OVERKILL's The Walking Dead

Μια post-apocalyptic εμπειρία γεμάτη zombies και bugs.
by Άρης Φουρναράκης on 10 Δεκεμβρίου 2018

Το σύμπαν του The Walking Dead το γνωρίσαμε για πρώτη φορά το 2003 μέσα από το ομώνυμο κόμικ του Robert Kirkman. Μετά από μια σειρά από βραβεία στις Comic-Con του 2007 και του 2010, η AMC αγόρασε τα δικαιώματα της σειράς και η μεταφορά της στη μικρή οθόνη ήταν πλέον γεγονός.

Μετά την επιτυχία της σειράς και το φανατικό κοινό που απέκτησε, το The Walking Dead δεν θα μπορούσε να λείπει και από τις οθόνες των υπολογιστών/κονσολών μας, με την Telltale Games να κάνει το παραπάνω εγχείρημα πραγματικότητα το 2012, κυκλοφορώντας το The Walking Dead: Season One για όλα τα format της εποχής.


Έξι χρόνια και πέντε παιχνίδια μετά και με την Telltale Games να αποτελεί ουσιαστικά παρελθόν του χώρου, η Overkill με τον δικό της The Walking Dead τίτλο, συνεχίζει την κληρονομία που άφησε πίσω της η Telltale, φέρνοντας στις οθόνες των υπολογιστών μας ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι από αυτά που μας είχε συνηθίσει η Αμερικάνικη εταιρία.

Το OVERKILL’s The Walking Dead βασίζεται στο κόμικ και όχι στην τηλεοπτική σειρά και αποτελεί ουσιαστικά την τρίτη προσπάθεια της Σουηδικής εταιρίας, η οποία στο παρελθόν μας έδωσε τα Payday: The Heist και Payday 2. Ανακοινώθηκε το 2014, όμως gameplay υλικό είδαμε για πρώτη φορά στην E3 του 2018. Από τα trailer που παρουσίασε η εταιρία, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι περιμέναμε τον τίτλο με αρκετή ανυπομονησία.

Το αν κατάφερε η Overkill να δικαιώσει το hype, παρουσιάζοντάς μας μια άρτια The Walking Dead εμπειρία, θα το αναλύσουμε στη συνέχεια.

Το OVERKILL’s The Walking Dead ακολουθεί τα βήματα τεσσάρων επιζώντων, των Aidan, Grant, Maya και Heather, οι οποίοι προσπαθούν να επιβιώσουν σε μία Washington γεμάτη νεκρούς, αλλά και ζωντανούς κινδύνους. Οι τέσσερις χαρακτήρες μας έχουν δημιουργήσει μια μικρή κοινότητα την οποία προσπαθούν να κρατήσουν ζωντανή με οποιοδήποτε κόστος, όμως σε έναν post-apocalyptic κόσμο γεμάτο από zombies δεν γίνεται να συμβιώνουν όλοι αρμονικά.

Μια άλλη κοινότητα με το όνομα Family βρίσκει τον καταυλισμό των πρωταγωνιστών μας και απαιτεί τα μισά απ’ οτιδήποτε διαθέτουν: τρόφιμα, όπλα, φάρμακα κλπ. Φυσικά η απάντηση του Grant είναι αρνητική και από εκεί και πέρα όλα πάνε στραβά. Οι δύο κοινότητες, σε έναν κόσμο που τα zombies κυριαρχούν, αναλώνονται σε ανούσιες μάχες μεταξύ τους, οι οποίες σκορπούν θάνατο εκατέρωθεν. Μέχρι που ανακαλύπτουν ότι ο εχθρός είναι κοινός και είναι πολύ πιο επικίνδυνος απ’ ό,τι νόμιζαν.

Η ιστορία του OVERKILL’s The Walking Dead, έχοντας δει σχεδόν όλες τις σεζόν της τηλεοπτικής σειράς και έχοντας διαβάσει σχεδόν όλα τα κόμικς, δεν θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο. Αποτελεί μια συνηθισμένη και σχετικά ασφαλή προσέγγιση σεναριακά, χωρίς όμως κάποιο πρωτότυπο στοιχείο και σίγουρα δεν εντυπωσιάζει.

