Fallout 4

Fallout 3 Remastered
by Νίκος Λυμπέριος on 25 Νοεμβρίου 2015
Reviews

H Bethesda έχει μακρά ιστορία στον χώρο των Video Games. Ξεκίνησε την δημιουργία παιχνιδιών το 1986 και ασχολήθηκε σχετικά νωρίς με τα παιχνίδια ρόλων. Το πρώτο της παιχνίδι στο είδος ήταν το The Elder Scrolls: Arena που κυκλοφόρησε το 1994 και μέχρι και σήμερα συνεχίζει την ιστορία του με νέα κεφάλαια στη σειρά. Η σειρά Fallout δημιουργήθηκε αρχικά από την Interplay Productions. Η ίδια πριν δώσει τα δικαιώματα του τίτλου στην Bethesda δημιούργησε δυο τίτλους στη βασική σειρά και δυο spin offs, τα Fallout Tactics: Brotherhood of Steel και Fallout: Brotherhood of Steel. Η αυστηρή ερμηνεία της λέξεως Fallout είναι το καταστρεπτικό γεγονός μετά από ανεξέλεγκτη χρήση πυρηνικών. Προκύπτει απ' την ραδιενεργό σκόνη που πέφτει από τον ουρανό (σ.σ: falls out of the sky) μετά την έκρηξη πυρηνικών όπλων ή αντιδραστήρα.

Fallout 4_20151110205005

Το πιο πρόσφατο παιχνίδι της Bethesda, το Fallout 4 βρισκόταν σε ανάπτυξη για αρκετά χρόνια, παρόλο που ανακοινώθηκε σχετικά σύντομα σε σχέση με την ημερομηνία κυκλοφορίας του. Ο τίτλος διαδραματίζεται στην Βοστόνη, γνωστή μετά την καταστροφή της, ως Commonwealth. Αναλαμβάνουμε το ρόλο ενός ανθρώπου που έζησε πριν και μετά την καταστροφή του κόσμου από τα πυρηνικά. Ανερχόμενος από τις στάχτες του ο χαρακτήρας μας πρέπει να αποδεχτεί το νέο κόσμο, στον οποίο βρίσκεται και τις δυσκολίες της ζωής που έρχονται με την αλλαγή αυτή.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα όχι για τον χαρακτήρα αλλά για τους παίχτες όπως θα δούμε και στη συνέχεια είναι ότι το ίδιο το παιχνίδι και οι επιλογές της Bethesda όσον αφορά τη δημιουργία του, παρέμειναν ίδιες και σε πολλές περιπτώσεις ιδέες που είδαμε σε προηγούμενους τίτλους δεν εντάχθηκαν καν στο νέο της δημιούργημα.

Η αυστηρή ερμηνεία της λέξεως "fallout" είναι το καταστρεπτικό συμβάν λόγω ανεξέλεγκτης χρήσης πυρηνικών. Προκύπτει απ' την ραδιενεργό σκόνη που πέφτει από τον ουρανό (σ.σ: falls out of the sky) μετά την έκρηξη πυρηνικών όπλων ή αντιδραστήρα.

το VG24 λέει

Το Fallout 4 ξεκινάει λίγο πριν την πτώση των πυρηνικών, τοποθετώντας μας μαζί με την οικογένεια μας στο σπίτι μας. Εκεί μας δίνεται η επιλογή να χτίσουμε τον χαρακτήρα μας επιλέγοντας αρχικά έναν εκ των δυο του ζευγαριού που θα καθορίσει το φύλο και τα μετέπειτα χαρακτηριστικά μας. Δίνοντας ελάχιστο χρόνο στον παίκτη ώστε να έρθει σε επαφή με τον κόσμο γύρω του, το παιχνίδι άμεσα μας εμφανίζει τον τρέχοντα κίνδυνο που αντιμετωπίζει ο κόσμος μας: την πτώση των πυρηνικών. Χωρίς να χάνουμε χρόνο οδηγούμαστε στο καταφύγιο μας, το Vault 111, για να σωθούμε από την επικείμενη καταστροφή.

