Destiny (Beta)

Μετράμε αντίστροφα για την 9η Σεπτεμβρίου
by Κώστας Νικολούζος on 22 Ιουλίου 2014
Previews

Αναμφίβολα, το παιχνίδι που αναμένει η πλειοψηφία της Gaming βιομηχανίας με μεγαλύτερη ανυπομονησία για το έτος 2014 είναι το Destiny της Bungie. Οι υπεύθυνοι του τίτλου έχουν καταφέρει να ιντριγκάρουν το κοινό με τρόπο μοναδικό. Πολύ καλή στρατηγική που ακολουθήθηκε είναι το γεγονός πως πριν την κυκλοφορία του τίτλου στις 9 Σεπτεμβρίου Bungie και Activision έδωσαν την ευκαιρία στο κοινό να δοκιμάσουν, όχι μία, αλλά δύο φορές το παιχνίδι πριν κυκλοφορήσει. Με αυτόν τον τρόπο οι δημιουργοί του Destiny, μεταξύ άλλων, έδειξαν πως έχουν αυτοπεποίθηση για το προϊόν που ετοιμάζουν αλλά και πως προτεραιότητά τους είναι να μείνουν ευχαριστημένοι όλοι όσοι υποστηρίζουν την νέα αυτή IP.

Έτσι, μετά την Alpha που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο διαθέσιμη έγινε και η προγραμματισμένη Beta δοκιμαστική έκδοση του παιχνιδιού στα μέσα Ιουλίου (PS4-PS3 17-27 Ιουλίου, Xbox One-Xbox 360 23-27 Ιουλίου). Μια Beta έκδοση που παρά τον υποθετικά ‘’κλειστό’’ χαρακτήρα της, τα ‘’κλειδιά’’ που διατέθηκαν για την συμμετοχή σε αυτή φρόντισαν με τον ικανοποιητικό αριθμό τους οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι για τον τίτλο να αποκτήσουν πρόσβαση. Έτσι κι εμείς συμμετείχαμε στην Beta της PS4 έκδοσης και στις παρακάτω γραμμές θα σας αποτυπώσουμε την άποψή μας.

Ξεκινώντας τη Beta, το πρώτο πράγμα που μας ζητήθηκε ήταν να δημιουργήσουμε τον χαρακτήρα μας. Αν θέλαμε μπορούμε να δημιουργήσουμε και περισσότερους από έναν. Στο παιχνίδι υπάρχουν τρία διαθέσιμα classes: Titan, Hunter και Warlock με το κάθε class να διαθέτει ξεχωριστές ικανότητες. Αφού διαλέξαμε το class μας (Warlock) έπρεπε να επιλέξουμε και το είδος μας (Human, Awoken, Exo), χωρίς το δεύτερο να έχει ιδιαίτερη σημασία στην ανάπτυξη των abilities. Το να διαμορφώσουμε το παρουσιαστικό του χαρακτήρα μας φάνηκε ξεκούραστη υπόθεση μιας και το μενού επιλογών ήταν εύχρηστο. Από την άλλη, θα θέλαμε οι διαθέσιμες επιλογές παραμετροποίησης της εμφάνισής των χαρακτήρων να διέθεταν μεγαλύτερη ποικιλία.

Στο πραγματικό Gameplay τώρα είχαμε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε σε μερικές Single-Player αποστολές, οι οποίες μπορούν να παιχθούν παρέα με έως και δύο ακόμη παίκτες, την υποχρεωτικά Co-op αποστολή “The Devil’s Lair’’, κάποια public events που παρουσιάζονταν στα ξαφνικά και το Multiplayer Mode ‘’Devastation’’. Αν και η αρχή της Beta φαίνεται πως πραγματοποιείται όπως και το τελικό προϊόν της 9ης Σεπτεμβρίου, οι πληροφορίες που πήραμε για την ιστορία του Destiny δεν ήταν επαρκείς για να καταλάβουμε αν ο συγκεκριμένος τομέας θα είναι από τα ‘’ατού’’ του τίτλου.

