Call of Duty: Infinite Warfare

Πόλεμος σε μηδενική βαρύτητα
by Σπύρος Σελλάς on 14 Νοεμβρίου 2016

Ένα από τα δημοφιλέστερα gaming franchise και ένα από τα πιο γνωστά First-Person Shooters είναι πλέον αναμφίβολα το Call of Duty. Με τις ρίζες του να βρίσκονται στο 2003, η σειρά παιχνιδιών έχει εδραιώσει πλέον ένα μεγάλο και πιστό κοινό κάθε ηλικίας. Οι τίτλοι Call of Duty καταφέρνουν να είναι ετήσιοι, με publisher την Activision, λόγω των τριών διαφορετικών developers που εναλλάσσονται ανά παιχνίδι.

call-of-duty_-infinite-warfare_20161106123508

Φέτος, σειρά έχει η Infinity Ward, που δημιούργησε και το πρώτο παιχνίδι του franchise. Το Call of Duty: Infinite Warfare είναι ο δέκατος τρίτος κύριος τίτλος της σειράς, ενώ η δημιουργία του ξεκίνησε το 2014, σύμφωνα με την εταιρία. Η μεταφορά των τίτλων σε ένα φανταστικό, μακρινό μέλλον της ανθρωπότητας συνεχίζεται, ακολουθώντας την λογική των τελευταίων κυκλοφοριών, όπως αποφάσισε η εταιρία.

Campaign

Όπως και σε κάθε τίτλο του franchise, το campaign έχει ένα πολύ σημαντικό ρόλο, καθώς εκτός από τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει, σχηματίζει και την γενική εικόνα για το κάθε mode του παιχνιδιού. Παρ’ όλο που δεν είναι η πρώτη φορά που το Call of Duty ασχολείται με το άμεσο ή μακρινό μέλλον της τεχνολογίας των όπλων και των επιτευγμάτων της ανθρωπότητας, είναι πρωτόγνωρο το σκηνικό που εντάσσεται με το Infinite Warfare: το διάστημα. Άμεση συνέπεια είναι η δημιουργία καινούριων gameplay mechanics που εντάχθηκαν στο παιχνίδι, όπως το grappling hook και τα booster packs, απαραίτητα εργαλεία για την καθοδήγηση του χαρακτήρα σε μηδενική βαρύτητα.

Το Infinite Warfare λαμβάνει χώρα στο μακρινό μέλλον, όπου η Γη έχει στερέψει από φυσικούς πόρους, λόγω της ραγδαίας αύξησης του πληθυσμού. Όλες οι χώρες του πλανήτη ενώθηκαν δημιουργώντας το UNSA: έναν οργανισμός υπεύθυνος για τον αποικισμό των ανθρώπων στο διάστημα. Για την προστασία των ανθρώπων της Γης αλλά και των υπόλοιπων αποικιών σε άλλους πλανήτες και αστεροειδείς ήταν αναγκαία η οργάνωση μίας στρατιωτικής δύναμης με τα κατάλληλα μέσα, η οποία ονομάστηκε SATOΌμως μία εχθρική παράταξη, γνωστή ως SDF, απειλεί την ανθρωπότητα, αλλά και ολόκληρο το πλανητικό σύστημα, διακηρύσσοντας πόλεμο εναντίον του UNSA.

Κατά τη διάρκεια του Campaign, χειρίζεστε τον διοικητή Captain Nick Reyes, πιλότο της ομάδας SCAR, ο οποίος καλείται να οδηγήσει την ομάδα του στην κατατρόπωση του SDF στη Γη, αλλά και σε άλλους πλανήτες του ηλιακού συστήματος. Το Retribution, ένα βαριά οπλισμένο διαστημικό όχημα, κατευθύνεται βάσει των διαταγών του Cpt. Reyes και χρησιμοποιείται ως ορμητήριο για τις αποστολές του πληρώματος.

Η διάρκεια του Campaign υπολογίζεται από πέντε έως εφτά ώρες και συνοδεύεται από χαρακτήρες ζωτικής σημασίας για την εξέλιξη της ιστορίας. Ένας από τους ήρωες του Infinite Warfare είναι η Nora Salter, ο έμπιστος σύμμαχος και το δεξί χέρι του Reyes κατά την διάρκεια των αποστολών. Αλλά δεν είναι ο μόνος σημαντικός χαρακτήρας, καθώς ο Ethan, ένα δυνατό πολεμικό ρομπότ, συντροφεύει τον πρωταγωνιστή στο πεδίο της μάχης, προσφέροντας παράλληλα μία δόση χιούμορ. Επιπλέον, είναι και ο δεύτερος πιλότος του spacecraft που χρησιμοποιεί ο Cpt. Reyes κατά τη διάρκεια των “αερομαχιών” του διαστήματος.

