Συνέντευξη με τους δημιουργούς του ελληνικού GO HEROES: Prometheus

by Άρης Φουρναράκης on 30 Ιουλίου 2021

Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε να εμφανίζονται ολοένα και περισσότερα ελληνικά videogames, τα οποία γίνονται γνωστά και αγαπιούνται και στο εξωτερικό. Τελευταίο παράδειγμα το The Shore του Άρη Δραγώνη και πιο πρόσφατο το GO HEROES: Prometheus της Happyland Games, των Βασιλική Τσιφτσιάν και Μαρίνο Μπόικο Πεχλιβάνωβ.

Το GO HEROES: Prometheus διειγείται την ιστορία του Τιτάνα Προμηθέα που έκλεψε την φλόγα από τους θεούς και την προσέφερε στους ανθρώπους. Το gameplay του συνδυάζει action turn based στοιχεία, ενώ περιλαμβάνονται και αρκετά puzzles.

Οι νεαροί developers έχουν ανεβάσει το project τους στην πλατφόρμα υποστήριξης Kickstarter, αναζητώντας χρηματοδότηση από τους ίδιους τους gamers, καθώς η υποστήριξη από την πολιτεία είναι μηδενική όπως μας λένε.

Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε μαζί τους και να μάθουμε αρκετά πράγματα τόσο για το παιχνίδι, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά, το αν σκοπεύουν να προσθέσουν την ελληνική γλώσσα και άλλα πολλά και ενδιαφέροντα.

VideoGames24: Γιατί GO HEROES και πως προέκυψε η ιδέα για το παιχνίδι;

Happyland Games: Θέλαμε από καιρό να δημιουργήσουμε ένα video game που θα συνδύαζε τα mechanics του Lara Croft GO με την λογική των Action games. Το 2017 συμμετείχαμε στο Prometheus Game Jam που διοργανώθηκε στα πλαίσια των εορτασμών για τα 180 χρόνια του Πολυτεχνείου.

To σκηνικό της αρχαίας Ελλάδας φάνηκε ιδανικό ώστε να εντάξουμε την ιδέα μας σε μια ιστορία που γνωρίζουμε καλά. Το jam λοιπόν ήταν μια ευτυχής συγκυρία μια και στο τέλος είχαμε το prototype του game αλλά και την πρώτη διάκριση που μας έδωσε μια σιγουριά ότι έχουμε κάτι καλό στα χέρια μας.

Ο σκοπός μας από την αρχή ήταν να δώσουμε πολλούς και διαφορετικούς ήρωες μέσα στο game έτσι το Ελληνικό “Ήτε ήρωες” μεταφράστηκε και κόλλησε με τα GO games.

VideoGames24: Πόσα χρόνια βρίσκεται σε development φάση το παιχνίδι και πόσο επηρέασε αυτή τη φάση η πανδημία;

Happyland Games: Είμαστε indie game developers στην Ελλάδα, χωρίς υποδομές και βοήθεια. Όλες οι ώρες και δυνάμεις μας επενδύονται στην ανάπτυξη του παιχνιδιού τα τελευταία περίπου 3 χρόνια. Με την πανδημία απλώς πλέον δεν χρειαζόταν να απορρίπτουμε προτάσεις για εξόδους και είχαμε πρόσβαση σε περισσότερους beta testers.

Ωστόσο, η πρωτόγνωρη συνθήκη του κορονοϊού έκανε διαφορά σε ένα core σημείο. Η μετάβαση μεγάλων events σε online περιβάλλον, έκανε προσβάσιμα φεστιβάλ και στούντιο που δύσκολα θα συναντούσαμε πριν.

VideoGames24: Γιατί το Kickstarter; Πόσο σημαντικό είναι να πετύχετε τον στόχο;

Happyland Games: Από την στιγμή που αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με το game development θέλαμε να πάμε στο Kickstarter για χρηματοδότηση, έτσι μόλις η πλατφόρμα έκανε launch στην Ελλάδα ξεκινήσαμε τις προετοιμασίες για την διαδικασία.

Το Kickstarter είναι ιδανικό για τους indies διότι εκεί συναντάνε την hardcore κοινότητά τους. Οι backers είναι οι άνθρωποι που μοιράζονται το όραμα του δημιουργού σε τέτοιο βαθμό που το χρηματοδοτούν. Είναι παρόντες στην Alpha και στην Beta έκδοση και είναι αυτοί που θα προστατέψουν το έργο ίσως με την ίδια θέρμη που θα το κάνουμε εμείς.

Ο αρχικός μας στόχος είναι 12.000 ευρώ. Θα είναι αρκετά για να έχουμε μια ολοκληρωμένη πρώτη έκδοση του game και θα μας δώσει την σιγουριά ότι βαδίζουμε σωστά. Είμαστε κοντά στο ποσό αλλά εάν δεν το πιάσουμε δεν θα πάρουμε τίποτα και θα βρεθούμε πάλι στην αφετηρία.

