DLC Review: Destiny 2 - Curse of Osiris

Η κατάρα των DLC της Bungie επανέρχεται...
by Λεωνίδας Πάτρας on 12 Δεκεμβρίου 2017
Διαβάστε επίσης το Review
Destiny 2

Με το "λανσάρισμα" του Destiny 2, η Bungie απέδειξε ότι μπορεί να ακούσει τις φωνές του κοινού, να βελτιωθεί και να προσφέρει ένα πιο "συμπαγές" αποτέλεσμα. Το δεύτερο μέρος της σειράς Destiny είναι σαφώς βελτιωμένο και πιο πλήρες από τον αρχικό τίτλο του 2015 και παρά τις ανακυκλώσιμες ιδέες του, κατάφερε να ξανακερδίσει ένα μεγάλο μέρος του κοινού. Λίγες μόλις εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του Destiny 2, το Curse of Osiris (ένα expansion των 20 ευρώ) υπόσχεται να προσφέρει νέες εμπειρίες για τους παίκτες συμπεριλαμβάνοντας ένα νέο storyline, μια καινούρια περιοχή για εξερεύνηση και ορισμένα άλλα πρόσθετα. Θεωρητικά όλα δείχνουν να είναι προς την σωστή κατεύθυνση αλλά η "κατάρα" των υπερκοστολογημένων και ανακυκλώσιμων DLC της Bungie θα ξαναχτυπήσει και θα "λαβώσει" έναν τίτλο που έδειχνε ότι αρχίζει να κερδίζει την εμπιστοσύνη του κοινού.

Το υπόβαθρο του νέου story του Curse of Osiris είναι αρκετά ενδιαφέρον και αναφέρεται στο πως οι Vex κατέστρεψαν τον πλανήτη Ερμή (Mercury) ενώ μας συστήνει σε έναν νέο χαρακτήρα, τον Osiris. Ο Osiris είναι ένας επαναστάτης Warlock ο οποίος μας οδηγεί στα flashbacks μεταξύ του Ερμή του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος συνοδεύοντας μας μέχρι το τελικό boss (και την εντελώς αστεία μάχη του). Ό,τι χτίζεται με το αρχικό cutscene αρχίζει να "φθείρεται" με τον χρόνο μιας και για ακόμη μια φορά η Bungie παραμελεί την ανάπτυξη των χαρακτήρων και περιορίζεται σε κακογραμμένους διαλόγους ενώ και τα ίδια τα quests είναι εντελώς αδιάφορα. Θα τερματίσετε τον storyline σε 2 περίπου ώρες κάνοντας το "πέρασμά" σας τόσο από τον Mercury αλλά και ορισμένες τοποθεσίες των ήδη υπαρχόντων πλανητών του Destiny 2, όπως η EDZ και ο IO. Μια ενδιαφέρουσα προσθήκη όσον αφορά στις περιοχές, είναι το Infinite Forest που αποτελεί έναν αλγόριθμο αυτόματα δημιουργημένων περιοχών που δυστυχώς δεν αναπτύχθηκε σωστά και οι συχνές επισκέψεις σε αυτό αρχίζουν γρήγορα να κουράζουν.

Τελειώνοντας την ιστορία ο παίκτης "αφήνεται" στην περιοχή του Mercury η οποία όσο όμορφη και αν είναι (έχοντας μάλιστα ένα αρχαίο Αιγυπτιακό concept) τόσο μικρή και αδιάφορη είναι από πλευράς gameplay. Μιλάμε για μια περιοχή πολύ μικρότερη από οποιονδήποτε πλανήτη του base game με ελάχιστες δραστηριότητες για τους παίκτες. Το νέο public event, μπορεί να είναι ελαφρώς διαφορετικό και φρέσκο από ότι έχουμε συνηθίσει αλλά δεν είναι κάτι που θα κάνετε και τόσο ευχάριστα μετά τις 3-4 πρώτες φορές. Μάλιστα για να ξεκλειδώσετε το Weapon Forging και να φτιάξετε Legendary όπλα θα χρειαστείτε grinding του συγκεκριμένου event. Τα adventure quests αφορούν στην είσοδο μας στο Infinite Forest, μια περιοχή που υποτίθεται πως αλλάζει συνεχώς layers αλλά κουράζει τόσο οπτικά εξαιτίας της ελάχιστης ποικιλίας όσο και με το βαρετό platforming. Τις περισσότερες φορές μπορείτε  απλά να προσπεράσετε τα waves των εχθρών φτάνοντας στο objective και μιας και μιλάμε για τους εχθρούς είναι απίστευτο το πως για ακόμη μια φορά θα αντιμετωπίσετε ακριβώς τους ίδιους με αυτούς που σκοτώνετε εδώ και χρόνια από το πρώτο Destiny!

Παραβλέποντας όλα αυτά τι θα μπορούσε να είναι καλύτερο για καθέναν από εμάς, από ορισμένα καινούρια Strikes με την παρέα μας; Δυστυχώς ακόμη και στα Strikes απογοητεύουν στο νέο DLC. Σε ακόμη μια απαράδεκτη κίνηση η Bungie "παίρνει" επ' ακριβώς ορισμένα quests του Story και τα χρησιμοποιεί όπως είναι, βάζοντας τα στην Strike Playlist. Το χειρότερο είναι ότι τα συγκεκριμένα Strikes μοιάζουν πολύ αδύναμα σε σχέση με ορισμένα του main game όπως το Pyramidon για παράδειγμα. Οι δύο νέοι multiplayer χάρτες (τρεις για το PlayStation 4) δεν είναι κάτι ιδιαίτερο οπτικά και σαν σχεδιασμό δεν "ανεβάζουν" το υποβαθμισμένο PvP του Destiny 2. Θα θέλαμε επιτέλους να έχουμε την επιλογή να διαλέξουμε modes στο PvP αλλά και να δούμε την εμφάνιση modes όπως το Rumble.