Η πλοκή της ιστορίας είναι εντυπωσιακή και έχει συνοχή, παρ’ όλο που χωρίζεται σε επιμέρους αποστολές. Επιπρόσθετα, ορισμένα προαιρετικά missions γίνονται διαθέσιμα κατά τη διάρκεια του Campaign στους παίκτες, τα οποία σχετίζονται άμεσα με την ιστορία. Τα side missions είναι κυρίως “αερομαχίες”, δίνοντας την ευκαιρία να απολαύσουμε τον εντυπωσιακό αυτό τύπο μάχης ακόμα περισσότερο.

Πέρα από τα εντυπωσιακά γραφικά που θα δείτε σε κάθε mode του Infinite Warfare, τα cut-scenes είναι εξαιρετικά καλοφτιαγμένα και με τέτοιο τρόπο που οι μεταβάσεις από το gameplay είναι πραγματικά ομαλές, δίχως loading screens, κάτι πολύ σημαντικό για την εμπειρία που προσφέρει το Campaign. Τα setpieces και πάλι τραβούν την προσοχή. Παράλληλα, έχουμε και πάλι ένα all-star cast για το παιχνίδι, με τον "Jon Snow" από το Game of Thrones, Kit Harington στο ρόλο του Admiral Salen Kotch.

Multiplayer

Το Multiplayer είναι εκεί που οι τίτλοι του franchise δείχνουν τη μακροζωία τους, με τους παίκτες να καταγράφουν ατελείωτες ώρες και αμέτρητα prestige. Το γεγονός αυτό δεν αλλάζει στο Call of Duty: Infinite Warfare, όπου για άλλη μια φορά θα βρείτε το γρήγορο και έντονο multiplayer που γνωρίζετε. Οι μικρές σε μέγεθος πίστες έχουν γίνει πλέον θεσμός, προσφέροντας μάχες κοντινών αποστάσεων και ταχύτατες εναλλαγές. Τα booster packs, που δίνουν τη δυνατότητα μεγαλύτερων αλμάτων, slide και wallride, δίνουν το παρόν και στο Infinite Warfare, παρέχοντας στους παίκτες τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν μεγαλύτερο μέρος των χαρτών, δημιουργώντας παράλληλα επιπρόσθετους τρόπους παιχνιδιού, λόγω της αυξημένης κινητικότητας.

Αλλά οι μικρές πίστες και το αυξημένο mobility δεν είναι οι μόνοι λόγοι που κάνουν το Multiplayer του Infinite Warfare εξαιρετικά όμοιο με του Black Ops III. Ακολουθώντας τυφλά την λογική των Specialists, τα Combat Rigs είναι έξι διαφορετικές κλάσεις, με special weapons και perks για κάθε playstyle. Σε γενικές γραμμές, τα καινούρια Rigs υποστηρίζουν μεγαλύτερη ελευθερία στο customization από τον προκάτοχό του.

call-of-duty_-infinite-warfare_20161107195348

Το customization γίνεται άμεσα αισθητό και στα όπλα του παιχνιδιού, όπως και έχουμε συνηθίσει. Μεγάλη ποικιλία από διαφορετικά weapons και attachments γίνονται διαθέσιμα σταδιακά στους παίκτες, καθώς κάνουν level up τον χαρακτήρα τους. Το καινούριο currency του παιχνιδιού ονομάζεται Salvage και κερδίζεται παίζοντας. Η χρήση του γίνεται για την απόκτηση των weapon variants, τα οποία είναι παραλλαγές των υπαρχόντων όπλων του παιχνιδιού, που προσφέρουν όμως ορισμένα ενδιαφέροντα perks. Σε συνδυασμό με τα skins που για άλλη μια φορά υπάρχουν, το customization των όπλων είναι για άλλη μια φορά πλούσιο, με ορισμένες ενδιαφέρουσες διαφοροποιήσεις και προσθήκες.

Τα multiplayer modes που θα συναντήσετε στο Infinite Warfare δε μας ξάφνιασαν καθόλου, καθώς περιλαμβάνουν τα γνωστά, συνηθισμένα modes που βρίσκουμε κάθε χρόνο στους Call of Duty τίτλους, με τη μόνη νέα προσθήκη να είναι το Defender.

Όπως και ήταν αναμενόμενο, τα Supply Drops, τα Scorestreaks και τα Perks έρχονται για άλλο ένα Call of Duty, κάνοντας την εμπειρία μας στο Multiplayer εξαιρετικά γνώριμη. Τα νέα όπλα του παιχνιδιού, παρ’ όλο που είναι φουτουριστικά θυμίζουν τα κλασικά, γνωστά weapons. Για παράδειγμα, το Volk assault rifle έχει την αίσθηση ενός AK-47. Επιπλέον, ορισμένα καινούρια Scorestreaks προστέθηκαν στο Infinite Warfare, αλλά χονδρικά μπορείτε να περιμένετε να βρείτε αυτά που ήδη έχετε συναντήσει στους προηγούμενους τίτλους του franchise.

