EA Sports UFC 2

Μπουνιές, κλωτσιές και καρδιοχτύπι
by Afaza on 30 Μαρτίου 2016
Reviews

Μετά τον συναρπαστικό τελικό του UFC 196 μεταξύ του McGregor και του Diaz και την νίκη ''έκπληξη'' του δεύτερου, η αναμονή για τον τίτλο της ΕΑ έγινε ακόμα πιο δυσβάσταχτη. Όχι απλά περιμέναμε να έρθει στα χέρια μας το παιχνίδι, άλλα ανυπομονούσαμε να δούμε και τις αλλαγές που μας είχανε υποσχεθεί οι developers του παιχνιδιού. Ας το δούμε όμως πιο αναλυτικά.

PS4 Gameplay

Η ατυχία ξεκίνησε για την EA όταν οι δύο αθλητές που διάλεξε για το εξώφυλλο του παιχνιδιού (Ronda Rousey και Conor McGregor) έχασαν και οι δύο την ζώνη του πρωταθλητή στις κατηγορίες τους, στον τελικό πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Παρόλα αυτά βλέπουμε ένα επιβλητικό εξώφυλλο με τους δύο ταλαντούχους αθλητές σε θέσεις μάχης. Όντας ανυπόμονοι ως άνθρωποι σκεφτήκαμε να παίξουμε μερικά παιχνίδια, πριν ψάξουμε όλο το μενού,  ξεκινώντας με το ματς που μας είχε κάνει να λατρέψουμε το άθλημα ακόμα περισσότερο. Η πρώτη μου επιλογή ήταν ο Nate Diaz και φυσικά έβαλα για αντίπαλο τον McGregor για να ζήσω έστω και λίγο την εμπειρία αυτού του μεγάλου παιχνιδιού. Διάβαζα πως η EA έφτιαξε όλα τα animations απο την αρχή και ότι δημιούργησε καινούριους μηχανισμούς μάχης σε σχέση με το πρώτο UFC, οπότε έμενε απλά να διαπιστώσουμε αν τα λόγια έγιναν πράξη.

EA SPORTS™ UFC® 2_20160322201154

Σε πρώτη φάση έπρεπε να περάσουμε ένα mini tutorial, που μας εξηγεί τις κινήσεις και τον εξαιρετικά δύσκολο χειρισμό, καθώς σε αυτό το παιχνίδι πραγματικά χρειάζονται τα ''μαθήματα''. Έπρεπε να μάθουμε βήμα βήμα τις βασικές κινήσεις του παίχτη μας, όπως γροθιές στο κεφάλι και στο σώμα, τις αντίστοιχες κλωτσιές, άλλα και τις λαβές, που είναι ίσως και το πιο δύσκολο σημείο του παιχνιδιού.  Το θέμα των κινήσεων είναι εξαιρετικά σημαντικό, καθώς πέρα από τις βασικές κινήσεις της κάθε πολεμικής τέχνης, που είναι διαθέσιμες στο παιχνίδι (Box, Jiu Jitsu, Muai Thai, Tae Kwon Do, Kick Boxing, Greco-Roman και Mixed Martial Arts), ο κάθε χαρακτήρας έχει και τις δικές του ξεχωριστές κινήσεις, όπως και στην πραγματικότητα, οπότε η συμβουλή μας για αρχή είναι να εστιάσετε σε έναν παίχτη για να μπορέσετε να το μάθετε καλύτερα και να μην απογοητευτείτε με τις πρώτες ''φυσιολογικές'' ήττες που θα έρθουν.

Οι πρώτες εντυπώσεις δεν ήταν και οι καλύτερες, αφού ξεκινήσαμε με framedrops στην είσοδο των αθλητών στο οκτάγωνο, αλλά οι πραγματικές εκπλήξεις μάς περίμεναν με το ξεκίνημα της αναμέτρησης. Η πρώτη εικόνα που είχαμε από τα γραφικά ήταν τουλάχιστον εντυπωσιακή. Πολύ καλός φωτισμός, όπως και οι φυσικές εναλλαγές της κάμερας, που μας βοηθάει να κινούμαστε πιο εύκολα στον χώρο. Ακόμα και το περπάτημα των αθλητών θύμιζε τις κινήσεις των πραγματικών και αφού δώσαμε τα χέρια και ακούστηκε το καμπανάκι, εκεί ξεκίνησε και η μαγεία.

