Hitman - Intro Pack

Killing is my business and business is good
by Νίκος Λυμπέριος on 31 Μαρτίου 2016
Reviews

To παρόν Review θα αποτελέσει έναν πρόλογο για το πλήρες παιχνίδι του Hitman, που σύμφωνα με την Square Enix θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2017. Για την ώρα και συνεχίζοντας την μόδα της περιόδου, το νέο Hitman θα κυκλοφορήσει σε επεισοδιακή μορφή, με το πρώτο πακέτο να έχει τον τίτλο Intro Pack και περιλαμβάνει τρεις αποστολές, εκ των οποίων -όπως θα δούμε και παρακάτω- οι δυο να αποτελούν tutorial και να είναι και οι ίδιες αποστολές που είδαμε στην Beta του παιχνιδιού, με την τρίτη να είναι και η πρώτη αποστολή του παιχνιδιού που διαδραματίζεται στο Παρίσι και έχει τίτλο: The Showstopper.

Δυστυχώς αναφορικά με την ιστορία του νέου Hitman, αυτά είναι και τα όσα γνωρίζουμε, αφού η επιλογή του επεισοδιακού φορμά, μας αναγκάζει να περιμένουμε την εξέλιξη της ιστορίας.

το VG24 λέει

Η σειρά παιχνιδιών Hitman έκανε την πρώτη της εμφάνιση 16 χρόνια πριν, στις 19 Νοεμβρίου 2000 και είναι γέννημα θρέμμα της IO Interactive. Το πρώτο παιχνίδι της σειράς ήταν το Hitman: Codename 47 και γνώρισε τεράστια επιτυχία κερδίζοντας την αγάπη και το σεβασμό κοινού και κριτικών. Η σειρά είδε στην πορεία 5 βασικές συνέχειες και μερικούς spin-off τίτλους. Η ιστορία των παιχνιδιών Hitman ακολουθεί τη "ζωή" του πράκτορα 47: Ενός κλωνοποιημένου και γενετικά ενισχυμένου ανθρώπου ώστε να αποτελεί την τέλεια φονική μηχανή. Ο Agent 47 δημιουργήθηκε στις 5 Σεπτεμβρίου 1964, στο άσυλο του Ort Meyer με σκοπό την δημιουργία του απόλυτου δολοφόνου. Ο Agent 47 ήταν ένας από τους πολλούς κλώνους που ο Ort Meyer δημιούργησε. Στο πρώτο Hitman είδαμε τον δολοφόνο μας να δραπετεύει από το Άσυλο με τη βοήθεια μιας μυστηριώδους φωνής που του έδειξε τον δρόμο προς την ελευθερία. Ένα χρόνο μετά τον είδαμε να δρα ως μέλος της ICA ή αλλιώς της Agency και να εκπληρώνει αποστολές με σκοπό την δολοφονία συγκεκριμένων προσώπων. Τα παιχνίδια Hitman ακολουθούν μια σταθερή πορεία αναφορικά με την εξέλιξη των γεγονότων τους και κάθε ένα από αυτά συνεχίζει από 'κει που έμεινε το προηγούμενο.

HITMAN™_20160312100838

Στο πιο πρόσφατο Hitman, το παιχνίδι ξεκινάει με ένα πρόλογο που εκτυλίσσεται 20 χρόνια πριν το πρώτο παιχνίδι της σειράς (Codename 47) και αφορά ουσιαστικά μια εισαγωγή στους νεότερους για το ποιος είναι ο ήρωας μας και η ICA ή διαφορετικά η Agency. Επιπλέον, ο πρόλογος δρα και ως ένα μέσο εισαγωγής μας στους μηχανισμούς του παιχνιδιού με τις πρώτες δυο αποστολές να έχουν εκπαιδευτικό ρόλο. Μετά το τέλος του προλόγου ερχόμαστε στο παρόν με την αποστολή The Showstopper στο Παρίσι, όπου μαθαίνουμε πως ο Agent 47 είναι πλέον μέλος της MI6. Δυστυχώς αναφορικά με την ιστορία του νέου Hitman αυτά είναι και τα όσα γνωρίζουμε, αφού η επιλογή του επεισοδιακού φορμά, μας αναγκάζει να περιμένουμε την εξέλιξη της ιστορίας βάσει των αποστολών που θα μας δώσει το Studio τους ερχόμενους μήνες. Αν και κανένα παιχνίδι της σειράς δεν εντυπωσίασε με την ιστορία του, στο Absolution είδαμε μια σαφέστατη προσπάθεια από την IO Interactive να βελτιώσουν τον τίτλο σε αυτόν τον τομέα, δίνοντας μάλιστα και μια πιο ανθρώπινη υπόσταση στον μυστήριο 47. Το πρόβλημα είναι ότι με το κλείσιμο του Hitman: Absolution είδαμε την διάλυση της ICA και ταυτόχρονα στο νέο Hitman μαθαίνουμε πως εργαζόμαστε πλέον με την MI6, αλλά δεν έχουμε κανένα απολύτως στοιχείο για το πως έγινε η συγκεκριμένη μετάβαση, τι απέγινε η Diana και πως όλα συνδέονται μεταξύ τους.

