Nioh

Να παραπατάς επτά φορές αλλά να σηκώνεσαι οκτώ.... (七転び八起き)
by Λεωνίδας Πάτρας on 2 Φεβρουαρίου 2017

Είναι πολύ δύσκολο να μείνεις ασυγκίνητος από την ομορφιά και την μαγεία του κόσμου της μεσαιωνικής Ιαπωνίας και των Σαμουράι, πόσο μάλλον όταν αυτή η αγάπη σου συνδυάζεται με μια ακόμη, αυτή για το gaming. Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν πολλά βιντεοπαιχνίδια στις μέρες μας με τη συγκεκριμένη ενδιαφέρουσα θεματολογία και όσα υπάρχουν δεν καταφέρνουν να προφέρουν κάτι το μοναδικό αναδεικνύοντας ταυτόχρονα και την πλούσια ιαπωνική κουλτούρα. Ο PlayStation 4 exclusive τίτλος, Nioh, έρχεται θέλοντας να προσφέρει μια δυνατή gaming εμπειρία στον παραπάνω κόσμο, που λίγοι developers κατάφεραν να “τιθασεύσουν”.

Η ιστορία του Nioh βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα και χαρακτήρες του 17ου αιώνα, με τους παραγωγούς να καταφέρνουν να συνδυάσουν αυτά τα γεγονότα με διάφορα φανταστικά στοιχεία βασισμένα στην ιαπωνική μυθολογία, τροποποιώντας κάποιες πτυχές των κεντρικών χαρακτήρων, ώστε να ταιριάξουν σε ένα βιντεοπαιχνίδι. Ο William, ο κεντρικός πρωταγωνιστής, είναι ένας άνθρωπος από τη Δύση που καταφτάνει στις Ιαπωνικές νήσους κυνηγώντας τον προσωπικό του δαίμονα. Η περίοδος που διαδραματίζονται τα γεγονότα του Nioh είναι την εποχή του εμφύλιου πολέμου μεταξύ των Ιαπωνικών φυλών και μέσα σε όλη αυτή τη “σφαγή” που επικρατεί, κάνουν την εμφάνιση τους οι Yokai: μεταφυσικά τέρατα (πνεύματα και δαίμονες), τα οποία αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των εχθρών που αντιμετωπίζουμε στο παιχνίδι.

Στο ταξίδι του, ο William θα συναντήσει ένα μεγάλο cast πραγματικών χαρακτήρων που παρουσιαστικά δείχνουν ενδιαφέροντες, αλλά ποτέ δεν “αναπτύσσονται” όπως πρέπει. Σαν Story το παιχνίδι δεν καταφέρνει να εμβαθύνει όσο χρειάζεται ώστε να κρατήσει έντονο το ενδιαφέρον του κοινού και αρκείται σε ορισμένα καλά, αλλά ελαφρώς ασύνδετα cutscenes. Τόσο ο πρωταγωνιστής όσο και ο βασικός Villain μένουν ελαφρώς στο περιθώριο και το παιχνίδι αναλώνεται κάποιες φορές σε πολιτικές ίντριγκες ή στρατηγικές σκοπιμότητες των Ιαπώνων αρχηγών. Παρόλα αυτά, το Nioh κρατάει το ύφος της εποχής με τον παίχτη να νιώθει όντως ότι παίζει ένα παιχνίδι Samurai και σε αυτό βοηθάει και ο ακουστικός τομέας που θα αναλύσουμε προς το τέλος του Review.

