Anthem

The Anthem of (a problematic) Creation
by Ελένη Δρίβα on 4 Μαρτίου 2019

Η BioWare είναι μια εταιρεία που δεν χρειάζεται συστάσεις. Για πολλά χρόνια, ο κόσμος την αποκαλούσε “αυθεντία του storytelling” και είχε κάθε δικαίωμα να το κάνει. Τα Mass Effect, Dragon Age και Baldur's Gate είναι μόνο μερικά από τα franchises που μας έχει χαρίσει και ήταν πραγματικά δώρα για τη βιομηχανία του gaming. Μετά… μετά ήρθε το Mass Effect: Andromeda.

Το Andromeda έχει κατακριθεί όσο λίγα παιχνίδια κατά την κυκλοφορία τους και οι λόγοι είναι πολλοί. Αυτό που έχει σημασία στην προκείμενη όμως είναι ότι έφερε τη BioWare σε πολύ δύσκολη θέση, μια θέση από την οποία τώρα προσπαθεί να βγει με το Anthem, ένα multiplayer looter shooter. Το είδος των looter shooters έχει αποδειχθεί περίπλοκο στο να το πετύχει κανείς σωστά και η Bungie (Destiny), καθώς και η Ubisoft (The Division), το έμαθαν με τον δύσκολο τρόπο. Αναμφίβολα λοιπόν, η επιλογή της BioWare (ή της EA) είναι ριψοκίνδυνη για εκείνη, τόσο λόγω genre, όσο και  λόγω της δικιάς της απειρίας πάνω σε αυτό. Το αποτέλεσμα; Το Anthem διαμορφώθηκε σε κάτι… περίπλοκο, προβληματικό και όμως, όμορφο.

Το “περίπλοκο” είναι μια λέξη που περιγράφει το Anthem με μεγάλη ακρίβεια. Δεν είναι μόνο καλό παιχνίδι, όπως και δεν είναι μόνο προβληματικό, είναι περίπλοκο. Κάνει κάποια πράγματα καλύτερα από τους ανταγωνιστές του και κάποια χειρότερα. Γενικά όμως, είναι ένας τίτλος που χρειαζόταν χρόνο. Χρειαζόταν χρόνο για να ωριμάσει σαν ιδέα, να ολοκληρωθεί και να τελειοποιηθεί.

Εν μέρει, αυτό που κάνει τον νεότερο τίτλο της BioWare προβληματικό είναι η έλλειψη πραγμάτων που θα μπορούσαν να είναι μέσα στο τελικό προϊόν, αν η ομάδα ανάπτυξης είχε τον χρόνο που χρειαζόταν. Όμως, δεν τον είχε. Μάλιστα, μερικοί παίκτες είχαν πρόσβαση στο παιχνίδι μια εβδομάδα νωρίτερα και από εκεί ξεκίνησαν τα μεγαλύτερα προβλήματα.

Εμείς παίξαμε το παιχνίδι μετά από το day one patch, το οποίο διόρθωσε πολλά από τα θέματα του τίτλου, ενώ οι early access παίκτες δεν ήταν τόσο τυχεροί. Πολλοί από αυτούς συνάντησαν μια απαθή AI στους εχθρούς, η οποία δεν αντιδρούσε στην παρουσία του παίκτη, κυριολεκτικά άχρηστα όπλα, επειδή τα perks δεν δούλευαν σωστά και πολύ μεγάλα loading times. Εμείς δεν συναντήσαμε τίποτα από αυτά. Βλέποντας την κατάσταση από τη θετική πλευρά, η BioWare φαίνεται να ανταποκρίνεται αρκετά γρήγορα σε όλα τα προβλήματα. Βλέποντάς την από την αρνητική, είναι ξεκάθαρο πως το Anthem κυκλοφόρησε ημιτελές και διορθώνει προβλήματα που κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν εξαρχής.

Ας το πάρουμε από την αρχή όμως, μιλώντας για τη δικιά μας εμπειρία με το αμφιλεγόμενο Anthem. Αρχικά, η πλοκή δεν είναι επιπέδου Mass Effect. Δεν υπάρχει λόγος να το συγκρίνουμε με την τριλογία του Mass Effect, όμως για να είμαστε ξεκάθαροι, αν ψάχνετε τον επόμενο επικό storytelling τίτλο της BioWare, δεν θα τον βρείτε στο Anthem.

