For Honor

Για δόξα και τιμή!
by Αλέξανδρος Παπαγεωργίου on 21 Φεβρουαρίου 2017

Θα αρχίσω λέγοντας οτι το For Honor είναι ένα καλό παιχνίδι. Δεν είναι το καλύτερο, ίσως να μη κερδίσει βραβεία, αλλά αυτό που επιδιώκει....το καταφέρνει πολύ καλά. Τι καταφέρνει; Με ένα δικό του τρόπο, τον οποίο θα αναλύσουμε παρακάτω, κάνει κάθε συμπλοκή να μοιάζει με μάχη ζωής ή θανάτου.

Το For Honor είναι ένα παιχνίδι δράσης τρίτου προσώπου, όπου ελέγχετε χαρακτήρες από τρία factions: Τους Knights, τους Vikings και τους Samurai. Χρησιμοποιεί ένα δικό του σύστημα μάχης το οποίο εμπνέεται από πολλά διαφορετικά παιχνίδια και όπου μπορείτε να lockάρετε πάνω σε έναν αντίπαλο με το L2 (στο PlayStation) και να μπλοκάρετε σε τρεις πλευρές, δεξιά, αριστερά και πάνω με τον δεξί αναλογικό μοχλό. Το παιχνίδι περιέχει Single Player καθώς και Multiplayer με διαφορετικά modes, δώδεκα χαρακτήρες (τέσσερις ανά faction) με άλλους έξι στα πλάνα και το σύστημα Faction War. Ας δούμε αναλυτικά τα modes και τί μας προσφέρει το καθένα, ξεκινώντας από το...

  Story Mode  

Ύστερα από ένα κατακλυσμικό γεγονός πολλά χρόνια πριν, τρεις πολεμιστές από διαφορετικές εποχές της ιστορίας, οι Vikings, οι Knights και οι Samurai, βρέθηκαν στο ίδιο σημείο και παρόλο που είχαν την επιλογή συμφιλίωσης, επέλεξαν τελικά τον πόλεμο. Αυτή η διαμάχη συνεχίζεται εδώ και χίλια χρόνια και στο κέντρο όλων βρίσκεται η Apollyon. Πρόκειται για τον κεντρικό χαρακτήρα της ιστορίας, και πάνω στον οποίο βασίζονται όλα, αλλά και το μοναδικό όνομα που θα θυμάστε, καθώς όλοι στο παιχνίδι φοράνε κάποια μάσκα ή κράνος, με εξαίρεση δύο ή τριών χαρακτήρων. Μόνιμα. Συνέχεια. Ακόμα και όταν μιλάνε μεταξύ τους, εκτός μάχης. Οι χαρακτήρες που θα βρείτε ή θα ελέγξετε στο Story Mode είναι, στην καλύτερη περίπτωση, αδιάφοροι.

Το Story Mode θα διαρκέσει από 6 έως 8 ώρες και κατά κάποιο τρόπο, αποτελεί ένα εκτενές Practice Mode πριν βουτήξετε στο Multiplayer στο οποίο και εστιάζει το παιχνίδι. Είναι διαχωρισμένο σε κεφάλαια και κάθε κεφάλαιο προετοιμάζει το έδαφος για το επόμενο. Κάθε κεφάλαιο περιέχει μάχες αλλά ευτυχώς αυτές διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους. Τη μία στιγμή θα βρίσκεστε στη μέση ενός πεδίου μάχης και θα σφάζετε στρατιώτες, ενώ την άλλη θα καβαλάτε ένα άλογο μέσα στο δάσος ή θα προστατεύετε έναν πολιορκητικό κριό. Η ιστορία έχει καλή ροή και προσφέρει ένα αρκετά ρεαλιστικό σενάριο, παρά τα μυθοπλαστικά στοιχεία.

 

Θα μπορέσετε να ελέγξετε χαρακτήρες και από τα τρία factions κατά τη διάρκεια της ιστορίας και θα ανεβαίνετε level, ξεκλειδώνοντας έτσι κάποια feats που θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε κατά τη διάρκεια του gameplay, όπως πχ. ένα buff στο damage σας ή την ικανότητα να healάρετε. Γενικά υπάρχει αρκετή ποικιλία και αυτό το βλέπουμε περισσότερο στις μάχες με τα bosses, τα οποία αποτελούν μία ωραία αλλαγή στο ρυθμό της ιστορίας και όπου θα μπορέσετε να τεστάρετε τις ικανότητές σας απέναντι σε έναν πιο δύσκολο εχθρό.