VideoGames24: Πόσο δύσκολο είναι να ασχολείστε μόνο δυο άτομα με το project; Ασχολείται ο καθένας σας με διαφορετικά κομμάτια;

Happyland Games: Σε ευχαριστώ για αυτήν την ερώτηση! Είναι πράγματι πολύ δύσκολο διότι αναλαμβάνουμε τα πάντα εμείς οι δύο. Μέσα σε μια μέρα χρειάζεται να αλλάξουμε πολλά και διαφορετικά καπέλα ωστόσο προερχόμαστε και οι δύο από την οπτική επικοινωνία και έχουμε πλεονέκτημα παρόλα αυτά είναι εξαντλητικό.

Ο τρόπος που το διαχειριζόμαστε τον φόρτο εργασίας είναι ο εξής. Υπάρχουν τομείς των οποίων η αποκλειστική ευθύνη είναι της Βασιλικής ή δική μου. Εγώ έχω αναλάβει το programming και η Βασιλική τα κείμενα και το lore. Όλο το υπόλοιπο το τρέχουμε μαζί, έχουμε δηλαδή κοινή εποπτεία.

VideoGames24: Γιατί επιλέξατε αυτό τον τρόπο κίνησης και όχι ένα πιο ελεύθερο;

Happyland Games: Το gameplay το έχουμε ονομάσει Action-Turn-Based. Σε ένα μεγάλο βαθμό έπαιξε ρόλο το μέγεθος της ομάδας μας. Αναπτύξαμε αυτό το υβρίδιο από mechanics ώστε να μπορέσουμε να έχουμε σφιχτά με ενδιαφέρον όμως levels και μάχες που θα έχουν βάθος. Έτσι η ομάδα μπορεί να ανταπεξέλθει και η Βασιλική να γράψει το lore και να κάνει το environmental design για ένα παιχνίδι ωρών αλλά και εγώ να το σχεδιάσω και να το προγραμματίσω.

VideoGames24: Σε ποιο σημείο βρίσκεται σήμερα το παιχνίδι και να περιμένουμε την κυκλοφορία του και σε άλλα format;

Happyland Games: Έχουμε ήδη ολοκληρώσει το 70% της ανάπτυξης, και αυτό που απομένει είναι να επεκτείνουμε τον κόσμο και τις ώρες του gameplay.

Αυτόν τον μήνα κυκλοφορεί το Demo για PC -οι ενδιαφερόμενοι παίκτες μπορούν να επιλέξουν το store που θα το κατεβάσουν από την σελίδα του Kickstarter. Έχουμε ήδη μιλήσει με την Nintendo και προχωράμε την διαδικασία για να έχουμε την έκδοση του Demo σε Switch. Για το τελικό launch θα κάνουμε ό,τι περνάει το χέρι μας για PS και Xbox και σίγουρα Mac και Linux.

VideoGames24: Στο παιχνίδι υπάρχει πλήρης υποστήριξη της αγγλικής γλώσσας. Δεδομένου της θεματολογίας έχετε σκεφτεί την προσθήκη της ελληνικής γλώσσας ή ακόμα και την πλήρη μεταγλώττιση στα ελληνικά;

Happyland Games: Στο παιχνίδι υπάρχει όντως υποστήριξη της αγγλικής γλώσσας, με μεταγλώττιση στα αγγλικά, υπότιτλους στα αγγλικά και εξειδικευμένη γραμματοσειρά για Δυσλεξία. Ειλικρινά πρώτιστα θέλουμε να προσφέρουμε ένα feature “Closed Captions” για κωφούς. Έπειτα, θα θέλαμε να προσφέρουμε ελληνικούς υπότιτλους ακόμη και μεταγλώτιση αλλά αυτό θα κριθεί από το τελικό αποτέλεσμα της καμπάνιάς μας στο Kickstarter. Θα πρέπει αυτό που κάνουμε να είναι βιώσιμο. Έχουμε όμως την διάθεση να κάνουμε την προσπάθεια και να το προσφέρουμε.

VideoGames24: Τι να περιμένουμε στο μέλλον τόσο από το Go Heroes: Prometheus όσο και από την Happyland Games;

Happyland Games: Η επόμενη έκδοση του GO HEROES θα είναι έτοιμη στα τέλη του 2021 και θα έχει ενσωματωμένο DOLBY ATMOS, μια συμφωνία για την οποία είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι! Έχουμε σχέδια για κυκλοφορία του Demo στο Switch. Για την ώρα αυτό στο οποίο επενδύουμε χρόνο και δυνάμεις είναι η καμπάνιά μας μέσω της crowdfunding πλατφόρμας του Kickstarter. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς το να κάνουμε αυτό το πρώτο βήμα προς τη διεθνή αγορά!

Από την πλευρά μας να ευχηθούμε καλή επιτυχία στα παιδιά και την προσπάθεια τους. Αν θέλετε να δοκιμάσετε το demo του GO HEROES: Prometheus πατήστε ΕΔΏ, ενώ αν θέλετε να υποστηρίξετε το παιχνίδι στο Kickstarter τους, πατήστε ΕΔΏ.

Σχόλια
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
100%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1