Η ιστορία του εκτυλίσσεται σε έναν φανταστικό και απίστευτα πανέμορφο κόσμο που έχει δημιουργηθεί από το Anthem of Creation. Σε αυτό τον κόσμο κατοικεί και ο χαρακτήρας μας, ένας (ή μια) Freelancer που δημιουργούμε σε ένα περιορισμένο character creation και μαζί με τους υπόλοιπους Freelancers, αποτελεί την τελευταία άμυνα της ανθρωπότητας ενάντια στους κινδύνους που παραμονεύουν έξω από κάθε οχυρωμένη πόλη. Όταν οι Dominion, ο βασικός μας εχθρός, επιτίθενται σε μια από αυτές τις πόλεις, καταστρέφοντάς την, τα ερείπια μετατρέπονται σε μια επικίνδυνη περιοχή, που γεννάει τέρατα και πάνω από όλα, κρύβει ένα κομμάτι της ενέργειας του Anthem. Ο αρχηγός των Dominion θέλει να τιθασεύει το Anthem και εμείς, ως Freelancers, πρέπει να τον σταματήσουμε.

Η κεντρική πλοκή διαρκεί περίπου 15 ώρες και είναι ευχάριστη. Για την ακρίβεια, είναι πολύ καλύτερη από όλων των looter shooters που μας έρχονται στο νου, με μεγάλη διαφορά μάλιστα. Παρόλα αυτά, παραμένει απλά καλή, ενώ είχε τη δυνατότητα να είναι πολύ καλύτερη και αυτό μας απογοήτευσε λίγο.

Πέρα από τη βασική ιστορία, το Anthem προσφέρει side quests και προαιρετικές συζητήσεις που εξελίσσουν λίγο παραπάνω το storytelling. Οι δευτερεύουσες αποστολές εστιάζουν σε μερικούς σημαντικούς χαρακτήρες και χτίζουν πάνω σε αυτούς. Οι προαιρετικές συζητήσεις λαμβάνουν χώρα στο κεντρικό hub του παιχνιδιού, το Fort Tarsis και δεν επηρεάζουν τη πλοκή, ούτε οποιαδήποτε άλλη πτυχή, απλά προσφέρουν ευχάριστες συζητήσεις με τυχαίους NPCs και μια γεύση από την παλιά BioWare.

Οι χαρακτήρες, κεντρικοί και μη, είναι συμπαθητικοί, μερικές φορές έως και αγαπητοί, όμως δεν θα τους λέγαμε αξιομνημόνευτους. Η αλληλεπίδρασή μας μαζί τους ήταν διασκεδαστική και κυρίως απολαυστική, καθώς οι NPCs του Anthem έχουν αψεγάδιαστα facial animations, που φτάνουν νέα επίπεδα αρτιότητας (κάπου σε μια γωνία, το Mass Effect: Andromeda, πριν από όλα τα patches, κλαίει).

Στην πραγματικότητα όμως, η “καρδιά” του Anthem είναι το gameplay και το loot. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του που θα κερδίσουν τους παίκτες και θα τους κάνουν να συνεχίζουν να παίζουν με το πέρας της κεντρικής πλοκής και ως ένα σημείο, τα καταφέρνουν. Τα Javelins, ή κοινώς η στολή που φοράει ο χαρακτήρας για να πολεμάει, είναι αδιανόητα διασκεδαστικά. Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές επιλογές: Ranger, Storm, Interceptor και Colossus. Στην αρχή επιλέγετε ένα από τα τέσσερα και στη συνέχεια, όπως ανεβαίνετε levels, ξεκλειδώνετε σταδιακά και τα άλλα τρία.

Ο Ranger είναι το πιο ισορροπημένο Javelin (και η καλύτερη επιλογή για να φτιάξετε τον δικό σας Iron Man), με καλό damage και defense. Ο Storm είναι ένας μάγος-ρομπότ, με τρομερό damage, αλλά χαμηλό defense. Ο Interceptor είναι το πιο γρήγορο Javelin και στηρίζεται στο stealth και το σαμποτάζ, ενώ ο Colossus είναι το τανκ της παρέας, με πιο βαρύ οπλισμό και μια τεράστια ασπίδα για άμυνα (και επίθεση).

