Call of Duty: Black Ops III

H ανθρωπότητα στο έλεος των μηχανών
by Νίκος Λυμπέριος on 10 Νοεμβρίου 2015
Reviews

Όπως τα Remasters έτσι και οι ετήσιες κυκλοφορίες παιχνιδιών μπαίνουν αρκετά συχνά στο στόχαστρο των gamers. Ο λόγος είναι απλός. Σπάνια τα παιχνίδια που υιοθετούν το ετήσιο πρόγραμμα κυκλοφορίας αλλάζουν σημαντικά από τον προκάτοχο τους με αποτέλεσμα το παιχνίδι που μας σερβίρουν να θυμίζει ξαναζεσταμένο φαγητό.

Η σειρά Call of Duty έχει τις ρίζες της βαθιά πίσω στο παρελθόν με το πρώτο παιχνίδι να κάνει την εμφάνιση του στο τέλος του 2003. Το ύφος του πρώτου παιχνιδιού και των επόμενων 2 τίτλων εξιστορούσαν τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν κατά την διάρκεια του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου. Η σειρά με την πρόοδο της άλλαξε ύφος και σκηνικό, απομακρύνθηκε από το ρεαλιστικό background της σκοτεινής περιόδου για τον πλανήτη και άρχισε να διηγείται ιστορίες με μεγαλύτερες δόσεις φαντασίας, βασισμένες σε ταινίες δράσης. Προσπαθώντας να εξαλείψει τα προβλήματα των ετήσιων κυκλοφοριών και παίρνοντας ως δεδομένο ότι ένα παιχνίδι για να έχει νέα στοιχεία και να προσελκύσει τον κόσμο χρειάζεται το λιγότερο 2 χρόνια ανάπτυξης, "έσπασε" ή χώρισε αν θέλετε, το development της σειράς μεταξύ τριών εταιρειών. Τις Infinity Ward (την μαμά δημιουργό), την Treyarch και την Sledgehammer Games, δίνοντας τους κυκλική ροή δημιουργίας με κάθε μια από αυτές να έχει διαθέσιμα τρία χρόνια ανάπτυξης.

Call of Duty®_ Black Ops III_20151107230413Τα ηνία του φετινού Call of Duty αναλαμβάνει η Treyarch με την συνέχεια της σειράς Black Ops, το Black Ops III. Το παιχνίδι διηγείται ίσως μια από τις πιο περίεργες ιστορίες στη σειρά. Τοποθετείται χρονολογικά το 2065, 40 χρόνια μετά τα γεγονότα του Black Ops II. Αναλαμβάνουμε το ρόλο ενός στρατιώτη που τραυματίζεται άσχημα κατά την διάρκεια μιας αποστολής, αναρρώνει και αντιλαμβάνεται ότι πολλά έχουν αλλάξει ως προς την αντιμετώπιση των αποστολών αλλά και των καταστάσεων γύρω του. Ένα από τα πιο δυνατά στοιχεία της ιστορίας είναι το αντικείμενο που πραγματεύεται. Δείχνει ξεκάθαρα τον κίνδυνο που έρχεται για το ανθρώπινο γένος και την κατάληξη που θα έχει από την αλόγιστη χρήση της τεχνολογίας μέσω του συνδυασμού ανθρώπου με μηχανή. Στο Black Ops III οι πληγωμένοι στρατιώτες αποκτούν προσθετικά άκρα, με υπεράνθρωπες ιδιότητες, συνδεδεμένα σε μια κεντρική νοημοσύνη που ονομάζεται DNI (Direct Neural Interface). Το DNI επιτρέπει την άμεση επικοινωνία μεταξύ των ομάδων, αλλά παράλληλα σημαίνει ότι ανά πάσα στιγμή είναι στο έλεος όσων ελέγχουν το DNI.

Το πρόβλημα με το Campaign του νέου Call of Duty είναι ο ρυθμός, η σκηνοθεσία και η εκτέλεση. Ενώ το θέμα του εξετάζει καταστάσεις που έχουμε δει και σε άλλα παιχνίδια όπως το Deus Ex: Human Revolution, στη σειρά Metal Gear Solid αλλά και σε ταινίες όπως το Source Code και είναι ομολογουμένως ένα ενδιαφέρον concept προς ανάλυση, δεν έχει εκτελεστεί σωστά. Το πρώτο μεγάλο μειονέκτημα του είναι το σκηνοθετικό στήσιμο των σκηνών δράσης που ενώνουν τα διαλείμματα του Shooting. Δυστυχώς δεν πείθουν. Είναι απότομες και δίνουν την εντύπωση ότι μπήκαν πρόχειρα για να στηρίξουν το σενάριο. Από τα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού και για μεγάλο μέρος του ο παίκτης προσπαθεί να αντιληφθεί τι ακριβώς προσπαθεί να πει το σενάριο.

