DiRT Rally

Ο βασιλιάς του Rally επέστρεψε
by Κώστας Βλάχος on 11 Απριλίου 2016
Reviews

Colin Steele McRae…Ένα όνομα, μια ιστορία για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Γεννημένος στις 5 Αυγούστου του 1968 στη Σκωτία, έμελλε να είναι και ο θρύλος του WRC, που καθήλωσε μικρούς και μεγάλους πίσω από μια τηλεόραση, ώστε να δουν τον άνθρωπο αυτό να κάνει τα μαγικά του πίσω από το τιμόνι. Το 1980 ο McRae αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα και να προχωρήσει επαγγελματικά, ώστε να δείξει το ταλέντο, που ήδη υπήρχε σε ερασιτεχνικό επίπεδο. Φυσικά, όταν ο πατέρας σου είναι ο Jim McRae με 5 παγκόσμιους τίτλους στο WRC, δεν μπορείς παρά να συνεχίσεις το έργο του.

Έτσι λοιπόν, η αρχή έγινε στα τοπικά πρωταθλήματα της Σκωτίας όπου κατέκτησε πολλούς τίτλους. Πρώτος παγκόσμιος τίτλος το 1995 με τη Subaru, την οποία και βοήθησε να πάρει τον παγκόσμιο τίτλο των κατασκευαστών. Με σπασμένα τα φρένα συνέχισε στο ίδιο ακριβώς μοτίβο, κατακτώντας την πρώτη θέση το 1996 και το 1997. Συνολικά στην καριέρα του, είχε 25 νίκες, πράγμα που τον φέρνει μέχρι και σήμερα στην 4η θέση με τους αθλητές που έχουν τις περισσότερες νίκες.  Αξίζει να σημειωθεί πως το 1996 η βασίλισσα της Αγγλίας τον τίμησε με τον τίτλο του Ιππότη του Τάγματος της Βρετανικής Αυτοκρατορίας.

Δυστυχώς η μοίρα τού έπαιξε άσχημο παιχνίδι, με αποτέλεσμα τον Σεπτέμβριο του 2007 κατά τη διάρκεια μιας πτήσης, έπεσε το ελικόπτερό του και έτσι βρήκε τραγικό θάνατο τόσο ο ίδιος, όσο και ο γιός του Johnny μαζί με 2 φίλους που επέβαιναν μαζί τους. Το συγκλονιστικό ήταν πως το 2006 και μετά την απόσυρση του από το WRC, είχε πει πως έπειτα από 2 χρόνια θα επέστρεφε και πάλι στα μεγάλα σαλόνια. Η ευκαιρία μας να τον ξαναδούμε δυστυχώς χάθηκε μαζί με τη ζωή του. Πάντα όμως θα θυμόμαστε τον Iπτάμενο Σκωτσέζο (Flying Scotishman) γι’ αυτά που έκανε στις πίστες.

ColinMcraeTribute

Όσον αφορά τα video games που ακούνε στο όνομά του, μπορούμε με ασφάλεια να πούμε πως είχε γίνει εξαιρετική δουλειά. Θυμάμαι τον εαυτό μου στην πολύ παιδική ηλικία να χαζεύω τον πατέρα μου και τους φίλους του να παίζουν το πρώτο Colin McRae στο PS1, που κυκλοφόρησε το 1998. Το 2000, έγινε το μεγάλο μπαμ στον τομέα του Rally Gaming με το Colin Mcrae Rally 2.0, στο οποίο έκανα κι εγώ τα πρώτα μου βήματα στα συγκεκριμένα παιχνίδια αγώνων. Ειδικά με το 2ο παιχνίδι της σειράς, μπορώ να πω με ασφάλεια πως το τερμάτισα πάνω από 5 φορές. Τα γραφικά και ο ήχος για την εποχή του ήταν απίστευτα, ενώ το gameplay κατάφερε να μας κρατήσει μπροστά από το PS1 για καιρό.