Και οι τέσσερις επιλογές είναι απολαυστικές και πολύ δίκαια δομημένες. Παίξαμε με όλα τα exosuits, διασκεδάζοντας εξίσου και εφαρμόζοντας διαφορετικά playstyles, καθώς διαφέρουν αισθητά το ένα από το άλλο. Επιπλέον, η δυνατότητα πτήσης είναι ονειρική, προσφέροντας την αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας. Πάρα πολλές φορές νιώσαμε την ανάγκη να πάμε στο freeplay, απλά και μόνο για να απολαύσουμε το flying system με την ησυχία μας ή για να θαυμάσουμε τον αποσβολωτικό κόσμο του Anthem. Αυτό είναι που κάνει τον τίτλο της BioWare να ξεχωρίζει ανάμεσα στον ανταγωνισμό του: το εύχρηστο και θαυματουργό flying system, με τα Javelins του.

Αντίθετα, αυτό που κάνει το Anthem να χάνεται μέσα στη μάζα είναι το loot system του. Είναι μια πτυχή που όφειλε να πετύχει σωστά για το είδος του και δεν το έκανε. Τα είδη των όπλων είναι λίγα και όλα δείχνουν σχεδόν ίδια. Ακόμα και τα υψηλότερα ranks είναι reskin των πρώτων όπλων, με ένα πιο όμορφο σχέδιο. Δυστυχώς, είναι βαρετά, η απόκτηση τους δεν προσφέρει καμία ικανοποίηση, πόσο μάλλον κίνητρο για να συνεχίσετε να παίζετε. Σε συνδυασμό με το άρτιο, αλλά αδιάφορο gunplay, όλα τα όπλα μάς φάνηκαν σχεδόν περιττά.

Από την άλλη, τα abilities του κάθε Javelin είναι πολύ διασκεδαστικά και διαφοροποιημένα, αν και θα θέλαμε να υπήρχαν λίγα παραπάνω. Ουσιαστικά, τα abilities είναι ο μόνος λόγος για να ασχοληθείτε με το grind, αφού σας επιτρέπουν να φτιάξετε δεκάδες builds για το κάθε Javelin. Μπορείτε να φτιάξετε έναν Storm μόνο με επιθέσεις πάγου, για να ακινητοποιείτε όλους τους εχθρούς, αφήνοντάς τους ανοιχτούς για combo από τους συμπαίκτες σας για παραπάνω damage. Μπορείτε να φτιάξετε έναν Storm μόνο με επιθέσεις φωτιάς ή ηλεκτρισμού, για να κάνει μόνος του αυξημένο damage και ούτω καθεξής.

Εκτός από τα ablities, το κάθε Javelin εξοπλίζεται και με διάφορα components. Ουσιαστικά, πρόκειται για διάφορα passive perks που αυξάνουν την άμυνά σας, την επίθεση, το χρονικό όριο που μπορείτε να παραμείνετε στον αέρα και πολλά άλλα. Τα components βοηθάνε στη δημιουργία διαφόρων builds και αντικαθιστούν με μεγάλη επιτυχία τα παραδοσιακά skill trees.

Σε αυτό το σημείο, οφείλουμε να αναφερθούμε σε δυο ακόμα αμφιλεγόμενες πτυχές του Anthem: τα microtransactions και το customization, τα οποία πάνε χέρι - χέρι. Κάθε φορά που είστε στο Fort Tarsis μπορείτε να επισκεφθείτε το Forge για να εξοπλίσετε τον παίκτη σας με το νέο loot σας, αλλά και για να αλλάξετε την εμφάνιση του Javelin. Υπάρχει μια πλούσια χρωματική παλέτα που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε για να βάψετε τη στολή σας όπως θέλετε, χρωματίζοντας διάφορα κομμάτια της ξεχωριστά. Παρόλα αυτά, η armor θεωρείται cosmetic, που σημαίνει ότι την αγοράζετε είτε με in-game coins, τα οποία δεν μαζεύονται και πολύ εύκολα, είτε με shards, που παίρνετε με κανονικά λεφτά.