Mε εξαίρεση τα πρώτα Call of Duty, τα υπόλοιπα είχαν ένα σενάριο γενικού περιεχομένου και βασίζονταν στην αδρεναλίνη που προκαλούσαν με την ακατάπαυστη δράση. Κανένα δεν ήταν κακό και τα περισσότερα βασίζονταν στο κινηματογραφικό τους στοιχείο για να διηγηθούν την ιστορία τους, που ουσιαστικά αφορούσε το πώς εμείς θα σκοτώσουμε τον κακό. Το 2ο μειονέκτημα του είναι ότι τo Black Ops III διαθέτει αρκετούς διαλόγους σε αρκετά μικρό campaign, δίνοντας υπερβολικές πληροφορίες που δυστυχώς δεν βγάζουν ιδιαίτερο νόημα. Προσπαθεί μέσω του ιδιαίτερου στησίματός του να μας μεταφέρει σε ένα αλληγορικό ταξίδι πολλών πραγματικοτήτων που σε κάνουν να αναρωτιέσαι για την ίδια σου την ύπαρξη. Η ουσία του προβλήματος είναι ότι ενώ οι ιδέες της Treyarch είναι εξαιρετικές και προσπαθούν να διαφοροποιηθούν από την κλασσική συνταγή, στοχεύουν πολύ ψηλά για να ειπωθούν σε ένα τόσο μικρό campaign. Ενώ είναι καλοδεχούμενη η αλλαγή στο ύφος, η εκτέλεση τους είναι απογοητευτική. Μας άρεσε που η Treyarch πήρε το θάρρος και έδωσε πιο σκοτεινή υπόσταση στο συγκεκριμένο campaign, με αρκετές δόσεις αίματος, ακρωτηριασμούς και ωμή βία, θέλοντας έτσι να δείξει ότι δίνει σημασία και στο μεγαλύτερο ηλικιακά κοινό της.

Το campaign πρέπει να διαχωριστεί στο ύφος του από το Multiplayer και να προσφέρει μια ιστορία ίσως και άλλης εποχής. Mε διαφορετικό εξοπλισμό και χαρακτήρες και να σταματήσει με λίγα λόγια να αποτελεί tutorial για το multiplayer.

το VG24 λέει

Πέρα από το πώς η ιστορία ξεδιπλώνεται, το βασικό gameplay είναι ένα από τα καλύτερα της σειράς. Στα περισσότερα Call of Duty, με ελάχιστες εξαιρέσεις, το κομμάτι του Shooting ήταν επαναλαμβανόμενο και ανέμπνευστο. Το Black Ops IIΙ διαθέτει εξαιρετικό ρυθμό και οι εναλλαγές στις τοποθεσίες και χρονικές περιόδους βοηθάνε στη διατήρηση του φρέσκου gameplay.

Οι πίστες έχουν σημαντικά μεγαλύτερο μέγεθος από τα παλιότερα παιχνίδια επιτρέποντας την χρήση πολλαπλών στρατηγικών στην προσέγγισή τους. Επιπρόσθετα ο παίχτης έχει στη διάθεση του μια μεγάλη γκάμα δυνάμεων – τα Cyber Cores – που δίνουν την δυνατότητα ελέγχου των Drones, ακινητοποίησης των ρομποτικών εχθρών και αύξηση της ταχύτητας μας για περιορισμένο χρόνο. Επίσης αυτή τη φορά είναι δυνατό να παιχτεί το campaign με τέσσερις Online παίκτες ταυτόχρονα. Αυτή η επιλογή ενδεχομένως να επηρέασε σε μεγάλο βαθμό τη δομή της ιστορίας. Για αρχή δίνεται η επιλογή στον παίκτη να διαλέξει άμεσα την αποστολή που θέλει εκείνος χωρίς να έχει παίξει την ιστορία.

