Remember Me

by Δημήτρης Aθανασόπουλος on 26 Φεβρουαρίου 2013
Previews
Πληροφορίες
Εταιρία ανάπτυξης: Capcom

Studio ανάπτυξης: Dontnod Entertainment

Διάθεση: CD Media - 2106854220

Είδος: Action

Κυκλοφορία: 24/05/2013

Το είδαμε σε: PS3

Κυκλοφορεί επίσης: PC Xbox 360

Official Site
Συζήτηση στο Forum

Μετά από πρόσκληση της CD Media, την οποία και ευχαριστούμε πολύ, είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε το επερχόμενο Remember Me, έναν τίτλο της Capcom που θα κυκλοφορήσει το Μάιο του 2013. Πρόκειται για ένα action/adventure παιχνίδι τρίτου προσώπου που το concept του θυμίζει στοιχεία από διάφορα παιχνίδια (φέρνει αρκετά στον απόγονο των PoP: Warrior Within και Total Recall), χωρίς αυτό να σημαίνει πως υποβαθμίζεται ή ανακυκλώνει πράγματα του παρελθόντος. Αντίθετα από τα πρώτα λεπτά αφήνει μια γλυκιά αίσθηση του καινούριου που προτρέπει τον παίκτη να το εξερευνήσει. Είναι ένα παιχνίδι που διαθέτει πολλές πλευρές για να καλύψει κανείς και διαθέτει αρκετές επιλογές που αποτρέπουν την ανία.

Το παιχνίδι βασίζεται στη Nilin –την πρωταγωνίστρια- εν έτοι 2088, η οποία ούσα η καλύτερη «κυνηγός μνήμης» απενεργοποιείται από το αφεντικό της για να μείνει ουδέτερη κι έτσι «ξεχνάει» ακόμα και το όνομά της. Αναλαμβάνετε λοιπόν μία γυναίκα με αμνησία αλλά θανάσιμες γνώσεις και τεχνικές, μέσα στο Παρίσι εκείνης της εποχής, το Neo-Paris, και τη βοηθάτε να βρει πληροφορίες και να πάρει εκδίκηση. Το συναρπαστικό στην όλη υπόθεση είναι πως κάνει την εμφάνιση του ένα σύστημα στο παιχνίδι, κατά το οποίο μπορείτε να εισβάλλετε στη μνήμη του άλλου και να την επαναδιατάξετε, πειράζοντας λεπτομέρειες και αλλάζοντας εντελώς τη συμπεριφορά του. Πιο συγκεκριμένα, σε κάθε memory remix, θα μπορείτε να κινείτε μπροστά και πίσω την ανάμνηση και θα πρέπει να βρείτε τα κατάλληλα σημεία που μπορούν να «πειραχτούν». Όταν αυτά μπουν στην κατάλληλη σειρά και πειραχτούν, θα ενεργοποιηθεί το φαινόμενο της πεταλούδας και η ανάμνηση θα αλλάξει δραματικά. Όσο καλύτερος είναι ο συνδυασμός των σημείων αυτών, τόσο περισσότερα θα μάθετε για την ιστορία και θα πάρετε κάποιο μπόνους. Η όλη διαδικασία είναι πάρα πολύ εύκολη και αρκετά ευχάριστη, κάτι που δε συμβαίνει πάντα με τις καινοτομίες.