Ναι, είναι cosmetic, δεν προσφέρει κάποιο πλεονέκτημα σε αυτόν που την αγοράζει με microtransaction. Όμως, έχουμε ένα παντοδύναμο (και κατά τη γνώμη μας, όμορφο) Javelin που δείχνει ίδιο από την αρχή του παιχνιδιού και πολλές ώρες μετά από το τέλος της κεντρικής πλοκής. Θα ήταν πολύ καλύτερα αν τα armors κόστιζαν λιγότερα coins ή αν μπορούσαμε να αποκτήσουμε κάποια από αυτά με αποστολές, ανεβαίνοντας rank σε κάποιο faction ή με challenges, όπως γίνεται με τα vinyls και τα materials για την υφή του Javelin.

Τα challenges, εκτός από τα κοσμητικά αντικείμενα, μερικές φορές προσφέρουν λίγα coins και προσχέδια για το crafting. Παραδείγματος χάρη, μας ζητάει να σκοτώσουμε 50 εχθρούς με ένα συγκεκριμένο όπλο για να ξεκλειδώσουμε το blueprint του, ώστε να μπορούμε να το κάνουμε craft. Το crafting, όμως, νιώσαμε πως είναι λίγο περιττό, εκτός αν ψάχνετε τα ιδανικά inscriptions (perks) σε ένα όπλο ή ability. Ακόμα και τότε, στα υψηλότερα ranks κοστίζουν πολλά materials, οπότε προτιμήσαμε να παίξουμε διάφορα activities μέχρι να πέσει κάτι καλό.

Μιλώντας για δραστηριότητες, οφείλουμε να αναφερθούμε σε μια πτυχή που έχει προβληματίσει πολλούς τίτλους του genre: το πολυπόθητο περιεχόμενο. Δυστυχώς, το Anthem δεν αποτελεί εξαίρεση. Μόλις τελειώσετε την κεντρική πλοκή ξεκινάει το grind του endgame, το οποίο από θέμα περιεχομένου το βρήκαμε φτωχό.

Αρχικά, έχουμε τις κεντρικές και δευτερεύουσες αποστολές, καθώς και τα contracts. Και στις τρεις δραστηριότητες λείπει η πρωτοτυπία, αφού πάντα θα πολεμάτε κύματα εχθρών, θα μαζεύετε αντικείμενα που έχουν σκορπιστεί στην περιοχή και θα περιμένετε μέσα σε ένα zone για να αποκαταστήσετε μια κεραία ή το οτιδήποτε. Η δομή των αποστολών αφήνει πολλά κενά, ειδικά εφόσον μιλάμε για την BioWare. Έπειτα, έχουμε την πραγματική endgame δραστηριότητα, τα strongholds. Αυτή τη στιγμή, το Anthem έχει τρία διαφορετικά stongholds και το ένα από αυτά είναι η τελευταία βασική αποστολή, με κάποιες μικρές τροποποιήσεις. Ουσιαστικά, είναι δυο και μισό λοιπόν. Παρόλα αυτά, είναι η πιο διασκεδαστική, απαιτητική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα του παιχνιδιού και όσες φορές και αν τα παίξαμε, δεν βαρεθήκαμε ποτέ.

Με λίγα λόγια, το Anthem έχει έλλειψη περιεχομένου, η οποία γίνεται ακόμα πιο αισθητή στο endgame. Τα strongholds είναι το καλύτερο activity αλλά είναι λίγα και η επόμενη επιλογή σας είναι τα contracts (legendary και μη), που είναι τα πιο αδέξια επαναλαμβανόμενα activities και τέλος, το quickplay, όπου μπαίνετε και βοηθάτε άλλους παίκτες σε τυχαίες αποστολές και contracts.

Παράλληλα, όσο ανεβαίνετε ranks (υπάρχουν έξι: common, uncommon, rare, epic, masterwork και legendary) και αναβαθμίζετε το Javelin σας, αναγκάζεστε να παίζετε στις υψηλότερες δυσκολίες όλα τα activities. Τα easy, normal και hard είναι φυσιολογικά και προσφέρουν όση πρόκληση πρέπει, με την AI των εχθρών να είναι αρκετά έξυπνη σε όλες τις περιπτώσεις, σε σημείο που μπορούν να σας περικυκλώσουν σταδιακά, αν δεν προσέξετε.

