I am Setsuna (Switch Version)

by Νίκος Λυμπέριος on 25 Μαρτίου 2017

Το Tokyo RPG Factory είναι ένα νέο studio που δημιουργήθηκε από την Square Enix με μοναδικό σκοπό την δημιουργία μεγάλων τίτλων RPG. Το πρώτο τους εγχείρημα είναι το I am Setsuna ένα παιχνίδι ρόλων που σύμφωνα με τη Square Enix και τους δημιουργούς αποτελεί μια επιστροφή στις παλιές καλές εποχές των υπέροχων RPG που η Squaresoft κάποτε δημιουργούσε. Συγκεκριμένα σε αρκετές από τις διαφημιστικές καμπάνιες του παιχνιδιού, το παρουσίαζαν ως την επιστροφή των κολοσσιαίων Chrono Trigger και Final Fantasy 6. Παρακάτω θα δούμε αν το πρώτο εγχείρημα του νεοσύστατου Tokyo RPG Factory καταφέρνει να φτάσει τον ψηλό πήχη που έθεσε το studio ή αν απλά οι δηλώσεις της Square για τα παλιά της παιχνίδια είναι μια αποδοχή της πτώσης του γένους στις μέρες μας που δεν βρίσκει όμως την λύτρωσή του στο παιχνίδι, που εξετάζουμε.

Στο I am Setsuna ο κόσμος μας βάλλεται συνεχώς από έναν ατελείωτο χειμώνα. Ο βασικός πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, Endir, έχει αναλάβει να δολοφονήσει τη Setsuna, μια κοπέλα που στόχος της ζωής της είναι να ολοκληρώσει το προσκύνημα της στα Last Lands και να θυσιαστεί, ώστε να διακοπεί η ροή των τεράτων στον κόσμο –Γεια σου, Yuna από το Final Fantasy X-. Οι συγκυρίες τα φέρνουν με τέτοιο τρόπο και ο Endir συμμαχεί με τη Setsuna στο δρόμο της για την ολοκλήρωση της αυτοθυσίας της. Δυστυχώς δεν υπάρχουν κρυμμένες εκπλήξεις στο σενάριο, που βασίζεται στα κλισέ του είδους, χωρίς να προσφέρει κάτι καινούριο. Ακόμα και οι ίδιοι οι χαρακτήρες, βασικοί ή συμπληρωματικοί, φαίνεται να προέρχονται από μια λίστα γεμάτη κοινοτυπίες, που δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα παραπάνω. Η αφήγηση του σεναρίου γίνεται με τρόπο απότομο και στοχεύοντας πάντα στο βασικό ζουμί του παιχνιδιού, χωρίς να αφήνει περιθώρια για περαιτέρω ανάπτυξη των χαρακτήρων. Επιπλέον οι απότομες αυτές αλλαγές στο σενάριο δε μας αφήνουν περιθώρια για εξερεύνηση στις διάφορες περιοχές που συναντάμε, αφού το ενδιαφέρον μας διαρκώς αλλάζει στόχο.

 

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το Review μας για την αρχική έκδοση του I am Setsuna ΕΔΩ.

 

Η διαφορά του Nintendo Switch

Η διαφορά που φέρνει το Switch με την έκδοση που ήδη είχε κυκλοφορήσει για PC και PS4 του I am Setsuna είναι και η βασική δύναμη που έχει η κονσόλα να επιτρέπει την μεταφορά των παιχνιδιών από το σπίτι στο δρόμο. Το I am Setsuna όπως και το The Legend of Zelda: Breath of the Wild είναι από τα λίγα διαθέσιμα παιχνίδια που κάνουν ξεκάθαρη την υπεροχή αυτή της κονσόλας προσφέροντας μια δυνατή gaming εμπειρία ανεξαρτήτως λειτουργίας.