Το παιχνίδι δίνει μεγάλη έμφαση στην παρουσίαση και έχει ένα αρκετά κινηματογραφικό στυλ. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από το επίπεδο των γραφικών, των animations και των voice overs όπου όλα αυτά δουλεύουν μαζί για να φέρουν στη ζωή τους πολεμιστές που βλέπουμε στην οθόνη και είναι κάτι που καταφέρνει άψογα. Το παιχνίδι υπερτερεί στο τομέα των γραφικών χάρη στο ρεαλιστικό φωτισμό καθώς και το αρκετό post image processing που διαθέτει όπως motion blur και anti aliasing. Οι πανοπλίες αστράφτουν στον ήλιο, βρέχονται και λερώνονται. Όσοι δεν φοράνε πανοπλίες, οι Vikings για παράδειγμα, αποκτούν βαθιές πληγές στο δέρμα και γεμίζουν αίματα.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στα executions: αποτελειωτικές βίαιες κινήσεις, οι οποίες συνήθως καταλήγουν σε διαμελισμό του πεσόντα. Φυσικά υπάρχει η επιλογή απενεργοποίησης ωμής βίας στα Options αλλά είναι ευχάριστο οτι μία εταιρία όπως η Ubisoft που μας έχει συνηθίσει σε censored βία, καταφέρνει να δείξει το αποκρουστικό αποτέλεσμα, ύστερα από ένα duel δύο μαχητών. Μην έχετε αυταπάτες: Κάθε μάχη θα καταλήξει σε βίαιο θάνατο για έναν από τους δύο συμμετέχοντες. Το παιχνίδι δε φοβάται να δείξει κεφάλια και χέρια να κόβονται. Κάθε χτύπημα στο σώμα του αντιπάλου σας είναι βαρύ και έχει αρκετό feedback όπως και όλες οι κινήσεις που κάνετε. Και όταν λέω "βαρύ", δεν εννοώ "αργό" αλλά νιώθεις την αίσθηση οτι αν σε χτύπαγε κάποιος έτσι....ας πούμε οτι το προσδόκιμο της ζωής σου θα μειωνόταν κατά πολύ. Ελάχιστα παιχνίδια μου δίνουν την ίδια αίσθηση με το For Honor όταν καρφώνω το τσεκούρι του Viking στο κεφάλι του εχθρού μου. Είναι μία μακάβρια ευχαρίστηση και ικανοποίηση.

Στις κονσόλες μιλάμε για 30 fps με ελάχιστα drops σε έντονες σκηνές και 60 fps στο PC. Οι κονσόλες κρατάνε πολύ καλά από άποψη performance και συγκεκριμένα στο PlayStation 4, όπου δοκιμάστηκε το παιχνίδι, δεν συνάντησα κάποιο σοβαρό bug ή glitch. Και πάλι, μιλάμε για παιχνίδι Ubisoft, το οποίο "δουλεύει" στο release και βρίσκεται σε αρκετά καλή κατάσταση, γεγονός ευχάριστο για την εταιρεία. Ελπίζουμε να θέσει το νέο standard για τον εαυτό της με το For Honor.

Αληθοφανείς σκηνές γεμάτες βία σε αιματοβαμμένα τοπία. Κραυγές πολέμου. Θάνατος. Ή μήπως επιβίωση; Είναι κυριολεκτικά στο χέρι σας, καθώς το For Honor θα σας μάθει τα πάντα μέσω των καλοσχεδιασμένων tutorials και του Practice Mode του. Και για όσους ψάχνουν την πιο ρεαλιστική εμπειρία, η Realistic δυσκολία σας αφαιρεί το HUD, καθώς και τα visual cues στη οθόνη που σας βοηθάνε μέσα στη μάχη.

