Gears of War 4

The same kind of gear
by Νίκος Λυμπέριος on 17 Οκτωβρίου 2016
Reviews

Ως αποκλειστικός τίτλος του Xbox One και ένας που χρησιμοποιεί την πιο πρόσφατη έκδοση της μηχανής γραφικών Unreal, κάποιος θα περίμενε ότι το Gears of War 4 θα βρισκόταν στα κορυφαία για τη γενιά γραφικά. Δυστυχώς ο οπτικός τομέας του τίτλου δεν προσφέρει κάτι καινούριο και βρίσκεται στο επίπεδο των καλών παιχνιδιών της γενιάς χωρίς να εντυπωσιάζει.

το VG24 λέει

Η σειρά παιχνιδιών Gears of War είναι δημιούργημα της Epic Games και συγκεκριμένα του Cliff Bleszinski, που είχε εργαστεί προηγουμένως στο franchise Unreal Tournament. Η σειρά αποτελείται από 4 βασικούς τίτλους (μαζί με το Gears of War 4) και έναν spin-off που λειτούργησε -όχι τόσο πετυχημένα- ως prequel της σειράς. Αποτελούν το μεγαλύτερο σε πωλήσεις franchise του Xbox 360 και ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την εξέλιξη των παιχνιδιών τρίτου προσώπου και του συστήματος κάλυψης που αυτά πλέον χρησιμοποιούν. Το πρώτο παιχνίδι στη σειρά εμφανίστηκε το 2006 και γνώρισε μεγάλη επιτυχία από κοινό και κριτικούς, τόσο για την κινηματογραφική του δράση, όσο και για τους μηχανισμούς covering και shooting που εισήγαγε. Πριν την δημιουργία του πιο πρόσφατου κεφαλαίου, η Microsoft αγόρασε τα δικαιώματα της σειράς από την Epic Games και ανέθεσε τη δημιουργία του τίτλου στην Black Tusk Studios, που στην πορεία μετονομάστηκε σε The Coalition. Στο παρόν review θα δούμε αν η σειρά καταφέρνει τελικά να διατηρήσει αυτό που έκανε πετυχημένους τους τρεις προηγούμενους τίτλους και αν η μετάβαση κυριότητας, αλλά και η αλλαγή γενιάς έφερε στο franchise νέα στοιχεία που θα μπορέσουν να επαναπροσδιορίσουν το είδος από την αρχή.

Η ιστορία του Gears of War 4 ξεκινάει 25 χρόνια μετά τα γεγονότα του Gears of War 3, όπου οι δυνάμεις των COG με τη χρήση του Imulsion Countermeasure weapon κατάφεραν να νικήσουν όλες τις δυνάμεις των Locust και Lambent. Η κίνηση αυτή είχε επιπλέον ως αποτέλεσμα την καταστροφή όλων των απολιθωμάτων, που η ανθρωπότητα χρησιμοποιούσε ως καύσιμο, αναγκάζοντάς την στην καταφυγή άλλων μέσων για την επιβίωση και τροφοδοσία. Τέλος, την εμφάνισή τους έκαναν στον κόσμο της Sera, ένα είδος ανεμοθύελλων με την ονομασία “Windflares”, δημιουργώντας ακόμα ένα τεράστιο εμπόδιο για την καθημερινότητα των εναπομεινάντων ανθρώπων.

