DESYNC

by Βασίλης Καμακάρης on 2 Απριλίου 2017

Αν για κάτι μου αρέσουν τα 80s είναι γιατί αποτέλεσαν μια δεκαετία που απολαύσαμε ωραίες ταινίες και πολύ καλή μουσική, που μέχρι και σήμερα συνεχίζουν να μας συναρπάζουν. Από τις ταινίες που εμφανίστηκαν το '80, μια που ξεχώρισα και λατρεύω μέχρι και σήμερα είναι το Tron του 1982, με τον Jeff Bridges να υποδύεται τον Kevin Flynn, μια διάνοια των υπολογιστών που παγιδεύεται στο ψηφιακό κόσμο του Grip, ξεκινώντας ένα ταξίδι της απόδρασής του.

Η ιδιαίτερη αισθητική της ταινίας, με τα χρώματα και τα φανταστικά light cycles να τρέχουν στην αρένα, είναι κομμάτια που αποτελούν την “ταυτότητα” της ταινίας, με το μετέπειτα Tron: Legacy να μας φέρνει σε πιο μοντέρνο στυλ την ίδια αίσθηση και με τους Daft Punk να βάζουν την δική τους νότα σε αυτό.

Αν και τα games από το σύμπαν του Tron δεν ήταν και τα δυνατότερα εγχειρήματα από αυτά που περιμέναμε, σίγουρα το σύμπαν αυτό αποτέλεσε και αποτελεί πηγή έμπνευσης για πολλούς, με την The Foregone Syndicate να μας φέρνει το νέο της δημιούργημα, το DESYNC, το οποίο βασίζεται στην ίδια αισθητική.

Το DESYNC είναι ένα first-person shooter παιχνίδι, το οποίο κυκλοφόρησε στις αρχές του 2017 και μεταφέρει τους παίκτες σε μια ψηφιακή αρένα. Στον κόσμο του DESYNC δεν είμαστε ο “ήρωας από άλλη διάσταση,” βασικά δεν είμαστε τίποτα, πέρα από μια οντότητα που περιπλανιέται στον σύμπαν του παιχνιδιού. Σκοπός των παικτών είναι να εισβάλουν σε διάφορες περιοχές και να αντιμετωπίσουν μια ντουζίνα εχθρούς από τα attack sequences που διαθέτει κάθε αποστολή.

Οι αποστολές χωρίζονται σε διαφορετικές ζώνες, προσφέροντας τα βασικά missions με το κάθε boss ξεχωριστά και τις aberration αποστολές. Τόσο στις basic, όσο και στις aberration ο παίκτης θα εισβάλει στην αρένα έχοντας στην κατοχή του μέχρι 4 διαφορετικά όπλα και δύο abilities.

Στον πυρήνα του, το DESYNC φέρνει μια fast-paced εμπειρία, που βάζει τους παίκτες σε μια συνεχή εγρήγορση, σφάζοντας τα πάντα στον διάβα τους. Κάθε περιοχή διαθέτει πολλαπλά attack sequences, στα οποία θα ξεδιπλώσουμε το ταλέντο μας. Οι αρένες που θα ξεκινήσει το πανηγύρι, πέρα από τους εχθρούς μας, περιλαμβάνει και παγίδες, που θα μας φανούν χρήσιμες, αλλά και πονοκέφαλος αν δεν έχουμε κάποια στρατηγική με το μέρος μας.

Για τη στρατηγική, τα κυριότερα εργαλεία μας είναι τα γρήγορα αντανακλαστικά και η ευφυΐα μας, όπως φυσικά και το οπλοστάσιό μας. Το οπλοστάσιο, αν και μικρό σε ποικιλία, είναι θαυματουργό, περιλαμβάνοντας range και closed combat όπλα. Φυσικά, εκτός από τα όπλα, ο χαρακτήρας έχει πρόσβαση σε power-ups και side-arms αντικείμενα, διευκολύνοντας αρκετά το έργο μας. Τα power-ups μπορούν να μας δώσουν ζωή ή να μας δώσουν κάποιο buff στα όπλα, ενώ τα side-arms αποτελούνμικρά κόλπα, όπως μια ασπίδα, πάγωμα ή δηλητηρίαση των εχθρών και μερικά ακόμα.

Για να αποκτήσουμε αυτά τα καλούδια θα ψάξουμε εντός ορισμένων περιοχών ή θα πρέπει να συλλέξουμε ειδικά fragments, με τα οποία μπορούμε στην συνέχεια να ξεκλειδώσουμε αλλά power ups και slots στα όπλα για να προσθέσουμε ορισμένα stats. Τα stats συνήθως ξεκλειδώνονται μόλις ολοκληρώσουμε έναν αριθμό από kills ή άλλων ενεργειών στο παιχνίδι, κάτι που ισχύει και για το επίπεδο ισχύος των side-arms. Με την εγκατάσταση ενός stat, το όπλο μας αποκτά παραπάνω δύναμη σε ένα χαρακτηριστικό, αλλά παράλληλα στερείται κάποιο άλλο σε μικρό ή μεγάλο ποσοστό.