Για πρώτη φορά δίνεται η ελευθερία στησίματος του οπλισμού μας. Σε αντίθεση με τα παλιότερα παιχνίδια κάθε αποστολή μάς τοποθετεί σε ένα safehouse που είναι ουσιαστικά ένα μικρό, δικό μας, κέντρο επιχειρήσεων. Σε αυτό το Safehouse έχουμε την δυνατότητα εκκίνισης της αποστολής και παραμετροποίησης του οπλισμού μας. Tο campaign μας δίνει την ελευθερία να επιλέξουμε εμείς τον εξοπλισμό που θα έχουμε σε κάθε αποστολή, αποτέλεσμα προφανώς επηρεασμένο από το online στοιχείο.  Έχει δοθεί με λίγα λόγια μεγαλύτερη βαρύτητα στο online κομμάτι του τίτλου, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό την δομή της ιστορίας. Αυτό διακρίνεται από τα πρώτα λεπτά που ξεκινάμε με το campaign από το ανώνυμο του βασικού ήρωα, που αποτελεί δημιούργημα δικό μας, στο ύφος πολλών RPG και από το γεγονός ότι πλέον η έναρξη κάθε αποστολής γίνεται από το δικό μας κρησφύγετο και όχι σε συνέχεια των συμβάντων της ιστορίας.

Μετά την ολοκλήρωση της βασικής ιστορίας ανεξαρτήτως δυσκολίας, ξεκλειδώνει ένα νέο Mode με τίτλο Nightmares. Σε αυτό το Mode η ιστορία ξεκινάει από την αρχή με μια διαφορά. Η καταστροφή που αφηγείται είναι υπό την μορφή αποκάλυψης Zombie. Το στήσιμο του θυμίζει αρκετά τα παλιότερα Survivor modes με άπειρες ορδές από απέθαντους να έρχονται κατά πάνω μας.

Καλό ή κακό το Campaign, η σειρά Call of Duty είναι γνωστή για το Online της.

το VG24 λέει

Κακά τα ψέμματα όμως και για να πούμε την αλήθεια, η σειρά Call of Duty είναι ταυτισμένη εδώ και πολλά χρόνια με το online της. Καλώς ή κακώς το κομμάτι του single player έχει έρθει σε δεύτερη μοίρα και παρόλο που υπάρχουν λαμπρά παραδείγματα στη σειρά με υπέροχο scripting και σκηνοθεσία, η τάση προς την online μόνο κατεύθυνση είναι εμφανής αν αναλογιστούμε ότι οι κονσόλες προηγούμενης γενιάς περιέχουν μόνο το multiplayer κομμάτι του παιχνιδιού.

Το Black Ops III πατώντας πάνω στην εξαιρετική αλλαγή που έφερε η Sledgehammer Games με την χρήση των Exo Suits δίνοντας στο παιχνίδι νέα πνοή με την αύξηση της ελευθερίας κίνησης των παικτών, δημιούργησε ένα νέο σύστημα συνδυασμού κινήσεων δίνοντας στους παίκτες την ελευθερία που πάντα αποζητούσαν και που η σειρά είχε ανάγκη. Το νέο σύστημα επιτρέπει κάθετη και οριζόντια κίνηση των παικτών στις πίστες, δημιουργώντας εξαιρετικές μάχες ανεβάζοντας παράλληλα των ρυθμό των παιχνιδιών που εκτινάζουν την αδρεναλίνη στα ύψη.

Με το σύστημα αυτό η Treyarch έκανε κίνηση ματ εξαλείφοντας αφενός τα φαινόμενα camping και αφετέρου δίνει κίνητρο στους παίκτες για να εκμεταλλευτούν προς όφελος τους κάθε σπιθαμή των διαθέσιμων χαρτών. Ακόμα και οι ελάχιστες περιπτώσεις που παίχτες κάθονται σε ένα σημείο για αρκετή ώρα, πλέον λόγω του αυξημένου ρυθμού και του ελάχιστα μικρότερου μεγέθους των χαρτών, δεν αποτελούν πρόβλημα. Οι χάρτες είναι σχεδιασμένοι με τέτοιο τρόπο ώστε να δίνουν κίνητρο για την χρήση των νέων κινήσεων χωρίς όμως να προσπαθούν να σε πιέσουν για να τις χρησιμοποιήσεις. Οι κλασσικές μάχες εδάφους παραμένουν και είναι καλύτερες από ποτέ.

