DLC Review: Bloodborne - The Old Hunters

A Hunter's biggest nightmare
by Νίκος Λυμπέριος on 29 Νοεμβρίου 2015
Reviews

Η From Software με τη σειρά παιχνιδιών Souls έχτισε μια νέα κατηγορία στα video games. Αυτό που κάποτε ξεκίνησε ως παιχνίδι για λίγους, εξελίχθηκε γρήγορα σε παγκόσμιο φαινόμενο. Η From Software φτιάχνει τίτλους Souls τα τελευταία 7 χρόνια, αλλά φέτος, τον Μάρτιο του 2015 με το Bloodborne είδαμε την μεγαλύτερη αλλαγή στο ύφος της σειράς. Ήταν μια άκρως ζητούμενη από τους fans της σειράς αλλαγή και κάτι που τα περισσότερα παιχνίδια και συγκεκριμένα μεγάλα franchises φοβούνται να κάνουν, να δοκιμάσουν δηλαδή αλλαγές και νέες ιδέες. Η επιτυχία του Bloodborne (δεδομένου ότι πρόκειται για αποκλειστικό τίτλο) έδωσε στην From Software το κίνητρο να δημιουργήσει επιπλέον περιεχόμενο για το παιχνίδι. Με τo The Old Hunters DLC η From Software δίνει έναν ακόμη πιο εφιαλτικό τόνο στο παιχνίδι και παρόλο που δεν είναι από τα μεγαλύτερα του είδους, βοηθάει αρκετά στην επέκταση της μυθολογίας.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με το Bloodborne: The Old Hunters είναί το ρηχό του περιεχόμενο.

το VG24 λέει

Στο νέο περιεχόμενο οι παίκτες θα έρθουν αντιμέτωποι με 5 νέα Bosses. Ένα από αυτά είναι μια διαμορφωμένη έκδοση του Cleric Beast. H νέα έκδοση του Cleric Beast βελτιώνει αρκετά τον ρυθμό και το ύφος της μάχης σε σχέση με το πρωτότυπο ιδιαίτερα στην δεύτερη μορφή του, τονίζοντας ακόμα περισσότερο το στρατηγικό gameplay και την προσεχτική αντιμετώπιση του αφεντικού. Το ίδιο ισχύει για όλα τα Bosses που έρχονται στο The Old Hunters. Οι δεύτερες μορφές που έχουν εισαχθεί για αυτά τα αφεντικά δίνουν μια επιπλέον διάσταση στις μάχες του Bloodborne και γενικότερα στα αφεντικά του παιχνιδιού που πάσχουν από την σχετική ευκολία πρόβλεψης των κινήσεών τους. Μια νέα προσθήκη στο παιχνίδι που ήρθε με Update παράλληλα με το νέο DLC είναι η δυνατότητα να φωνάξουμε κάποιον φιλικό NPC στις μάχες μας με τα αφεντικά. Η παρουσία τους βοηθάει αρκετά ειδικά σε δυο Bosses του παιχνιδιού και συγκεκριμένα στην πρώτη τους μορφή. Ένα από αυτά τα bosses είναι ο Ludwig, γνωστός από το Bloodborne ως φημισμένος Hunter. Στο The Old Hunters ο Ludwig έχει μεταμορφωθεί σε ένα εφιαλτικό τέρας. Εκτός από το τεράστιό του μέγεθος έχει και απρόβλεπτες κινήσεις κάνοντας την εξολόθρευσή του εφιάλτη. Εδώ έρχεται η εισαγωγή των NPCs ως βοηθοί για την μάχη. Στην 2η του μορφή τα πράγματα είναι ευκολότερα και η διαδικασία αντιμετώπισης του παιχνιδάκι.