Αρχίζοντας το παιχνίδι στο μέρος που είχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε, η Nilin ξεβράζεται στις ακτές της περιοχής του Neo-Paris όπου διαμένει η κατώτερη τάξη –κάτι μεταξύ ζόμπι και ανθρώπων- και πρέπει να καταφέρει να φτάσει στο Leaky Brain, το μπαρ ενός καλού της φίλου, ώστε να βρεί κάποια άκρη και να ξεκινήσει ουσιαστικά η ιστορία του παιχνιδιού. Σταδιακά απ’ την πρώτη στιγμή που αρχίζει το παιχνίδι, καλείστε να επιβιώσετε και να νικήσετε μια παρέα αγυρτών, μαθαίνοντας τα πλήκτρα μάχης. Μία ακόμα καινοτομία είναι πως ο τίτλος έχει φροντίσει καλά για τους button smashers (ελληνιστί αυτούς που χτυπάνε τα πλήκτρα όπως οι τρυποκάρυδοι τα δέντρα), δημιουργώντας ένα μηχανισμό που αποθηκεύει combos και κάθε κίνηση την οριοθετεί χρονικά ώστε να προσέχετε και να κάνετε σωστά τις επιθέσεις σας.
Το παιχνίδι θα επιτρέψει στους παίκτες να δημιουργήσουν και να προσαρμόσουν τα δικά τους combos στο Combo Lab, το οποίο χρησιμοποιεί τέσσερις ομάδες κινήσεων μάχης που ονομάζονται Pressens, οι οποίες τοποθετούνται στη σειρά και χρησιμεύουν για την αύξηση της ζημιάς που κάνετε και άλλων μπόνους. Για να δημιουργήσετε μια αλυσίδα κινήσεων, οι παίκτες επιλέγουν κάποια Pressens από μία από τις τέσσερις ομάδες και φτιάχνουν ένα combo που να ταιριάζει στις ανάγκες τους. Υπάρχουν 24 Pressens συνολικά, και ξεκλειδώνονται με την απόκτηση Procedual Mastering Power (PMP), κάτι που προέρχεται από την επιτυχή εκτέλεση των combos και το λιώσιμο των εχθρών. Με την εκτέλεση αρκετών combos, οι παίκτες θα κερδίζουν μια μικρή ποσότητα Focus. Αφού μαζέψουν ένα ορισμένο ποσό Focus, οι παίκτες μπορούν να εκτελέσουν ειδικές κινήσεις γνωστές ως Special-Pressens ή αλλιώς S-Pressens. Τα S-Pressens μπορούν να ξεκλειδωθούν σε συγκεκριμένα σημεία σε όλη ιστορία του Remember Me, και υπάρχουν πέντε συνολικά. Tα S-Pressens επιλέγονται από το Senwheel, το οποίο είναι ένα HUD που εμφανίζει το ποσό του Focus που έχει ένας παίκτης και επιπλέον του επιτρέπει να επιλέξει ένα S-Pressen.
Κατά τη διάρκεια της μάχης, η οθόνη θα τρεμοπαίζει όταν η Nilin είναι αρκετά χτυπημένη, ή όταν η εκάστοτε κίνηση που κάνει δεν είναι αποτελεσματική, υποδεικνύοντας πως ο παίκτης θα πρέπει να μεταβεί σε ένα διαφορετικό combo. Οι παίκτες θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν έως τέσσερα ενεργά combos, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν ώστε να προσαρμοστούν στις ειδικές καταστάσεις μάχης που αντιμετωπίζουν. Σύμφωνα με την Capcom, υπάρχουν πάνω από 50.000 συνδυασμοί που μπορούν να σχηματιστούν χρησιμοποιώντας το Combo Lab. Οι Pressen τύποι μπορούν να συνδυαστούν σε ενιαία combos που ονομάζονται combos «για όλες τις χρήσεις». Η αποδοτικότητα ενός Pressen καθορίζεται από τη θέση της κίνησης στην αλυσίδα του combo –όσο πιο προς το τέλος είναι ένα Pressen που εμφανίζεται, τόσο πιο ισχυρό θα είναι. Οι παίκτες θα δουν επίσης ένα Dynamic Combo Display που δίνει σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες για τις μεθόδους εισόδου που παίκτες έχουν επιλέξει (κλωτσιά ή γροθιά) και την ομάδα του Pressen.