Μια από τις πολλές νέες προσθήκες στο παιχνίδι και συγκεκριμένα στο multiplayer είναι η εμφάνιση των ειδικοτήτων (Specialists System). Οι ειδικότητες αυτές περιλαμβάνουν 9 χαρακτήρες με δυο διαφορετικές ιδιότητες ο καθένας, δίνοντας μας έτσι συνολικά 18 διαφορετικά στυλ. Για παράδειγμα ο Ruin διαθέτει τα Gravity Spikes (ηλεκτροφόρα καρφιά που χτυπάνε στο πάτωμα δημιουργώντας ένα κύμα) και το Overdrive (δίνει εξτρά ταχύτητα). Κάθε ειδικότητα έχει το δικό της σύστημα ξεκλειδώματος βασισμένο σε διάφορα challenges, που είναι ανεξάρτητο από το γενικό σύστημα των XP για τα όπλα και τα level μας. Οι ιδιότητες κάθε ειδικότητας διαφέρουν μεταξύ τους και δίνουν ένα επιπλέον επίπεδο στρατηγικής στους παίκτες ως προς τη χρήση τους ανά περίσταση. Στο τέλος της μέρας φυσικά οι Specialitsts δεν προσφέρουν κάτι ιδιαίτερα καινούριο στο online του Black Ops III, καθώς είναι εκεί καθαρά για να δώσουν ένα ακόμα επίπεδο βάθους στις διαθέσιμες επιλογές.

Πέρα από τις ειδικότητες και σε κλασικό στυλ της Treyarch, το Black Ops III περιέχει ένα από τα πιο παραμετροποιήσιμα Online που έχουμε δει. Δανείζεται στοιχεία και ιδέες από αρκετά RPG's και δίνει μια επιπλέον ευχαρίστηση στους παίκτες με το νέο Gunsmith System που επιτρέπει την πλήρη παραμετροποίηση των όπλων και των attachments τους με χρώματα, εμβλήματα και αντικείμενα. Κάθε όπλο μπορεί να δεχθεί μέχρι 5 πρόσθετα και συνολικά μπορούμε να αρματωθούμε με 10 συνολικά διαφορετικά αντικείμενα. Το διαθέσιμο Weapons Paint Shop επιτρέπει την δημιουργία δικών μας γραφικών για τα όπλα με περισσότερα από 50 layers.

Στις καινούριες προσθήκες έρχεται και το Black Market μέσω του οποίου μπορούμε να ανταλλάξουμε κερδισμένα cryptokeys με διάφορα τυχαία αντικείμενα όπως καμουφλάζ για τα όπλα, calling cards και reticles για τα σκόπευτρα μας. Μπορεί το επίπεδο ελευθερίας των διαθέσιμων επιλογών να μοιάζει υπερβολικό, δίνει όμως ουσιαστικό κίνητρο στους παίχτες που μπορεί να κουράζονται από τα συνεχόμενα παιχνίδια, αφού μέσα από αυτό το πλήθος επιλογών, μπορούν να δώσουν το δικό τους χαρακτήρα και ύφος στο εικονικό τους Avatar που απεικονίζεται μέσω ενός όπλου στο Black Ops III αλλά και σε κάθε παιχνίδι πρώτου προσώπου.

Το παρών δίνουν τα γνωστά για τη σειρά Multiplayer Modes όπως τα αγαπημένα Search and Destrory, Capture the Flag και Hardpoint. Επιστρέφει το Uplink και την εμφάνιση του κάνει ένα νέο mode το Safeguard. Σε αυτό το mode οι παίκτες είναι χωρισμένοι σε δυο ομάδες: Τους επιτιθέμενους και τους αμυνόμενους. Οι αμυνόμενοι πρέπει να αποτρέψουν τους επιτιθέμενους να φέρουν στη βάση τους ένα Drone μέχρι τη λήξη του χρόνου. Φυσικά από τις λίστες παιχνιδιών δε θα έλειπαν τα Team Deathmatch, Free for All και Ground War.

Άξια αναφοράς είναι η επιστροφή της λειτουργίας Theater. Κάθε παιχνίδι που τελειώνουμε καταγράφεται στους servers της Activision και είναι διαθέσιμο από εμάς για κατέβασμα. Η Treyarch γνωρίζοντας την απήχηση που έχει στον κόσμο η δημιουργία Montage από Kills δίνει απλόχερα το καλύτερο εργαλείο που έχει υπάρξει σε παιχνίδι του είδους. Μπαίνοντας λοιπόν στη λειτουργία Theater που βρίσκεται στο βασικό menu του Multiplayer έχουμε την δυνατότητα να κατεβάσουμε το βίντεο οποιουδήποτε αγώνα έχουμε κάνει. Μέσα από τη λειτουργία Theater μπορούμε να κάνουμε δικό μας montage του βίντεο, έχοντας στη διάθεση μας μια μεγάλη και εύχρηστη εργαλειοθήκη βοηθημάτων.