Χωρίς ιδιαίτερο χτίσιμο, το παιχνίδι μας παρουσιάζει ή αν θέλετε καλύτερα μας "μπουκώνει" με όλα τα προβλήματα μαζί. Ο κόσμος οδηγήθηκε στα καταφύγια όχι για την ασφάλεια του, αλλά για να μελετηθεί φυλακισμένος σε μηχανήματα κρυογενετικής. Ο χαρακτήρας μας χάνει την οικογένεια του και ως δια μαγείας μετά από 200 χρόνια ένα σφάλμα στους μηχανισμούς του καταφυγίου τού επιτρέπει να ελευθερωθεί και να επιστρέψει στη νέα τάξη πραγμάτων. Ο κόσμος κινδυνεύει από μια αόρατη απειλή που ακούει στο όνομα the Institute, τα ρομπότ είναι έτοιμα να κυριεύσουν τον πλανήτη και εμείς πρέπει να βρούμε το χαμένο μας παιδί.

Το πρόβλημα με αυτή την προσέγγιση, την γρήγορη δηλαδή εξέλιξη των γεγονότων, είναι ότι δε δίνεται η δυνατότητα στον παίκτη να συμφιλιωθεί με τον κόσμο γύρω του, αλλά και με την απώλεια της οικογενείας του. Υποχρεωνόμαστε ουσιαστικά να πάρουμε μέρος σε ένα ταξίδι που, ενώ τα γεγονότα που παρουσιάζει έχουν μεγάλο βάρος αναφορικά με τον κόσμο αλλά και τον ίδιο τον χαρακτήρα μας, ο παίκτης αφήνεται αμέτοχος και ακολουθεί απλά ένα κλειστό, προδιαγεγραμμένο για αυτόν μονοπάτι δίχως επιλογή. Είναι κρίμα μετά το εξαιρετικό ξεκίνημα του Fallout 3, να βλέπουμε τέτοια πτώση στην ποιότητα του narration από το Fallout 4, ειδικά όταν στο μεσοδιάστημα έχει υπάρξει και ένα εξαιρετικό από άποψης storytelling τουλάχιστον, Skyrim.

Δυστυχώς για το Fallout 4 εκεί είναι που πονάει περισσότερο, στο κακό storytelling. Μπορεί το narration να συμπληρώνεται αρκετά καλά από τα κομμάτια πληροφοριών που συλλέγει ο παίχτης μέσω των τερματικών ή με την χρήση των Holotapes, υπάρχει όμως πρόβλημα στη βασική ιστορία του παιχνιδιού και στον τρόπο που εκτυλίσσεται.

Η γρήγορη εξέλιξη των γεγονότων αφήνει τον παίχτη ασύνδετο με τον παλιό κόσμο. Όταν δεν έχεις ζήσει μια κατάσταση δύσκολα την λησμονείς όταν την χάσεις. Όσο και να θες η φαντασία να σε οδηγήσει σε αυτό το ταξίδι, η έλλειψη πρακτικής σύνδεσης των γεγονότων πριν και μετά την καταστροφή αφήνουν ένα μεγάλο σεναριακό και συναισθηματικό κενό. Με την ανάκαμψη μας στο νέο κόσμο συναντάμε στο δρόμο μας διάφορους ανθρώπους με δικά τους προβλήματα. Είτε αυτοί λέγονται Minutemen, είτε Brotherhood of Steel, το παιχνίδι βάζει στην άκρη το γεγονός ότι έχουμε χάσει την οικογένεια μας και ψάχνουμε για τον πρωτότοκο γιο μας και μας υποχρεώνει να αρχίσουμε τις αγγαρείες για τους κατοίκους της νέας Βοστόνης.

Στο Fallout 4 δυστυχώς οι αποστολές που συναντάμε δεν έχουν το βάθος, ούτε τον αντίκτυπο που θα περίμενε κανείς.