Σε κάθε περίπτωση η συνέχεια ήταν σχετικά καλή με τα Colin McRae 3.0 και 4, μέχρι που η Codemasters (αφού πήρε την άδεια από την οικογένεια του McRae), τον Οκτώβριο του 2007 κυκλοφόρησε το Colin McRae DiRT. Πλέον το Rally είχε περάσει στην πιο Arcade εκδοχή του και με τα επόμενα παιχνίδια, άρχιζε να έχει πτωτική πορεία το franchise. DiRT 2, DiRT 3, DiRT Showdown δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, τουλάχιστον για τους οπαδούς του "καθαρού" Rally, καθώς η σειρά έγινε κάτι περισσότερο σε show με περισσότερους τύπους οχημάτων και extravagant ποικιλία. Δειλά δειλά, η Codemasters, μέσω του Early Access στο Steam κυκλοφόρησε από το πουθενά ξανά έναν αμιγώς Rally τίτλο, το DiRT Rally. Με τη συβολή των παικτών στην ανάπτυξή του, ο τίτλος κυκλοφόρησε κανονικά στα PC τον Δεκέμβρη, ενώ πλέον έχουμε τη δυνατότητα να το δοκιμάσουμε και στις κονσόλες. Ένα πολύ δυνατό comeback για τους fans του είδους και όχι μόνο, το οποίο θα επαναφέρει την τάξη. Ας δούμε λοιπόν, πόσο καλά τα πήγε ο πολυαναμενόμενος αυτός τίτλος.

DiRT Rally_20160409201526

Αρχικά, πριν δούμε το οτιδήποτε, η Codemasters μας προϊδεάζει για το τι πρόκειται να συναντήσουμε, μόνο και μόνο από το μέγεθος του παιχνιδιού. Η ιστορία έχει δείξει πως τις περισσότερες φορές, τα παιχνίδια που καταναλώνουν μεγάλο αποθηκευτικό χώρο, έχουν και... ουσία. Άραγε θα άξιζε την προσοχή μας ένα Rally με 43,3 GB; Μπαίνοντας στο αρχικό μενού έχουμε να επιλέξουμε μεταξύ κάποιων modes που θα μας ακολουθήσουν μέχρι το τέλος του παιχνιδιού:

  • Career (Offline + Online): Η γνωστή σε όλους μας καριέρα, όπου ξεκινάμε από τα χαμηλά στρώματα, μέχρι να φτάσουμε στο βάθρο και να αποκτήσουμε διεθνή φήμη. Ταυτόχρονα λαμβάνουμε μέρος σε διάφορα online events ή δημιουργούμε τα δικά μας, ώστε να κερδίσουμε επιπλέον χρήματα.
  • Leagues (Online): Μέσω του www.dirtgame.com θα έχουμε τη δυνατότητα να παρακολουθούμε αν υπάρχει κάποιο daily-monthly event καθώς επίσης και διαθέσιμα πρωταθλήματα στα οποία μπορούμε να λάβουμε μέρος με άτομα ανά τον κόσμο.
  • Custom Event (Offline): Εδώ είναι διαθέσιμο όλο το υλικό το παιχνιδιού μιας και θα μπορείτε να παίξετε σε όποια πίστα και με όποιο όχημα επιθυμείτε.

Όσον αφορά το Career, το παιχνίδι προσπαθεί να μας βάλει κατευθείαν στο ψητό χωρίς να χρειαστεί να δημιουργήσουμε τον παίκτη μας εξωτερικά. Μόνο την πρώτη φορά που θα βάλουμε το παιχνίδι στην πλατφόρμα, απλά θα εισάγουμε το όνομα μας, την εθνικότητα και την ηλικία μας. Ξεκινώντας λοιπόν την καριέρα μας, θα μπούμε απευθείας στο κλίμα των αγώνων αφού το DiRT Rally μας δίνει τη δυνατότητα να συγκροτήσουμε τη δική μας ομάδα που θα βασίζεται στον αρχηγό της (Chief). Από τη στιγμή που βρισκόμαστε στο μηδέν, υπάρχει και η αντίστοιχη απειρία σε όλα τα μέλη της ομάδας. Η απειρία φαίνεται από τον αριθμό των skills στην ομάδα, τα οποία αυξάνονται με 2 τρόπους: Πρώτον, όσο περισσότερα χιλιόμετρα διανύουμε και δεύτερον όσο καλύτερο είναι το προσωπικό που προσλαμβάνουμε. Τα skills βοηθούν τους μηχανικούς, ώστε να επεμβαίνουν με μεγαλύτερη ακρίβεια στην επισκευή του αμαξώματος.