Το Story Mode δεν είναι ο στόχος αυτού του παιχνιδιού και δεν θα ασχοληθείτε ξανά αφού το τερματίσετε εκτός αν κυνηγάτε τα trophies, καθώς υπάρχουν collectibles να βρείτε και να μαζέψετε. Αφού λοιπόν τελειώσετε το Story, θα είναι ώρα να βυθιστείτε στο Multiplayer.

 

   Multiplayer  

Εδώ είναι που θα ξοδέψετε τις περισσότερες ώρες σας παίζοντας το For Honor, οπότε τι μπορεί να κάνει το παιχνίδι από τη μεριά του για να σας κρατήσει το ενδιαφέρον; Μία λέξη: grinding. Υπάρχουν πολλά αντικείμενα για customize, από χρώματα και εμβλήματα μέχρι κομμάτια στολής και όπλων αλλά είναι όλα κλειδωμένα πίσω από συγκεκριμένα levels και όσα δεν είναι, θα πρέπει να τα βρείτε ως drops στο τέλος κάθε αγώνα ή να τα αγοράσετε με Steel, το νόμισμα του παιχνιδιού.

Το παιχνίδι προσπαθεί να σας βοηθήσει, δίνοντάς σας bonus experience και Steel αφού ολοκληρώσετε κάθε Order (ημερήσια challenges) αλλά ταυτόχρονα ζητάει υπέρογκα ποσά για unlocks. Μπορείτε να κερδίσετε από 20 έως 50 Steel μετά από κάθε match, ποσό ελάχιστο, όταν το παιχνίδι ζητάει από 1500 έως 45000 steel για κοστούμια και εφέ. Η ώθηση προς τα microtransactions είναι ακόμα πιο εμφανής με όλες τις διαφορετικές επιλογές που παρέχονται για αγορά Steel με πραγματικά λεφτά.

Στο τέλος κάθε αγώνα θα λαμβάνετε Steel και XP αλλά έχετε τη πιθανότητα να κερδίσετε κάποιο κομμάτι στολής ή όπλου με ορισμένα στατιστικά επάνω. Τα στατιστικά αυτά μπορεί να είναι το resist σας στα debuffs τον αντιπάλων ή να αυξήσετε το damage σας ή την άμυνά σας καθώς και πολλά αλλά. Το παιχνίδι διαθέτει rarities για τα αντικείμενα από common, σε blue και purple και το κάθε rarity περιέχει έξι επίπεδα με διαφορετικά bonuses το καθένα.

Εάν δεν σας αρέσει η εμφάνιση της στολής σας ή του όπλου σας αλλά λατρεύετε τα στατιστικά του, υπάρχει η επιλογή Swap Gear Visual όπου χρησιμοποιείτε ένα αντικείμενο ίδιου rarity για να αλλάξετε την εμφάνιση του αρχικού σας αντικειμένου. Αν δεν θέλετε το κομμάτι που κερδίσατε μπορείτε να το κάνετε Salvage για materials.

Όσον αφορά τα modes, τα βασικά mode είναι Capture the Flag και Elimination και το μόνο που αλλάζει είναι οι αριθμοί των παικτών μέσα στην αρένα, είτε είναι 2v2 ή 4v4. Πιο αναλυτικά:

  • Dominion: Ένα 4v4 mode όπου υπάρχουν τρία capture points στη αρένα. Όσα περισσότερα ελέγχετε, τόσους περισσότερους πόντους κερδίζετε. Η ομάδα που θα φτάσει πρώτη τους 1000 πόντους πρέπει να κάνει eliminate την αντίπαλη ομάδα για να κερδίσει.
  • Brawl: Ένα 2v2 elimination mode, best out of five. Υπάρχουν 5 γύροι, η πρώτη ομάδα που θα φτάσει στους 3 γύρους νικά αυτόματα. Για να νικήσετε, πρέπει σε κάθε γύρο να σκοτώσετε και τους δύο αντιπάλους.
  • Duel: 1v1 mode όπου πρέπει να σκοτώσετε τον αντίπαλο σας για να προχωρήσετε στον επόμενο γύρο. Best out of 5, αλλά κερδίστε 3 από τους 5γ γύρους και νικάτε το match.
  • Skirmish: Ένα 4v4 mode όπου παίρνετε πόντους σκοτώνοντας τους αντιπάλους σας. Όπως και με το Dominion, μόλις φτάσετε ένα συγκεκριμένο αριθμό πόντων θα πρέπει να κάνετε eliminate την αντίπαλη ομάδα.
  • Elimination: Ένα 4v4 mode όπου πρέπει να εξοντώσετε 4 αντιπάλους σε ένα γύρο για να νικήσετε και να προχωρήσετε στον επόμενο γύρο. Συνολικά υπάρχουν 5 γύροι, η ομάδα που θα φτάσεις πρώτη τους 3, νικάει το match.