Στο 4ο μέρος της σειράς αναλαμβάνουμε το ρόλο τριών φίλων: τους JD Fenix, Del και Kait, που έρχονται αντιμέτωποι με μια ολοκαίνουρια απειλή για την ανθρωπότητα, η οποία προσπαθεί να χτίσει τον πλανήτη Sera από το μηδέν. Ο κόσμος πλέον ζει σε πόλεις κλεισμένες από τείχη, όπου η κυβέρνηση της Coalition με πρωθυπουργό την Jinn έχει διατάξει στρατιωτικό νόμο για την προστασία των κατοίκων. Σε αυτή την καταπίεση αντιδρούν διάφορα μέλη της κοινωνίας, φεύγοντας από τις ασφαλείς πόλεις και δημιουργώντας τις δικές τους κοινωνίες γνωστές ως Outsiders. Ο μοναδικός τους σκοπός είναι η επιβίωση και για να το καταφέρουν αυτό βασίζονται σε επιθέσεις διαφόρων COG εγκαταστάσεων για την κλοπή προμηθειών. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τις μυστηριώδεις εξαφανίσεις ανθρώπων έχει οδηγήσει στην τριβή μεταξύ των δυο κοινοτήτων.

Αυτές οι απώλειες βρίσκουν πρόσωπο στη νέα απειλή που η The Coalition θέλει να εισάγει στο Gears of War 4 και ακούει στο όνομα The Swarm. Η νέα απειλή αποτελεί ίσως και την αχίλλειο πτέρνα του Gears of War 4. Από την μια εισάγει μερικές καινοτομίες αναφορικά με την ανάπτυξη των εχθρών και τον διαχωρισμό τους σε βαθμίδες που δημιουργούν καταστάσεις μαχών με αρκετές διαφοροποιήσεις, όσο ο παίχτης προχωράει βαθύτερα στα κεφάλαια της ιστορίας, ταυτόχρονα όμως προδίδουν και την προέλευσή τους χαλώντας το ήδη χλιαρό narration του τίτλου. Το μεγαλύτερο μας παράπονο με τη νέα εχθρική μορφή είναι η έλλειψη προσωπικότητας, που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από την έλλειψη κινήτρων των βασικών μας πρωταγωνιστών και ο λόγος που συνέβη αυτό είναι η προσπάθεια διατήρησης συνδέσμων με την αρχική τριλογία, μια τραγική ειρωνεία όταν η αρχική ομάδα θέλησε να την κλείσει με το Gears of War 3. Κατά την άποψη μας οι μάχες στα αρχικά κεφάλαια του παιχνιδιού με τους ρομποτικούς φύλακες της COG αποτελούν μια εξαιρετική προσθήκη στο σύμπαν και θα θέλαμε σε επόμενα κεφάλαια της σειράς να εμπλουτίσουν ακόμα περισσότερο το παιχνίδι και γιατί όχι να καθορίσουν και την εξέλιξη της ιστορίας σε διαφορετικά μονοπάτια.
10-17-2016_3-35-07_amΠράγματι η ροή της ιστορίας είναι και το πιο αδύναμο στοιχείο του παιχνιδιού με άψυχους διαλόγους και κλισέ χιουμοριστικές ατάκες, που συνοδεύονται από συνεχόμενες επιθέσεις κακών, δίνοντας στο campaign του τίτλου μια υπόσταση survival λειτουργίας με σενάριο. Στο γεγονός αυτό συνάδουν και οι κακοστημένοι νέοι πρωταγωνιστές, όπου η Coalition προσπαθεί ελάχιστα να τους εισάγει ως νέα πρόσωπα στην ιστορία, ενώ αντ' αυτού τους αφήνει στην σκιά των παλιών ηρώων της αρχικής τριλογίας, δίνοντας τους μάλιστα συναισθηματικές εκρήξεις, που ελάχιστα επηρεάζουν τον παίχτη αφού ποτέ και σε κανένα σημείο το Gears of War 4 δεν αφήνει το δέσιμο να αναπτυχθεί. Η διάρκεια της ιστορίας ενώ είναι ικανοποιητική, στις 7 με 9 ώρες αναλόγως εμπειρίας και αναζήτησης διαφόρων συλλεκτικών, αφήνει τον παίχτη ξεκρέμαστο με το τεράστιο ανοιχτό φινάλε της.