Πέρα από το πρόβλημα της ιστορίας όμως και το πώς αυτή θα εξελιχθεί έρχεται και το πρόβλημα της ποσότητας του προσφερόμενου περιεχομένου. Το Intro Pack περιλαμβάνει τρεις αποστολές. Με τις δυο να έχουν ήδη παρουσιαστεί στην Beta του παιχνιδιού και την τρίτη, την αποστολή στο Παρίσι να είναι το νέο περιεχόμενο που έρχεται με το πρώτο πακέτο. Στην συγκεκριμένη αποστολή στόχος μας είναι η δολοφονία των Viktor Novikov και Dalia Margolis. Το ζευγάρι δουλεύει για μια μυστική οργάνωση που αγοράζει κρατικά μυστικά. Στην αποστολή μαθαίνουμε ότι έχουν στην κατοχή τους μια λίστα με ονόματα πρακτόρων από διάφορες υπηρεσίες και σκοπεύουν να την πουλήσουν σε αυτόν που κάνει τη μεγαλύτερη προσφορά..

Το μεγαλύτερο ατού των παιχνιδιών Hitman και που φυσικά κάνει και την επιστροφή του στο νέο μέλος της σειράς είναι η sandbox λογική των αποστολών τους. Δεν είναι παιχνίδια ανοιχτού κόσμου, επιτρέπουν όμως να προσεγγίσουμε τις αποστολές με όποιον τρόπο εμείς θέλουμε. Είτε θα βγούμε ανοιχτά πυροβολώντας τους πάντες και θα θερίσουμε ό,τι κινείται, είτε θα λειτουργήσουμε ως πραγματικοί δολοφόνοι εκτελώντας τους δυο στόχους μας, χωρίς να αντιληφθεί κανείς το παραμικρό και θα αποχωρήσουμε σιωπηλά για την επόμενη μας αποστολή (όταν αυτή έρθει στο νέο πακέτο περιεχομένου). Η Βίλα στο Παρίσι αποτελεί μια εξαιρετική πρώτη παρουσίαση των sandbox στοιχείων του παιχνιδιού, καθώς και των νέων χαρακτηριστικών που η IO Interactive έχει εισάγει στο παιχνίδι.

Η σημαντικότερη προσθήκη κατά τη γνώμη μας είναι αυτή των ευκαιριών (Opportunities). Ο μηχανισμός αυτός λειτουργεί αυτόματα και HITMAN™_20160312092848εμφανίζεται ως ενημέρωση κάθε φορά που συναντάμε μια πιθανότητα να αποκτήσουμε τη δυνατότητα δολοφονίας ενός εκ των δυο στόχων μας. Στο Hitman: Absolution ενώ είχαμε τεράστια γκάμα επιλογών για το πώς θα εκτελέσουμε τους στόχους μας, έπρεπε να μαντέψουμε ποιοι από αυτούς βαθμολογούνται από το παιχνίδι ή πότε είναι η σωστή ευκαιρία για να χρησιμοποιήσουμε τους επιπλέον τρόπους. Με το νέο σύστημα των ευκαιριών, ενώ εισάγεται μια ευκολία στο παιχνίδι, ταυτόχρονα μπαίνουμε στο μυαλό του δολοφόνου, βλέποντας τον τρόπο που σκέφτεται και πώς στήνει εξαρχής τους φόνους του. Σε μια περίπτωση λοιπόν ακούμε ένα τυχαίο ζευγάρι που έχει έρθει να δει την έκθεση μόδας για το διάσημο μοντέλο Helmut Kruger, που αποτελεί στενό συνεργάτη της Dalia και παίρνουμε την ενημέρωση της ευκαιρίας από το παιχνίδι ότι μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε για να έρθουμε σε επαφή με το στόχο μας. Σε άλλη περίπτωση ανακαλύπτουμε το κρυμμένο κελάρι με τα ποτά και ενημερωνόμαστε από το σύστημα των ευκαιριών ότι μπορούμε να δηλητηριάσουμε τον Viktor χρησιμοποιώντας το αγαπημένο του ποτό.