Τα grandmaster 1, 2 και 3 όμως, είναι δύσκολα για τους λάθους λόγους. Οι εχθροί μετατρέπονται σε bullet sponges και αδειάζετε γεμιστήρες και όλα τα abilities χωρίς να πεθαίνουν, ενώ εσείς πεθαίνετε πάρα πολύ εύκολα. Η πρόκληση πηγάζει από τα λάθος χαρακτηριστικά και οδηγεί σε εκνευρισμό. Το κάλο είναι πως ό,τι και να επιλέξετε να κάνετε, μπορείτε πάντα να παίξετε μαζί με άλλους παίκτες, χάρις στο ταχύτατο matchmaking.

Έως τώρα, έχουμε αναφέρει διάφορες πτυχές του τίτλου που κάνουν κάποια πράγματα σωστά και κάποια λάθος. Ο τεχνικός τομέας δεν αποτελεί εξαίρεση. Συγκεκριμένα, συναντήσαμε μερικά πολύ σοβαρά bugs και glitches που εμπόδισαν την πρόοδό μας στο παιχνίδι πολλές φορές. Εχθροί που χρειαζόταν να σκοτώσουμε για να συνεχίσουμε εξαφανίζονταν, οι πόρτες δεν άνοιγαν και το objective μας δεν ανανεωνόταν, μεταξύ άλλων.

Έπειτα, έχουμε τα περιβόητα loading screens. Μετά από το day one patch, ο χρόνος που χρειάζεται για το κάθε load είναι μέσα σε λογικά πλαίσια. Αυτό που τα κάνει ενοχλητικά είναι η συχνότητα με την οποία εμφανίζονται. Θέλετε να μπείτε στο forge για να αλλάξετε όπλα; Loading. Θέλετε να βγείτε από το forge; Loading. Πρέπει να μπείτε σε ένα dungeon στη μέση του mission; Ξανά loading. Μείνατε λίγο πιο πίσω από την ομάδα σας (και όταν λέμε λίγο, εννοούμε λίγο. Το tether μεταξύ παικτών είναι πολύ αυστηρό); Το παιχνίδι θα σας κάνει teleport με… ναι, άλλο ένα load. Τα loading screens δεν είναι τεράστια, αλλά είναι πολλά.

Ακόμα και τα πολλαπλά loading screens όμως, δεν μπορούν να “σαμποτάρουν” τον κόσμο του Anthem. Η BioWare έχει χτίσει ένα πλούσιο σύμπαν που θα σας μαγέψει, είτε το εξερευνήσετε πετώντας, είτε περπατώντας. Θα θέλαμε να είναι πιο ποικιλόμορφο, όμως παραμένει εκθαμβωτικό και θα μπορούσε να ανήκει και σε παιχνίδι της επόμενης γενιάς κονσολών.

Αναφερόμενοι στις κονσόλες, το Anthem τρέχει στα 30fps σε όλες τις πλατφόρμες, ανεξαρτήτως ρυθμίσεων. Το PS4 Pro έχει την πιο σταθερή απόδοση, όσον αφορά τις κονσόλες, χάρις στο stability mode που προσφέρει ανάλυση 1080p, στα 30fps, με απειροελάχιστες πτώσεις στα καρέ στις πιο έντονες μάχες. Στο resolution mode προσφέρει checkerboard 4K, πάλι στα 30fps, αλλά με συχνότερες πτώσεις στα καρέ.

Από την άλλη, το Xbox One X έχει μόνο το resolution mode, τρέχοντας σε καθαρό 4K, αλλά σημειώνοντάς περισσότερα frame drops. Από τις άπλες εκδόσεις (PS4 / Xbox One S), το PS4 προσφέρει την πιο σταθερή εμπειρία.