Black Ops παιχνίδι χωρίς Zombies δε γίνεται και αυτή τη φορά επιστρέφουν πιο πεινασμένα από ποτέ.

το VG24 λέει

Shadows-of-Evil_Screenshot-1

Φυσικά ένα Call of Duty της σειράς Black Ops δε θα άξιζε το όνομα του χωρίς το ανάλογο Zombie Mode. Αυτή τη φορά επιστρέφει με το όνομα Shadows of Evil. Σε αυτό αναλαμβάνουμε το ρόλο ενός από τέσσερις χαρακτήρες — The Femme Fatale, The Cop, The Boxer and The Magician – καθώς προσπαθούν να φτάσουν στο τέλος των 10 κυμάτων, πολεμώντας ατελείωτες ορδές από πεινασμένα για σάρκα Zombie. Το ύφος του Shadows of Evil είναι επηρεασμένο από ταινίες Noir και διαδραματίζεται στην πόλη Morg. Το mode επί της ουσίας αποτελεί ένα αυτόνομο παιχνίδι με δική του ιστορία και σύστημα εμπειρίας. Διακρίνεται για την εξαιρετική του δυσκολία και για το γεγονός ότι κάθε φορά που χάνουμε εμφανίζει κάποιο νέο στοιχείο αλά Edge of Tomorrow, που θα μας βοηθήσει να προχωρήσουμε δίνοντας σημαντικό κίνητρο στους παίκτες να συνεχίσουν παρά την ομολογουμένως μεγάλη του δυσκολία.

Τεχνικά και συγκεκριμένα ο οπτικός τομέας του παιχνιδιού είναι αρτιότατος. Παρουσιάζει όμως δυο αντιθέσεις. Από την μια το κομμάτι του online αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για τίτλους του είδους. Εκτός ότι η ανάλυση των γραφικών βρίσκεται στα 1080p (για την έκδοση PS4 που τεστάρουμε), το framerate ανταποκρίνεται στην υψηλή πρόκληση της ανάλυσης και παραμένει καρφωμένο στα 60 fps. Το Black Ops III συνδυάζει εξαιρετικά γραφικά με σταθερή απόδοση. Από την άλλη στο single player κομμάτι και κυρίως στο campaign, τα cutscenes του παιχνιδιού τρέχουν στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο και αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την ομαλότητα και την διατήρηση αυτού του στόχου. Τις περισσότερες των περιπτώσεων και όταν η κάμερα εστιάζει σε περισσότερα του ενός πρόσωπα τα καρέ πέφτουν κάτω από τα 30.

Πρόβλημα αντιμετωπίσαμε και στην λειτουργία share και συγκεκριμένα την φωτογράφιση.Πατώντας το κουμπί share η κονσόλα χρειαζόταν περισσότερα των 5 δευτερολέπτων για να τραβήξει φωτογραφία. Το πρόβλημα αυτό δεν είναι υπαρκτό στις Online λειτουργίες. Στο Online κομμάτι πάντως που αποτελεί και το ζουμί του παιχνιδιού τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Το παιχνίδι τρέχει στις προδιαγραφές της δημιουργού εταιρείας χωρίς την παραμικρή απόκλιση. Άξιο αναφοράς είναι ότι δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα με την απόδοση του δικτύου ακόμα και τις μέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού καθώς και τη μέρα κυκλοφορίας.

Στο Online κομμάτι πάντως που αποτελεί και το ζουμί του παιχνιδιού τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Το παιχνίδι τρέχει στις προδιαγραφές της δημιουργού εταιρείας χωρίς την παραμικρή απόκλιση.

το VG24 λέει

Ηχητικά το Black Ops III δε μας εντυπωσίασε, όχι λόγω κακής ποιότητας αλλά λόγω έλλειψης δυνατών ηχητικών στοιχείων. Θα θέλαμε μέσω του ήχου του να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο πεδίο της μάχης. Στις εκρήξεις, στα μικρά εφέ που τονίζουν το χώρο της μάχης. Είναι κάτι που η Treyarch είχε μεταφέρει εξαιρετικά στο Black Ops II και μας έλειψε στο ΙΙΙ. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι τα όπλα και οι εκρήξεις δεν ακούγονται σωστά, αντιθέτως. Αυτό που του λύπει είναι η ενίσχυση της αδρεναλίνης μέσω του ηχητικού του τομέα.