Φυσικά μετά την ολοκλήρωση της αποστολής μπορούμε να επιλέξουμε την επανάληψή της και να εφαρμόσουμε και μερικούς αυστηρούς κανόνες για να κάνουμε τα πράγματα πιο δύσκολα αλλά και πιο ρεαλιστικά, όπως για παράδειγμα το να μην μας εντοπίσει κανείς ή την ολοκλήρωση κάποιων επιπλέον συνθηκών πέρα από τη βασική δολοφονία ή την προϋπόθεση να ολοκληρώσουμε τις δολοφονίες με συγκεκριμένο τρόπο. Στο σύνολό της η πρώτη αποστολή αποτελεί το καλύτερο ξεκίνημα για το νέο Hitman, αλλά ταυτόχρονα παρουσιάζει και το μεγαλύτερο πρόβλημα του τρόπου διανομής του: Τη διάρκεια. Η διάρκεια δυστυχώς του πρώτου κεφαλαίου εξαρτάται καθαρά από το πόσο μεγάλος λάτρης της σειράς είναι ο κάθε gamer που θα επιλέξει να παίξει το παιχνίδι. Ναι, δίνονται δυνατότητες για πολλαπλούς τρόπους διεκπεραίωσης των αποστολών. Ναι, το gameplay του τίτλου είναι απολαυστικό και ναι, ο κόσμος είναι ζωντανός και ενεργός όπως θα έπρεπε να είναι σε κάθε τέτοιο παιχνίδι, όμως η πρώτη αποστολή δεν είναι αρκετή για να ικανοποιήσει τους πάντες, ειδικά όταν στο ταχύτερό της μπορεί να ολοκληρωθεί σε 20 λεπτά. Ενώ δίνονται αρκετές δυνατότητες προσέγγισης μιας αποστολής, το απόλυτο ξεζούμισμα απευθύνεται κυρίως στους λάτρεις της σειράς.

 Τέλος στον τεχνικό τομέα και δυστυχώς σε συνέχεια των προβλημάτων του είναι η απαίτηση για συνεχή σύνδεση στο δίκτυο, όχι για να παίξει το παιχνίδι, αφού αυτό λειτουργεί και χωρίς δίκτυο αλλά για ενημέρωση στατιστικών και πόντων.

το VG24 λέει

Μαζί με το πρώτο κεφάλαιο δίνεται και το Contracts Mode που επιστρέφει και αυτό από το Hitman: Absolution. Πρόκειται για το Online Mode του παιχνιδιού που επιτρέπει κατά ένα τρόπο την δημιουργία δικών μας αποστολών και την κοινοποίηση τους Online για να ανταγωνιστούν οι φίλοι μας. Στο mode αυτό επαναλαμβάνουμε οποιαδήποτε από τις προσφερόμενες αποστολές με την διαφορά ότι εμείς επιλέγουμε τον τρόπο εξέλιξης τους και ορίζουμε εμείς τους κανόνες της. Με την ολοκλήρωση της από εμάς, το συμβόλαιο κοινοποιείται δημόσια και μπορούν όλοι να ανταγωνιστούν στην κατάρριψη του score μας.

Τεχνικά, ο τίτλος έχει αρκετά καθαρά γραφικά με πολύ καλές λεπτομέρειες σε αντικείμενα και περιβάλλον, που ενισχύονται ακόμα περισσότερο από την κρυστάλλινη ανάλυση των 1080p. Προσφέρεται επίσης ξεκλείδωτο framerate με την δυνατότητα να το κλειδώσουμε στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Η συγκεκριμένη επιλογή προτείνεται σε όλους αφού παρατηρήσαμε, στην έκδοση για το PlayStation 4 τουλάχιστον που δοκιμάσαμε, ότι είχαμε σε σημεία με αρκετούς χαρακτήρες στην οθόνη μικρές πτώσεις του framerate.

