Fallout 76 (Beta)

by Ελένη Δρίβα on 5 Νοεμβρίου 2018

Η Bethesda είναι μια παράξενη, αλλά και ενδιαφέρουσα εταιρεία. Αν και τα παιχνίδια της φέρουν πολλές ατέλειες, πολλά από αυτά έχουν μείνει στην ιστορία και έχουν αγαπηθεί από το κοινό όσο λίγα. Η σειρά Fallout είναι ένα από τα πιο τρανταχτά παραδείγματα και ομολογουμένως, η απόφαση της Bethesda να κυκλοφορήσει ένα Fallout, που πάει κόντρα στη φιλοσοφία του franchise, είναι μεγάλο ρίσκο.

Το Fallout 76 είναι μια αποκλειστικά multiplayer προσθήκη, σε ένα franchise που ήταν ταγμένο στο single-player. Οι αντιδράσεις είναι πολλές και δικαιολογημένα, όμως μέχρι να κυκλοφορήσει το παιχνίδι και να βγει το τελικό πόρισμα για το αν άξιζε τελικά ένα τέτοιο ρίσκο από τη μεριά της Bethesda, εμείς είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το παιχνίδι για λίγες ώρες, μέσω της beta και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας.

Η beta του Fallout 76 διεξάγεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα και σε συγκεκριμένες μέρες, που σημαίνει ότι ο χρόνος μας με το παιχνίδι ήταν εξίσου περιορισμένος (4 ώρες). Ξεκινώντας δημιουργήσαμε τον χαρακτήρα μας, με ένα character creation που έμοιαζε πάρα πολύ με αυτό του Fallout 4 από όλες τις απόψεις και μετά από ένα σύντομο tutorial, βγήκαμε από το Vault 76, αντικρίζοντας τη χαοτική Appalachia. Χαοτική, όχι μόνο επειδή είναι τεράστια, αλλά επειδή οι πρώτες ώρες του Fallout 76 είναι γεμάτες σύγχυση, ακόμα και για τους λάτρεις της σειράς. Ο multiplayer κόσμος της Bethesda έχει αλλάξει κάποια πράγματα δραστικά και όχι όλα προς το καλύτερο...

Η post-apocalyptic West Virginia είναι εκθαμβωτική, παρά τα μέτρια γραφικά, τα αμέτρητα glitches και τα ατελείωτα frame drops. Από τη βλάστηση και τα πλάσματα που την κατοικούν, μέχρι τις τοποθεσίες και την ιστορία της, η Appalachia προσφέρει έντονο immersion, το οποίο δεν καταστρέφεται παρά την ασταθή φύση του παιχνιδιού κατά τη διάρκεια της beta.

Παρόλα αυτά, αν αναζητάτε μια κλασική Fallout εμπειρία, το Fallout 76 δεν φαίνεται να είναι για εσάς. Τα πρώτα δείγματα δείχνουν πως το story έχει υποβιβαστεί και η "παρέα" έχει πάρει τη σκυτάλη. Όλα τα quests που κάναμε ήταν από υπολογιστές και holotapes, καθώς τα NPCs είναι άφαντα. Παράλληλα, η συνεχής παρουσία άλλων παικτών (που δεν αποκλείεται να τους δείτε να κυκλοφορούν με ένα καπελάκι από πάρτι και τα εσώρουχα τους) μπορεί να μηδενίσει το immersion μέσα σε δευτερόλεπτα, κάνοντας την κεντρική πλοκή ανούσια.

Το Fallout 76 είναι διασκεδαστικό όταν εκτιμάτε την απρόβλεπτη φύση του multiplayer. Οι ωραιότερες στιγμές μας στη beta ήταν αυτές που συνεργαστήκαμε με άλλους παίκτες για να κάνουμε quests και events για το loot ή σταματήσαμε για να τους χαιρετίσουμε με ένα emote και να τους βοηθήσουμε με μια ορδή τεράτων.

Φυσικά, δεν είναι ήταν όλοι οι παίκτες φιλικοί και έτσι, είχαμε την ευκαιρία να δούμε και την PvP μεριά του τίτλου, η οποία ενεργοποιείται μετά από τα 5 levels και είναι προαιρετική. Ναι, ένας παίκτης μπορεί να σας επιτεθεί αν το θέλει, όμως για να ξεκινήσει κανονικά η μάχη πρέπει να του επιτεθείτε και εσείς. Αν δεν το κάνετε, το damage που δέχεστε είναι μειωμένο και μπορείτε να τους αποφύγετε με ευκολία, κάτι που σαν φίλοι του PvE εκτιμήσαμε ιδιαίτερα.

Το μέτριο σύστημα μάχης της σειράς επιστρέφει και στο Fallout 76, όπου αντιμετωπίσαμε ορισμένα προβλήματα με το hit detection των melee όπλων, τόσο ενάντια σε άλλους παίκτες, όσο και στους εχθρούς του ίδιου του παιχνιδιού. Αντίθετα, καλές εντυπώσεις μας άφησε το ανανεωμένο S.P.E.C.I.A.L., αλλά και το C.A.M.P.

Το character progression (Special) μοιάζει με αυτό του Fallout 4, όμως έχουν προστεθεί μερικές κάρτες (cards) που προσφέρουν διάφορα μπόνους, όπως μειωμένη έκθεση στη ραδιενέργεια. Πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα προσθήκη, η οποία μακροπρόθεσμα ίσως και να απαιτεί στρατηγική σκέψη.

Επιπλέον, το camp ταίριαξε απίστευτα στο Fallout 76. Κατά τη διάρκεια της beta είχαμε την ευκαιρία να φτιάξουμε ένα πολύ βασικό camp, όμως ήταν αρκετό, αφού μετά μπορούσαμε να το παίρνουμε μαζί μας και να το στήνουμε όπου πηγαίναμε για να μαγειρέψουμε, να φτιάξουμε όπλα και πανοπλίες και να αποθηκεύσουμε ότι αντικείμενα είχαμε μαζέψει και δεν μας χρειάζονταν άμεσα.

Από θέμα συνδεσιμότητας δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα, όμως, όπως προαναφέραμε, είδαμε πολλά glitches, με τους εχθρούς να περνάνε μέσα από αντικείμενα και κλειστές πόρτες ή να αιωρούνται προς το μέρος μας ακίνητοι, αντί να περπατάνε ή να τρέχουν για να μας επιτεθούν. Παράλληλα, παρατηρήθηκαν και πολλά frame drops κάθε φορά που αλλάζαμε region και όταν υπήρχαν πολλοί παίκτες ή εχθροί στην ίδια περιοχή.

Σε γενικές γραμμές, η beta του Fallout 76 μας άφησε με ανάμεικτα συναισθήματα. Το παιχνίδι μαστίζεται από αρκετά τεχνικά προβλήματα, τα οποία δεν αποκλείεται να συνεχιστούν για αρκετό καιρό μετά από την επίσημη κυκλοφορία του τίτλου. Παρόλα αυτά, το νέο εγχείρημα της Bethesda έχει τα φόντα να γίνει ένας πολύ διασκεδαστικός multiplayer τίτλος, με τη σωστή υποστήριξη, που όμως θα δυσκολευτεί να κερδίσει τους φίλους της σειράς που προτιμούν το single-player.

Οι εντυπώσεις μας για το παιχνίδι βασίστηκαν στη Beta που διεξάχθηκε από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 4 Νοεμβρίου.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Developer

Bethesda Game Studios

Publisher

Bethesda Softworks

Διανομή

IGE S.A.

Πλατφόρμες

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

14 Νοεμβρίου 2018

Είδος

Action role-playing

PEGI

18

What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1