Bloodborne-Ludwig

Χωρίς να θέλουμε να σας κλέψουμε τη χαρά να ανακαλύψετε το παιχνίδι, οι προσθήκες των νέων αφεντικών δίνουν έναν ενδιαφέρον τόνο στις μάχες με την ποικιλία των μεταμορφώσεων τους και την αλλαγή στο pattern των κινήσεων τους και αποτελούν το ζουμί του DLC. Δυστυχώς, οι περιοχές που έρχονται, ενώ δίνουν μια νέα πνοή σε αυτόν τον εφιαλτικό κόσμο, δεν φτάνουν το επίπεδο δημιουργικότητας που δόθηκε στα αφεντικά και για την οποία είναι γνωστή η From Software από προηγούμενους τίτλους της. Να επισημάνουμε πως το νέο περιεχόμενο είναι διαθέσιμο, αφού νικήσουμε την Vicar Amelia στο βασικό παιχνίδι.

Bloodborne™_20150327024533

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με το Bloodborne: The Old Hunters είναί το ρηχό του περιεχόμενο. Στην ουσία το νέο περιεχόμενο φέρνει τρεις νέες περιοχές και μια που μοιάζει αρκετά από την αρχική έκδοση του Bloodborne. Ακόμα και οι νέες περιοχές, όπως για παράδειγμα το Research Hall είναι αρκετά γραμμική με ελάχιστο χρόνο προσπέλασης και χωρίς ιδιαίτερο βάθος στο εσωτερικό της, ακόμα και όταν αυτή αλλάζει ύφος λίγο πριν το τέλος της. Από τις νέες περιοχές ξεχωρίζει η τελευταία. Η περιοχή Fishing Hamlet αποτέλεσε μια από τις αγαπημένες μας περιοχές όχι μόνο στο Bloodborne αλλά γενικότερα στη σειρά Souls και πήρε μια θέση στην καρδιά μας δίπλα στο αριστουργηματικό από άποψης σχεδιασμού Anor Londo του 1ου Dark Souls. Η τοποθεσία χωρίζεται σε τρία μέρη με κάθε νέο μέρος να παρουσιάζει εκτός από εξαιρετικό σχεδιασμό και νέους εχθρούς σωστά τοποθετημένους ώστε να ενισχύσουν την μάχη αλλά και την δυσκολία του παιχνιδιού. Μας δόθηκε η εντύπωση ότι όλο το βάρος έπεσε στην τελευταία περιοχή του παιχνιδιού, αφήνοντας τις υπόλοιπες ρηχές, χωρίς κάτι ενδιαφέρον να δώσουν.

Πέρα από τις νέες τοποθεσίες και τα αφεντικά με το expansion έρχονται και μερικά νέα όπλα. Ένα μεγάλο σφυρί που μπορούμε να ενισχύσουμε με φωτιά, την προέκταση του χεριού της Amydgala (που είδαμε στο πρωτότυπο Bloodborne) και αρκετά δευτερευόντα όπλα. Για αρχή έχουμε ένα τόξο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε είτε από κοντινές μάχες, είτε από μακριά. Για την χρήση του φυσικά χρειάζεται αρκετό stamina. Στα δευτερεύοντα όπλα την εμφάνιση του κάνει ένα Gatling Gun, που παραδόξως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε με το ένα χέρι και μια ασπίδα. Ναι, ασπίδα. Η χρήση της φυσικά δεν είναι απαραίτητη στο Bloodborne, αφού το παιχνίδι έχει στηθεί με βασικό άξονα το γρήγορο gameplay και την χρήση dodge αντί για Parry. Βοηθάει όμως αρκετά σε κάποια συγκριμένα σημεία του παιχνιδιού και είναι μια καλοδεχούμενη προσθήκη. Μαζί με τα νέα όπλα την εμφάνιση τους κάνουν και αρκετές νέες πανοπλίες - στολές για τον χαρακτήρα μας.

