Days of War (Early Access)

by Βασίλης Καμακάρης on 19 Φεβρουαρίου 2017

Ζούμε σε μια εποχή που το gaming industry πέρα από τα πολύ δυνατά franchises, θεσπίζει και κάποια trends που οι μετέπειτα τίτλοι θα υιοθετήσουν ώστε να προσφέρουν μια παρόμοια ή βελτιωμένη εμπειρία στο είδος τους. Αυτό το κομμάτι ισχύει για κάθε genre και κυρίως με τα First-Person Shooters, με την χρονολογική τους θεματολογία να αποτελεί κάτι σημαντικό για τους παίκτες. Το 2016 η μάχη των Call of Duty και Battlefield ήταν η "μέρα με την νύχτα," καθώς το CoD συνέχισε στο φουτουριστικό του στυλ, ενώ το Battlefield πέρασε στην αντεπίθεση φέρνοντας άρωμα Α' Παγκοσμίου Πολέμου.

Σίγουρα υπήρξε κόσμος που κατέκρινε τη μια πλευρά, αλλά ενθάρρυνε την άλλη, ωστόσο υπήρξαν και αυτοί που αναζητούν μια δόση από τα παλιά και συγκεκριμένα κάτι από Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, που έμειναν λίγο ως πολύ στην άκρη. Φυσικά κάποιες εταιρείες δεν ξέχασαν αυτό το κομμάτι των παικτών, όπως η Driven Arts, που μας φέρνει το Days of War.

Το Days of War είναι ένα multiplayer FPS game που βρίσκεται αυτή την στιγμή στο Early Access πρόγραμμα του Steam, με σκοπό να γίνει πλήρως διαθέσιμο εντός του 2017. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το εγχείρημα της Driven Arts και να σας δώσουμε μια πρώιμη γεύση από την πρώτη γραμμή του πολέμου. Στην Early Access φάση μέχρι στιγμής υπάρχει σχετικά λίγο περιεχόμενο και συγκεκριμένα τα διαθέσιμα modes που μπορούν να δοκιμάσουν οι παίκτες του είναι τα Domination και Detonation.

  • Domination: Το Domination λειτουργεί ως Capture the Objective, σκοπός των ομάδων είναι να εξασφαλίσουν τα 5 διαθέσιμα objectives στον χάρτη, πριν την αντίπαλη ομάδα.
  • Detonation: Το Detonation είναι το αντίστοιχο του Destroy the Objective, η μια ομάδα παίζει ως attackers, ενώ η άλλη ως defenders. Σκοπός της μιας ομάδας είναι να καταστρέψει τα διαθέσιμα objectives, ενώ η άλλη πρέπει να τα προστατεύσει.

Βλέποντας τη λογική των modes και τον τρόπο που διαδραματίζονταν μέσα στο παιχνίδι, δεν είναι και πολύ δύσκολο να το προσδιορίσω σαν ένα ακόμα generic FPS παιχνίδι, μιας και τον τελευταίο καιρό οι περισσότεροι τίτλοι ακολουθούν κατά γράμμα το συγκεκριμένο καλούπι, με λίγα στοιχεία να διαφοροποιούν την φόρμουλα αυτή κάθ' αυτή.

Ο τίτλος φέρνει μια γεύση γνωστή και συγκεκριμένα του Day of Defeat, κάτι που για τους παίκτες που έχουν ασχοληθεί τόσο με τον τίτλο της Valve, καθώς και με τα Red Orchestra και Insurgency, σίγουρα δεν θα τους κάνει και τόσο μεγάλη εντύπωση. Αυτό που μπορώ να πω ότι ευχαριστήθηκα ήταν το περιβάλλον του τίτλου, που φαίνεται αρκετά καλοσχεδιασμένο, μιας και η Driven Arts το έχει κεντήσει με την Unreal Engine 4. Το θετικό στη χρήση της εν λόγω engine είναι πως η εταιρεία έχει τοποθετήσει physics που θέλουν να αξιοποιήσουν δυνατότερα συστήματα, έχοντας και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο, όταν θέλουμε max setting και 60 fps. Σε αυτό αν κάποιος δεν διαθέτει και τόσο δυνατό μηχάνημα, μεν θα έχει τα full settings αλλά θα αντιμετωπίζει framedrops που πιθανώς να εμποδίσουν την πλήρη ικανοποίηση, που μπορεί να πάρει.

