Destiny 2 (Beta)

The spire is forming
by Αλέξανδρος Παπαγεωργίου on 22 Ιουλίου 2017
Previews

Στις 18 Ιουλίου είχαμε επιτέλους τη πρώτη μας επαφή με το Destiny 2, το sequel σε έναν από τους πιο πολυσυζητημένους τίτλους αυτής της γενιάς. Ποιες ήταν όμως οι εντυπώσεις μας και τι επιφυλάσσει το μέλλον για το Destiny 2;

Παίζοντας το Destiny 2 για πρώτη φορά θα παρατηρήσετε οτι πρόκειται για ένα Destiny παιχνίδι. Εάν έχετε παίξει το πρώτο Destiny, αυτό θα σας φανεί αμέσως γνώριμο και θα μπορείτε να μετακινηθείτε στο χώρο με απόλυτη άνεση. Δεν είναι όμως όλα γνώριμα. Η κίνηση του παίκτη έχει αλλάξει λίγο, και συγκεκριμένα τα πηδήματα των τριών κλάσεων. Οι Titans χάσανε το παλιό τους "Titan skating" ενώ οι Hunters μπορούν να έχουν Triple Jump χωρίς τη χρήση exotic στολής. Οι Warlock από την άλλη είναι... όπως τους θυμάστε, και για όσους δεν γνωρίζουν, ας αναφέρουμε απλά οτι δεν πρόκειται τόσο για απλό πήδημα όσο για ένα αργό glide.

Ένα από τα πράγματα που θα προσέξετε επίσης είναι ή αναβάθμιση σε γραφικά, ήχο και στη γενικότερη παρουσίαση του παιχνιδιού. Αφότου επιλέξετε χαρακτήρα (Titan, Hunter ή Warlock), το παιχνίδι θα σας τοποθετήσει στη Homecoming αποστολή, όπου καλείστε να αμυνθείτε ενάντια στο Red Legion των Cabal, το οποίο διοικεί ο Ghaul, ενώ αυτοί επιτίθενται στο Tower. Κατά τη διάρκεια της αποστολής, θα βρείτε τον εαυτό σας να παλεύει ενάντια στο Red Legion μέσα σε κλειστούς διαδρόμους με δυναμικό φωτισμό και ανοιχτούς χώρους, όπου ο συνδυασμός της βροχής με τις εκρήξεις και τις αντανακλάσεις συμβάλλουν για μία μοναδική εμπειρία. Δεν υπάρχει αμφιβολία οτι το Destiny 2 είναι εξαιρετικά όμορφο και η Bungie, αφήνοντας πίσω το PS3 και το Xbox 360, μπορεί επιτέλους να χρησιμοποιήσει πλήρως τη δύναμη του PS4, Xbox One και των PC στο οποίο το παιχνίδι παίζει στα 60fps. Το παιχνίδι δοκιμάστηκε στο PS4 Pro όπου τρέχει σε 4K χρησιμοποιώντας τεχνολογία checkerboard, ενώ η απλή PS4 έκδοση τρέχει σε 1080p. Και οι δύο εκδόσεις τρέχουν στα 30 fps.

Φυσικά ένα παιχνίδι δεν χαρακτηρίζεται μόνο από την εμφάνισή του, αλλά και από τον ήχο του και αν έχουμε μάθει κάτι για τη Bungie και το παρελθόν της, φτιάχνοντας τα Halo αλλά και το Destiny, είναι οτι δεν απογοητεύει στο κομμάτι του ήχου. Η μουσική κατά τη διάρκεια της αποστολής προσθέτει στη συνολική εμπειρία, ενώ τα όπλα, οι εκρήξεις και τα ηχητικά εφέ των ικανοτήτων σας ακούγονται καλύτερα από ποτέ. Είναι εκείνες οι στιγμές που το Destiny 2 μοιάζει ως ένα κανονικό sequel και όχι ένα απλό expansion.

Εφόσον τελειώσετε με την εκτενή σε διάρκεια αποστολή θα αποκτήσετε πρόσβαση στο υπόλοιπο περιεχόμενο της Beta, ένα strike με το όνομα Inverted Spire και δύο PvP modes, το Countdown και το κλασικό Control. Το strike έχει παρόμοια φόρμουλα με τα strike του Destiny, ακολουθείτε το objective marker, καθαρίζοντας στην πορεία τις περιοχές από εχθρούς έως ότου φτάσετε στο τελικό boss και νικάτε το boss για να πάρετε loot. Σε όσους έχουν παίξει Destiny, η γενική ιδέα ακούγεται γνώριμη αλλά το strike περιέχει αρκετή ποικιλία σε περιοχές, κάθε μία από τις οποίες έχει μία μοναδική ομορφιά. Επιπλέον, είναι αρκετά μεγάλο σε διάρκεια, άνω των 20 λεπτών.