Επιλέγοντας τον κατάλληλο μηχανικό μέσα από μια λίστα που θα έχετε μπροστά σας, είστε πλέον έτοιμοι για τον πρώτο σας αγώνα. Επειδή η πρώτη κατηγορία με την οποία θα ασχοληθείτε είναι με οχήματα των ‘70s, θα κληθείτε ν’ αγοράσετε κάποιο από τα αμάξια της κατηγορίας αυτής. Το DiRT Rally έχει φροντίσει για την καλύτερη δυνατή εμπειρία, να συμπεριλάβει όλες τις κατηγορίες αγώνων που υφίστανται από τη δεκαετία του ’70 μέχρι και σήμερα. Έτσι θα δώσει την ευκαιρία τόσο στους παλιούς να θυμηθούν τις δικές τους εποχές, αλλά και στους νέους να δουν την ιστορία του Rally, καθώς και τη διαφορά των οχημάτων της τότε εποχής συγκριτικά με το σήμερα. Μπορεί τα περίπου 40 οχήματα να μοιάζουν λίγα, όμως διαθέτουν απίστευτη λεπτομέρεια και θα θέλετε να τα οδηγήσετε όλα.

Κάθε όχημα συμπεριφέρεται με το δικό του μοναδικό τρόπο. 

Το VG24 λέει
Η πρώτη επαφή με τους αγώνες έχει ακόμα ένα ωραίο στοιχείο, μιας και ο τίτλος μας τοποθετεί στις πίστες του Νομού Αργολίδος της πανέμορφης χώρας μας. Η Ελλάδα μοιάζει να είναι από τις πιο δύσκολες πίστες τόσο για το αρκετό χώμα που διαθέτει όσο και για τις απότομες πλαγιές της. Η οδήγηση μέσα σε ένα Renault Alpine A110 σε τέτοιους δρόμους θα ανεβάσει την αδρεναλίνη στα ύψη, μιας και τα αυτοκίνητα της εποχής εκείνης δεν βρίσκονταν στα ίδια επίπεδα τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά με τα σημερινά. Αλλιώς θα συμπεριφερθεί ένα Renault Alpine A110, αλλιώς ένα Peugeot 205 κι αλλιώς ένα Mitsubishi Lancer EVO X. Και πιστέψτε μας, ο τρόπος με τον οποίο το παιχνίδι παρουσιάζει αυτές τις διαφορές, είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικός. Αν και οι πίστες μοιάζουν πολλές, οι χώρες είναι λίγες και θα θέλαμε να δούμε κι άλλες τοποθεσίες ανά τον κόσμο, οι οποίες λείπουν.

Όπως αναφέρθηκε και πριν, ο σκοπός της καριέρας είναι να φτάσουμε τη φήμη μας ψηλά κερδίζοντας αγώνες ή απλά φτάνοντας σε όσο υψηλότερη θέση γίνεται. Από τη στιγμή που θα τελειώσει το πρωτάθλημα της εκάστοτε χώρας, θα κερδίζετε και χρήματα με βάση τη θέση που τερματίζετε. Τα χρήματα μπορείτε να τα ξοδέψετε είτε για ν’ αγοράσετε αυτοκίνητα, είτε για να αναβαθμίσετε το προσωπικό της ομάδας σας, κάτι που μας άρεσε μιας και το να έχει ένα team πολύ καλούς μηχανικούς, βοηθάει και στην έκβαση του πρωταθλήματος. Κι επιπρόσθετα, όσο περισσότερους αγώνες ολοκληρώνετε, τόσο θ’ αναβαθμίζεται αυτόματα το όχημά σας με μια καλύτερη μηχανή, με μείωση βάρους κτλ. Από την άλλη, το να ξεκλειδώνουμε αυτοκίνητα δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα, μιας και στα Custom Events όλες οι πίστες και τα οχήματα είναι ξεκλειδωμένα. Οπότε η καριέρα, εκτός από το γόητρο δεν φαίνεται να δίνει κάποιο επιπλέον κίνητρο.