Το Nioh είναι ένα loot based, Αction/RPG παιχνίδι τρίτου προσώπου με κάποια στοιχεία από hack n’ slash, το οποίο είναι ανεπτυγμένο από την Team Ninja, ομάδα γνωστή για τη σειρά Ninja Gaiden. Η δομή του Nioh είναι βασισμένη στην ανάπτυξη του χαρακτήρα και στην εκτέλεση ξεχωριστών αποστολών διάρκειας περίπου 15-30 λεπτών. Σχεδόν όλες οι αποστολές (ιδιαίτερα οι main missions) τελειώνουν αντιμετωπίζοντας κάποιο boss, ενώ με την πρόοδο της κεντρικής ιστορίας ξεκλειδώνουν και παράπλευρα side-missions. Το κεντρικό Hub είναι ο χάρτης του παιχνιδιού, από όπου μπορούμε να κάνουμε όλες τις προετοιμασίες πριν την μάχη και να διαλέξουμε την αποστολή που θα ακολουθήσουμε. Το Nioh είναι ένα παιχνίδι μεγάλης διάρκειας (60-70 ώρες για ένα βασικό playthrough), το οποίο απαιτεί αφοσίωση, κάτι που πρέπει να γνωρίζουν ιδιαίτερα οι πιο casual gamers που θέλουν μια πιο “χαλαρή” εμπειρία”. Όσον αφορά τη δυσκολία του, θα το χαρακτηρίζαμε “ζόρικο”, αλλά σε φυσιολογικά επίπεδα με μερικές κορυφώσεις κυρίως σε κάποια bosses.

Ο κεντρικός πρωταγωνιστής (William) είναι ένας ξανθός -αγγλικής καταγωγής- λιγομίλητος Samurai από τον Δυτικό κόσμο. Στην αρχή του παιχνιδιού μάς δίνεται η δυνατότητα να διαλέξουμε τα δύο main όπλα που επιθυμούμε (Sword, dual Swords, Spear, Axe ή Kusarigama) και ένα από τα long range όπλα (Longbow, Hand Cannon ή Rifle). Αυτή η επιλογή βέβαια αφορά τις πρώτες μόνο ώρες του παιχνιδιού και σε περίπτωση που ο παίχτης το θελήσει μπορεί να αλλάξει συνδυασμό, αν και είναι προτιμότερα να κατασταλάξει γρήγορα, ώστε να επικεντρώσει τις αναβαθμίσεις του σε 2-3 συγκεκριμένα όπλα. Στο οπλοστάσιο του παίχτη υπάρχουν και τα Guardian Spirits που αποτελούν την Super δύναμη του παίχτη (υπάρχει και σχετική μπάρα) και κατά τη χρήση τους καταφέρνουν μεγάλες ποσότητες elemental damage στους εχθρούς, ενώ προστατεύουν ταυτόχρονα και από τις εχθρικές επιθέσεις.

Το Leveling system ακολουθεί την συνταγή των Souls τίτλων με την κατανομή πόντων σε βασικά Attributes (Stamina, Strength, Dexterity κτλ). Κάθε αναβάθμιση επηρεάζει και τη δύναμη των όπλων, αναλόγως του είδους τους. Πέρα από τα Attributes, υπάρχουν και τα Skill points που κερδίζονται με την πρόοδο στο παιχνίδι και αφορούν άλλες λειτουργίες, όπως νέες κινήσεις, δημιουργία potions, spells και διάφορα άλλα. Υπάρχει αρκετό βάθος σε όλο αυτό το σύστημα και πολλοί δρόμοι για να ακολουθήσει ο παίχτης, ενώ γενικά σαν σύνολο λειτουργεί πολύ σωστά και ομαλά. Αυτό που ίσως κουράσει πολλούς είναι ο καταιγιστικός ρυθμός του loot, αφού όλοι μα όλοι οι εχθροί με τον θάνατό τους “αφήνουν” διάφορα αντικείμενα, όπλα ή πανοπλίες, γεμίζοντας έτσι το inventory του παίχτη με πολλά άχρηστα αντικείμενα και λιγότερα χρήσιμα. Το θετικό είναι ότι και εδώ, πανοπλίες, όπλα και αντικείμενα χωρίζονται σε κατηγορίες και ταξινομούνται βάσει χρώματος (rarity) από τα πιο αδύναμα στα πιο δυνατά, κάνοντας έτσι τη συλλογή τους πιο επιλεκτική από τον παίχτη.

