Nioh 2

Ο απόρθητος Mizouri
by Αντώνης Κοντοδήμας on 30 Σεπτεμβρίου 2019

Η Sony Hellas προσκάλεσε το VideoGames24 στον δεύτερο όροφο του εμπορικού κέντρου Golden Hall σε ένα "κλειστό" event, μόνο για δημοσιογράφους, με την υπόσχεση πως θα ταξιδέψουμε στην Άπω Ανατολή και συγκεκριμένα, στην Ιαπωνία του 17ου αιώνα. Αυτό σημαίνει πως θα παίρναμε μια πρώτη γεύση από το νέο παιχνίδι των Koei Tecmo και Team Ninja, Nioh 2, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει αποκλειστικά για το PlayStation 4.

Στη διάθεσή μας είχαμε όση ώρα θέλαμε και ένα demo διάρκειας 20 λεπτών· το ίδιο demo που είχαν την ευκαιρία να παίξουν οι επισκέπτες του Tokyo Game Show, το οποίο είχε λήξει λίγες μέρες νωρίτερα. Αφού ξεκινήσαμε το demo και πήραμε μια μικρή πίκρα που δεν μπορούσαμε να δημιουργήσουμε τον δικό μας χαρακτήρα εκείνη τη στιγμή (ένα από τα νέα features του Nioh 2), μπήκαμε σχεδόν αμέσως στη μάχη με τους δύο πρώτους μικρούς δαίμονες. “Αυτό είναι πιο εύκολο”, ακούστηκε μέσα στην αίθουσα όταν τα δύο τέρατα έπεσαν σχετικά εύκολα, αλλά το γέλιο μας κόπηκε γρήγορα αφού στη γωνία καραδοκούσε ένας πιο απειλητικός δαίμονας, ο οποίος μας έφαγε το health bar με δύο μόλις χτυπήματα. Τελικά δεν ήταν τόσο εύκολο όσο αρχικά φαινόταν, άλλωστε η σειρά Nioh είναι ένα souls-like franchise, ποτέ δε θα είναι εύκολο, εκτός αν φυσικά γνωρίζεις τα μοτίβα των εχθρών.

Τα λεπτά περνούσαν και ο πρώτος γύρος μας με το demo πλησίαζε στο τέλος του. Το πρώτο mini-boss ήταν ακόμη άφαντο, αφού για αρκετή ώρα είχαμε κολλήσει στον ίδιο επίμονο, όσο και εμάς, δαίμονα. Αφού τον προσπεράσαμε αναγκαστικά, μιας και ο πρώτος γύρος τελείωνε και δεν είχαμε φτάσει ακόμη στο boss, ανακαλύψαμε λίγο παραπάνω πως μπορούσαμε να ζητήσουμε βοήθεια από το “πνεύμα” ενός παίκτη, που είχε πεθάνει μαχόμενος, μέσω του Bonevolent Grave. Το Bonevolent Grave είναι ένα ακόμα νέο feature του τίτλου της Team Ninja, που στο online mode θα μας δίνει τη δυνατότητα να θυσιάσουμε μερικά Ochoco cups κάθε φορά που συναντάμε τον τάφο κάποιου παίκτη για να τον "αναστήσουμε" και να τον πάρουμε με το μέρος μας, υπό τη μορφή NPC, για τη συνέχεια του ταξιδιού μας. Λίγο πιο δίπλα συναντήσαμε και μία γάτα-πνεύμα η οποία μόλις αλληλεπιδράσαμε μαζί της μας ακολουθούσε και εκείνη, κάνοντας συνεχώς regenerate την ενέργεια yokai. Ο δαίμονας που μας δυσκόλευε τόση ώρα τελικά έπεσε και έτσι φτάσαμε στο πρώτο mini boss του demo, το οποίο και θα μας επιβράβευε με καλύτερο εξοπλισμό που θα μας διευκόλυνε στην επόμενη μάχη με το τελικό boss. Αφού ηττηθήκαμε πανηγυρικά και χάσαμε τον συμπολεμιστή μας, έληξε και το demo.

