Marvel vs. Capcom: Infinite (Story Demo)

by Σταύρος Ζήσης on 17 Ιουλίου 2017
Previews

Η αναμονή για το Marvel vs. Capcom: Infinite κοντεύει να τελειώσει με τον νέο fighting τίτλο να καταφτάνει στις κονσόλες μας τον Σεπτέμβρη του φετινού έτους. Το παιχνίδι είχε ανακοινωθεί αρχικά στην PlayStation Experience του Δεκέμβρη, αλλά από τότε και για το επόμενο 3μηνο επικρατούσε σιγή ιχθύος. Σιγά σιγά όμως άρχισαν να ανακοινώνονται όλο και περισσότεροι παίκτες από τα σύμπαντα των δυο μεγάλων εταιρειών, αλλά στη φετινή E3 η Capcom έκανε τη μεγάλη έκπληξη που αμέσως μετά το τέλος της παρουσίασης του παιχνιδιού δημοσίευσε το story demo δωρεάν για όλους τους κατόχους PS4 και Xbox One. Παίξαμε λοιπόν κι εμείς το demo και σας μεταφέρουμε εδώ τις απόψεις, αλλά και τις ανησυχίες μας.

Καταρχήν, το πρώτο πράγμα που έκανε θετική εντύπωση είναι η ύπαρξη ενός cinematic story mode με 2v2 μάχες στο ενδιάμεσο. Απ’ ότι φαίνεται η Capcom πήρε το μάθημά της από την κατακραυγή για το σχεδόν ανύπαρκτο single-player περιεχόμενο στο Street Fighter V. Κι όχι μόνο αυτό. Ο αρκετά παραμελημένος Mega Man X φαίνεται ότι θα έχει κεντρικό ρόλο στην ιστορία, αφού ένας από τους δυο main antagonists μαζί με τον Ultron είναι ο Sigma, ο big bad της σειράς Mega Man X. Αν και για να πούμε τη μαύρη αλήθεια, το story mode που υπήρξε στο demo διαδραματιζόταν σε ένα μόνο μέρος και αποτελούνταν κατά 90% από εντελώς cheesy ατάκες. Αλλες έπεφταν στην καλή κατηγορία του τυριού, αλλά άλλες ήταν πιο πολύ facepalm material. Όχι ότι περιμέναμε κάτι σοβαρό από τον συγκεκριμένο τίτλο που το cool factor είναι πάνω απ’ όλα.

Το gameplay έχει παραμείνει στα σταθερά υψηλά επίπεδα που έχουν ήδη εδραιώσει οι προηγούμενοι 2D fighting προκάτοχοι, αλλά με τη διαφορά ότι, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι μάχες δεν είναι πια 3v3. Στη διάθεσή σας έχετε μόνο 2 παίχτες, κάτι που μάλλον θα σας αναγκάσει να σκεφτείτε πιο στρατηγικά για το πώς θα διαμορφώσετε την ομάδα σας, αν σκεφτούμε πόσο imbalanced ήταν κάποιοι χαρακτήρες στο Ultimate Marvel vs Capcom 3 που μπορούσαν να ξεπαστρέψουν μόνοι τους και τους 3 παίχτες του αντιπάλου (γκουχ...Zero...γκουχ).

Αν είστε γνώριμοι με τη σειρά Marvel vs Capcom, τότε θα χαρείτε να μάθετε ότι δεν έχουν αλλάξει και πολλά στο χειρισμό. Με τους διάφορους συνδυασμούς κουμπιών και d-pad/αναλογικού μοχλού συνδέετε κινήσεις χαρακτήρων και με το R1/L1 μπορείτε να αλλάξετε θέση με τον 2ο παίχτη της ομάδας ή απλά να τον χρησιμοποιήσετε σαν assist. Την απουσία του παραπάνω assist από τον 3ο παίχτη συμπληρώνουν πάνω-κάτω οι Infinity Stones από το σύμπαν της Marvel. Σε κάθε μάχη διαλέγετε μία από τις συνολικά 6 Infinity Stones με την καθεμιά να έχει διαφορετικές ιδιότητες, όπως το να περικλείουν τον αντίπαλο μέσα σε έναν μικρό χώρο από τον οποίο δεν μπορεί να ξεφύγει, ή να κάνουν τον παίχτη να κινείται σε πολύ γρηγορότερο χρόνο κ.ο.κ. Δυστυχώς στο demo οι εξηγήσεις δεν ήταν και οι πιο σαφείς για το πώς λειτουργεί η καθεμιά, οπότε αυτό είναι κάτι που θα το δούμε εκτενώς στην πλήρη έκδοση. Για την ακρίβεια, δεν υπήρχαν σχεδόν καθόλου εξηγήσεις για το πώς λειτουργούσαν πολλά πράγματα. Το demo μας πέταγε συνεχώς από το ένα cutscene στο άλλο και με μια μάχη ενδιάμεσα, οπότε λειτουργούσαμε κυρίως με τις γνώσεις μας από τα προηγούμενα παιχνίδια.