Κάτι άλλο που μας άρεσε και που προσθέτει ένα διαφορετικό τόνο στο παιχνίδι, ώστε να μην βαρεθούμε, είναι και η ποικιλία στα είδη των αγώνων. Εκτός από το παραδοσιακό Rally, έχουμε το Hillclimb (ανάβαση) αλλά και το Rallycross. Κατά το Hillclimb θα κληθείτε να λάβετε μέρος στην τρομερή ανάβαση Pikes Peak των ΗΠΑ, σε μια πίστα, όπου θα συνδυάζει τόσο χώμα όσο και άσφαλτο και που έχει έκταση 19,9 χιλιόμετρα. Φυσικά μπορείτε να επιλέξετε κομμάτια της πίστας, μέχρι να εγκλιματιστείτε με την απόλυτη εμπειρία οδήγησης. Από την άλλη πλευρά στο Rallycross, έρχεστε αντιμέτωποι με άλλους 3 παίκτες και τρέχετε σε μια μικρή πίστα, που έχει 2 διαφορετικούς δρόμους. Στόχος είναι η πρώτη θέση με καλύτερο χρόνο, αλλά με μοναδική προϋπόθεση να περάσετε και από τους 2 δρόμους έστω μια φορά. Αυτά τα είδη αγώνων περιλαμβάνονται και στην καριέρα, οπότε θα έχετε την ευκαιρία να φτάσετε κι εκεί στο βάθρο.

Για να γίνετε όμως ο άρχοντας του Rally θα πρέπει να έχετε και έναν σωστό συνοδηγό. Ο Co-Driver του παιχνιδιού είναι πολύ καλός και μας καθοδηγεί με αρκετή λεπτομέρεια. Επιπλέον, υπάρχει μια επιλογή κατά την οποία μπορούμε να επιλέξουμε τη συχνότητα που θα εμφανίζονται οι οδηγίες του συνοδηγού, οι οποίες είναι καταλυτικές για τους χρόνους που θα κάνουμε, αλλά και για την ασφάλειά μας.

Φτάνοντας στο θέμα ασφάλεια, θα πρέπει να σταθούμε στις ζημιές που μπορεί να υποστεί το όχημα. Βασικά, ξεχνάμε την επιλογή rewind. Από τη στιγμή που το παιχνίδι κυμαίνεται σε επίπεδα simulation, μια επιλογή που συγχωρεί πολύ εύκολα τα λάθη δεν χωράει εδώ. Οπότε αν πάρετε καμία λάθος στροφή ή βρεθείτε σε κανένα γκρεμό, θα πρέπει να κάνετε restart τον αγώνα. Αν δεν κάνετε καθόλου restart, στο τέλος του κάθε πρωταθλήματος προστίθενται 5.000 Cr στο λογαριασμό σας. Για κάθε restart όμως, αφαιρούνται 1.000 Cr. Πόσο πιο ρεαλιστικό να γίνει; Αυτό που μας έκανε να δυσανασχετήσουμε όμως, είναι η λογική του λεγόμενου «revive».

Την επιλογή αυτή τη χρησιμοποιούμε (κρατώντας πατημένο το Δ/Y) αν βρεθούμε σε κάποιο χαντάκι ή κάποιο γκρεμό και δεν επιθυμούμε restart, αλλά να επαναφέρουμε το όχημα στο δρόμο. Το τίμημα ανέρχεται στη χειρότερη περίπτωση στα 15 δευτερόλεπτα penalty, αλλά το πρόβλημα δεν είναι αυτό. Αν χάσουμε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, αλλά τελευταία στιγμή καταφέρουμε να σώσουμε την παρτίδα και δεν έχουμε βρεθεί πολύ κάτω στον γκρεμό, το όχημα σχεδόν πάντα δεν μπορεί ν’ ανέβει την ανηφόρα. Έτυχε στιγμή που το μισό Lancia Stratos ήταν μέσα στο δρόμο και το άλλο μισό στο γκρεμό και δεν μπορούσε να βγει στο δρόμο. Ειδικά με την ιπποδύναμη που έχει, μοιάζει αδιανόητο να μην τα καταφέρνει ν’ ανέβει. Οπότε το «revive» μοιάζει μονόδρομος σε αρκετές περιπτώσεις.