το VG24 λέει

Επιπλέον η φήμη μας ως οδηγητής και εμψυχωτής των Minutemen αλλά και ως γενναίος πολεμιστής των Brotherhood of Steel έχει απότομη καμπή εκτίναξης και πρακτικά σκοτώνει το χτίσιμο της έντασης που το παιχνίδι θα μπορούσε να έχει. Στο Fallout 3 για τους παλιούς παίκτες, ο ήρωάς μας συναντάει στο δρόμο του την πόλη Megaton, την αντιστοιχία της Diamond City για το Fallout 4. Στην Megaton ως μέρος μιας αποστολής μας δίνεται η επιλογή να απενεργοποιήσουμε μια ενεργή πυρηνική βόμβα και να αποτρέψουμε την καταστροφή της Megaton. Η επιλογή είναι καθαρά στο χέρι μας. Το βασικότερο όμως χαρακτηριστικό της αποστολής ήταν πως στο ύφος του κατεστραμμένου κόσμου του παιχνιδιού και οι προσωπικότητες που συναντούσαμε αναφορικά με την αποστολή είχαν την δική τους ατζέντα, δίνοντας μεγάλο βάθος στο πώς θα την χειριστεί ο παίκτης και το πώς θα επηρεάσουν μετέπειτα την ιστορία. Στο Fallout 4 δυστυχώς κάτι τέτοιο δε συμβαίνει ποτέ και οι αποστολές που συναντάμε δεν έχουν το βάθος ούτε τον αντίκτυπο που θα περίμενε κανείς από παιχνίδι τέτοιου βεληνεκούς.

Fallout 4_20151122101347Τα παιχνίδια ρόλων ξεχωρίζουν για τους καλοστημένους διαλόγους τους και την εξαιρετική διαδραστικότητα που δίνεται στους παίχτες. Μια μεγάλη αλλαγή που συναντάμε στο Fallout 4 είναι ότι πλέον ο χαρακτήρας μας έχει φωνή. Δυστυχώς φαίνεται ότι η ύπαρξη voice over επηρέασε σε μεγάλο βαθμό τις συνομιλίες με τους χαρακτήρες που συναντάμε. Οι διάλογοι περιορίζονται σε 4 απαντήσεις διαφορετικού ύφους. Οι περιγραφές των απαντήσεων μας είναι σύντομες και δεν δίνουν εικόνα της πραγματικής απάντησης που θα δώσει ο χαρακτήρας μας. Αποτελούν ουσιαστικά χλιαρές απαντήσεις σε επίπεδο σαρκασμού, ειρωνείας, θετικής αντιμετώπισης και άρνησης. Σε κάποιες περιπτώσεις δίνεται η επιλογή να κάνουμε χρήση της ιδιότητας Charisma ώστε να πάρουμε την απάντηση που επιθυμούμε.

Οι σύντροφοι (companions) επιστρέφουν στο Fallout 4. Συνήθως τους συναντάμε ως κομμάτι της βασικής ιστορίας πριν μας δοθεί η δυνατότητα να τους χρησιμοποιήσουμε. Αν και δίνεται η επιλογή στον παίκτη να συνομιλήσει με αυτούς κατά την διάρκεια που μας συνοδεύουν, στο πλήθος τους είναι μονοδιάστατοι χαρακτήρες και δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη αξία ως βοηθήματα στο narration του παιχνιδιού. Μπορούμε κάθε φορά να έχουμε έναν σύντροφο μαζί μας και ενώ αρκετές φορές αντιμετωπίζουν προβλήματα στην διέλευση του χάρτη, αποτελούν σημαντικό βοήθημα στις μάχες.

Σαν κλασσικό Fallout, το 4ο μέλος της γνωστής σειράς παιχνιδιών προσφέρει μια μεγάλη γκάμα επιλογών για τις μάχες. Επιστρέφει η Fallout 4_20151113145015γνωστή συλλογή από τα πολλά και ιδιαίτερα όπλα, όπως το Big Boy που εκτοξεύει στους εχθρούς μας μια μικρή πυρηνική βόμβα, τα όπλα Laser που μετατρέπουν τους εχθρούς μας σε στάχτη, αλλά και ο εκτοξευτής σκουπιδιών. Φυσικά δε θα μιλούσαμε για Fallout χωρίς το σύστημα V.A.T.S. To V.A.T.S. επιτρέπει με την χρήση πόντων μάχης να παγώσουμε το χρόνο και να εστιάσουμε σε βασικά σημεία των εχθρών για μέγιστη ζημιά, κάνοντας παράλληλα το παιχνίδι να μοιάζει περισσότερο με RPG και λιγότερο με παιχνίδι shooting. Η χρήση του δεν είναι υποχρεωτική. Υπάρχει όμως για να δώσει ένα επιπλέον πλεονέκτημα στις μάχες και μπορεί να ενισχυθεί με το σωστό μοίρασμα πόντων κατά το leveling του χαρακτήρα μας.