Φυσικά στο παιχνίδι κάνουν την εμφάνιση τους και αρκετοί νέοι εχθροί. Στο πλήθος τους φυσικά αποτελούν επανέκδοση των προηγούμενων που αντιμετωπίσαμε στο Bloodborne. Για παράδειγμα οι περισσότεροι εχθροί που είχαν όπλα πλέον ρίχνουν δόρατα. Τα Ogres κάνουν την εμφάνιση τους με παραλλαγή στις κινήσεις στους και στο γεγονός ότι κρατάνε άγκυρες σε κάποιες περιπτώσεις. Φυσικά μιας και μιλάμε για έναν εφιάλτη κυνηγών δε λείπουν οι Hunters. Στο πλήθος τους είναι σχετικά εύκολοι για να τους αντιμετωπίσουμε και φέρουν το νέο Beast Cutter που αποτελεί μια μίξη του Saw Clever και του Threaded Cane.

Μπορεί η σειρά να μην απευθύνεται σε όλους, μπορεί να αποτελεί "το κακό παιδί της γειτονιάς" με το ιδιαίτερο στήσιμό του και την ανελέητη δυσκολία του. Δυσκολία που οφείλεται όχι τόσο στο ύφος του παιχνιδιού αλλά στον εκμοντερνισμό του gaming και την κατεύθυνσή του σε ένα πιο casual και action ύφος, με αποτέλεσμα το κοινό των gamers να βασίζεται ολοκληρωτικά σε μηχανισμούς που το παιχνίδι δεν στηρίζει και στους αμύητους να φαίνονται ως τεχνικές αμέλειες. Η ουσία είναι ότι η From Software έχει πιάσει τον παλμό αρκετών gamers και έχει βρει τη συνταγή για κάτι εκπληκτικό. Μπορεί το The Old Hunters DLC να μη δοκιμάζει νέα πράγματα και το περιεχόμενό του να είναι σχετικά ρηχό, απευθύνεται όμως σε συγκεκριμένο κοινό, που θα εκτιμήσει τον επιπλέον χρόνο που θα αφιερώσει στο αγαπημένο του παιχνίδι.

Το παιχνίδι μας παραχωρήθηκε από την επίσημη αντιπροσωπεία της Sony Computer Entertainment στη χώρα μας, Sony Hellas, για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Item Reviewed

DLC Review: Bloodborne - The Old Hunters

Author
29 Νοεμβρίου 2015
Developer

From Software

Publisher

Sony Computer Entertainment

Διανομή

Sony Hellas

Πλατφόρμες

PlayStation 4

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

24 Νοεμβρίου 2015

Είδος

Action RPG

PEGI

18

Θετικά

+ Υπέροχη ατμόσφαιρα
+ Τρομερός ήχος
+ Ο σχεδιασμός των νεων Bosses είναι εκπληκτικός
+ Πολύ καλη A.I. αντιπάλων

Αρνητικά

- Μικρά θεματάκια με την κάμερα, κυρίως σε μεγάλους εχθρούς
- Το target lock κάποιες φορές μπερδεύει
- Οι νέες περιοχές είναι γραμμικές
- Οι νέοι εχθροί δε φέρνουν κάτι καινούριο
- Μικρή διάρκεια

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
7.5
Συνοψίζοντας

Το Bloodborne: The Old Hunters είναι μια καλή προσθήκη σε ένα ήδη εξαιρετικό παιχνίδι. Μπορεί να μη δοκιμάζει κάτι καινούριο και το μέγεθός του πιθανόν να απογοητεύσει, ειδικά μετά από τα εξαιρετικά από όλες τις απόψεις DLC των προηγούμενων παιχνιδιών. Τα νέα Bosses θα αφήσουν τους fans παραπάνω από ικανοποιημένους και θα δώσουν νέα πνοή στις μάχες του τίτλου. Την παρουσία τους κάνουν αρκετά νέα όπλα, η μυθολογία του τίτλου επεκτείνεται ακόμα περισσότερο και τα περιβάλλοντα θα σας κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον. Είναι κρίμα που οι νέες περιοχές είναι αρκετά γραμμικές και οι νέοι εχθροί δε φέρνουν κάτι παραπάνω στον τομέα της δυσκολίας.

7.5
Βαθμός
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
100%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%