματικές τιμές στα cosmetics, οπότε δεν γνωρίζουμε κατά πόσο θα είναι εύκολο να αγοράζετε τα πράγματα με το in-game νόμισμα.

Το καλύτερο μέρος του demo ήταν το ένα και μοναδικό stronghold που υπήρχε. Το Tyrant Mine stronghold είναι ένα από τα endgame activities που θα έχει το παιχνίδι και ήταν πολύ διασκεδαστικό. Σε γενικές γραμμές, η δυσκολία του παιχνιδιού είναι πολύ καλά ρυθμισμένη, ακόμα και στο normal. Το Tyrant Mine ήταν πιο απαιτητικό από τα απλά missions και χρειάστηκε να παίξουμε πιο συγκροτημένα μαζί με την ομάδα μας. Είχε τη μορφή ενός dungeon, με μικρά objectives στην αρχή και ένα κανονικό και αξιοπρεπές boss fight στο τέλος. Το stronghold μάς έδωσε άφθονο loot, αλλά και πόντους εμπειρίας.

Κάπου εδώ να αναφέρουμε πως όλα τα activities έχουν matchmake, κάτι πραγματικά καλοδεχούμενο, μιας και δεν χρειάζεται να ψάχνετε εσείς για άτομα. Παρόλα αυτά, στο demo αντιμετωπίσαμε αρκετά τεχνικά προβλήματα. Όχι με το matchmake, μιας και πάντα μας έβρισκε ομάδες και μάλιστα γρήγορα, αλλά με το loading. Στις 10 αποστολές, οι 8 κόλλαγαν σε ένα ατελείωτο loading screen. Έτσι, έπρεπε να κλείσουμε το application και να το ξανανοίξουμε, με την ελπίδα ότι, αυτή τη φορά, θα μπορέσουμε να μπούμε στην αποστολή. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του demo, πολλοί παίκτες παραπονέθηκαν πως δεν μπορούσαν να συνδεθούν στους servers, όμως εμείς δεν αντιμετωπίσαμε τέτοιο πρόβλημα.

Από θέμα περιεχομένου, το demo ήταν ιδανικό. Είδαμε λίγη από την ιστορία, λίγα από τα missions, ένα από τα endgame activities και δυο από τα Javelins. Κατά κύριο λόγο, διασκεδάσαμε, είδαμε γιατί το Anthem έχει τα φόντα να καθιερωθεί ως looter shooter και γιατί μπορεί να ξεχωρίσει. Τα τεχνικά προβλήματα μπορούν να διορθωθούν, αυτό που μένει να δούμε είναι πως θα "σταθεί" το παιχνίδι σαν σύνολο και αν το παρελθόν της εκδότριας εταιρείας του θα επιστρέψει για να το επιβαρύνει…

Οι εντυπώσεις μας για το παιχνίδι βασίστηκαν στο VIP Demo που ήταν διαθέσιμο από τις 25 Ιανουαρίου έως τις 27 Ιανουαρίου.

 

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Developer

BioWare

Publisher

Electronic Arts

Διανομή

Bandai Namco Entertainment Hellas

Πλατφόρμες

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

22 Φεβρουαρίου 2019

Είδος

Action role-playing

PEGI

16

What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
50%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
50%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1