Τα animations που μας είχε υποσχεθεί η ΕΑ τα έκανε πράξη και με το παραπάνω. Εντυπωσιακά χτυπήματα και τα physics του παιχνιδιού να βρίσκονται πραγματικά σε άλλο επίπεδο! Η κίνηση των μαλλιών στα μικρά αλματάκια, που έκανε ο McGregor ήταν άψογα μετρημένα όπως και όταν δεχόταν χτυπήματα.  Επίσης η κόπωση των αθλητών γίνεται αισθητή με πολύ ρεαλιστικό τρόπο και μετά από σειρά χτυπημάτων, αλλά και με την πάροδο των γύρων, ενώ οι αντοχές στα χτυπήματα, όπως και η επαναφορά της ''καλής κατάστασης'' του αθλητή γίνεται με πλήρη φυσικότητα, αφού μετά από κάποιο δυνατό χτύπημα στο σώμα ή στο κεφάλι θα χρειαστούμε λίγο χρόνο μέχρι να συνέλθουμε αν αυτό βέβαια είναι εφικτό.

Δοκιμάσαμε να παίξουμε το συγκεκριμένο παιχνίδι σε όλα τα επίπεδα δυσκολίας και διακρίναμε κάτι εξίσου εντυπωσιακό με τον οπτικό τομέα. Η ΑΙ των παιχτών παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα με την διαφορά πως όσο πιο εύκολο είναι το επίπεδο δυσκολίας, τόσο λιγότερα ήταν τα χτυπήματα που δεχόμασταν ή και οι απόπειρες για λαβές, όπως πρέπει δηλαδή.  Σίγουρα αυτό είναι κάτι πάρα πολύ θετικό για fighting τίτλο, αφού δεν θα θέλαμε ακόμα και στα εύκολα επίπεδα να αντιμετωπίζαμε κούτσουρα μακριά απο την πραγματικότητα.

Μετά από αυτά τα παιχνίδια, ψάξαμε το μενού για να δούμε τις νέες προσθήκες, άλλα και τα καινούρια modes που είχαν μπει. Με μεγάλη μας έκπληξη παρατηρήσαμε την κατηγορία ''Ultimate Team'' και όσο και αν απορήσαμε με αυτή την κίνηση, παίζοντας καταλάβαμε γιατί αυτή η κατηγορία είναι ακόμα και σε αυτό το παιχνίδι το δυνατό χαρτί της ΕΑ.  Ξεκινώντας είδαμε άλλο ένα tutorial το οποίο μας έδειχνε πώς να ξεκινήσουμε, αλλά και τι περιέχει το μενού. Μας έκανε δώρο για αρχή κάποιες κάρτες και ξεκινήσαμε την εμπειρία μας και σε αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού. Για αρχή είχαμε την επιλογή της δημιουργίας δικών μας παιχτών (μέχρι πέντε για να καλύψουμε και όλες τις διαθέσιμες κατηγορίες του Ultimate Team) οπότε και έτσι ξεκινήσαμε.  Αγοράσαμε άλλο ένα πακέτο καρτών από το οποίο πήραμε κάποιες κινήσεις, perks, κάρτες για την αποκατάσταση της ενέργειας του παίχτη μας και κάποιες προπονητικές κάρτες που θα σας φανούν πολύ χρήσιμες για τα ''δύσκολα και κρίσιμα'' παιχνίδια.  Προφανώς Ultimate Team χωρίς τις αγορές πόντων με κανονικά λεφτά δεν θα μπορούσε να υπάρξει, άλλα στον συγκεκριμένο τίτλο αν έχεις υπομονή μπορείς να μαζέψεις σχετικά εύκολα τα απαραίτητα coins, χωρίς να υπάρχει ο φόβος του να εξελιχθούν νωρίτερα αυτοί που αγοράζουν (όχι σε μεγάλο βαθμό τουλάχιστον).