H δεύτερη προσπάθεια ήταν λίγο πιο εύκολη, ενώ ανακαλύψαμε και κάποια νέα μονοπάτια τα οποία έκρυβαν μερικούς πολύτιμους θησαυρούς και φυσικά, περισσότερους δαίμονες. Αυτή τη φορά ο στόχος ήταν ο πίθηκος yokai Enki, το mini boss που δεν καταφέραμε να ρίξουμε την πρώτη φορά. Αφού μάθαμε τα patterns και αποκτήσαμε την καλύτερη δυνατή πανοπλία και εξοπλισμό, ήμασταν έτοιμοι για ό,τι θα ερχόταν στη συνέχεια. Μόλις μάθαμε το μοτίβο των επιθέσεων του Enki, ο πίθηκος έπεσε και πήραμε ακόμη καλύτερη πανοπλία και consumables. Έπειτα, εξασφαλίσαμε τα "λάφυρα" της προόδους μας στον πλησιέστερο χαρακτηριστικό βωμό του Nioh 2 και (δεν) ήμασταν έτοιμοι για το μεγάλο boss του demo, τον αλογόμορφο Mizouri. Με το "καλησπέρα σας" ο Mizouri μας έστειλε πίσω στον βωμό, αφού πέσαμε αμαχητί. Η δεύτερη προσπάθεια ήταν κάπως καλύτερη αφού αποφύγαμε τα πρώτα χτυπήματα του τέρατος, κάτι που το εξόργισε και το έκανε να "μπει" σε yokai modeαδειάζοντας την μπάρα της ζωής μας με μόλις ένα χτύπημα. Στην τρίτη προσπάθεια και αφού το demo έφτανε στο τέλος του, καταφέραμε να μπούμε και εμείς σε yokai mode και να δοκιμάσουμε μια από τις μεγαλύτερες προσθήκες του sequel. Με το yokai, ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού παίρνει και εκείνος τη μορφή τεράτων για λίγες μόνο στιγμές, αυξάνοντας έτσι τη δύναμη του. Φυσικά, αν θέλουμε να το χρησιμοποιήσουμε ξανά, θα πρέπει να περιμένουμε την ειδική μπάρα να γεμίσει εκ νέου, ενώ μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και ένα μέρος της για να δώσουμε ένα πιο δυνατό χτύπημα.

Το demo τελείωνε και ο Mizouri δεν έπεφτε παρ' όλες τις προσπάθειες μας. Αυτό συνεχίστηκε για μερικές ακόμη “συνεδρίες”, ωστόσο η διαδρομή μας είχε γίνει πολύ πιο εύκολη έως ότου φυσικά να συναντηθούμε με τον Mizouri. Τις τελευταίες αυτές διαδρομές δοκιμάσαμε και διαφορετικά όπλα, όπως μεγάλα τσεκούρια, αλυσίδες kunai, αλλά και τη νέα προσθήκη στον κόσμο του Nioh, τα διπλά τσεκούρια τύπου hatchets. Κάθε τύπος όπλου έκανε με διαφορετικό τρόπο ζημιά, ενώ άλλαζε το gameplay αφού διαφοροποιούνταν και οι τρόποι προσέγγισης.

Το τελικό boss δεν έπεσε ποτέ, όμως το Nioh 2 μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Το fail and retry, που κυριαρχεί στα παιχνίδια αυτού του είδους, ήταν εθιστικό παρόλο που ήταν συνεχές και θέλαμε να συνεχίσουμε πάση θυσία, όσο δύσκολο και αν ήταν κάποιο κομμάτι ή εχθρός. Η όλη εμπειρία κατάφερε να μας κρατήσει σε εγρήγορση και με το στόμα ανοιχτό τόσο από άποψη gameplay και animations εχθρών, όσο και οπτικού τομέα. Το μόνο μας παράπονο είναι πως δεν μπορέσαμε να δούμε το παιχνίδι στο πλήρες οπτικό του potential, μιας και παίζαμε στην απλή έκδοση του PlayStation 4 και όχι στο Pro και παρά τα όμορφα γραφικά, τo απλό PS4 δεν το κολάκευε όπως θα έπρεπε. Ωστόσο, δεν παρατηρήθηκαν frame drops, ενώ και στις ρυθμίσεις του παιχνιδιού μπορούσαμε να διαλέξουμε ανάμεσα σε fps, ανάλυση ή και έναν συνδυασμό των δύο.

Μέχρι στιγμής, οι εντυπώσεις μας είναι πως το Nioh 2 είναι μια άξια συνέχεια της σειράς, με άπλετη δράση, τρομερά bosses, απίστευτα γραφικά και πανέμορφο περιβάλλον. Πλέον, ανυπομονούμε για τη beta που θα διεξαχθεί το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου ώστε να απολαύσουμε και πάλι τον τίτλο και αυτή τη φορά να ρίξουμε το τελικό boss. Η Team Ninja ετοιμάζει ένα πολλά υποσχόμενο sequel, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις αρχές του νέου έτους.

Το Nioh 2 βρίσκεται υπό ανάπτυξη για το PlayStation 4 και αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2020.

Το παιχνίδι δοκιμάστηκε στο PlayStation Area του Golden Hall σε PlayStation 4 στις 19 Σεπτεμβρίου.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Developer

Team Ninja

Publisher

Sony Interactive Entertainment

Διανομή

Sony Hellas

Πλατφόρμες

PlayStation 4

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

Αρχές 2020

Είδος

Action role-playing, hack and slash

PEGI

18

What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1