To Curse of Osiris ανεβάζει το level cap σε 330 (335 με τα mods) και προσθέτει ορισμένα νέα Exotics. Οι παίκτες βέβαια είναι πολύ πιθανό να επιστρέψουν πολύ σύντομα στο main game για να ανέβουν στο νέο level cap μιας και το endgame υλικό του expansion είναι ελάχιστο και τρομερά επαναλαμβανόμενο ενώ και το Infinite Forest όπως τελικά δημιουργήθηκε δεν είναι ικανό να σώσει την κατάσταση. Δυστυχώς για αυτούς που δεν έχουν σκοπό να αγοράσουν το Curse of Osiris, θα δούνε τους χαρακτήρες τους να κλειδώνονται έξω από events που μέχρι πριν ήταν ανοιχτά όπως για παράδειγμα το Prestige raid και το Prestige Nightfall κάτι πολύ άδικο. Είναι τόσα πράγματα που θα μπορούσαν να είχαν πάει καλύτερα με το καινούριο DLC που συνεχώς μας τονίζει ότι πρόκειται για μια μεγάλη χαμένη ευκαιρία. Ο όμορφος κατά τ' άλλα Mercury είναι γεμάτος από τους ίδιους εχθρούς, το Infinite Forest κουράζει με τα βαρετά του layers και το γενικότερο επιπρόσθετο περιεχόμενο θα μπορούσε να δικαιολογηθεί μόνο αν κόστιζε πιο κοντά στα 10 ευρώ. Το Curse of Osiris είναι ένα από τα πιο αδύναμα DLC ολόκληρου του franchise τόσο από πλευράς ποιότητας, όσο και ποσότητας.

Ευτυχώς από την άλλη, οι shooting μηχανισμοί δουλεύουν σωστά όπως έχουμε συνηθίσει ενώ και οπτικοακουστικά μιλάμε για μια παραγωγή κορυφαίας ποιότητας με το soundtrack ειδικότερα να "κλέβει" την παράσταση όπως και στο βασικό παιχνίδι. Μια ελπίδα για την "διάσωση" του Curse of Osiris αλλά και της αμφισβητήσιμης φήμης της Bungie είναι τα Raid Lairs. Tα Raid Lairs αποτελούν στην ουσία νέα μίνι Raids τα οποία λαμβάνουν μέρος στο Leviathan (το τεράστιο διαστημόπλοιο που "φιλοξενεί" το βασικό Raid) και  είναι δραστηριότητες 6 ατόμων που περιέχουν νέα puzzles, νέα challenges, νέες περιοχές και είναι εξίσου δύσκολα με το Leviathan Raid. Δραστηριότητες που δυστυχώς μεγάλη μερίδα του κοινού δεν μπορεί να απολαύσει μιας και απαιτεί fireteam των 6 ατόμων. Τέλος, το Curse of Osiris ακολουθώντας το σύστημα των πρώτων DLC του Destiny 1 (House of Wolves, The Dark Below) δεν περιέχει Trophies/Achievements.

Το DLC μάς παραχωρήθηκε από την IGE S.A. για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Destiny 2: Curse of Osiris (DLC)

Συντάκτης
12 Δεκεμβρίου 2017
Developer

Bungie

Publisher

Activision

Διανομή

IGE S.A.

Πλατφόρμες

PS4 / Xbox One / PC

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

5 Δεκεμβρίου 2017

Είδος

Shooter / Role Playing

PEGI

16

Θετικά

+ Πανέμορφη νέα περιοχή και δυνατό soundtrack
+ Tα Raid Lairs είναι ικανά να δώσουν "φρεσκάδα" στο gameplay και σοβαρότερο κίνητρο στους παίκτες

Αρνητικά

- Το υλικό του δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την τιμή του
- Ορισμένα από τα προβλήματα του βασικού παιχνιδιού δεν διορθώθηκαν
- Τα Strikes και οι PvP χάρτες απογοητεύουν
- Απαράδεχτη ανακύκλωση των εχθρών και των δραστηριοτήτων
- Αδιάφορο και μικρό Story με πολύ μικρό βαθμό πρόκλησης

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
5.5
5.5
Συνοψίζοντας

To Curse of Osiris είναι ένα μέτριο expansion με αδιάφορο και πολύ σύντομο storyline και ελάχιστο endgame υλικό. Ο πλανήτης Mercury όσο όμορφος μπορεί να δείχνει στο περίβλημα του τόσο "άδειος" είναι εν τέλει στον πυρήνα του. Τα quests είναι εντελώς αδύναμα ανακυκλώνοντας τους ίδιους εχθρούς με διαφορετική σειρά και το Infinite Forest - αν και καλό σαν ιδέα - σαν υλοποίηση κουράζει μετά από λίγα μόλις playthrough.

Μπορεί η "βάση" του gameplay ενός τίτλου σαν το Destiny να είναι η συχνή επανάληψη των δραστηριοτήτων αλλά το υλικό του Curse of Osiris είναι ελάχιστο και κατώτερο από το αρχικό Destiny 2. Δυστυχώς είναι μια αναγκαία αγορά για όσους θέλουν να συνεχίσουν το ταξίδι τους ανεβάζοντας το level τους και συμμετέχοντας στα πιο δύσκολα events. Μια ελπίδα σωτηρίας για όσους έχουν τη δυνατότητα να "μαζέψουν" άλλους 5 φίλους τους είναι τα Raid Lairs που αποτελούν τα νέα mini Raids του παιχνιδιού.

5.5
Βαθμός
5.5
Βαθμός
4 ratings
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
100%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1