Ξεκινήσαμε από το Division 1 και είχαμε την επιλογή να παίξουμε και offline και online, με ξεχωριστές ζώνες και κατηγορίες και στα δύο. Στο offline mode τα πράγματα είναι σαφώς πιο εύκολα, οπότε είναι ένας καλός τρόπος να ξεκινήσετε από εκεί το χτίσιμο του χαρακτήρα σας. Κάνοντας νίκες φτάνετε όλο και πιο κοντά στην ζώνη του πρωταθλητή, αλλά ανεβάζετε και τα XP της ομάδας σας. Αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν ότι και στο offline mode του Ultimate Team δεν αντιμετωπίζαμε τους πραγματικούς αθλητές, άλλα αυτούς που είχαν δημιουργήσει άλλοι χρήστες, χωρίς ευτυχώς να επηρεάζει τα online στατιστικά μας, αφού φανταζόμαστε πως λογικά όλο και κάποιος θα έχει αντιμετωπίσει κάποιον από τους παίχτες που φτιάξαμε. Μια επίσης πολύ καλή προσθήκη είναι το ''Game Face''. Όσοι δεν το είχατε φτιάξει από το FIFA ή από κάποιον άλλο sport τίτλο της ΕΑ, τώρα βρήκατε την καλύτερη αφορμή για να το κάνετε. Μια καλή φωτογραφία και ο παίχτης αποκτά την δική σας ξεχωριστή μορφή και σε πολύ καλό επίπεδο.

 

Στα άλλα modes του παιχνιδιού είδαμε την κατηγορία Career, όπου εκεί θα μπορέσετε να ζήσετε την εμπειρία των ultimate fighters καθώς μέσα από εκεί θα ξεκινήσετε από μικρές κατηγορίες, θα πηγαίνετε για προπονήσεις πριν από κάθε παιχνίδι και θα φτύσετε πολύ αίμα για να μπείτε στην κύρια κάρτα των αγώνων, όπως δηλαδή και στην πραγματικότητα.  Θα χρειαστεί να παίξετε ένα παιχνίδι ως ερασιτέχνης και και αν το νικήσετε, σε συνδυασμό και με την απόδοσή σας θα γίνετε draft από κάποιον μεγάλο αθλητή, που θα θέλει να σας βάλει στην ομάδα του και να σας πάρει στο γυμναστήριο του.  Σε αυτό το mode χρειάζεται μεγάλη προσοχή, καθώς συνεχείς τραυματισμοί μπορεί να σας αναγκάσουν σε απόσυρση από τα ρινγκ! Είτε επιλέξετε να φτιάξετε δικό σας παίχτη, είτε επιλέξετε κάποιον από τους ήδη υπάρχοντες, θα ξεκινήσετε από χαμηλό overall (65-66).

Για του λάτρεις του κλασσικού ''ξύλου'' χωρίς λαβές, υπάρχει και το ΚΟ Μode, στο οποίο θα μπορείτε να παίξετε πιο εύκολα σε μια σκληροπυρηνική εμπειρία, που θα σας προσφέρει το παιχνίδι σε μια ξεχωριστή και ενδιαφέρουσα, αλλά όχι τόσο εντυπωσιακή μορφή, κατά τη γνώμη μας. Θα μπορείτε να δημιουργήσετε και τα δικά σας events, ως διοργανωτές κανονικής αγωνιστικής UFC,  παίζοντας όλους τους αγώνες της κάρτας που εσείς θα δημιουργήσετε. Αυτή είναι άλλη μια πάρα πολύ καλή επιλογή, που θα σας φέρει ακόμα πιο κοντά στο άθλημα.

Ένα εξίσου εντυπωσιακό mode είναι το Live Events. Μέσα από εκεί θα ενημερώνεστε για τους αγώνες του UFC,  σε πραγματικό χρόνο, θα μπορείτε να παίξετε όλους τους αγώνες της αγωνιστικής κάρτας και θα μπορείτε να ''στοιχηματίσετε'' σε αυτούς, κερδίζοντας UFC Coins, που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα για την κατηγορία Ultimate Team.  Μέσα στο menu θα βρείτε επίσης την κατηγορία Quick Fight, όπου θα μπορείτε και οι πιο ανυπόμονοι να παίξετε ένα παιχνίδι "στα γρήγορα", όπως επίσης και την κατηγορία Ranked Matches για την απόλυτη online εμπειρία με μαχητές από όλο τον κόσμο, ενώ δεν λείπουν και τα Skill Challenges: Δοκιμασίες για γερούς μαχητές που θα σας κάνουν σίγουρα καλύτερους στο παιχνίδι, αν το συνδυάσετε βέβαια και με το πολύ εύχρηστο Practice mode.