Η Γιαπωνέζα blacksmith που υπάρχει στο παιχνίδι είναι ένας πολύ βασικός χαρακτήρας, ο οποίος θα σας βοηθήσει να αναβαθμίσετε τα όπλα και τις πανοπλίες της επιλογής σας ή να πουλήσετε ό,τι δεν χρειάζεστε. Επιλογές όπως το Soul Matching θα ανεβάσουν το level του εξοπλισμού ή το Reforge, το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να αλλάξετε κάποια άχρηστη ιδιότητα του όπλου (ή της πανοπλίας), δίνοντάς σας κάτι εναλλακτικό (όπως στο Diablo III). Παρόλα αυτά, μεγάλη μερίδα των δυνατότερων όπλων θα την αποκτήσετε παίζοντας τα Side Missions, ενώ θα βρείτε και blueprints για να φτιάξετε το δικό σας εξοπλισμό. Όπως σε όλα τα loot based παιχνίδια, σκοπός σας είναι να βρίσκετε συνεχώς αυτό το κάτι παραπάνω για να γίνεστε δυνατότεροι. Άλλοι παίχτες θα επενδύσουν πολύ σε αυτό το κομμάτι, ενώ άλλοι θα προχωρήσουν χωρίς να δώσουν πολλή σημασία, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους περισσότερο στο ίδιο το gameplay ή το Story.

Στην πράξη τα πράγματα λειτουργούν όπως θα περιμέναμε και μάλιστα το Nioh μάς προσφέρει ένα πολύ εθιστικό σύστημα μάχης που έχει ως βάση τη σωστή κατανομή και χρήση της μπάρας του Stamina ή αλλιώς του “KI”, όπως ονομάζεται στο παιχνίδι. Ο συνδυασμός απλών και δυνατότερων χτυπημάτων και το σωστό timing του dodging είναι κλειδί για την επιτυχία. Η στρατηγική αλλάζει με το το είδος των εχθρών που θα αντιμετωπίσετε, ενώ σημαντικό ρόλο παίζουν και τα δεκάδες αντικείμενα που έχετε στη διάθεσή σας. Για παράδειγμα σε ένα πολύ δυνατό εχθρό που δεν “πλησιάζεται” εύκολα, θα σας είναι πολύ χρήσιμα τα poison Suriken, τα οποία θα τον δηλητηριάσουν από απόσταση και θα ρίχνουν την ενέργειά του με την πάροδο του χρόνου. Ένα ακόμη παράδειγμα είναι η χρήση water damage σε εχθρους που έχουν σαν κύριο element τη φωτιά. Το Nioh βασίζεται αρκετά στα 5 στοιχεία (Fire, Earth,Water, Wing, Lightning) και είναι κάτι που θα πρέπει να το έχετε υπόψιν σας στους πιο δύσκολους εχθρούς, αλλά και σε πολλά Bosses. Σημαντική είναι και η συνεισφορά των όπλων μακρινής απόστασης, όπως το τόξο, που θα σας βοηθήσουν ιδιαίτερα κυρίως μέσω κάποιων headshots που θα χρειαστεί να κάνετε από απόσταση.

Ο σχεδιασμός των εχθρών είναι αρκετά ικανοποιητικός και προσφέρει μια σεβαστή ποικιλία που χάνεται ελαφρώς λόγω της τεράστιας διάρκειας του τίτλου. Άξια αναφοράς είναι και τα bosses του Nioh που είναι δυνατά τόσο από πλευράς ποσότητας αλλά και ποιότητας. Το πιο σημαντικό είναι το ότι - παρόλο που όλα βασίζονται στην hit and dodge λογική - απαιτούν διαφορετική στρατηγική και ακόμη πιο διαφορετική προετοιμασία από τον παίχτη. Απλά θα θέλαμε λίγη περισσότερη ποικιλία στους απλούς Yokai και στους Human enemies.

Επιρροές από άλλους τίτλους…

Η Team Ninja και να το ήθελε δεν θα μπορούσε να κρύψει ότι άντλησε σοβαρές επιρροές από τα παιχνίδια της FromSoftware για τη δημιουργία του Nioh. Το γενικότερο “στήσιμο” του παιχνιδιού είναι ξεκάθαρα βασισμένο στα παιχνίδια της σειράς Dark Souls. Από το Leveling system, τον τρόπο που είναι τοποθετημένα τα loot μέσα στις περιοχές, την χρήση του Amrita, αλλά και τα Shrines που δουλεύουν αρκετά ως “άλλα” bonfires, τα πάντα δείχνουν την κατεύθυνση που θέλησαν να ακολουθήσουν οι developers. Το να αντιγράφεις όμως τόσο μεγάλους τίτλους κρύβει κινδύνους και η αλήθεια είναι ότι το Nioh πέφτει μέσα στην παγίδα του ίδιου του του εαυτού, αφού η κάθε σύγκριση με τη σειρά Souls είναι αναπόφευκτη και δείχνει ότι έχουμε να κάνουμε εμφανώς με έναν χαμηλότερης ποιότητας τίτλο.