Τέλος, θα θέλαμε να αναφερθούμε στο soundtrack και το voice acting. Την επιμέλεια του soundtrack έχει αναλάβει η Sarah Schachner (Assassin's Creed Origins) και είναι πραγματικά αξιομνημόνευτο, προσφέροντας επικές νότες δυναμισμού κάθε φορά που ορμάμε στη μάχη. Το voice acting, με τη σειρά του, είναι υποδειγματικό. Από τους βασικούς, μέχρι τους δευτερεύοντες χαρακτήρες έχει γίνει εξαιρετική δουλειά και σε κάθε αποστολή, απολαμβάναμε να ακούμε τις συζητήσεις των χαρακτήρων.

Το Anthem έχει πολλά προβλήματα, όμως έχει και τις βάσεις να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο διασκεδαστικά looter shooters. Το μεγαλύτερο ελάττωμά του είναι ότι κυκλοφόρησε χωρίς να είναι έτοιμο και αυτό φαίνεται. Τα αμέτρητα bugs και glitches, καθώς και τα πολλαπλά loading screens επιβαρύνουν την όλη εμπειρία, ακόμα και αν μπορούν να διορθωθούν.

Παρόλα τα προβλήματα του όμως, ο νεότερος τίτλος της BioWare ξεχωρίζει χάρις στα παντοδύναμα Javelins, με τις διασκεδαστικές ικανότητές τους και το απολαυστικό flying system. Το βασικό ερώτημα είναι αν είστε πρόθυμοι να δώσετε μια ευκαιρία σε ένα παιχνίδι που κυκλοφόρησε σε μέτρια κατάσταση, μόνο και μόνο για να περιμένετε να βελτιωθεί (δραστικά) μερικούς μήνες μετά από την κυκλοφορία του.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την Bandai Namco Entertainment Hellas για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Anthem

Συντάκτης
4 Μαρτίου 2019
Developer

BioWare

Publisher

Electronic Arts

Διανομή

Bandai Namco Entertainment Hellas

Πλατφόρμες

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

22 Φεβρουαρίου 2019

Είδος

Action role-playing

PEGI

16

Θετικά

+ Τα παντοδύναμα και άκρως διασκεδαστικά Javelins
+ Η δυνατότητα πτήσης και ο τρόπος που υλοποιήθηκε
+ Matchmaking σε όλα τα activities
+ Διασκεδαστικό gameplay, με μεγάλη ελευθερία κινήσεων
+ Η καλύτερη πλοκή που έχουμε δει σε looter shooter εδώ και χρόνια
+ Οι ενδιαφέροντες χαρακτήρες και οι απολαυστικές συζητήσεις που προσφέρουν
+ Πανέμορφος κόσμος που προσφέρει άπλετη ελευθερία
+ Τα strongholds είναι απολαυστικά endgame activities

Αρνητικά

- Σοβαρά bugs και glitches που εμποδίζουν την πρόοδο του παίκτη
- Τα πολλαπλά loading screens
- Έλλειψη endgame περιεχομένου
- Το gunplay υστερεί
- Τα όπλα δείχνουν πανομοιότυπα και δεν προσφέρουν μεγάλο κίνητρο ως loot
- Ελάχιστη πρωτοτυπία στη δομή των αποστολών

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
6.5
4.8
Συνοψίζοντας

Το Anthem έχει πολλά προβλήματα, όμως έχει και τις βάσεις να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο διασκεδαστικά looter shooters. Το μεγαλύτερο ελάττωμά του είναι ότι κυκλοφόρησε χωρίς να είναι έτοιμο και αυτό φαίνεται. Τα αμέτρητα bugs και glitches, καθώς και τα πολλαπλά loading screens επιβαρύνουν την όλη εμπειρία, ακόμα και αν μπορούν να διορθωθούν.

Παρόλα τα προβλήματά του όμως, ο νεότερος τίτλος της BioWare ξεχωρίζει χάρις στα παντοδύναμα Javelins, με τις διασκεδαστικές ικανότητες τους και το απολαυστικό flying system. Το βασικό ερώτημα είναι αν είστε πρόθυμοι να δώσετε μια ευκαιρία σε ένα παιχνίδι που κυκλοφόρησε σε μέτρια κατάσταση, μόνο και μόνο για να περιμένετε να βελτιωθεί (δραστικά) μερικούς μήνες μετά από την κυκλοφορία του.

6.5
Βαθμός
4.8
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
100%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1