Το Remember Me έχει πολύ καλό σύστημα καθοδήγησης και είναι δύσκολο να καταφέρει κανείς να πει ότι χάθηκε σε κάποιο σημείο. Υπάρχουν στιγμές που το σύστημα ελέγχου της πρωταγωνίστριας δεν ανταποκρίνεται στις κινήσεις μας, αλλά αυτές οι στιγμές είναι σπάνιες.

Ήχος και γραφικά

Από γραφικά το Remember Me είναι μακράν υπέροχο, με όλες τις χρωματικές αποχρώσεις να αποδίδονται εξίσου ομοιόμορφα, τις σκιές να είναι φυσιολογικές και τον συχνά εναλλασσόμενου φωτισμό να είναι προσεγμένος και ικανοποιητικός. Παρ’ότι η Nilin αλλάζει συνέχεια καταστάσεις και τοποθεσίες, η εναλλαγή του περιβάλλοντος χώρου και των εσωτερικών/εξωτερικών γίνεται με μεγάλη φυσικότητα και υπάρχει μια φυσιολογκή ροή. Οι λεπτομέρειες στο περιβάλλον, οι φωτισμοί και ο σχεδιασμός σε βάζουν γρήγορα στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού και τόσο τα κοντινά καρέ όσο και τα μακρινά είναι εξαιρετικά, η δε ευκρίνεια είναι στα ύψη. Ο κόσμος στον οποίο εκτυλίσσεται η ιστορία είναι πολύ ωραία σχεδιασμένος, αρκετά αληθοφανής όσον αφορά στα γραφικά αλλά υπάρχει ένας περιορισμός στο που μπορεί να πάει ο χαρακτήρας μας. Πολλές φορές το design είναι τόσο φουτουριστικό και καλά μελετημένο που καθηλώνει και αναμφίβολα θα υπάρξουν στιγμές που θα χαζέψετε τη βιτρίνα μιας καφετέριας ή ενός καταστήματος. Ο ήχος είναι πολύ ικανοποιητικός με πολλά εφέ και ευχάριστη μουσικούλα σε διάφορα σημεία του παιχνιδιού. Η ακουστική είναι άρτια και θυμίζει αντίστοιχες περιπτώσεις ανοιχτού κόσμου από το Assassin’s Creed. Οι φωνές των χαρακτήρων είναι πολύ προσεγμένες και οι διάλογοι είναι κατά 90% κατανοητοί, κάτι που δένει με τη συνέχεια της ιστορίας αφού υπάρχει μια ροή και δε μας δημιουργούνται κενά.

Remember Me? YES!

Πρόκειται για ένα εξαιρετικό παιχνίδι που έχει μεν ενά γνωστό σενάριο αλλά τα στοιχεία που διαθέτει το κάνουν τόσο διαφορετικό που δεν το σκέφτεσαι καν. Ενώ έχει αμέτρητες ώρες μάχης σώμα με σώμα, προβάλλει τη σωστή στρατηγική σε αυτήν εισάγοντας το σύστημα με τα combo, κάτι που απ’ την πρώτη στιγμή αποδεικνύεται πόσο ζωτικής σημασίας είναι να τα τηρήσεις. Είναι απόλυτα user-friendly και παίζοντάς το, το ενδιαφέρον σας θα εκτιναχθεί στα ύψη. Κρατάει τον ενθουσιασμό ψηλά, ειδικά στις μάχες όπου μαθαίνετε να εκτελείτε τρομερές και θανατηφόρες κινήσεις. Η ιστορία έχει πολλά ωραία και καινούρια σημεία –μακριά απ’ ότι έχουμε συνηθίσει- και σίγουρα δεν είναι κάτι ανιαρό. Εν τέλει, το Remember Me μας άφησε θετικές εντυπώσεις και μένει να δούμε αν το τελικό προϊόν  καταφέρει να ανατρέψει το αρνητικό κλίμα που δημιούργησε το Resident Evil 6 στην Capcom.

 Δημήτρης Αθανασόπουλος

Σχόλια
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%