Η εμπειρία του Multiplayer στο Infinite Warfare μπορεί να μην είναι κάτι διαφορετικό και πρωτόγνωρο, καθώς μοιάζει ιδιαίτερα με το Black Ops III και το Advanced Warfare. Αυτό δεν είναι απαραίτητα αρνητικό, καθώς οι δυνατότητες και οι εμπειρίες που προσφέρονται είναι ενός εξαιρετικά υψηλού επιπέδου, με νέες προσθήκες και βελτιώσεις. Από την άλλη, θα θέλαμε να δούμε και κάτι διαφορετικό σε έναν Call of Duty τίτλο, αλλάζοντας δραματικά το Multiplayer που όλοι γνωρίζουμε και αναμένουμε.

call-of-duty_-infinite-warfare_20161107202754

Zombies

Τα zombies ήταν πάντα ένας διασκεδαστικός τομέας στους τίτλους Call of Duty. Το πρώτο από τα zombie maps του Infinite Warfare ονομάζεται Zombies in Spaceland και λαμβάνει χώρα κατά την δεκαετία των 80’s. Ακολουθεί τους τέσσερις μοναδικούς και αρκετά αστείους χαρακτήρες της ιστορίας κατά την περιπλάνησή τους σε ένα old-school θεματικό πάρκο. Το περιβάλλον του Spaceland και το concept γενικότερα είναι αρκετά διασκεδαστικό και φέρνει κάτι φρέσκο, που δεν έχουμε ξαναδεί.

Το map αυτό περιέχει έναν μεγάλο αριθμό όπλων και traps, τα οποία θα τα συναντήσετε σταδιακά ξεκλειδώνοντας περισσότερες περιοχές. Τα μυστικά και τα easter eggs είναι αρκετά και απαιτούν λεπτομερή εξερεύνηση του κάθε χώρου που συναντάτε. Μία νέα προσθήκη που εντοπίσαμε στο Zombies in Spaceland είναι η ύπαρξη πολλών διαφορετικών mini games. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιβιβαστείτε σε ένα τρενάκι μαζί με άλλον ένα συμπαίκτη σας, πυροβολώντας συγκεκριμένους στόχους, κυνηγώντας το μεγαλύτερο δυνατό high score. Είναι εντυπωσιακό πως μπορείτε να παίξετε σχεδόν κάθε παιχνίδι που θα βρείτε μέσα στο θεματικό πάρκο, είτε για συγκεκριμένα rewards ή για την προσωπική σας διασκέδαση.

Τα zombies ήταν πάντα ένας ενδιαφέρων τομέας στα Call of Duty, δίνοντας την ευκαιρία στους παίκτες να εξερευνήσουν ένα εντελώς διαφορετικό και σύνθετο μέρος, με μυστικά και εκπλήξεις που δημιουργούν την αίσθηση της περιπέτειας στα πλαίσια της διασκέδασης. Το Zombies in Spaceland, είναι ένας μοναδικός χάρτης που θα χαρίσει εντυπωσιακές νέες εμπειρίες στους λάτρεις των zombies.

To παιχνίδι μας παραχωρήθηκε από τη IGE S.A. για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Call of Duty: Infinite Warfare

Συντάκτης
14 Νοεμβρίου 2016
Author

Σπύρος Σελλάς

Developer

Infinity Ward

Publisher

Activision

Διανομή

IGE S.A.

Πλατφόρμες

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

4 Νοεμβρίου 2016

Είδος

First-Person Shooter

PEGI

18

Θετικά

+ Εξαιρετικό single-player Campaign
+ Ποικιλία στο gameplay
+ Γρήγορο και σταθερό Multiplayer
+ Διασκεδαστικό Zombie mode
+ Εντυπωσιακά γραφικά

Αρνητικά

- Σχετικά μικρής διάρκειας Campaign
- Έλλειψη πρωτοποριών στο Multiplayer

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
8.0
7.7
Συνοψίζοντας

Ο νέος τίτλος της Activision, Call of Duty: Infinite Warfare, είναι ένα παιχνίδι που προσφέρει ατελείωτες ώρες gameplay μέσα από μια πληθώρα content. Το Campaign είναι εντυπωσιακό, με ενδιαφέρουσα ιστορία και χαρακτήρες που θα σας συνοδεύσουν για περίπου 5 με 7 ώρες. Το Multiplayer, παρ' όλο που δεν φέρνει ιδιαίτερες καινοτομίες σε σχέση με τους προηγούμενους τίτλους του franchise, είναι γρήγορο και περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία από τα κλασικά (κυρίως) modes. Τέλος, τα Zombies έρχονται για μία ακόμη φορά, αλλά στην εποχή των 80's, μέσα σε ένα θεματικό πάρκο γεμάτο μυστικά, κλειδωμένες πόρτες και mini games.

Το Call of Duty: Infinite Warfare μπορεί να μην αποτελεί έναν ιδιαίτερα πρωτοποριακό τίτλο, συγκρίνοντας τον με τους προηγούμενους της σειράς, αλλά σίγουρα έρχεται με εμπειρίες, που θα εντυπωσιάσουν τους fans και όχι μόνο.

8.0
Βαθμός
7.7
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
100%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1