Mortal Kombat 11 (Stress Test)

by Αντώνης Κοντοδήμας on 26 Μαρτίου 2019

Η πρώτη δοκιμή των servers του Mortal Kombat 11, με σκοπό να υποδεχτούν τους παίκτες της κλειστής Beta τις επόμενες ημέρες, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Στο πρώτο stress test, το οποίο κράτησε δύο μέρες περίπου και ήταν μόνο για την Αμερική, συμμετείχαμε και εμείς και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας από το περιορισμένο περιεχόμενο που η NetherRealm διέθεσε στο πολύ κλειστό κοινό του Mortal Kombat 11, για εκείνες τις μέρες.

Αρχικά, πρέπει να αναφέρουμε πως στη διάθεση μας είχαμε μόνο 2 playable modes, αυτά ήταν τα Online Battles και το Ladder Arcade. Οι επιλογές χαρακτήρα ήταν, για την πρώτη μας επαφή, φτωχές αφού έπρεπε να αρκεστούμε στον Scorpion, τον Baraka και την Scarlet. Παρόλα αυτά μπορούσαμε να τους "πειράξουμε" στο Kustomize, με τις δυνατότητες να φαντάζουν αρκετές και απεριόριστες για το μέλλον. Περάσαμε αρκετή ώρα στο Ladder του παιχνιδιού, δυστυχώς όμως το βίντεο που θα δείτε παρακάτω είναι μόνο από το online κομμάτι του, στο οποίο και τρώμε άφθονο ξύλο από έναν έμπειρο παίκτη του Baraka.

Τα πράγματα στο Mortal Kombat 11 φαίνονται πολύ απλά και σαφή. Δεν περιμέναμε τίποτα λιγότερο από το franchise. Οι αλλαγές που μπορέσαμε να εντοπίσουμε δεν επηρεάζουν άμεσα το gameplay. Το νέο Mortal Kombat κρατάει τα παραδοσιακά στοιχεία του, τα οποία συνδυάζει με νέες δυνατότητες, παρόμοιες με αυτές που φέρει το "αδερφάκι" του, Injustice 2. Με μια πρώτη ματιά και για πρώτη φορά στην ιστορία του παιχνιδιού, μπορούσαμε να αλλάξουμε κοσμητικά αντικείμενα στους χαρακτήρες μας, επηρεάζοντας μόνο την εξωτερική τους εμφάνιση. Μπορούσαμε να πειράξουμε τη στολή, με προκαθορισμένη όμως χρωματική παλέτα, τις μάσκες αλλά και τον οπλισμό του χαρακτήρα μας (στην περίπτωση του βίντεο, του Scorpion). Υπάρχει επίσης η επιλογή για να αλλάξουμε κάποια animations και finishers. Εκεί όμως που πραγματικά αλλάζει ο χαρακτήρας μας και συνεπώς ο τρόπος που προσεγγίζουμε τη μάχη, είναι η επιλογή των abilities, από τα οποία μπορούσαμε να επιλέξουμε μετρημένες 2 ή 3 ικανότητες, αναλόγως το κόστος των slot τους.

Φυσικά το διασκεδάσαμε (όταν δεν πέφταμε πάνω σε εκείνον τον Baraka). Οι κινήσεις που εκτελούσαμε ήταν, κατά κάποιο τρόπο, ενθαρρυντικές και οι X-Ray ικανότητες δεν εκτελούνται πια όπως στον προηγούμενο τίτλο της σειράς, αλλά σε προκαθορισμένες κινήσεις και combo, κάτι που απολαμβάναμε κάθε φορά. Τα νέα Fatal Blows είναι ίσως το καλύτερο κομμάτι της μάχης. Δυστυχώς, Fatality δεν καταφέραμε να κάνουμε σε κανένα από τα δύο modes, όμως μπορείτε να δείτε τον nemesis - Baraka να εκτελεί το δικό του πάνω μας. Όσο παίξαμε στο Ladder τα πράγματα ήταν αρκετά φυσιολογικά, με την AI του παιχνιδιού να είναι απρόβλεπτη και να χρησιμοποιεί ένα πλούσιο moveset και όχι τα μονότονα χτυπήματα που έχουμε συνηθίσει σε άλλα παιχνίδια του είδους. Όσον αφορά την ιστορία δεν καταφέραμε να καταλάβουμε και πολλά, όμως οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των χαρακτήρων στην αρχή του κάθε αγώνα προδίδουν ότι θα περάσουμε καλά.

Τεχνικά, τα αποτελέσματα ήταν εξίσου εντυπωσιακά. Η ειδικά τροποποιημένη έκδοση της Unreal Engine 3 προσφέρει έναν αδιανόητο οπτικό τομέα. Τα backgrounds έχουν φτιαχτεί με μεγάλη λεπτομέρεια, ενώ πάντα πίσω από τη μάχη υπάρχει κίνηση και δράση. Κατά τη διάρκεια του stress test, τα πάντα έτρεχαν ομαλά. Σίγουρα οι κάτοχοι των PlayStation 4 Pro και Xbox One X θα ευχαριστηθούν πολύ περισσότερο τα γραφικά του παιχνιδιού, τα οποία θα ζήλευε οποιαδήποτε αναβαθμισμένη μηχανή έως σήμερα.

Παρόλο που παίζαμε με άτομα από την άλλη πλευρά του πλανήτη, μπορούμε να πούμε πως δεν συναντήσαμε προβλήματα συνδεσιμότητας. Ωστόσο, οι παίκτες που έλαβαν μέρος στο stress test ήταν ελάχιστοι, οπότε δε μπορούμε να εγγυηθούμε πως οι servers θα ανταποκριθούν με την ίδια επιτυχία όταν θα υποδεχτούν περισσότερο κόσμο σε λίγες μέρες, πόσο μάλλον κατά την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Το νέο Mortal Kombat είναι πολλά υποσχόμενο και για πρώτη φορά δίνει στους παίκτες την ευκαιρία να βάλουν τη δική τους πινελιά στους αγαπημένους τους χαρακτήρες. Το ενδέκατο κεφάλαιο του franchise υπόσχεται πως θα μας χαρίσει άφθονη δράση, ξύλο και χυμένα σωθικά. Παρόλο το περιορισμένο περιεχόμενο και τους τρεις χαρακτήρες του stress test, δεν βαρεθήκαμε ούτε λεπτό. Ο χρόνος που περάσαμε μαζί του δεν μας έφτασε και δεν βλέπουμε την ώρα να πιάσουμε ξανά το χειριστήριο στις 27 Μαρτίου που θα ξεκινήσει η κλειστή Beta, φέρνοντας ένα μεγαλύτερο roster χαρακτήρων.

Το Mortal Kombat 11 κυκλοφορεί στις 23 Απριλίου για PlayStation 4, Xbox One και PC και στις 10 Μαΐου για Nintendo Switch.

Το παιχνίδι δοκιμάστηκε σε PlayStation 4.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Developer

NetherRealm Studios

Publisher

Warner Bros. Interactive Entertainment

Διανομή

Zegetron S.A.

Πλατφόρμες

PlayStation 4 / Xbox One / PC / Nintendo Switch

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

23 Απριλίου 2019

Είδος

Fighting

PEGI

18

What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1