Σε όλα αυτά τα modes θα έχετε την επιλογή να παίξετε είτε με AI, είτε με κανονικούς παίχτες. Στο Dominion συγκεκριμένα υπάρχουν το κέντρο της αρένας (όπου συνήθως βρίσκεται και το ένα από τα τρία capture points) πολλοί grunt αντίπαλοι αλά Dynasty Warrirors και εδώ είναι όπου το παιχνίδι εμπνέεται και από τους MOBA τίτλους. Σε αυτούς τους αντιπάλους δεν μπορείτε να κάνετε lock on καθώς μπορείτε να τους σκοτώσετε με 1 hit και βρίσκονται εκεί κυρίως για στρατηγικούς λόγους.

Επίσης, στη περίπτωση που φύγει κάποιος παίκτης, στη θέση του θα μπει αυτόματα ένας AI παίκτης και το AI στο For Honor είναι σε γενικές γραμμές αρκετά αξιόπιστο. Δεν διαθέτει φυσικά τις ικανότητες ενός κανονικού παίκτη αλλά έχω δει AI να σκοτώνει και δύο παίκτες σε ένα γύρο σε Elimination. Αυτό θα συμβαίνει κάποιες φορές καθώς το multiplayer βασίζεται σε peer2peer συνδέσεις και όχι σε dedicated servers, οπότε αν φύγει ο host το παιχνίδι προσπαθεί να τον αντικαταστήσει. Κάποιες φορές τα καταφέρνει, άλλες πάλι, όχι...

Δυστυχώς το παιχνίδι διαθέτει έναν εξαιρετικά μικρό αριθμό multiplayer χαρτών, μόλις 6 στο σύνολο οι οποίοι όμως έχουν τα δικά τους variations σε νύχτα ή μέρα και με διαφορετικές καιρικές συνθήκες. Οι χάρτες αλλάζουν εμφάνιση ανάλογα με το Faction που έχει στείλει τα περισσότερα War Assets στη περιοχή του map σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Faction War.

Το Faction War, είναι ένα σύστημα όπου μπορείτε να στείλετε στρατιώτες (ανάλογα με το Faction που έχετε επιλέξει, Vikings, Knights ή Samurai) για να αμυνθείτε σε δικές σας περιοχές ή να επιτεθείτε σε άλλες ενώ περιμένετε στο lobby για να ξεκινήσει το επόμενο match. Οι περιοχές κάνουν update ανά έξι ώρες ενώ οι γύροι διαρκούν δύο εβδομάδες και μία σεζόν διαρκεί για 10 εβδομάδες. Στο τέλος κάθε γύρου και κάθε σεζόν, όσοι έχουν βοηθήσει το Faction τους στέλνοντας War Assets θα λάβουν exclusive rewards. Η επόμενη σεζόν θα επηρεαστεί από το αποτέλεσμα της προηγούμενης.

Πολλές φορές συμβαίνει το εξής σενάριο: Βρίσκεστε στο κέντρο του πεδίου μάχης και σκοτώνετε στρατιώτες και ξαφνικά, απέναντί σας βλέπετε ένα Hero της αντίπαλης ομάδας ο οποίος έρχεται απειλητικά κατά πάνω σας. Lockάρετε πάνω του, και έτσι ξεκινάει ένας χορός θανάτου καθώς κάνετε roll ή evade και προσπαθείτε με κάθε τρόπο να σπάσετε την άμυνα του αντιπάλου ενώ γύρω σας παλεύουν και, κατ'επέκταση, σφάζονται δεκάδες άτομα. Είναι εκεί που διαπρέπει το For Honor και προσφέρει μία εμπειρία, αντίστοιχη της οποίας δεν έχουμε δει ξανά.