Βέβαια όσο οπλισμένοι και να είμαστε, αν είμαστε casual gamers, στο DESYNC θα φάμε πραγματικό ξύλο, μιας και η AI των αντίπαλων μας είναι ιδιαίτερα επιθετική. Αν οι απλοί εχθροί είναι επικίνδυνοι μια φορά, τα bosses είναι δέκα. Η αντιμετώπισή τους πρέπει να γίνεται στρατηγικά και το παιχνίδι σε αυτό μάς πεισμώνει, δίνοντάς μας τις σωστές βάσεις ώστε να συνεχίσουμε. Αν και μερικές φορές η δυσκολία μπορεί να γίνει άδικη προς εμάς, κάθε εχθρός έχει τις αδυναμίες του και για εμάς οι αδυναμίες είναι τα εφόδια και ο τρόπος που θα κινηθούμε μέσα σε κάθε αποστολή.

Το ίδιο ισχύει και με τα bosses, με το κάθε ένα να έχει τις δικές του ιδιότητες. Ακόμα και σε αυτούς, οι έξυπνες τακτικές είναι αυτές που θα μας βοηθήσουν να τους νικήσουμε. Με την νίκη αυτή, έρχεται και η πρόσβαση στις aberration αποστολές. Οι aberration αποστολές ουσιαστικά είναι τα ίδια επίπεδα, με την μόνη διάφορα πως κάθε attack sequence είναι και ένα ξεχωριστό challenge.

Στα aberration missions έχουμε υπέρ. αλλά και κατά όσον αφορά στις ικανότητές μας, με αυτά να είναι διπλά όπλα στην κατοχή μας και μερικά buffs, ωστόσο από την μεριά των αντιπάλων μας δυσκολεύουν τα πράγματα. Οι αντίπαλοι από την μεριά τους είναι εξαιρετικά επικίνδυνοι, καθώς μπορούν να μας σκοτώσουν με ένα hit. Θα πρέπει να τους ρίξουμε σε κάποια παγίδα και παράλληλα θα μειώνεται η ζωή μας, κάνοντας τον παίκτη να είναι σε συνεχή κίνηση εντός της μάχης.

Το DESYNC είναι σίγουρο πως κερδίζει τον παίκτη με το gameplay του και με το παραπάνω. Βέβαια αυτό που απογειώνει την εμπειρία είναι η αισθητική του τίτλου. Το παιχνίδι ακολουθεί μια digital neon εικαστική δομή, που φέρνει μια γεύση από το σύμπαν του Tron, με τις αποχρώσεις του μοβ να τονίζουν αρμονικά.

Εδώ όμως θέλει προσοχή: όσο ωραίο και να είναι, πιθανώς να ενοχλήσει παίκτες, που έχουν κάποια ευαισθησία στα έντονα χρώματα, οπότε αυτό είναι κάτι που ίσως τους απωθήσει από το παιχνίδι.

Προσωπικά, με αυτό που... αρρώστησα μέσα στο DESYNC ήταν η μουσική του υπόκρουση. Είμαι άτομο που πάντα δίνω σημασία στα κομμάτια που παίζουν σε τίτλους σαν αυτούς και το DESYNC. Είναι από τα παιχνίδια που έχουν ΕΠΙΚΗ μουσική. Η μουσική του παιχνιδιού απαρτίζεται από synthwave μελωδίες, φτιαγμένες από πραγματικούς "μάστορες" στο είδος, όπως Daniel Deluxe και Volkor X. Κάθε κομμάτι κοσμεί τις μάχες στο παιχνίδι, έχοντας μια επανάληψη... αλλά την καλή επανάληψη. Αυτή που ακούς ένα κομμάτι για πρώτη φορά, σου ανατινάζει τον εγκέφαλο και συνεχίζεις να το ακούς σε βαθμό αηδίας.

Ως σύνολο, το DESYNC είναι μια must επιλογή για τους FPS fans. O συνδυασμός του περιβάλλοντος, των μηχανισμών και τις καλής μουσικής, είναι το λεγόμενο trinity force για την The Foregone Syndicate που πρόσφερε ένα ακόμα κρυφό διαμάντι στους PC gamers.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την Adult Swim Games για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

DESYNC

Συντάκτης
2 Απριλίου 2017
Developer

The Foregone Syndicate

Publisher

Adult Swim Games

Πλατφόρμες

PC

Tested on

PC

Κυκλοφορία

28 Φεβρουαρίου 2017

Είδος

First-person Shooter

Θετικά

+ Εθιστικό και προκλητικό gameplay
+ Πληθώρα από mechanisms
+ Μπόλικα power ups
+ Πανέμορφο περιβάλλον
+ Επική μουσική

Αρνητικά

- Σχετικά μικρός αριθμός σε όπλα
- Η πρόκληση ορισμένες φορές γίνεται άδικη
- Ίσως κουράσει παίκτες με ευαίσθητη όραση

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
8.5
Συνοψίζοντας

Με λίγα λόγια, το πόνημα της The Foregone Syndicate το λάτρεψα και με το παραπάνω. Το DESYNC είναι μια αξιόλογη πρόταση, που δεν έχει απολύτως τίποτα να ζηλέψει από γνωστούς FPS τίτλους, μιας και προσφέρει τρομερό gameplay, φοβερή αισθητική και μουσική που θα κολλήσεις μαζί της.

Αν και σίγουρα οι hardcore FPS fans θα εξοικειωθούν αμέσως μαζί του και θα μάθουν τα κόλπα, για τους πρωτάρηδες είναι ένα καλό ξεκίνημα, μόνο αν θέλετε να πέσετε αμέσως στα βαθιά.

8.5
Βαθμός
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1