Σε κάθε νέα γενιά κονσολών πάντα περιμένουμε τους τίτλους που έρχονται από τα first party studios των εταιρειών για να αντικρίσουμε τις δυνατότητες των κονσολών, αλλά και για να δούμε τα κλασικά είδη παιχνιδιών να εξελίσσονται. Το Gears of War 4 αποτελεί μια εξαιρετική προσθήκη στη σειρά Gears of War, διατηρώντας όλα τα καλά στοιχεία που έκαναν τη σειρά γνωστή.

το VG24 λέει

Οι πίστες και το στήσιμο τους δίνουν την αίσθηση ενός παιχνιδιού on-rails, όπου όλα σε οδηγούν σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση. Ακόμα και το κομμάτι που έκανε τη σειρά γνωστή: το shooting και covering συγκεκριμένα, έμεινε εκτενώς ανέπαφο με την μόνη προσθήκη να αποτελεί η δυνατότητα για το νέο σύστημα kill cover όπου μας επιτρέπει την εξόντωση ενός κακού που καλύπτεται στην αντίθετη μεριά της δικής μας κάλυψης. Η ύπαρξη τριών ή τεσσάρων ακόμα βοηθών στο πεδίο της μάχης αναλώνεται στην ικανότητα τους να μας γιατρεύουν και να προσφέρουν μια υποτυπώδη μάχιμη μονάδα. Μια ευχάριστη προσθήκη θα ήταν η ικανότητα να μπορούμε να δίνουμε εντολές σε αυτούς, κάνοντας τους πιο ενεργές οντότητες, αλλά και το άνοιγμα των χαρτών. Ενδεχομένως, η σκέψη της ομάδας ήταν η διατήρηση του στοιχείου που έκανε τη σειρά τόσο γνωστή, φοβούμενη την αλλοίωση της arcade "ψυχής" της. Από την άλλη, μια γενιά μετά και έπειτα από πολλούς τίτλους-κλώνους, το gameplay του Gears of War 4 δεν προσφέρει πλέον κάτι πρωτοποριακό.

Το Gears of War 4 προσφέρει όπως και οι προκάτοχοί του μια αρκετά εκτενή multiplayer λειτουργία, που χωρίζεται σε τρία μέρη. Η πρώτη λειτουργία αφορά την Co-op έκδοση της βασικής ιστορίας, επιτρέποντας σε δυο παίχτες να ολοκληρώσουν το campaign από την αρχή μέχρι το τέλος. Η λειτουργία αυξάνει σε μεγάλο βαθμό την απόλαυση της ιστορίας, δίνοντας επιπλέον στρατηγικό τόνο στις συνεχόμενες μάχες του παιχνιδιού, αφού η επικοινωνία με τον συμπαίχτη μας ανοίγει παράθυρα επιθέσεων, αιφνιδιασμών και άμυνας, κάτι που όπως αναφέραμε απουσιάζει από το μοναχικό παιχνίδι.

Μια βασική προσθήκη, που έχει ως σκοπό την επέκταση της διάρκειας του multiplayer κομματιού του Gears of War 4 είναι το σύστημα επιβράβευσης του. Αυτό βασίζεται στην λογική των crates όπως στα Titanfall και Halo 5: Guardians με τα δώρα τους να χωρίζονται σε διάφορα διακοσμητικά αντικείμενα ή σε κάρτες που χαρίζουν αύξηση του κέρδους της εμπειρίας για κάποιο χρονικό διάστημα. Το online κομμάτι του παιχνιδιού περιλαμβάνει και microtransactions, δίνοντας τη δυνατότητα στους παίχτες να αγοράσουν πακέτα καρτών με τιμές που αυξάνονται βάσει σπανιότητας και απολαβών με κανονικά ή in-game χρήματα.