Από κει και έπειτα, το damage system είναι αρκετά ικανοποιητικό ειδικά όταν μιλάμε για το εξωτερικό του αυτοκινήτου. Κάθε επαφή ισούται με ζημιά, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές, που μείναμε χωρίς λάστιχο στη μέση της πίστας. Η ζημιά βέβαια προχωράει και στο εσωτερικό του αμαξώματος αλλά εδώ έχουμε κάποια ένσταση και το παιχνίδι μας τα χάλασε λίγο. Καταφέραμε ν’ αναποδογυρίσουμε αυτοκίνητο και να βρεθούμε στο γκρεμό και παρ’ όλα αυτά ενώ βλέπαμε την εξάτμιση να σέρνεται, το αμάξι επιτάχυνε κανονικότατα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Βέβαια όταν τελείωνε το stage, βλέπαμε ότι η μηχανή είχε υποστεί ζημιά, αλλά αυτό δε φαινόταν κατά τη διάρκεια του αγώνα πρακτικά, παρά μόνο επιφανειακά με κάποιους καπνούς. Να σημειωθεί πως δεν υπάρχει κάποιο hud για να βλέπουμε όλες τις ζημιές σε real-time.

Για το multiplayer κομμάτι δεν μπορούμε να πούμε και πολλά γιατί δεν έχει να προσθέσει και κάτι διαφορετικό. Ναι μεν τα daily-weekly-monthly events δίνουν την ώθηση για ν’ ασχοληθεί κάποιος ώστε να καμαρώσει το όνομά του στην παγκόσμια κατάταξη, αλλά πέραν τούτου, δεν ενθουσιάζει το mode. Ίσως να υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον στο PvP που λαμβάνει χώρα στο Rallycross επειδή ανταγωνιζόμαστε live άλλους αντιπάλους. Θα μας άρεσε περισσότερο αν είχε καθαρό Split-Screen στην εκάστοτε πλατφόρμα, ώστε να θυμηθούμε τα νιάτα μας και να λησμονήσουμε εκείνες τις στιγμές που ξημεροβραδιάζαμε στις πίστες των παλαιότερων Colin McRae Games.

Πριν αναφερθούμε στον τεχνικό τομέα του παιχνιδιού, αξίζει να δούμε το επιπλέον περιεχόμενο που ήρθε στις κονσόλες συγκριτικά με την έκδοση του παιχνιδιού σε PC.

  • Κλασσικό Mini Coοper και η κατηγορία 1600s του Rallycross.
  • Tutorials για να μπορούν όλοι να βελτιώσουν την εμπειρία της Rally οδήγησης.
  • Προσθήκη χώματος στην πίστα Pikes Peak.
  • Επιπλέον liveries.
  • Νέα οχήματαPeugeot 208 T16 Pikes Peak, Renault 5 Turbo, Renault Alpine A110, Opel Corsa Super 1600, Peugeot 207 S1600, Renault Clio S1600, Mini Classic Rallycross

Εκεί που οφείλουμε να παραδεχτούμε την Codemasters είναι ο συνδυασμός του παλιού καλού Rally μαζί με τα υπέροχα γραφικά.

Το DiRT Rally είναι μια οπτικοακουστική πανδαισία!

Το VG24 λέει
 Φυσικά και υπήρχε περιθώριο βελτίωσης μιας και δε βλέπουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, αλλά το γεγονός πως το παιχνίδι τρέχει στα 1080p/60 απροβλημάτιστα, σίγουρα είναι κάτι πολύ θετικό. Ο σχεδιασμός των οχημάτων είναι εξαιρετικός και ίσως ο καλύτερος στο είδος του τα τελευταία χρόνια. Πολύ καλή δουλειά έχει γίνει και στο εσωτερικό του αμαξιού μιας και με την cockpit κάμερα, το ταμπλό, το τιμόνι, ο λεβιές ταχυτήτων, ακόμα και οι καθρέφτες, είναι άρτια σχεδιασμένοι. Το draw distance βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, χωρίς να έχουμε pop in προβλήματα, οπότε θα έχουμε μια πλήρη εικόνα της πίστας χωρίς να κουράζει τα μάτια μας.

Παράλληλα, μπορούμε να επιλέξουμε όλα τα είδη του καιρού σε όλες τις ώρες της ημέρας. Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι πως δεν υπάρχει η επιλογή για dynamic weather και dynamic hour. Και εδώ εμφανίζονται τα μικροπροβλήματα συγκριτικά με τις δυνατότητες των κονσολών της εποχής. Οι καιρικές συνθήκες είναι εκπληκτικές και μάλιστα αξίζει να σημειωθεί πως όταν χιονίζει, το χιόνι πέφτει στο έδαφος και μετατρέπεται σε νερό. Στη βροχή όμως, όταν χρησιμοποιούμε την κάμερα του καπό, οι σταγόνες παραμένουν στάσιμες  κάτι που δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα. Ακόμα και ο ουρανός είναι στάσιμος, σαν να έχει τραβηχτεί κάποια φωτογραφία και απλά απεικονίζεται. Δεν ενοχλούν τόσο αυτά τα μικροπροβλήματα, απλά όταν κάτι είναι πολύ καλό, οφείλουμε να κοιτάξουμε την λεπτομέρεια πιο προσεκτικά.