Τα δύο PvP modes είναι σε ξεχωριστούς χάρτες και διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους. Αρχικά να αναφέρουμε οτι το Destiny 2 στοχεύει σε 4v4 μάχες online, αλλά αυτό είναι το μοναδικό στοιχείο που μοιράζονται τα δύο modes. Στο Countdown αναλαμβάνετε το ρόλο του attacker ή defender. Εάν είστε ο attacker, μπορείτε να επιτεθείτε σε δύο βάσεις και να τοποθετήσετε τη βόμβα. Ένα η βόμβα σκάσει ή εάν σκοτώσετε την αντίπαλη ομάδα, παίρνετε ένα πόντο και χρειάζεστε έξι πόντους για να νικήσετε. Ο ρόλος του defender είναι να προστατέψει τις δύο βάσεις και αν τοποθετηθεί κάπου μία βόμβα, έχετε περιορισμένο χρόνο για να την αφοπλίσετε, κερδίζοντας έτσι το γύρο.

Το Control περιέχει τρεις βάσεις μέσα στο χάρτη, A,B και C. Όταν ξεκινάει ο αγώνας οι δύο ομάδες έχουν ήδη μία βάση και η μόνη κενή είναι η B όπου και είναι ο βασικός στόχος κάθε ομάδας. Προσοχή όμως γιατί η αντίπαλη ομάδα μπορεί να πάρει τη βάση που ήδη είχατε εσείς, με αποτέλεσμα να κερδίζει τους τριπλάσιους πόντους σε κάθε kill εάν ελέγχουν και τις τρεις βάσεις. Το Control έχει έναν αρκετά πιο γρήγορο ρυθμό σε σχέση με το Countdown το οποίο βασίζεται περισσότερο στην επικοινωνία.

 

Παίζοντας αυτά τα τρία modes θα κερδίζετε legendary loot, το οποίο στη Beta αποτελείται από όπλα και δύο πρόσθετα σετ για κάθε κλάση. Οι Guardians (οι τρεις κλάσεις) είναι και η μεγαλύτερη αλλαγή στο Destiny 2. Τα skill trees έχουν αλλάξει και εκεί που ήταν κύκλοι και τετράγωνα τώρα έχουν γίνει ρόμβοι και έχουν διαφοροποιηθεί μεταξύ τους. Κάθε κλάση έχει δύο subclasses και κάθε subclass έχει το Super ability της, από το οποίο εκτείνονται δύο ξεχωριστά groups με skills, όμως στη beta είχαμε πρόσβαση μόνο στο πρώτο. Κάθε κλάση εξακολουθεί να έχει τρεις grenades, τρία jumps αλλά όχι πλέον τρία melee abilities. Τη θέση τους πήρε το νέο class ability το οποίο είναι αποκλειστικό σε κάθε μία από τις τρεις κλάσεις, αλλά συμπεριλαμβάνεται και στα δύο subclasses.

Ο Titan μπορεί να εμφανίσει ένα μεγάλο τοίχο μπροστά του, το οποίο το χρησιμοποιεί ως κάλυψη ή ένα μικρό τοίχο, σκύβοντας πίσω από το οποίο και σημαδεύοντας με το όπλο γεμίζει το γεμιστήρα σας μόνιμα χωρίς εσείς να κάνετε reload. Ο Warlock μπορεί να εμφανίσει μία αύρα η οποία θα αυξήσει το damage των όπλων ή θα αναπληρώσει τη ζωή όποιου κάθεται μέσα στην αύρα. Τέλος, το class ability του Hunter είναι το dodge και το χρησιμοποιεί για να αποφύγει τις δύσκολες στιγμές. Πραγματοποιώντας dodge μπορεί να μηδενίσει το cooldown στο melee σας ή να γεμίσει το όπλο.