Οι αποστολές με λίγες εξαιρέσεις είχαν μικρή διάρκεια, ήταν όμως αρκετές για να συνειδητοποιήσουμε το επερχόμενο μεγαλείο. Το co-op στοιχείο λειτουργεί ευεργετικότατα, οι shooting μηχανισμοί φάνηκαν στιβαροί και πλήρως αξιόπιστοι ενώ και το οπτικό αποτέλεσμα μας προϊδέασε για την καλή δουλειά που έχει κάνει η Bungie και θα αντιληφθούμε πλήρως όταν κυκλοφορήσει το παιχνίδι. Το μουσικό κομμάτι, επίσης, σε εμάς αλλά και πολλούς ακόμη φίλους φάνηκε ιδανικό για τον sci-fi χαρακτήρα του Destiny.

Οι αποστολές που πραγματοποιήσαμε ήταν όλες στον πλανήτη Earth, ενώ στο Multiplayer κομμάτι επισκεφθήκαμε και άλλους πλανήτες μέσα από τους διαθέσιμους χάρτες. Η βάση των παικτών ονομάζεται The Tower. Η μεταφορά μεταξύ του The Tower, των πλανητών και τα Multiplayer Modes γίνεται με τη χρήση του διαστημόπολοιού μας σε μία μορφή loading screen και όχι με την δυνατότητα να το χειριστούμε οι ίδιοι.

Το Destiny διαθέτει φυσικά RPG στοιχεία. Μέσα από την ολοκλήρωση αποστολών, παίζοντας στα Multiplayer Modes ή απλά σκοτώνοντας εχθρούς κατά την εξερεύνησή μας αποκτούσαμε xp που μετουσιωνόντουσαν σε νέα levels, αποκτώντας έτσι πρόσβαση σε νέο εξοπλισμό και abilities. To level cap της Beta είναι τα 8 level αλλά ακόμη και μετά από αυτή την επίτευξη υπήρχε το κίνητρο να συνεχίσουμε το παιχνίδι μιας και το κυνήγι νέου, καλύτερου εξοπλισμού μέσα από αποστολές και το Multiplayer Mode ή η βελτίωση συγκεκριμένου εξοπλισμού –στις περιπτώσεις που την δέχονταν πάντα- είχε νόημα. Κι αυτό γιατί ο εξοπλισμός που διαθέτουμε στο Single-Player κομμάτι είναι αυτός που θα μας συντροφεύσει και στις Multiplayer αναμετρήσεις μας, με ότι θα συνεπάγεται αυτό και για το τελικό level cap του τίτλου και την μετέπειτα αξία του gameplay. Το Destiny θα διαθέτει μία μεγάλη ποικιλία από equipments, ελπίζουμε αυτό να ισχύσει και στον τομέα των αποστολών.

Το matchmaking επίσης, είτε σε Co-op αποστολές είτε στο Devastation Mode (ανάλογο Capture the Flag σε μάχη 6vs6) ήταν αρκετά γρήγορο ενώ κατά την διάρκεια του παιχνιδιού δεν συναντήσαμε κανένα πρόβλημα σύνδεσης (τύπου lag).

Με ανυπομονησία πλέον, μετά την άκρως ικανοποιητική εμπειρία μας από την Beta περιμένουμε την κυκλοφορία του Destiny στις 9 Σεπτεμβρίου. Τίτλος που κατά την ταπεινή μας άποψη μετά τα όσα είδαμε έχει όλα τα φώτα για να μπει στο ‘’πάνθεον’’ της Gaming βιομηχανίας. Αναμένουμε για το τελικό αποτέλεσμα λοιπόν.

{source}

<iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/mcVP1H5ebjc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

{/source}

Κώστας Νικολούζος

Θετικά:

- Στιβαροί Shooting μηχανισμοί
- Ποιοτικό Matchmaking
- Το οπτικοακουστικό αποτέλεσμα
- Οι RPG μηχανισμοί
- Το συνολικό αποτέλεσμα της Beta μας έκανε να θέλουμε περισσότερο υλικό εντός αυτής σε αποστολές κτλ

Αρνητικά:

- Θέλαμε περισσότερες δυνατότητες παραμετροποίησης στην εμφάνιση του χαρακτήρα μας
- Από την Beta πήραμε ελάχιστες πληροφορίες για την ιστορία του Destiny

Το παιχνίδι μας παραχωρήθηκε από την επίσημη αντιπρωσοπία της Activision στην χώρα μας, IGE, για τις ανάγκες του Review. 

Σχόλια
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%