Στον τεχνικό τομέα η έκδοση του I am Setsuna για το Nintendo Switch είναι ακριβώς ίδια με αυτή του PlayStation 4 με τις δυο πλατφόρμες να προσφέρουν ακριβώς την ίδια οπτικοακουστική εμπειρία. Η έκδοση του Switch είναι κλειδωμένη στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο εν αντίθεση με τα 60 καρέ της έκδοσης του Playstation 4. Στον τομέα της ανάλυσης η έκδοση για το Switch είναι στα 1080p για την λειτουργία της τηλεόρασης και 720p για την λειτουργία του φορητού. Αυτός λοιπόν είναι και ο βασικότερος λόγος που κατά την γνώμη μας η έκδοση του I am Setsuna για το Switch υπερέχει έναντι αυτής του PlayStation 4, γιατί ως παιχνίδι στην συγκεκριμένη πλατφόρμα δεν παρουσιάζει εμπόδια χρήσης και πραγματικά μπορεί κάποιος να το απολαύσει εξίσου, στο σαλόνι του, στην καφετέρια, στο τρένο, παντού και είναι από τους τίτλους που πρέπει να έχει κάθε κάτοχος του Switch.

Το I am Setsuna φαίνεται στα χαρτιά ότι είναι το τέλειο παιχνίδι για όσους αναζητούν μια επαναφορά της χρυσής εποχής των ιαπωνικών RPG. Δυστυχώς όμως στην πράξη απέχει αρκετά. Η ιστορία κινείται σε πολύ γρήγορους ρυθμούς χωρίς να καταφέρνει να αναδείξει τους χαρακτήρες, που την απαρτίζουν όπως και τα πραγματικά τους κίνητρα και αποτυγχάνει να δημιουργήσει το συναισθηματικό δέσιμο που θα ήθελαν οι δημιουργοί. Το σύστημα μάχης ενώ είναι ένα εξαιρετικό φρεσκάρισμα του γνωστού συστήματος ATB δεν αναδεικνύεται εξαιτίας της μεγάλης ευκολίας που παρουσιάζουν οι περισσότερες αναμετρήσεις. Εν κατακλείδι το I am Setsuna, χωρίς να είναι κακό παιχνίδι δείχνει ότι έχει την καρδιά του στο σωστό μέρος, δε καταφέρνει να φτάσει τα υψηλά στάνταρντς και τα επίπεδα των προγόνων του, που δημιουργός και publisher μάς διαφήμιζαν όλον αυτόν τον καιρό, αποδεικνύοντας περίτρανα πως δε φτάνει η καρδιά, αλλά χρειάζεται και η ψυχή.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από τη CD Media για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

I am Setsuna (Switch Version)

Συντάκτης
25 Μαρτίου 2017
Developer

Tokyo RPG Factory

Publisher

Square Enix

Διανομή

Nintendo Europe

Πλατφόρμες

Switch

Tested on

Switch

Κυκλοφορία

3 Μαρτίου 2017

Είδος

RPG

PEGI

12

Θετικά

+ Σωστή αξιοποίηση του συστήματος μάχης ATB
+ Η μουσική επένδυση ταιριάζει με το ύφος του παιχνιδιού
+ Άψογη μεταφορά στο Switch
+ Ενδιαφέρον story που παίρνει ιδέες από το Final Fantasy X...

Αρνητικά

- ...αλλά αποτυγχάνει δυστυχώς στην εκτέλεση του
- Κακογραμμένοι και αδιάφοροι χαρακτήρες

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
7.5
Συνοψίζοντας

Το I am Setsuna στην προσπάθειά του να επαναφέρει τη σπίθα των παλιών αγαπημένων παιχνιδιών ρόλων αποτυγχάνει να φέρει κάτι καινούριο στο είδος, επαναλαμβάνοντας στοιχεία και ιδέες, συνδυάζοντάς τα όμως όχι με τον καλύτερο τρόπο. Θέλει να είναι ένα RPG μεγάλου βεληνεκούς, με μικρή παραγωγή και μεγάλο για τον τελικό αποδέκτη κόστος και αυτό του στοιχίζει αρκετά.

Προτείνεται σε όσους θέλουν να θυμηθούν τις παλιές εποχές των Chrono Trigger και Final Fantasy και θέλουν με τη φορητότητα του Switch να έχουν στα χέρια τους ανά πάσα στιγμή ένα όμορφο RPG.

7.5
Βαθμός
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
100%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1