 

   Gameplay  

Το gameplay στο For Honor είναι εν συντομία άκρως εντυπωσιακό. Πρόκειται για ένα hybrid σύστημα μεταξύ των Souls παιχνιδιών, των fighting games και, σύμφωνα με τους developers, των first person shooters. Είναι ένα βαθύ σύστημα μάχης με έμφαση στις ικανότητες, την αντίληψη του παίκτη, τα αντανακλαστικά και τις γνώσεις που διαθέτει για τη κλάση που χρησιμοποιεί.

Πατώντας το L2 στο PlayStation θα lockάρετε πάνω στον αντίπαλό σας μπαίνοντας Guard και θα έχετε πρόσβαση στο σύστημα μάχης του παιχνιδιού το οποίο η Ubisoft έχει ονομάσει The Art of Battle System. Καθώς είστε σε Guard, θα μπορείτε να αμυνθείτε σε τρεις πλευρές, δεξιά αριστερά και πάνω με τον δεξί αναλογικό μοχλό ενώ ταυτόχρονα θα βλέπετε στην οθόνη σας πού αμύνεται ο αντίπαλος αντίστοιχα και από ποιά μεριά πρόκειται να επιτεθεί.

Ακούγεται αρκετά απλό, έτσι; Απλά άμυνα από την μεριά που επιτίθεται ο αντίπαλος και επίθεση στην μεριά όπου δεν αμύνεται. Υπάρχουν δώδεκα χαρακτήρες , Heroes, και κάθε ένας από αυτούς έχει τις δικές τους κινήσεις, τα δικά του combo, τα δικά του throws, τις δικές του special κινήσεις από τις οποίες κάποιες είναι unblockable και άλλες δε διακόπτονται, τα δικά τους ξεχωριστά executions, διαφορετικά startup frames στην αρχή κάθε κίνησης και διαφορετικά active frames, κάποιοι μπορούν να κάνουν cancel κινήσεις σε άλλες κινήσεις... σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά; Ένα σύστημα μάχης λοιπόν εμπνευσμένο από τα fighting games.

For Honor_20170215161014

Το επίπεδο του gameplay φτάνει αρκετά βαθιά, ιδιαίτερα με τις πιο τεχνικές κλάσεις όπου έχετε επιλογές όπως να κάνετε cancel unblockable κινήσεις σε throws ή κάποιο άλλο mix up της επιλογής σας, επιθέσεις με armor που απορροφούν χτυπήματα, επιθέσεις που προκαλούν bleed στον αντίπαλο, επιθέσεις που προκαλούν stun, καθώς και πολλά άλλα.

Παράλληλα, η πράσινη μπάρα κάτω από τη ζωή σας είναι το Stamina bar και όποιες ομοιότητες υπάρχουν με τη σειρά Souls, ξεκινούν και σταματάνε εδώ. Όταν η Stamina μπάρα σας αδειάσει, οι επιθέσεις σας θα γίνουν πολύ πιο αργές, δεν θα μπορείτε να τρέξετε (εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων) και αν ο αντίπαλος κάνει parry την επίθεσή σας, ο χαρακτήρας σας θα πέσει κάτω και ο αντίπαλος έχει τουλάχιστον ένα free χτύπημα που δεν μπορείτε να blockάρετε.

Κάθε Hero έχει πρόσβαση σε κάποια Feats, power ups δηλαδή που ξεκλειδώνετε μέσα στη μάχη καθώς σκοτώνετε αντιπάλους ή πραγματοποιείτε άλλες πράξεις και γεμίζετε τη Renown μπάρα. Αυτά μπορεί να είναι οτιδήποτε, από γενικό buff στον εαυτό σας ή στους συμπαίκτες σας μέχρι και την ικανότητα να πετάτε βόμβες, βέλη, kunai καθώς και πολλά άλλα.

Πρόκειται για ένα από τα πιο καινοτόμα συστήματα μάχης που έχουμε δει εδώ και πολύ καιρό, μία ευχάριστη έκπληξη από τη Ubisoft.