Η δεύτερη λειτουργία αφορά την νέα έκδοση του Horde mode, μιας survival λειτουργίας όπου μέχρι και 5 παίχτες έρχονται αντιμέτωποι με 50 κύματα επιθέσεων, με το 10ο κύμα να είναι μια μάχη με αφεντικό. Στα διαλείμματα των επιθέσεων μπορούμε να κάνουμε χρήση του frabricator για αλλαγές όπλων και δημιουργία αμυνών με αυτόματα πυροβόλα και φράγματα. Η 3η έκδοση του Horde δίνει μεγάλη έμφαση στις κλάσεις. Αυτές είναι οι Engineer, Soldier, Heavy και Sniper. Κάθε μια από αυτές διαθέτουν τα δικά τους θετικά και αρνητικά και ορίζουν επιπλέον τις διαθέσιμες κάρτες που μπορεί ο παίκτης να εξοπλιστεί. Για παράδειγμα υπάρχουν κάρτες που ενισχύουν το headshot damage για τους Snipers ή την ζημιά που μπορούμε να προκαλέσουμε στην Heavy κατηγορία εχθρών. Οι engineers μέσω των καρτών παίρνουν εκπτώσεις για αγορές αντικειμένων από τον fabricator, ενώ οι στρατιώτες βοηθητικά για την βελτίωση των όπλων τους. Η πρόοδος του χαρακτήρα μας και το πόσο ισχυρός αυτός γίνεται στην πορεία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το Horde Mode, δίνοντας της έτσι ουσιαστικό σκοπό στο παιχνίδι και ενδεχομένως να όρισε και το ύφος στο οποίο εξελίσσονται και όλες οι μάχες της βασικής ιστορίας.

Η τρίτη λειτουργία αφορά το PvP κομμάτι του τίτλου που συμπεριλαμβάνει τα εξής:

  • Team Deathmatch - Η συγκεκριμένη λειτουργία είναι και από τις πιο κλασικές. Η ομάδα με τους περισσότερους πόντους κερδίζει τον αγώνα.
  • Dodge Ball -  Η λειτουργία αυτή μοιάζει αρκετά με το Team Deathmatch, με την βασική διαφορά ότι για να ανακηρυχθεί νικητήρια μια ομάδα πρέπει όλα τα μέλη της αντίπαλης να πεθάνουν. Επιπλέον κάθε φορά που σκοτώνουμε έναν αντίπαλο επανέρχεται στη μάχη ένας δικός μας παίχτης.
  • King of the Hill - Στο συγκεκριμένο mode πρέπει να κρατήσουμε την κυριότητα διαφόρων nodes μέχρι να τα κατακτήσουμε κερδίζοντας πόντους για την ομάδα μας.
  • Arms Race -  Μια ακόμα παραλλαγή της λειτουργίας Team Deathmatch, με την διαφορά ότι ανά τρία Kills τα όπλα μας αναβαθμίζονται κάνοντας τα πιο ισχυρά.
  • Guardian - Στην παραλλαγή αυτή του Team Deathmatch, κάθε ομάδα διαθέτει από έναν αρχηγό. Όσο ο αρχηγός αυτός είναι ζωντανός οι παίκτες των ομάδων μπορούν να επανέλθουν στον αγώνα.
  • Warzone - Η τελευταία παραλλαγή του Team Deathmatch στην οποία όλοι οι παίχτες έχουν από μια ζωή.

Αρχικά και ενώ η συλλογή των συγκεκριμένων λειτουργιών φαίνεται να προσφέρει μια καλή ποικιλία στο multiplayer του παιχνιδιού σύντομα αυτό γίνεται επαναλαμβανόμενο, είτε γιατί οι πίστες είναι μικρού μεγέθους, είτε γιατί η βασική διάρκεια των αγώνων είναι πολύ μικρή αποτρέποντας τις έντονες μάχες. Από τα mode αυτά ξεχωρίσαμε τα Dodgeball και Guardian, αφού κατά την άποψή μας προσφέρουν το πιο έντονο παιχνίδι από όλα τα υπόλοιπα. Μια ευχάριστη προσθήκη στο PvP multiplayer του Gears of War 4 είναι η δυνατότητα δημιουργίας κλειστών δωματίων με bots, δίνοντας στους παίκτες την δυνατότητα εξάσκησης στους χάρτες αλλά και τις λειτουργίες του παιχνιδιού.