Μια μεγάλη αλλαγή στο Fallout 4 είναι στη χρήση του Power Armor. Δεν αποτελεί πλέον ένα ακόμα αντικείμενο στο inventory μας αλλά λειτουργεί ως όχημα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Η χρήση του μας δίνει ένα ισχυρό πλεονέκτημα, αφού μας προφυλάσσει από την ραδιενέργεια, αποτελεί καλή προστασία από τα πυρά των εχθρών και αυξάνει το μέγιστο όριο βάρους που μπορούμε να μεταφέρουμε. Από την άλλη, απαιτεί καύσιμο υπό την μορφή των σπάνιων και ακριβών Fusion Cores και η επισκευή γίνεται σε ειδικούς σταθμούς. Αν και μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σχετικά άμεσα στο παιχνίδι, οι απαιτήσεις του το καθιστούν είδος πολυτελείας που χρειάζεται στρατηγική στην χρήση του.

Αν και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Power Armor σχετικά άμεσα στο παιχνίδι, οι απαιτήσεις του το καθιστούν είδος πολυτελείας που χρειάζεται στρατηγική στην χρήση του.

το VG24 λέει
Μεγάλο κομμάτι του Fallout 4 αποτελεί το looting αντικειμένων. Ακόμα περισσότερο τώρα που υπάρχει και η δυνατότητα χτισίματος των δικών μας εγκαταστάσεων. Αν και το παιχνίδι διατηρεί την παλιά λογική του περιορισμού των αντικειμένων βάσει μέγιστου βάρους, η δυνατότητα γρήγορης μετακίνησης από σημείο σε σημείο που έχουμε ανακαλύψει στο χάρτη αντισταθμίζει τον αρχαϊκό πλέον μηχανισμό. Όπως αναφέραμε, στο παιχνίδι δίνεται η επιλογή να διαχειριστούμε και να διαμορφώσουμε τις εγκαταστάσεις που εμείς ελευθερώσαμε. Η διαχείριση των εγκαταστάσεων συνοδεύει τις αποστολές που αφορά τους Minutemen, μιας ομάδας που έχει σκοπό την αναγέννηση της παλιάς Βοστόνης και την εξάπλωση της φήμης τους σε όλη την Commonwealth. Η διαχείριση των εγκαταστάσεων γίνεται από ένα σχετικά δύσχρηστο μενού (τουλάχιστον στις κονσόλες και το χειριστήριο) και αφορά την δημιουργία κρεβατιών, την καλλιέργεια τροφίμων για τους κατοίκους της κάθε εγκατάστασης, την προστασία τους με χρήση αυτόματων όπλων ελέγχου και πολλά άλλα. Δεν αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι στην ιστορία του παιχνιδιού και υπάρχει για να δώσει διάρκεια σε βάθος χρόνου για τους σκληροπυρηνικούς παίχτες του Fallout και για όσους θέλουν να ασχοληθούν με τα τρόπαια.

Ο συνδετικός κρίκος όλων των στοιχείων του gameplay του Fallout 4 αλλά και των προηγούμενων τίτλων της σειράς είναι το Pip-Boy. Το Pip-Boy αποτελεί έναν φορητό υπολογιστή ουσιαστικά, μέσω του οποίου μπορούμε να ελέγξουμε όλες τις πτυχές του χαρακτήρα μας. Μέσα σε αυτό θα βρούμε τον χάρτη του παιχνιδιού, τις διαθέσιμες αποστολές αλλά και το μενού αναβάθμισης του χαρακτήρα μας και των διαθέσιμων δυνατοτήτων του. Αποτελεί ταυτόχρονα και φορητό ραδιόφωνο που μπορεί να εντοπίσει συχνότητες σημάτων SOS και να αναπαράγει κασέτες με ακουστικό υλικό σχετικά με τον κόσμο και τα γεγονότα του Fallout 4. Τέλος μέσα από αυτό μπορούμε να διαχειριστούμε και το inventory μας.