Ίσως το μόνο ''μελανό'' σημείο του παιχνιδιού να είναι οι μουσικές επιλογές, που έγιναν από την εταιρία. Συνήθως η ΕΑ μας έχει συνηθίσει στα παιχνίδια της να τα ντύνει με καλά soundtracks γνωστών τραγουδιών. Στο UFC 2 είδαμε κυρίως μουσικές παραγωγές του ίδιου του studio και λιγότερο επιλεγμένα τραγούδια γνωστών καλλιτεχνών, όπως για παράδειγμα 3 tracks του DMX. Σε αντίθεση με τις μουσικές επιλογές, τα ηχητικά εφέ που χρησιμοποιήθηκαν είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά και αυτό σίγουρα είναι ένα από τα πολύ δυνατά χαρτιά της εταιρίας, αφού το έχουμε διαπιστώσει από πολλούς τίτλους της και δείχνει ότι κρατάει αυτό το δοκιμασμένο και πετυχημένο μονοπάτι σε αυτόν τον τομέα.  Επίσης εντύπωση μας έκανε πως πριν καν ο φρέσκος τίτλος της ΕΑ κλείσει μια εβδομάδα ζωής, μας έχει δώσει ήδη δύο updates συνολικού μεγέθους 2GB με το μόνο σίγουρο προς το παρόν να είναι πως εκτιμάει και η ίδια η εταιρία το διαμαντάκι, που μας έδωσε και τη δουλειά που έκανε για να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα.

Το παιχνίδι φτιάχτηκε με σκοπό να φέρει τον θεσμό του UFC πιο κοντά στο κοινό και το πέτυχε. Ένας τέτοιος τίτλος σίγουρα έλειπε από την συλλογή μας και ήρθε και κάλυψε αυτό το κενό, όπως ακριβώς θα έπρεπε. Εντυπωσιακές μάχες, πρωτοποριακές τεχνολογίες, αποφυγές τελείως ρεαλιστικές, δίνοντάς μας την δυνατότητα να κουνάμε όλα τα άκρα του παίχτη μας για να αποφεύγουμε χτυπήματα, λαβές καλύτερες και από κλασσικά παιχνίδια wrestling, εντυπωσιακά γραφικά και μεγάλη ποικιλία παιχτών για να μην το βαρεθούμε ποτέ. Τέτοιες βελτιώσεις θέλουμε να βλέπουμε σε όλα τα sports games και αυτή την επιθυμία μας η ΕΑ την έκανε πράξη.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την επίσημη αντιπροσωπεία της EA στη χώρα μας, CD Media, για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

EA Sports UFC 2

Author

AfAzA

Developer

EA Canada

Publisher

Electronic Arts

Διανομή

CD Media

Πλατφόρμες

PS4 / Xbox One

Tested on

PS4

Κυκλοφορία

17 Μαρτίου 2016

Είδος

Fighting, Sports

PEGI

16

Θετικά

+ Ιδιαίτερα αληθοφανή γραφικά
+ Πολύ μεγάλο ρόστερ
+ Μεγάλη ποικιλία σε modes
+ Ολικό ρετουσάρισμα
+ Ρεαλιστική απόδοση του αθλήματος

Αρνητικά

- Κάποια μικρά framedrops στην είσοδο των παιχτών

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
9.0
Συνοψίζοντας

Σε αντίθεση με τα άλλα sports games που κυκλοφορούν κάθε χρόνο, στο UFC είδαμε αυτό, που θα θέλαμε να βλέπουμε από όλα: ΕΞΕΛΙΞΗ! Αν και μοναδικό στο είδος του, δεν επαναπαύθηκε πάνω σε αυτό και βελτίωσε στα μέγιστα τον τίτλο προσφέροντάς μας μια απίστευτη εμπειρία gaming, που είχαμε καιρό να αισθανθούμε.

Το συγκεκριμένο παιχνίδι θα μπορείτε να το παίξετε εύκολα και ευχάριστα και όσοι δεν είστε λάτρεις του ultimate fighting championship, αφού οι developers μας δίνουν απλόχερα έναν πολύ δυνατό fighting τίτλο για πολλά γούστα. Ένα παιχνίδι, που φτιάχτηκε όλο ξανά από την αρχή με σκοπό τη βελτίωσή του στο μέγιστο και το πέτυχε πάρα πολύ καλά. Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στην ΕΑ για το πόσο και πώς ασχολήθηκε με τον τίτλο και ελπίζουμε να δούμε τέτοιου είδους εξέλιξη και σε άλλους sports τίτλους της. Εύγε ΕΑ!

9.0
Βαθμός
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
100%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%