Κλείνω το κουραστικό Review με μια σκέψη και μια προσωπική άποψη. Ο κόσμος φωνάζει ότι η σειρά έχει αρχίσει και χάνει την ταυτότητα της. Εγώ πιστεύω ότι με το Black Ops III η Treyarch την τοποθετεί στον καλύτερο δρόμο. Η σειρά πάντα είχε ως στόχο το γρήγορο arcade shooting. Δεν πλασαρίστηκε ούτε ως εξομοιωτής όπλων και πολέμου, ούτε έδωσε ποτέ ιδιαίτερη έμφαση στην ομαδικότητα, πόσο μάλλον στο ρεαλισμό. Αποτελούσε πάντα έναν τίτλο pick up and play. Αυτή είναι η μαγεία του. Ότι δίνει την ελευθερία σε όλους τους παίκτες ανεξαρτήτως επιπέδου να δοκιμάσουν, να προπονηθούν και να εξελιχθούν. Αν με ενοχλεί που η σειρά έχει φύγει από τα όρια του ρεαλισμού; Όχι δε με ενοχλεί. Αυτό που με ενοχλεί και θα ήθελα να διορθωθεί δια παντός στα επόμενα παιχνίδια της σειράς είναι το campaign. Με τρία χρόνια ανάπτυξης είναι αδικαιολόγητο μια εταιρεία τέτοιων διαστάσεων όπως η Activision και ταυτόχρονα τα studio της να μην μπορούν να αποδώσουν σοβαρές ιστορίες, με δυνατό σενάριο, εκπληκτικά set pieces και αξιομνημόνευτο cast. Πρέπει το κλισέ του καλού φίλου, κακού φίλου να αλλάξει και να δημιουργηθεί κάτι πιο δυνατό, κάτι που θα προκαλέσει την φαντασία του παίκτη, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει το Campaign να διαχωριστεί στο ύφος του από το Multiplayer και να προσφέρει μια ιστορία ίσως και άλλης εποχής. Mε διαφορετικό εξοπλισμό και χαρακτήρες, να σταματήσει με λίγα λόγια να αποτελεί tutorial για το Online.

Το παιχνίδι μας παραχωρήθηκε από την επίσημη αντιπροσωπεία της Activision στη χώρα μας, IGE S.A, για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Item Reviewed

Call of Duty: Black Ops III

Author
10 Νοεμβρίου 2015
Developer

Treyarch

Publisher

Activision

Διανομή

IGE S.A.

Πλατφόρμες

PC / PlayStation 3/ PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

6 Νοεμβρίου 2014

Είδος

First-Person Shooter

PEGI

18

Θετικά

+ Εξαιρετικά γραφικά
+ Καρφωμένο στα 60fps
+ Οι Online λειτουργίες είναι άψογες
+ Ουσιαστικά 4 παιχνίδια σε 1
+ Το νέο σύστημα κίνησης
+ Πληθώρα παραμετροποιήσεων
+ Το νέο Zombie Mode: Shadows of Evil

Αρνητικά

- Το σενάριο είναι αδιάφορο
- Ο ήχος δεν μεταφέρει την αίσθηση των μαχών
- Το framerate στα cutscenes του campaign

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
9.0
5.0
Συνοψίζοντας

Η Treyarch φέτος έδωσε τον καλύτερο της εαυτό ώστε να δημιουργήσει ένα από τα πιο ανανεωμένα και συνάμα καλύτερα Duty της σειράς. Η προσπάθεια και το πάθος της για να το πετύχει αυτό φαίνεται από την πληθώρα των διαθέσιμων επιλογών, από το επίπεδο παραμετροποίησης που δίνεται στον παίκτη και από το καλοστημένο Multiplayer που προάγει την έντονη και διαρκή δράση εξαλείφοντας παλιά φαινόμενα στασιμότητας.

Δυστυχώς στην προσπάθεια αυτή, αμέλησε το Campaign που κατά την άποψη μας αποτελεί σαν ιστορία το χειρότερο της σειράς. Από την άλλη η προσθήκη συνεργατικού Online σε αυτό, θα προσφέρει αρκετές χαλαρές ώρες σε όσους θέλουν να δουν με μια γρήγορη ματιά την ιστορία μαζί με παρέα.

9.0
Βαθμός
5.0
Βαθμός
1 rating
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
68%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
5%
Sad
5%
Rage
21%