Οι παλιές Super των τριών κλάσεων έχουν επίσης αλλάξει και σε ορισμένα σημεία, αναβαθμιστεί. Στη Sentinel subclass του, ο Titan μπορεί να καλέσει μία ασπίδα, την οποία μπορεί να πετάξει σε αντιπάλους ή να προστατευθεί από πυρά ή να τη χρησιμοποιήσει ως melee όπλο, ενώ κρατώντας πατημένα τα κουμπιά της Super, θα δημιουργήσει ένα θόλο προστασίας. Στη Striker subclass του, πλέον μπορεί να πραγματοποιήσει πολλαπλά slams αλλά και να τρέξει ενώ είναι καλυμμένος από ηλεκτρισμό πραγματοποιώντας επιθέσεις με τον ώμο. Η παλιά Sunsinger κλάση του Warlock μετονομάστηκε σε Dawnblade και στη πορεία, στη Beta τουλάχιστον, έχασε την ικανότητα να κάνει self revive τον εαυτό του. Αντιθέτως, ο Warlock πλέον επιτίθεται στους αντιπάλους του από τον ουρανό, ρίχνοντας φωτιά από ένα φλεγόμενο σπαθί, ενώ η Voidwalker κλάση βρίσκεται εδώ και σχεδόν ανέπαφη με εξαίρεση τη Nova Bomb, η οποία τώρα ταξιδεύει πιο αργά αλλά είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος και αυτοκατευθυνόμενη. Ο Hunter δέχθηκε ένα αρκετά μεγάλο upgrade στην παλιά Bladedancer κλάση, τώρα πλέον Arcstrider, στην οποία χρησιμοποιεί μία ράβδο με την οποία επιτίθεται (και χορεύει). Η άλλη κλάση του Hunter, Gunslinger, άλλαξε ελαφρώς με το Golden Gun να ρίχνει πλέον 6 σφαίρες με λιγότερο damage. Να σημειώσουμε οτι όλα αυτά αναφέρονται στο πρώτο group με τα abilities, το δεύτερο group (κλειδωμένο στη beta) αλλάζει και διαμορφώνει αρκετά το gameplay του κάθε subclass.

Αν όμως έχετε επισκεφθεί το internet τις τελευταίες δύο μέρες και ψάξατε για Destiny 2, δικαίως θα διαβάσατε και τα παράπονα πολλών παικτών. Τα όπλα έχουν αλλάξει, εκεί που υπήρχαν Primary, Special και Heavy τώρα είναι Kinetic, Energy και Power. Τα παλιά special όπλα (Sniper Rifles, Fusion Rifles, Shotguns) μεταφερθήκανε στο Power slot μαζί με Rocket Launchers και Grenade Launchers. Αυτά τα όπλα είναι αυτά που κάνουν και το περισσότερο damage και ένα από τα προβλήματα είναι η έλλειψη power ammo στο Strike, καθώς στο PvP εμφανίζεται power ammo ανα συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, δύο κουτιά σε διαφορετικές μεριές του χάρτη, και μόνο ένας παίκτης μπορεί να σηκώσει το κάθε κουτί. Παίζοντας το strike λοιπόν, θα ξοδέψετε πολύ χρόνο προσπαθώντας να σκοτώσετε τους απλούς Cabal και αν νομίζετε οτι μπορείτε απλά να χρησιμοποιήσετε τις ικανότητές σας, κάνετε λάθος. Η Super σας χρειάζεται περίπου έξι λεπτά για να είναι έτοιμη και η grenade σας, ένα λεπτό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση του PvE και είναι κάτι για το οποίο έχει παραπονεθεί εκτενέστατα, και δικαίως, η κοινότητα.

 

Αν μας δίδαξε ένα πράγμα η Bungie κατά τη διάρκεια ζωής του Destiny είναι οτι μπορεί να αλλάξει οτιδήποτε στο παιχνίδι και, άλλωστε, γι αυτούς τους λόγους είναι η beta. Ας ελπίσουμε λοιπόν οτι η Bungie θα λάβει υπόψιν το feedback που έχει δεχθεί για να μας παραδώσει ένα παιχνίδι το Σεπτέμβρη που αξίζουν όλοι οι fans.

Οι εντυπώσεις μας για το Destiny 2 βασίστηκαν στη Beta που διεξάγεται από τις 18 έως τις 23 Ιουλίου.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Developer

Bungie

Publisher

Activision

Διανομή

IGE S.A.

Πλατφόρμες

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Tested on

PlayStation 4 Pro

Κυκλοφορία

6 Σεπτεμβρίου 2017 (PS4/XB1)
24 Οκτωβρίου 2017 (PC)

Είδος

Action RPG / FPS

PEGI

16

What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
100%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */