
Το The Last of Us Part II πλησιάζει και έχει ήδη κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία του. Εμείς, το έχουμε παίξει και προσπαθήσαμε να σας μεταδώσουμε την εμπειρία με το preview μας. Λίγο πριν την κυκλοφορία, λοιπόν, ο director του παιχνιδιού σχολιάζει διάφορα χαρακτηριστικά του, αλλά και τα σπόιλερς που έχουν γίνει αντικείμενο συζήτησης σε πολλούς κύκλους του gaming κοινού.
Σε συνέντευξή του στην Aoife Wilson του Eurogamer, ο director του The Last of Us Part 2, Neil Druckmann, ξεκαθάρισε ελαφρώς το τοπίο σχετικά με τις διαρροές, τα διαβόητα leaks και τα spoilers που προέκυψαν.
Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, ο Druckmann είπε πως πολλές από τις πληροφορίες που κυκλοφορούν είναι ψευδείς, ενώ το τέλος του παιχνιδιού δεν έχει καν διαρρεύσει.
Μερικά σχετικά αποσπάσματα από τη συνέντευξη:
«Υπάρχει αρκετό feedback εκεί έξω και το σχόλιό μας είναι, δεν ξέρετε. Σωστά; Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα [στις διαρροές] που δεν ισχύουν καν. Δεν θέλουμε να αρχίσουμε να διορθώνουμε, γιατί έτσι θα κάνουμε σπόιλερ κατά κάποιον τρόπο. Αποκαλύπτοντας τι δεν ισχύει, φανερώνουμε τι ισχύει, ας πούμε».
«Ας δούμε τώρα αν μπορούμε να πετύχουμε τον στόχο μας όταν το παιχνίδι κυκλοφορήσει, καθώς το κοινό απλώς δεν γνωρίζει. Υπάρχουν πολλές θεωρίες για το τέλος του παιχνιδιού, αλλά το τέλος δεν έχει κυκλοφορήσει [στις διαρροές]. Στην πραγματικότητα, δεν έχετε ιδέα πώς συνδέονται όλα μαζί [τα γεγονότα]».
«Επιτέλους φτάνει στα χέρια του κόσμου, για να δουν όλοι αυτό το ταξίδι που έχουμε χτίσει για την Ellie και πώς την επηρεάζουν όλα αυτά τα γεγονότα –οι όμορφες και γλυκές στιγμές, αλλά και οι σκοτεινές, δύσκολες στιγμές που θα πρέπει να αντιμετωπίσει. Υπάρχουν πολλά παιχνίδια που είναι “comfort food”. Αυτό, δεν είναι ένα από αυτά τα παιχνίδια».
«Τίποτα δεν συγκρίνεται με το να το παίζεις ο ίδιος. Τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με το να είσαι η Ellie και να νιώθεις αυτές τις στιγμές, όχι μόνο στα cutscenes, αλλά στο gameplay, τις συνομιλίες, τη μουσική και τη συναισθηματική φόρτιση που θα προκαλέσουν όλα αυτά πάνω σου. Η ιστορία γράφτηκε με τέτοιον τρόπο ώστε να μην στηρίζεται σε ανατροπές. Βασίζεται στην ένταση που θα νιώθει ο παίκτης με τις επιλογές που κάνουν οι χαρακτήρες».
Ο Druckmann και η ομάδα της Naughty Dog, λοιπόν, θέλουν να εμπιστευτούμε τις επιλογές τους και να βιώσουμε την εμπειρία παίζοντας το The Last of Us Part 2 και όχι διαβάζοντας διαρροές ή παρακολουθώντας τμήματα του παιχνιδιού στο Ίντερνετ. Σε λίγες ημέρες θα μάθουμε τελικά τι ισχύει και τι όχι και θα δούμε τι μας επιφυλάσσει η νέα περιπέτεια της Ellie.