DiRT Rally_20160409195540

Περνώντας στον ακουστικό τομέα του παιχνιδιού, ο ήχος των μηχανών είναι ό,τι καλύτερο έχουμε ακούσει σε παιχνίδι Rally τα τελευταία χρόνια. Κάθε όχημα έχει τον δικό του ήχου και η μηχανή του βρυχάται σαν να μην υπάρχει αύριο, ενώ όταν γίνεται εναλλαγή στην κάμερα, ο ήχος είναι κι εκεί διαφορετικός λόγω της απόστασης από τη μηχανή, κάτι που προσθέτει επιπλέον ρεαλισμό. Με το χειρισμό τα πράγματα είναι εξίσου καλά, μιας και το κάθε αυτοκίνητο συμπεριφέρεται διαφορετικά. Χρησιμοποιείτε αυτοκίνητο με μπροστινή κίνηση; Θα συναντήσετε understeer με αποτέλεσμα να χάνετε τον έλεγχο του μπροστινού μέρους. Θέλετε πίσω κίνηση; Εδώ υπάρχει το oversteer που μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας, ώστε με ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση να κερδίσετε χρόνο σε πολλές στροφές. Φυσικά υπάρχουν και τα αυτοκίνητα με κίνηση στους 4 τροχούς που εξισορροπούν τα πράγματα. Σε κάθε περίπτωση, αν κάτι σας δυσκολεύει, μπορείτε να μπείτε είτε στις ρυθμίσεις του χειριστηρίου, είτε στις ρυθμίσεις του οχήματος πριν την έναρξη του αγώνα και να φέρετε την οδήγηση στα μέτρα σας.

Το παιχνίδι μας παραχωρήθηκε από την επίσημη αντιπροσωπεία της Codemasters στη χώρα μας, Enarxis Dynamic Media, για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

DiRT Rally

Author

Κώστας Βλάχος

Developer

Codemasters

Publisher

Codemasters

Διανομή

Enarxis Dynamic Media

Πλατφόρμες

PC / PS4 / Xbox One

Tested on

PS4

Κυκλοφορία

5 Απριλίου 2016 (PS4 / Xbox One)
7 Δεκεμβρίου 2015 (PC)

Είδος

Racing Simulation

PEGI

3

Θετικά

+ Καθαρό simulation από το Α έως το Ω
+ Εξαιρετικά γραφικά (60fps) / ήχος
+ Αδρεναλίνη στην οδήγηση
+ Ποικιλία οχημάτων

Αρνητικά

- Λίγες χώρες
- Αδιάφορο online
- Απουσία split-screen

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
9.0
9.1
Συνοψίζοντας

Η λέξη που μπορεί να χαρακτηρίσει το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι το «επιτέλους». Μετά από αρκετά χρόνια έχουμε στα χέρια μας ένα σωστό Rally Simulation από την Codemasters. Γραφικά, ήχος, χειρισμός, όλα βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα και το παιχνίδι προσφέρει στο έπακρο την απόλυτη εμπειρία οδήγησης σε χώμα και άσφαλτο. Από την άλλη, η μικρή ποικιλία σε περιεχόμενο και η έλλειψη ισορροπίας μεταξύ gameplay και εξωτερικού συστήματος ζημιών μας τα χάλασε κάπως, αλλά υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Το DiRT Rally ξύπνησε πολλές αναμνήσεις και θα θέλαμε να δούμε κι επιπλέον πράγματα στον συγκεκριμένο τίτλο με πρώτο και καλύτερο το Split-Screen.

Σε κάθε περίπτωση η Codemasters άκουσε τους fans της και δημιούργησε έναν τίτλο αντάξιο των προσδοκιών μας. Αν ζούσε ο Colin McRae, θα ήταν περήφανος για τον τίτλο αυτό, που αποτελεί "απόγονο" των δικών του παιχνιδιών.

9.0
Βαθμός
9.1
Βαθμός
4 ratings
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
100%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%