Στο τεχνικό κομμάτι, το παιχνίδι μας άφησε πολύ ανάμεικτα συναισθήματα. Δεδομένου ότι το παιχνίδι τρέχει πάνω στην Unreal Engine 4, πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να περιμένουμε τα ίδια πανέμορφα εφέ και μοντέλα χαρακτήρων όπως στο Street Fighter V. Το πρώτο το πετύχανε. Δεδομένου ότι μιλάμε για υπερ-ήρωες και υπερ-άνθρωπες οντότητες, τα εφέ δεν περιορίζονται μόνο στα Hadoken και στα Sonic Boom. Κατά τη διάρκεια της μάχης βγαίνουν από παντού ακτίνες laser και ότι άλλο μπορεί να παραχθεί από τις δυνάμεις των χαρακτήρων, όπως τα όπλα του Iron Man και τα devil arms του Dante. Η μεγάλη ποικιλία της παλέτας χρωμάτων, από τα κοστούμια των χαρακτήρων και από τα προαναφερθέντα εφέ ήταν κάτι που ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ από το προηγούμενο παιχνίδι και τώρα το ευχαριστιόμαστε περισσότερο. Προσωπικά, μετά το τέλος του demo κοίταζα γύρω γύρω το δωμάτιό μου και μου φαινόταν κάπως μουντό.

Αυτό που δυστυχώς μας δυσαρέστησε και είναι κάτι που φοβόμαστε ότι είναι πολύ αργά πλέον για να αλλάξει: πρόκειται για τα μοντέλα των ανθρώπινων χαρακτήρων και ειδικά οι ανέκφραστες φάτσες τους. Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις, όπως του Mega Man X, που αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα δεδομένου ότι μιλάμε για ένα animesque ρομπότ, αλλά άλλες περιπτώσεις έχουν πάει κατευθείαν στο uncanny valley επίπεδο. Χαρακτηριστικά παραδείγματα και ακραίες περιπτώσεις αποτελούν ο Dante, που το μοντέλο του από τα παιχνίδια του PS2 ήταν καλύτερο από το τωρινό και η Chun Li που φαίνεται λάθος από όλες τις απόψεις. Τόσο δύσκολο ήταν να πάρουν το 3D μοντέλο από το Street Fighter V;

Σε γενικές γραμμές, θα θέλαμε λίγη παραπάνω ελευθερία για να ασχοληθούμε πιο διεξοδικά με όλους τους χαρακτήρες και στην προκειμένη περίπτωση το demo ίσως να μην είναι τόσο αντιπροσωπευτικό του τελικού προϊόντος. Το πως θα εξελιχθεί το θέμα του story mode είναι κάτι που θα πρέπει να το δούμε στο τέλος, αλλά οι παίχτες και οι διάφορες χρήσεις των Infinity Stones μας έχουν κινήσει το ενδιαφέρον. Το καστ από τη μεριά της Marvel θα αποτελείται κυρίως από χαρακτήρες του Marvel Cinematic Universe, κάτι το οποίο θα δώσει σε χαρακτήρες όπως την Captain Marvel και τον Black Panther την ευκαιρία να λάμψουν.

Από τη μεριά της Capcom θα θέλαμε λίγη παραπάνω φρεσκάδα, καθώς με εξαίρεση τον Mega Man X, όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες ήταν ήδη στο Marvel vs Capcom 3. Χωρίς πολλά πολλά λοιπόν, ραντεβού τον Σεπτέμβρη με ένα εκτενές review για την πλήρη έκδοση του παιχνιδιού. Μακάρι να δούμε και τις βελτιώσεις στα πρόσωπα των χαρακτήρων...

To Preview βασίστηκε στο Story Demo που είναι διαθέσιμο δωρεάν για όλους σεPlayStation 4 και Xbox One.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Developer

Capcom

Publisher

Capcom

Διανομή

CD Media

Πλατφόρμες

PC / PS4 / XΒ1

Tested on

PlayStation 4 Pro

Κυκλοφορία

19 Σεπτεμβρίου 2017

Είδος

Fighting

PEGI

16

What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
100%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1