Δεν θα δείτε πουθενά τις αρμονικές χορογραφίες των bosses του Bloodborne, ούτε το απίστευτα πανέξυπνο level design των souls και ας μην μιλήσουμε για τον οπτικό τομέα που εκεί η διαφορά είναι παραπάνω από εμφανής. Παρόλα αυτά το Nioh έχει και αυτό την προσωπικότητά του και τα δυνατά του στοιχεία με κυριότερο το ότι “δανείζεται” τα καλά στοιχεία των Souls (άσχετα αν ποτέ δεν φτάνει σε αυτό το επίπεδο) και προσθέτει ένα πιο διασκεδαστικό combat system σuν κάποιες άλλες πινελιές που συνεισφέρουν θετικά στη συνολική εικόνα.

Η κίνηση του χαρακτήρα είναι σχετικά γρήγορη, όπως και τα χτυπήματα που κάνει, όμως ο τίτλος είναι δίκαιος και θα ανταμείψει όσους προσπαθούν, δοκιμάζουν και βελτιώνονται. Το παιχνίδι δεν είναι πολύ πιεστικό με την έννοια ότι γίνεται χαμός στην οθόνη, όπως στα Hack n’ Slash παιχνίδια, αλλά αντιθέτως δίνει πολύ βαρύτητα στο κάθε χτύπημα και στον κάθε εχθρό ξεχωριστά. Υπάρχουν τρία Stances (στάσεις σώματος στην ουσία) που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε Η High Stance προσφέρει δυνατότερα και πιο αργά χτυπήματα, αλλά σας κάνει πιο ευάλωτους σε χτυπήματα των αντιπάλων, η Low Stance επικεντρώνεται σε μικρότερα γρήγορα χτυπήματα, αλλά βοηθάει περισσότερο στην άμυνα, αφού δεν καταναλώνει πολύ KI (Stamina) και τέλος υπάρχει το Mid Stance, το οποίο είναι μια ενδιάμεση κατάσταση. Εμείς, το 90% του παιχνιδιού το περάσαμε σε αυτή τη στάση. Μέσω των Skill Points μπορείτε να ξεκλειδώσετε νέες κινήσεις και ιδιαιτερότητες για την κάθε στάση, άλλες ενεργητικές και άλλες παθητικές.

Σημαντικό ρόλο στο Nioh παίζουν τα Ninjutsu και τα Omnyo Magic Skills, τα οποία είναι σίγουρο ότι θα σας χρειαστούν σε πιο συγκεκριμένες και απαιτητικές περιπτώσεις. Τα Ninjutsu είναι διάφορες τεχνικές, όπως τα Suriken ή διαφόρων ειδών φίλτρα που σας προστατεύουν (η σας boostάρουν) από συγκεκριμένο elemental Damage. Τα Omnyo magic Skills είναι μαγικά skills που ανεβάζουν για παράδειγμα το defence ή κάνουν health recovery σε μια συγκεκριμένη περιοχή, ενώ μπορεί να είναι και επιθετικά, όπως για παράδειγμα τα fireballs. Όπως προαναφέραμε, οι επιλογές είναι πάρα πολλές και το θετικό είναι πως σχεδόν τα πάντα δουλεύουν σωστά. Το βασικό currency που υπάρχει στο παιχνίδι είναι το Gold, ενώ για να κάνετε level-up απαιτείται μια ποσότητα Amrita που δουλεύει ακριβώς όπως οι ψυχές στα παιχνίδια της FromSoftware και θα το εξηγήσουμε ακριβώς παρακάτω.