Ως αποκλειστικός τίτλος του Xbox One και ένας που χρησιμοποιεί την πιο πρόσφατη έκδοση της μηχανής γραφικών Unreal, κάποιος θα περίμενε ότι το Gears of War 4 θα βρισκόταν στα κορυφαία για τη γενιά γραφικά. Δυστυχώς ο οπτικός τομέας του τίτλου δεν προσφέρει κάτι καινούριο και βρίσκεται στο επίπεδο των καλών παιχνιδιών της γενιάς, χωρίς να εντυπωσιάζει. Το campaign τρέχει στα 1080p και 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο, με το multiplayer κομμάτι του τίτλου να είναι στα 1080p και 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο με τα γραφικά να έχουν υποστεί μεγάλη πτώση κυρίως στον φωτισμό τους και στην ποιότητα των υφών, χαρακτήρων και περιβάλοντων. Ως κλασικός τίτλος βασισμένος στην Unreal Engine, διαθέτει έναν αλγόριθμο που ρίχνει την ανάλυση για να διατηρήσει το θεμιτό ανά λειτουργία frame rate. Υπάρχουν στιγμές στην ιστορία του παιχνιδιού και κυρίως από τη μέση και μετά, που κάποια εφέ, όπως οι λάμψεις και οι σκιές εντυπωσιάζουν, αλλά είναι όμως περιορισμένες. Αρκετά από τα textures του παιχνιδιού είναι μικρής λεπτομέρειας και τα πρόσωπα των χαρακτήρων είναι αρκετά απλά στο σχεδιασμό τους όσον αφορά το επίπεδο της λεπτομέρειας που διαθέτουν. Από την άλλη, ο ηχητικός τομέας είναι εξαιρετικός με έντονη μουσική επένδυση να καλύπτει τις σκηνές μαχών. Οι ήχοι των όπλων έχουν διατηρήσει την ακουστική τους από τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς προσφέροντας στους παλιούς μια γνώριμη νότα συντροφιάς.

Σε κάθε νέα γενιά κονσολών πάντα περιμένουμε τους τίτλους που έρχονται από τα first party studios των εταιρειών για να αντικρίσουμε τις δυνατότητες των κονσολών, αλλά και για να δούμε τα κλασσικά είδη παιχνιδιών να εξελίσσονται. Το Gears of War 4 αποτελεί μια εξαιρετική προσθήκη στη σειρά Gears of War, διατηρώντας όλα τα καλά στοιχεία που έκαναν τη σειρά γνωστή. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει το 4ο μέρος της σειράς είναι ότι στην προσπάθεια του να ακολουθήσει κατά γράμμα όλα τα καλά στοιχεία της σειράς, ξέχασε να εισάγει νέους μηχανισμούς που θα κάνουν τον τίτλο αξιομνημόνευτο σε βάθος χρόνου. Ταυτόχρονα, το αρκετά στατικό progression της βασικής ιστορίας, οι αδιάφοροι χαρακτήρες και τα χλιαρά online modes του παιχνιδιού θα το αφήσουν γρήγορα να ξεχαστεί.


