Συνέντευξη: H Milestone μας παρουσίασε το MotoGP 15 και το Sebastian Loeb Rally Evo

by Παύλος Κρούστης on 8 Ιουλίου 2015
Αφιερώματα

Μερικές ημέρες νωρίτερα, το VideoGames24 είχε την χαρά να παρευρεθεί στα γραφεία της Bandai Namco Games Hellas, όπου έλαβε χώρα μια παρουσίαση δύο επερχόμενων τίτλων της Milestone S.r.l. Συγκεκριμένα, στα γραφεία της εταιρείας βρισκόταν ένας εκ των παραγωγών της εταιρείας Milestone S.r.l., Sebastian Pellicano, ο οποίος μας παρουσίασε το νέο μέλος της σειράς MotoGP, όπως και το νέο τους επίδοξο παιχνίδι αγώνων αυτοκινήτου, Sebastian Loeb Rally Evo.

MotoGP 15

Η παρουσίαση ξεκίνησε με το MotoGP 15. Ο κος Pellicano μας έκανε μια εκτενή παρουσίαση του τίτλου (που τότε δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμα), δίνοντας έμφαση στα νέα στοιχεία του τίτλου, αλλά και δίνοντάς μας τη δυνατότητα να παίξουμε ένα demo του παιχνιδιού.

Για ακόμα μια φορά το παιχνίδι περιλαμβάνει όλες τις άδειες του MotoGP πρωταθλήματος, ενώ πρόκειται για το μεγαλύτερο παιχνίδι της σειράς έως τώρα. 18 official tracks και η Full Season 2014-15 από Moto3, Moto2 και MotoGP. Ένα νέο mode θα περιλαμβάνει κάτι σε "Legends" μορφή, για 4χρονες μηχανές, 4 Strokes Champions and Events, όπου θα αναλαμβάνετε το ρόλο κάποιου διάσημου αναβάτη σε κάποιον γνωστό αγώνα. Αντίστοιχα modes έχουμε δει σε παιχνίδια ποδοσφαίρου και μπάσκετ.

Οι βελτιώσεις έχουν να κάνουν με όλους τους τομείς. θα υπάρχει customization τόσο για την ομάδα σας, όσο και για την μηχανή σας, ενώ θα μπορείτε να μιλήσετε στον μηχανικό σας για να αλλάξετε πάρα πολλές ρυθμίσεις. Τα animations έχουν βελτιωθεί και δημιουργηθεί βάση πραγματικών, όπως και οι χρόνοι που χρειάζονται για αυτά. Τα γραφικά έχουν σημαντικές βελτιώσεις, όπως παρατηρήσαμε κι εμείς οι ίδιοι με νέο illumination system (το οποίο χρησιμοποιείται και στο Sebastian Loeb), η AI των αντιπάλων έχει βελτιωθεί δραματικά, όπως μας ενημέρωσε ο κος Pellicano, ενώ τέλος εστιάζουν πολύ στην ομαλή λειτουργία του online κομματιού.

Θα έχετε στη διάθεσή σας Motorhomes, που θα λειτουργούν ως hub για το campaign, το οποίο θα λειτουργεί με objectives. Το σύστημα με τα GP Credits επιστρέφει, ενώ τέλος ο κος Pellicano ερωτήθηκε για τιμόνι μηχανής ως περιφερειακό για τις κονσόλες και δυστυχώς απάντησε αρνητικά. Ο τίτλος θα περιλαμβάνει Split Screen Multiplayer τόσο στις κονσόλες νέας γενιάς, όσο και στις old-gen. To MotoGP 15 κυκλοφόρησε στις 24 Ιουνίου για PC, PS4, PS3, Xbox One και Xbox One. Ετοιμάζουμε σύντομα και το Review μας για τον τίτλο.

Sebastian Loeb Rally Evo

Ο πρωταγωνιστής της παρουσίασης ήταν άλλος όμως. Το Sebastian Loeb Rally Evo είναι ο νέος Rally τίτλος της εταιρείας, ο οποίος έχει τις μεγαλύτερες προσδοκίες από οποιοδήποτε άλλο τίτλο της εταιρείας στο παρελθόν. Ο κος Pellicano αποτελεί Game Director των WRC 3 και WRC 4 και μας μίλησε με μεγάλο ενθουσιασμό γι' αυτό.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο παιχνίδι της εταιρείας έως τώρα. Η Milestone πλέον φτιάχνει ένα εκτενές Rally παιχνίδι χωρίς τους περιορισμούς του licensed WRC τίτλου. Με κεκτημένη την εμπειρία από τους προηγούμενους τίτλους, ρίχνονται στην μάχη για να φτιάξουν ένα παιχνίδι Rally, που θα μείνει στα μυαλά των fans, όπως έχει μείνει το Colin McRae Rally, του οποίου δήλωσε μεγάλος fan, ο Pellicano. "Θέλουμε να φτιάξουμε ένα παιχνίδι αντάξιο της φήμης του Colin McRae Rally. Εν έτει 2015, ο Sebastian Loeb αποτελεί έναν απ' τους θρύλους της οδήγησης. Η συνεργασία μας μαζί του είναι σε πολύ στενό επίπεδο και έχουμε όλα τα εφόδια να φτιάξουμε ένα πραγματικά αξιόλογο Rally game, καθώς ο ίδιος ο Sebastian Loeb μας βοηθά συνεχώς τεστάροντας τα builds του τίτλου. Κι ο ίδιος επενδύει ιδιαίτερα σε αυτό και τσεκάρει όλες τις λεπτομέρειες. Όταν δεν του αρέσει κάτι, εκδηλώνεται πολύ ελεύθερα και μας επιστά την προσοχή ακόμα και σε πολύ μικρές λεπτομέρειες, που κάνουν τη διαφορά."