 

***

Το For Honor λοιπόν είναι ένα πακέτο που περιέχει ένα σεβαστό αλλά απογοητευτικό σε σημεία Story Mode, ένα εκτενές Multiplayer και δώδεκα κλάσεις με αρκετές διαφοροποιήσεις μεταξύ τους ώστε να απαιτούν ξεχωριστό χειρισμό και να ανταμείβουν εμπειρία και εξειδίκευση. Πρόκειται ίσως για την καλύτερη νέα IP της Ubisoft εδώ και πολύ καιρό η οποία όμως δεν είναι και χωρίς μειονεκτήματα. Τα customize αντικείμενα απαιτούν πολλές ώρες grinding, θα ξεχάσετε οτι υπάρχει το Story Mode  μετά την ολοκλήρωσή του και...ανέφερα οτι το παιχνίδι απαιτεί συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο και στους servers της Ubisoft ακόμα και για να μπείτε στο μενού;

Εάν είστε από αυτούς που απολαμβάνουν μία καλή ιστορία με βάθος και ανάπτυξη χαρακτήρων, δεν θα το βρείτε εδώ. Αν είστε PvP παίκτης και ψάχνετε βαθύ και περίπλοκο αλλά ταυτόχρονα άκρως ικανοποιητικό gameplay, ενδεχομένως να είναι το παιχνίδι για εσάς.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την CD Media για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

For Honor

Συντάκτης
21 Φεβρουαρίου 2017
Developer

Ubisoft Montreal

Publisher

Ubisoft

Διανομή

CD Media

Πλατφόρμες

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

14 Φεβρουαρίου 2017

Είδος

Action, Fighting, Hack and Slash

PEGI

18

Θετικά

+ Καλοσχεδιασμένο multiplayer
+ Εξαιρετικό gameplay
+ Αρκετό customize για τις κλάσεις
+ Ποικιλόμορφες κλάσεις
+ Εντυπωσιακά γραφικά

Αρνητικά

- Αδιάφοροι χαρακτήρες στο Story Mode
- Υπάρχουν ορισμένα προβλήματα με τις peer 2 peer συνδέσεις και πολλές φορές καταλήγουν σε αποσυνδέσεις από το match.
- Απαιτεί ενεργή και συνεχόμενη σύνδεση στο internet και στους servers του παιχνιδιού
- Απαιτεί πολλές ώρες grinding για να ξεκλειδώσετε όλα τα αντικείμενα για τις κλάσεις
- Microtransactions

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
8.5
7.4
Συνοψίζοντας

Το For Honor καταφέρνει και ξεχωρίζει σε μία εποχή γεμάτη παιχνίδια πολέμου με την έμφασή του στη βία και το ρεαλισμό, ενώ παράλληλα προσφέρει μία εξαιρετική gameplay εμπειρία συνδυάζοντας στοιχεία από διάφορες κατηγορίες παιχνιδιών.

Οι κλάσεις των Heroes έχουν αρκετές διαφοροποιήσεις μεταξύ τους ώστε να απαιτούν διαφορετικό χειρισμό αλλά και ικανότητες από τη μεριά του παίκτη και προσφέρουν πολλές επιλογές για customization, τις οποίες όμως θα αργήσετε να δείτε, εκτός αν πληρώσετε έξτρα. Το Story Mode είναι και το πιο απογοητευτικό κομμάτι του παιχνιδιού και σίγουρα δεν αντιπροσωπεύει τον τίτλο. Ύστερα από ένα playthrough δεν θα χρειαστεί να ασχοληθείτε ξανά μαζί του εκτός αν είστε completionist.

Πρόκειται για ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για τη Ubisoft με ένα τίτλο ο οποίος δουλεύει καλά στο release και παρόλο που σκοντάφτει σε ορισμένα σημεία με το Story Mode και τις ασταθείς συνδέσεις στο Multiplayer, το For Honor καταφέρνει να αποκεφαλίσει τον ανταγωνισμό δημιουργώντας ένα hybrid PvP τίτλο όμοιο του οποίου δεν έχουμε ξαναδεί.

8.5
Βαθμός
7.4
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
80%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
20%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1