Το παιχνίδι ακολουθεί το πρότυπο του trial and error, με τον παίχτη σε περίπτωση θανάτου να χάνει όλο το Amrita του προσωρινά, το οποίο παραμένει στην περιοχή που έγινε ο θάνατος. Ο παίχτης κάνει spawn στα Shrines που υπάρχουν στα επίπεδα και λειτουργούν ως checkpoints. Μαζί με τον χαρακτήρα μας όμως spawn κάνουν και οι (περισσότεροι) εχθροί. Σε περίπτωση που δεν γίνει recover του χαμένου Amrita και ο παίχτης χάσει και δεύτερη φορά, τότε αυτόματα χάνεται και όλο το μέχρι τότε αχρησιμοποίητο Amrita που είχε μαζέψει. Μιλάμε για έναν κλασικό Souls/Bloodborne μηχανισμό που υιοθετείται και εδώ. Tα Shrines δεν αποτελούν μόνο το spawn point του χαρακτήρα μας αλλά υπάρχει μια πληθώρα ενεργειών που γίνονται σε αυτά. Το Leveling, η επιλογή των Ninjutsu και των Omnyo Magic Skills, αλλά και η αναζήτηση co-op συμπαίκτη σε περίπτωση που το θελήσει ο ίδιος ο παίκτης, όλα γίνονται στο Shrine.

Τη στιγμή που γράφτηκε το Review δεν υπήρχε μεγάλη “κίνηση” στους servers, μιας και το παιχνίδι βρισκόταν σε περίοδο μιας εβδομάδας πριν την κυκλοφορία και έτσι δεν μπορέσαμε να ανακαλύψουμε το πλήρες potential του συνεργατικού παιχνιδιού. Όσες φορές όμως βρεθήκαμε με Co-op partner, τα πράγματα λειτουργούσαν πολύ φυσιολογικά, χωρίς προβλήματα. H Team Ninja έχει ανακοινώσει ότι θα προστεθεί και PvP mode, μετά όμως την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Ως ένα παιχνίδι βασισμένο στο loot, αναμένουμε να υπάρχει υποστήριξη με νέο υλικό από τους developers, που όπως έχουν δηλώσει και οι ίδιοι θέλουν οι παίχτες να ασχοληθούν σε βάθος χρόνου με το παιχνίδι και όχι απλά να το τερματίσουν αφήνοντάς το στην άκρη. Όλα τα παραπάνω είναι θετικά και μένει να δούμε πως θα υλοποιηθούν σε βάθος χρόνου και αν όντως το παιχνίδι μπορεί να μας κρατήσει για μέρες ή και εβδομάδες.

Οπτικά, το Nioh είναι ένα παιχνίδι που θα συζητηθεί πολύ. Ίσως οι απόψεις να διίστανται αλλά προσωπική μας άποψη είναι ότι έχουμε ένα παιχνίδι με αδύναμο οπτικό τομέα για τίτλο του 2017. Η χαμηλή ποιότητα των textures, το κακό anti-aliasing (ειδικά στο απλό PS4) και μερικές κακοσχεδιασμένες περιοχές δείχνουν ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι με πιο χαμηλά production values. Είναι κάτι που ένα έμπειρο μάτι παρατηρεί από τις πρώτες ώρες ή ακόμη και από τα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού και αυτό είναι κατά τη γνώμη μας ένα από τα μεγαλύτερα ελαττώματα του τίτλου. Το παιχνίδι, στο απλό PS4 σπάνια εντυπωσιάζει και κάποιες φορές απογοητεύει οπτικά. Αυτό που είναι απορίας άξιο είναι το πώς ένας τίτλος με μέτριας ποιότητας οπτικό τομέα, χρειάζεται να “ρίξει” την ανάλυση του για να “τρέξει” ομαλά στα 60 fps…  Στα θετικά πάντως καταγράφονται τα σταθερά και γενικά όμορφα real-times cutscenes, ενώ η αλήθεια είναι ότι σπάνια παρατηρήσαμε κάποιο bug/glitch στην πολύωρη ενασχόληση μας.