Το Gears of War 4 διαθέτει 75 Achievements
Βαθμός δυσκολίας για το Platinum: 7/10
Σύνδεσμος για τον οδηγό
Zen and the Art of Reloading 5
Perform 25 perfect active reloads
Level 10 10
Reached level 10
Level 50 25
Reached level 50
Seriously 4.0 200
Completed Insane Campaign, ribbons, rank placements, Horde maps, re-ups, classes and five skills (8)
Gone With The Windflare 5
Killed 15 enemies using the environment during a windflare (1)
Drop the Beat…down. 5
Got 3 Dropshot headshots (1)
The Sound Of Silence 25
Carried the Customized Lancer Marcus gave you to the end of Act V Chapter 2 (1)
But You Can't Pick Your Family 5
Found 5 weapons in snot bubbles (1)
Ready for More 10
Completed all Campaign Acts
Learned the Hard Way 20
Completed all Campaign Acts on Hardcore or Insane difficulty
The Night is Dark and Full of Terrors 30
Completed all Campaign Acts on Insane difficulty (8)
Collector 5
Recovered 5 Campaign collectibles (3)
Pack Rat 10
Recovered 10 Campaign collectibles (2)
Completist 15
Recovered all Campaign collectibles (3)
Remember the Fallen 15
Recovered all COG Tags in Campaign (2)
Brothers Till The End 20
Completed all Campaign Acts in Co-op (any difficulty) (3)
I Have a Very Particular Set of Skills 5
Upgraded a Skill Card to maximum level
At First I Was Afraid, I Was Petrified 10
Survived the first 10 consecutive waves of Horde in a squad
Stay Classy 10
Reached level 10 in every launch Horde class
Gold Digger 10
Spent 100,000 power in the Fabricator (across all sessions)
Rollin' With the Homies 5
Earned the maximum Consecutive Match Bonus in Versus (1)
Triple Play 5
Killed 3 enemies with a single Buzzkill shot (2)
I Live. I Die. I Live Again! 5
Rescued someone from inside a Snatcher (1)
Stop Hitting Yourself 5
Killed a Guardian with a Guardian weapon (3)
Come And Knock on My Door 5
Completed one Act in Co-op Campaign
Classy Move 5
Reached level 10 in one Horde class
Chest Candy 10
Earned one of each launch Ribbon (1)
Custom Made 5
Won a Match using a non-Starter Character and non-default Weapon Skin
Ranked and Filed 5
Achieved a rank in all launch Core and Competitive game modes
Whoomp, There It Is! 5
They Yanked, you Shanked (1)
Tea. Earl Grey. Hot. 5
Upgraded Fabricator to maximum level (1)
Master Craftsman 10
Crafted a Legendary card
Craftsman 5
Crafted a card
Pounsus Interruptus 5
Killed a Pouncer mid-pounce with Shotgun or Chainsaw (1)
Call a Dr. If Lasting More than 4 Teammates 5
Resurrected 4 teammates using the Fabricator
Thank You, Sir. May I Have Another? 10
Re-upped once
Please Sir, Can I Have Some More? 100
Re-upped ten times
Sugar Daddy 10
Deposited 1,000,000 power in the Fabricator lifetime
It's a Start 5
Earned 1000 Credits lifetime
Moving on up! 10
Earned 10000 Credits lifetime.
I'm Drumpf 20
Earned 100000 Credits lifetime (2)
Skills That Make Me a Nightmare 10
Upgraded 5 Skill cards to maximum level
I've Killed Things, Seen Places 50
Completed 50 consecutive waves of Horde in a squad on every Launch Series map
Bilford Bogin! 25
Completed 50 consecutive waves of Horde in a squad (3)
Big Ol Hero 5
Got the "Big Ol Hero" Ribbon ten times
Say Hello to My Little Friend 5
Got the final winning kill in Arms Race
Now That's a Knife! 5
Killed 10 enemies with combat knife after yanking or kicking (1)
Look out! Uh… Never Mind 5
Killed 25 enemies by dropping pods on them (4)
Killdozer 5
Ran over 15 enemies with the Loader (2)
Bounty Hunter 10
Completed 20 Bounties
How's it Going to Work? Teamwork! 5
Won a Casual Co-op Versus match
Talent Gets Kills, Teamwork Wins Games! 5
Won a Hardcore Co-op Versus match
Teamwork Makes the Dream Work! 5
Won a Normal Co-op Versus match
To Go Fast, Go Alone. To Go Far, Go Together 5
Won an Insane Co-op Versus match
Give a Name. Any Name. 20
Completed 50 consecutive waves of Horde as Sniper on Insane in a squad (any map)
I Have Approximate Knowledge of Many Things 20
Completed 50 consecutive waves of Horde as Scout on Insane in a squad (any map) (1)
Oh What a Day! What a Lovely Day! 20
Completed 50 consecutive waves of Horde as Soldier on Insane in a squad (any map)
Job's Done 20
Completed 50 consecutive waves of Horde as Engineer on Insane in a squad (any map)
I Choose Violence 20
Completed 50 consecutive waves of Horde as Heavy on Insane in a squad (any map)
Κρυφά Achievements
And We're Back 5
Completed the Prologue and watched opening credits (1)
And You Said We Couldn't Fly 5
Rode the ore transporter counterweight cable
As If Snatchers Weren't Bad Enough 5
Survived the Pouncer ambush outside of the tram station
Betty's My Kind of Girl 5
Fought your way to the Dam using Jack Jr. and Second Betty
Broadcast This! 5
Defeated the Speaker and his Swarmak mount
Jinn's Overreaction 5
Defeated the Vulture while riding on a Track Mule (1)
Long Enough We'll Need This 5
Defended the Speyer Radio Tower while waiting for backup
Looks Like an Elevator to Hell 5
Rode the ore transporter to the bottom of the mine
Not Going to Stop Us, Right? 5
Defeated the Hive Boss
One Hell of an Exhibit 5
Survived the onslaught of Swarm while holding up in the museum
Raiding is what Outsiders Do 5
Liberated a Fabricator from Settlement 5 (1)
Still Not Ironic 5
Restored power to the Dam by resetting the generators
Warriors, Kings….Wizards. 5
Survived the King's chamber and discovered a way out of the catacombs
Welcome Home 5
Escaped from your childhood home (1)
When it Leads to War 5
Defended your Outsider Village from the COG (1)
You Smell Bad 5
Rescued Marcus from the Snatcher pod

To παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την Microsoft Hellas για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Gears of War 4

Author

Νίκος Λυμπέριος

Developer

The Coalition

Publisher

Microsoft Studios

Διανομή

Microsoft Hellas

Πλατφόρμες

PC / Xbox One

Tested on

Xbox One

Κυκλοφορία

11 Οκτωβρίου 2016

Είδος

Third Person Shooter

PEGI

18

Θετικά

+ Η ηχητική επένδυση των κεφαλαίων
+ Η μεγάλη ποικιλία λειτουργιών για το Online
+ Καλός οπτικός τομέας...

Αρνητικά

- ...που όμως δεν προσφέρει κάτι καινούριο ή εντυπωσιακό
- Το σενάριο του παιχνιδιού
- Ελάχιστη ανάπτυξη για τους βασικούς πρωταγωνιστές

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
8.0
6.9
Συνοψίζοντας

Η σειρά Gears of War με την εμφάνισή της στο Xbox 360 επαναπροσδιόρισε εκ νέου το είδος των παιχνιδιών τρίτου προσώπου με το εξαιρετικό σύστημα κάλυψης του και το αψεγάδιαστο shooting του. To Gears of War 4 διατηρεί την παράδοση και συνεχίζει να προσφέρει μια εξαιρετική arcade εμπειρία με καλούς μηχανισμούς shooting και covering.

Δυστυχώς το στούντιο επέλεξε την ασφαλή οδό της διατήρησης μόνο των καλών στοιχείων που έρχονται από το πρώτο κεφάλαιο της σειράς αποφεύγοντας να πάρει ρίσκα για την περαιτέρω επέκταση των μηχανισμών gameplay του παιχνιδιού, επιπλέον το σενάριο του τίτλου είναι αδιάφορο με ελάχιστη ανάπτυξη στις προσωπικότητες των βασικών χαρακτήρων και μια εχθρική απειλή που έρχεται από τα παλιά.

8.0
Βαθμός
6.9
Βαθμός
4 ratings
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%