"Τα timings για την κάθε πίστα είναι μεγάλης ακρίβειας, όπως και οι χρόνοι του ίδιου του Loeb, τους οποίους θα μπορείτε να ανταγωνιστείτε. Όπως είναι λογικό, λόγω φύσης video game, οι παίκτες (καθώς δεν υπάρχει το ρίσκο της πραγματικότητας), θα μπορούν να οδηγήσουν με πιο ακραίο τρόπο, καταφέρνοντας πιθανότατα να σπάσουν τα ρεκόρ του Loeb, κάτι το οποίο ξένισε στην αρχή τον γνωστό οδηγό αγώνων."

Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει 8 Rally (δεν μας απάντησε όταν ρωτήθηκε από συνάδελφο για το Rally Acropolis - αναμενόμενα), 64 πίστες σε κάθε είδους επιφάνεια, 5 Rally Cross, ολόκληρο το Pikes Peak και άλλα πολλά. Τα GPS data που έχουν συλλέξει είναι 1:1, ενώ έχουν μετρήσει ακριβώς υψόμετρα, ανυψωτικές γωνίες και άλλες λεπτομέρειες με ακριβή αναπαράσταση στην κάθε πίστα. Θα περιλαμβάνει αυτοκίνητα από 16 κατασκευαστές, από όλες τις κατηγορίες με μοντέλα από τα 60's μέχρι και τώρα, συμπεριλαμβανομένων των Group B.

Στο παιχνίδι θα υπάρχει ένα secondary mode, στο οποίο θα μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες για τον Loeb, να δείτε τη βιογραφία του, τον ίδιο να περιγράφει με λεπτομέρειες την καριέρα του και άλλα πολλά, όπως tutorials, όπου θα σας μάθει ειδικές τακτικές. Πλέον με την ελευθερία που τους δίνεται λόγω έλλειψης άδειας WRC, έχουν τη δυνατότητα από 16 οχήματα, να μας δώσουν 60, μαζί με άλλα πολλά στοιχεία.

Το παιχνίδι θα τρέχει σε ολοκαίνουρια μηχανή γραφικών, με νέα physics, νέο illumination system και εκτενές σύστημα ζημιάς, το οποίο καθορίζει τη ζημιά ανάλογα με το σημείο στο οποίο χτυπάτε, όσον αφορά τις παραμορφώσεις. Όπως είπε ο ίδιος ο Loeb δε θα ήθελε να υπάρχουν collisions μεταξύ οχημάτων (πέρα των Rally Cross φυσικά), καθώς οι αγώνες Rally είναι πάντα ενάντια στο χρόνο.  Ο τίτλος όπως μας διαβεβαίωσε ο Pellicano, θα κινείται σε πολύ πιο simulation επίπεδα σε σχέση με τους προηγούμενους τίτλους του, αλλά και πάλι χρειάζονται να βρουν το sweet spot ανάμεσα σε sim και arcade, καθώς πάντα υπάρχουν και οι παίκτες που δηλώνουν ότι δεν μπορούν να παίξουν παιχνίδια μεγαλύτερης δυσκολίας, όπως είναι το Richard Burns Rally, του οποίου δήλωσε fan ο ίδιος.

To build που μας παρουσίασε ήταν 2 μηνών παλαιότερο, με αρρύθμιστα ακόμα physics, αλλά παρόλα αυτά είδαμε 2 πίστες, μία στη Σουηδία και μία στην Αυστραλία, που μας εξέπληξαν ευχάριστα. Κυρίως εντοπίσαμε διαφορά λόγω της νέας μηχανής και του νέου συστήματος φωτισμού και ενώ ο χειρισμός μας θύμισε ελαφρώς τα παλαιότερα παιχνίδια της εταιρείας, αισθανόμασταν ήδη καλύτερα το βάρος του οχήματος και της τριβής με το δρόμο, ενώ ήδη έχουν βελτιωθεί περαιτέρω τα physics σε τωρινά builds.

Το παιχνίδι ετοιμάζεται για  κυκλοφορία τον Οκτώβριο σε PC, PS4 και Xbox One. Τέλος είχαμε και μια έκπληξη από τον κύριο Pellicano, τον οποίο ρωτήσαμε για το Ride και την επιτυχία του. Μας είπε ότι πήγε πάρα πολύ καλά και ότι το θεωρούν επιτυχημένο. Εύλογα ρωτήσαμε αν θα έχουμε Ride 2. Χαμογελώντας μας είπε ότι δεν μπορεί να απαντήσει, αλλά ετοιμάζουν κάτι "τεράστιο", το οποίο θα μας εκπλήξει.

 

Σχόλια
What's your reaction?
LOL
50%
Cheers
50%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%