Το πρόβλημα που είχαμε με το παιχνίδι αφορά τους μεγάλους χρόνους φόρτωσης των αποστολών την πρώτη φορά που θα έπρεπε να τις παίξουμε μετά από έναρξη του παιχνιδιού αλλά και το πεπαλαιωμένο σύστημα των animations και physics. Δυστυχώς η σειρά Hitman φαίνεται να διατηρεί τα ίδια animations στα τελευταία παιχνίδια της σειράς, με αποτέλεσμα τα πολύ καλά γραφικά να συνοδεύονται από άγαρμπες κινήσεις χαρακτήρων ή περιστάσεις που μοιάζουν ξένες με το παιχνίδι και δε το κολακεύουν όπως για παράδειγμα τις πόρτες που κλείνουν μόνες τους. Τέλος, στον τεχνικό τομέα και δυστυχώς σε συνέχεια των προβλημάτων του είναι η απαίτηση για συνεχή σύνδεση στο δίκτυο, όχι για να παίξει το παιχνίδι, αφού αυτό λειτουργεί και χωρίς δίκτυο, αλλά για ενημέρωση στατιστικών και πόντων. Το πρόβλημα είναι ότι οι Servers παρουσιάζουν μεγάλη αστάθεια με αποτέλεσμα μερικές φορές να κλείσει η αποστολή που παίζαμε και το παιχνίδι να μας περάσει στην αρχική οθόνη του τίτλου χάνοντας ό,τι είχαμε κάνει έως εκείνο το σημείο. Μια αστάθεια που οφείλεται στο γεγονός ότι η ΙO Interactive έχει διαχωρίσει τους πόντους που κερδίζουμε σε Online με Offline λειτουργία, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι έχει επιστρέψει και το χειροκίνητο save από το Blood Money.

Κλείνω το Review του Hitman - Intro Pack, με μια θλίψη για την πορεία που παίρνουν αρκετά από τα studio του χώρου και τις επιλογές που γίνονται στη διάθεση αρκετών νέων παιχνιδιών. Το επεισοδιακό στήσιμο είναι αντιληπτό ότι δίνει την ευελιξία στα studio να προσαρμόσουν τα έξοδά τους και να επιβιώσουν στις δύσκολες εποχές που διανύουμε και είναι επίσης κατανοητό ότι θα αποτελέσουν στο μέλλον καλώς ή κακώς ακόμα πιο συνηθισμένο τρόπο διάθεσης των games. Δεν ταιριάζει όμως σε όλα τα είδη παιχνιδιών, ακόμα περισσότερο όταν αυτά δεν έχουν κάποιο σοβαρό σενάριο με σωστή ανάπτυξη χαρακτήρων και βασίζονται περισσότερο στο βασικό τους gameplay και λιγότερο στο storytelling. Στην περίπτωση του Intro Pack του Hitman, είδαμε ότι το προσφερόμενο πακέτο έχει εξαιρετικό gameplay, με ωραίο στήσιμο της αποστολής του, αποτελεί όμως κατ' ουσίαν ένα demo και σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένο παιχνίδι. Σίγουρα θα ικανοποιήσει τους λάτρεις της σειράς θα αφήσει όμως τους υπόλοιπους με μια γλυκόπικρη γεύση περιμένοντας με αγωνία τα επόμενα κεφάλαια.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την επίσημη αντιπροσωπεία της Square Enix στη χώρα μας, CD Media για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Hitman - Intro Pack

Author

Νίκος Λυμπέριος

Developer

Io Interactive

Publisher

Square Enix

Διανομή

CD Media

Πλατφόρμες

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

11 Μαρτίου 2016

Είδος

Action-adventure, stealth

PEGI

18

Θετικά

+ Η πληθώρα επιλογών προσέγγισης των αποστολών
+ Το Level Design των αποστολών
+ Η λειτουργία Contracts επεκτείνει την διάρκεια

Αρνητικά

- Animations και Physics που ανήκουν σε άλλη εποχή
- Το επεισοδιακό μοντέλο διάθεσης
- Η διάρκεια του πρώτου πακέτου

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
6.5
Συνοψίζοντας

Η IO Interactive με το νέο Hitman παίρνει το ρίσκο και αλλάζει τον τρόπο διάθεσης του παιχνιδιού, μετατρέποντάς το σε επεισοδιακό τίτλο. Το πρώτο πακέτο με τίτλο Intro Pack, προσφέρει τις δυο training αποστολές που δόθηκαν και στη Beta του παιχνιδιού, μαζί με τη βασική αποστολή, The Showstopper, που κάνει την εμφάνισή της για πρώτη φορά. Το μεγαλύτερο πρόβλημα του νέου Hitman είναι ότι το προσφερόμενο περιεχόμενο της πρώτης αποστολής είναι αρκετά μικρό, κάνοντας το παιχνίδι να μοιάζει με ένα μεγάλο demo ενός παιχνιδιού που θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο χρόνο.

6.5
Βαθμός
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
100%
Rage
0%