Όλα τα διαθέσιμα Settings γραφικών για τις δύο κονσόλες PlayStation 4

Το Nioh δίνει τη δυνατότητα στους παίχτες και των δύο κονσολών (PS4, PS4 Pro) να επιλέξουν κάποιες ρυθμίσεις γραφικών σύμφωνα με τα στάνταρντ τους. Προσωπικά, προτιμώ τα σταθερά 60 frames/second (έστω και με το κόστος της χαμηλότερης ανάλυσης) και με αυτή τη ρύθμιση πορεύτηκα στο παιχνίδι. Αναλυτικότερα έχουμε:

PS4

  • Movie Mode: Το συγκεκριμένο mode επικεντρώνεται περισσότερο στην ανάλυση, παρά το framerate, προσφέροντας μεγαλύτερη ανάλυση σε σταθερά 30 fps.
  • Movie Mode (Variable Framerate): Το παραπάνω mode, αλλά με μεταβλητό framerate σε τιμές μεταξύ 30 και 60 fps.
  • Action Mode: Το συγκεκριμένο Mode επικεντρώνεται στο υψηλό framerate  (60 fps) με το κόστος της χαμηλότερης ανάλυσης.

PS4 Pro

  • HD display Movie Mode: Σταθερή 1920×1080 ανάλυση και υψηλής ποιότητας anti-aliasing σε 30fps
  • HD display Action Mode: Σταθερή 1920×1080 ανάλυση στα 60fps
  • 4K display Movie Mode: Σταθερή 3840×2160 ανάλυση στα 30fps
  • 4K display Action Mode: Σταθερή 1920×1080 ανάλυση στα 60fps

Από την άλλη όμως έχουμε να κάνουμε με έναν πολύ καλό ακουστικό τομέα με δυνατά κομμάτια όταν χρειάζεται, αλλά και πιο χαλαρές μελωδίες σε πιο ασφαλείς περιοχές (ή στα menu), όπου όλα δένουν εξαιρετικά με την ιαπωνική θεματολογία του παιχνιδιού. Το κερασάκι στην τούρτα είναι τα εξαιρετικά και ταιριαστά με τους χαρακτήρες ιαπωνικά voiceovers. Το Soundtrack του Nioh κατά τη γνώμη μας θα αγαπηθεί από πολλούς και όχι άδικα.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την Sony Hellas για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Nioh

Συντάκτης
2 Φεβρουαρίου 2017
Developer

Team Ninja

Publisher

Sony Interactive Entertainment

Διανομή

Sony Hellas

Πλατφόρμες

PlayStation 4

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

8 Φεβρουαρίου 2017

Είδος

Action/RPG

PEGI

18

Θετικά

+ Εθιστικό σύστημα μάχης
+ Πληθώρα επιλογών και στρατηγικής που προσδίδουν "βάθος" στο gameplay
+ Πολλά και γενικά αξιόλογα Boss Fights
+ Χορταστική διάρκεια
+ To Soundtrack και το ιαπωνικό Voice Acting

Αρνητικά

- Χαμηλού επιπέδου τεχνικός τομέας
- Υστερεί σε τυχόν συγκρίσεις με άλλους μεγάλους τίτλους
- Ο υπερβολικός ρυθμός του loot ίσως κουράσει ορισμένους παίχτες
- Μέτριο ως κακό level design σε ορισμένες αποστολές.

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
8.0
9.0
Συνοψίζοντας

Το Nioh δεν είναι το παιχνίδι-αριστούργημα. Μάλιστα απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί έτσι. Είναι όμως ένας τίτλος επηρεασμένος θετικά από άλλα γνωστά παιχνίδια και προσπαθεί να χαράξει το δικό του δρόμο στο γένος των Action RPGs. Η αφοσίωση που απαιτεί ίσως αποθαρρύνει αρκετούς παίχτες, ενώ όσοι αποφασίσουν να του δώσουν χρόνο, θα ανταμειφθούν. Η πληθώρα επιλογών στο gameplay και το διασκεδαστικό combat system είναι τα μεγαλύτερα προτερήματά του και είναι κρίμα που συνοδεύεται από έναν μέτριο οπτικό τομέα.

Εν τέλει, θα λέγαμε ότι απευθύνεται σε πιο συγκεκριμένο κοινό. Αναλόγως του γούστου σας, αλλά και όλων όσων γράφηκαν στο παρόν κείμενο μπορείτε είτε να το προσεγγίσετε με προσοχή, είτε να το αγοράσετε άφοβα.

8.0
Βαθμός
9.0
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
80%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
20%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1