Κάθε πίστα, αν και έχει μικρό αριθμό περιοχών, ήταν όμορφα σχεδιασμένη και με σημεία που ενθαρρύνουν τα έξυπνα χτυπήματα και την καλή στρατηγική, με την γεύση του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου. Στο κομμάτι του fan service για το WW II σκηνικό, το κερασάκι στην τούρτα φέρνει η περιοχή Omaha, που φιλοξενεί το mode Detonation, βιώνοντας μια πραγματική απόβαση, με τους Αμερικάνους να βρίσκονται στα σκάφη που μετακινούνται στην στεριά, ενώ οι Γερμανικές δυνάμεις βρίσκονται ετοιμοπόλεμοι στα οχυρά τους.

Μιας και το ορεκτικό είναι πλέον στο στομάχι, ήρθε η στιγμή για το κυρίως πιάτο και δεν είναι άλλο από το gameplay του Days of War. Εντός του gameplay οι παίκτες έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε 9 διαφορετικά classes: Marksman, Rifleman, Assault, Support, Specialist, Shotgun, Sniper, Machine Gunner, Rocket (έχοντας κάποιους περιορισμούς στις διαθέσιμες θέσεις αυτών). Κάθε class έχει διαφορετικά stats , βοηθώντας σε μάχες είτε σε κοντινά σημεία ή είτε εξ αποστάσεως, χωρίς να ρισκάρουμε την ζωή μας.

20170208212337_1

Στο σύστημα μάχης, αν θα μπορούσα να αλλάξω κάτι, θα ήταν σίγουρα o μηχανισμός του recoil, αν και η εταιρεία το παρουσιάζει ως ένα σημείο-κλειδί για το game. Το πρόβλημα αυτού είναι πως δημιουργεί ένα unbalanced πεδίο, με τους προνομιούχους της κατάστασης να είναι όσοι επιλέγουν classes όπως Marksman, Sniper και όσα όπλα έχουν one shot λειτουργία. Η Driven Arts όσον αφορά το recoil έχει δώσει ένα feeling στα όπλα, κάνοντας τα να κλωτσάνε στην κυριολεξία κάθε φορά που βαράμε. Δυστυχώς αυτό το feeling μετατρέπεται εύκολα σε πονοκέφαλο, με εμάς να γινόμαστε ευάλωτοι στους εχθρούς μας.

Φυσικά, στο κομμάτι για την μείωση το recoil, καθώς και σε άλλες πιθανές αλλαγές, είναι κάτι που δεν φοβάμαι την Driven Arts. Η εταιρεία έχει πάρει στα σοβαρά την υποστήριξη του παιχνιδιού, έχοντας φέρει anti-cheating μηχανισμούς και fixes για να βελτιώσουν την εμπειρία του τίτλου, κάτι που φαίνεται ήδη στο dedicated κοινό που έχει. Για να καταλήξω κάπου ωστόσο, το παιχνίδι σίγουρα σε αυτή την κατάσταση δεν θα το πρότεινα ακόμα σε κάποιον, με το λιγοστό περιεχόμενο που έχει και με τα 25€ που ζητά. H καλύτερη επιλογή είναι η υπομονή. Το Days of War ακόμα μπουσουλά και θα χρειαστεί καιρός για να ισορροπήσει στα δύο πόδια, ώστε να δώσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την Driven Arts για τις ανάγκες του Preview.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Developer

Driven Arts

Publisher

Driven Arts

Πλατφόρμες

PlayStation 4, Xbox One, PC

Tested on

PC

Κυκλοφορία

2017 (Full Release)
26 Ιανουαρίου 2017 (Early Access)

Είδος

First-Person Shooter

What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1