Όσον αφορά το κομμάτι της εξέλιξης του χαρακτήρα, το Fallout 4 παρέχει μια μεγάλη γκάμα δυνατοτήτων με skills που απευθύνονται σε κάθε είδος build χαρακτήρα και στηρίζονται σε 7 βασικούς κορμούς: Τη δύναμη, την αντίληψη, την κατάσταση, το χάρισμα, την ευφυΐα, την ευελιξία και την τύχη. Κάθε κατηγορία προσφέρει skills που ξεκλειδώνονται με χρήση πόντων που κερδίζουμε με κάθε leveling του χαρακτήρα μας. Κάθε skill έχει ορισμένες απαιτήσεις σε levels. Γενικά το leveling σύστημα του παιχνιδιού είναι αρκετά προσιτό για τους αρχάριους και θα ικανοποιήσει και τους απαιτητικούς του είδους.

Fallout 4_20151111230513

Ένα από τα μεγαλύτερα ελαττώματα του παιχνιδιού είναι ο τεχνικός του τομέας και δυστυχώς όχι μόνο το οπτικό κομμάτι. Η Bethesda για κάποιο λόγω επιμένει στην χρήση της μηχανής γραφικών που έχει δημιουργήσει από την εμφάνιση του Morrowind και για να είμαστε ακριβείς, χρησιμοποιεί την Creation Engine, που αποτελεί βελτίωση της Gamebryo Engine του Morrowind. Αυτό φαίνεται σε όλο το μήκος και πλάτος του παιχνιδιού. Από τα μέτρια textures, το κακό animation των χαρακτήρων έως και το συνεχές loading κατά τις εισόδους και εξόδους μας από τα κλειστά κτίρια, την μετάβαση ουσιαστικά από τον χάρτη στα dungeons του παιχνιδιού. Σε πολλές των περιπτώσεων και κυρίως στις βραδινές ώρες του, που δεν υπάρχει κάποιος φωτισμός να δώσει ένταση στο αρτιστικό κομμάτι του, ο τίτλος μοιάζει να προέρχεται από την προηγούμενη γενιά, δίνοντας την αίσθηση ότι πρόκειται για remaster του Fallout 3.

Πέρα όμως από τα γραφικά το παιχνίδι αντιμετωπίζει και αρκετά τεχνικά προβλήματα. Σε αρκετούς από τους διαλόγους οι χαρακτήρες δεν κουνούσαν τα χείλη τους και οι υπότιτλοι που εμφανίζονταν στην οθόνη έμεναν κολλημένοι στην αρχική πρόταση. Πολλές φορές τέρατα που αντιμετωπίσαμε έμεναν κολλημένα πάνω σε κάποιο δέντρο ή βράχο και αρκετές φορές οι σφαίρες μας δεν πετύχαιναν τον στόχο τους ακόμα και αν το σημάδι ήταν άψογο. Υπήρξαν σημεία που πόρτες κολλούσαν ή ασανσέρ δεν ξεκινούσαν, ενώ μετά την χρήση κάποιου πωλητή στην Diamond City, οι σφαίρες του ενεργού όπλου μας είτε μηδενίζονταν, είτε έδειχναν τον αριθμό 999. Ευτυχώς ελάχιστες ήταν οι περιπτώσεις που το παιχνίδι κόλλησε ή που δημιούργησε κάποιο πρόβλημα με την πρόοδο μας, τουλάχιστον το δικό μας playthrough. Στην αντίπερα όχθη βρίσκεται ο ήχος του παιχνιδιού. Με εξαίρεση το voice over των χαρακτήρων που είναι αδιάφορο, το soundtrack που συνοδεύει το ταξίδι μας στις περιοχές της Βοστώνης και η συνοδεία των ραδιοφωνικών σταθμών, που εκπέμπουν σε όλη την Commonwealth ντύνει ιδανικά τον επιβλητικό τούτο κόσμο.

Παιχνίδια, όπως το Fallout 4 είναι δύσκολο να κριθούν. Ακόμα περισσότερο, όταν αυτός ο τίτλος έχει συγκεντρώσει τεράστιο hype στην κοινότητα των gamers και δυστυχώς δεν καλύπτει τις προδιαγραφές που έχεις θέσει εσύ ως αντικειμενικός (όσο γίνεται) Reviewer και ως gamer που θέλει να δει νέα πράγματα από αγαπημένους τίτλους. Δε με ενοχλεί σαν gamer το γεγονός ότι το παιχνίδι μοιάζει με remaster των προηγούμενων Fallout. Mε ενοχλεί όμως το γεγονός ότι μια εταιρεία σαν την Bethesda δεν προσπαθεί να προχωρήσει το είδος μπροστά. Με ενοχλεί που μια πρωτοπόρος στο είδος των Role Playing Games εταιρεία επιλέγει να ικανοποιήσει τους σκληροπυρηνικούς fans του παιχνιδιού διαλέγοντας την ασφαλή οδό της ανακύκλωσης. Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Fallout 4 δεν είναι ούτε τα άσχημα γραφικά του, ούτε το γεγονός ότι δε δοκιμάζει κάτι καινούριο. Είναι ότι προκαλεί στους gamers να αποδεχτούν αυτήν τη στασιμότητα. Αποδέχονται επιλεκτικά την στασιμότητα βάσει παιχνιδιού και δημιουργού και αυτό δημιουργεί κακό προηγούμενο και ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου για περισσότερες τέτοιες τακτικές. Όταν γκρινιάζουμε για διαφορετικότητα και νέα πράγματα πρέπει να γκρινιάζουμε για όλους και όχι εκεί που μας βολεύει και εκεί που θέλουμε. Δείχνουμε την αγάπη μας όχι με την αποδοχή και την τυφλή υποστήριξη, αλλά με την επιμονή στην αλλαγή και την αυστηρότητα σε αυτά τα κριτήρια που θα μας δώσουν ένα καλύτερο παιχνίδι.

Το νέο Fallout είναι καλό. Όχι όμως ως Fallout 4, αλλά ως ένα Fallout 3.5, που άργησε να κυκλοφορήσει.

Το παιχνίδι μας παραχωρήθηκε από την επίσημη αντιπροσωπεία της Bethesda Softworks στην Ελλάδα, IGE S.A., για τις ανάγκες του Review.

 

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Fallout 4

Author

Νίκος Λυμπέριος

Developer

Bethesda Game Studios

Publisher

Bethesda Softworks

Διανομή

IGE S.A.

Πλατφόρμες

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

10 Νοεμβρίου 2015

Είδος

Action RPG

PEGI

18

Θετικά

+ Διάρκεια
+ Οι μάχες
+ Το looting
+ Ήχος

Αρνητικά

- Γραφικά
- Αδιάφορο σενάριο
- Ρηχοί χαρακτήρες
- Επιλογές χωρίς ουσιαστικό αντίκτυπο

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
7.0
6.5
Συνοψίζοντας

Το Fallout 4 διαλέγει την ασφαλή οδό ακόμα και στις λίγες περιπτώσεις που δοκιμάζει νέα πράγματα. Η ύπαρξη voice over για τον κεντρικό χαρακτήρα είναι καλοδεχούμενη, επηρεάζει όμως αρνητικά το βάθος των διαλόγων και τις διαθέσιμες επιλογές σε αυτούς. Οι επιλογές που δίνονται αργότερα στο παιχνίδι δε δίνουν την δυνατότητα διαφοροποίησης της ιστορίας και η κατάληξη των επιλογών αυτών δε διαφοροποιείται αρκετά. Η απλοποίηση αυτή των επιλογών έχει ως αποτέλεσμα το σενάριο από την αρχή μέχρι και το τέλος του παιχνιδιού να είναι αδιάφορο και να μην συμβαδίζει με την πολυπλοκότητα που προσέφεραν οι προηγούμενοι τίτλοι της σειράς.

Αν αυτό που ζητάει κάποιος είναι απλά να παίξει ένα παιχνίδι Fallout με αρκετές περιοχές να εξερευνήσει και πολλές αποστολές να ολοκληρώσει, τότε θα νιώσει σαν στο σπίτι του.

7.0
Βαθμός
6.5
Βαθμός
1 rating
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
78%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
22%
Rage
0%