Αυτό που μας έκανε αρνητικότατη εντύπωση δε, είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν cut-scenes για να εξελίξουν το σενάριο. Για την ακρίβεια υπάρχουν, αλλά αποτελούνται από ένα σύνολο ακαθόριστων εικόνων και μια αφήγηση του Grant σχετικά με ό,τι έχει συμβεί και τι πρέπει να κάνετε στην επόμενη αποστολή. Μετά τα τέσσερα φανταστικά trailer που μας παρουσίασε η Overkill, καθώς και το εισαγωγικό βίντεο του παιχνιδιού το οποίο μας έκανε να ανυπομονούμε για περισσότερα, δυστυχώς η συνέχεια μάς προσγείωσε ανώμαλα.

Με αυτόν τον τρόπο αφήγησης, η Overkill καταφέρνει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα από εκείνο που είχε καταφέρει με τα trailers. Ενώ στην αρχή μας έκανε να νοιαστούμε για τους πρωταγωνιστές, δείχνοντάς μας ορισμένα στοιχεία του χαρακτήρα τους και κάποια πράγματα για το παρελθόν τους, μέσα στο παιχνίδι τα πήρε όλα πίσω. Μετά από 25 ώρες παιχνιδιού και μετά από μια μεγάλη απώλεια, σεναριακά, πιάσαμε τους εαυτούς μας να μην νοιαζόμαστε ούτε λίγο για τους χαρακτήρες και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σε κανένα σημείο του παιχνιδιού η Overkill δεν τουςέχτισε” σε τέτοιο βαθμό ώστε να μπορεί ο παίκτης να ταυτιστεί μαζί τους και αυτό αποτελεί το πρώτο μεγάλο φάουλ του παιχνιδιού.

Το OVERKILL’s The Walking Dead είναι ένα online FPS με co-op στοιχεία, καθώς μπορείτε να παίξετε μαζί έως και τέσσερα άτομα.
Ο κάθε παίκτης μπορεί να διαλέξει έναν από τους τέσσερις χαρακτήρες, ενώ δεν υπάρχει περιορισμός στις πόσες φορές θα επιλεγεί κάποιος χαρακτήρας. Μπορούν δηλαδή και οι τέσσερις παίκτες να διαλέξουν τον ίδιο χαρακτήρα.

Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, οι χαρακτήρες είναι τέσσερις (οι Aidan, Grant, Maya, Heather), ενώ υπάρχουν άλλοι δύο, που μπορείτε να τους ξεκλειδώσετε παίζοντας το παιχνίδι. Ο κάθε χαρακτήρας, εκτός από το δικό του class, διαθέτει και ένα ξεχωριστό loadout από όπλα (ένα main, ένα secondary και ένα melee). Ο Aidan αποτελεί το tank της ομάδας και το βασικό του όπλο είναι οι καραμπίνες, τα περίστροφα αλλά και τα μπαστούνια του baseball. O Grant είναι ο tactician και χρησιμοποιεί sniper, revolvers και ένα ξύλινο δόρυ. Η Maya αποτελεί το support της ομάδας και ειδικεύεται στα πυροβόλα όπλα, τα revolvers, ενώ για melee προτιμάει τα machetes. Τέλος, η Heather είναι η scout της ομάδας και η μοναδική που χρησιμοποιεί crossbow για αθόρυβα kills, για sidearm προτιμάει τα περίστροφα, ενώ για melee χρησιμοποιεί την αξίνα.

Ενώ το παιχνίδι δεν σας περιορίζει όσον αφορά τα όπλα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με κάθε χαρακτήρα και μπορείτε να τους δώσετε ό,τι προτιμάτε, σας προειδοποιεί ότι οι πρωταγωνιστές κάνουν περισσότερο damage με τα όπλα που γνωρίζουν καλύτερα. Οπότε ναι, μπορείτε να παίξετε τον Grant με καραμπίνα αλλά δεν θα κάνει το ίδιο damage που θα έκανε o Aidan.

Αυτό που μας έκανε αρνητική εντύπωση όσον αφορά τα όπλα έχει να κάνει με το durability. Όλα τα πυροβόλα όπλα, όπως και τα mods που μπορείτε να τους βάλετε (πχ σιγαστήρας), μπορούν να χαλάσουν μετά από μερικές αποστολές, ή ακόμα και κατά τη διάρκεια μια αποστολής και πρέπει να τα επιδιορθώσετε. Πολύ λογικό θα σκεφτείτε, διότι βρισκόμαστε σε έναν post-apocalyptic κόσμο, τα όπλα και τα πυρομαχικά είναι σπάνια, οπότε φυσιολογικά σκουριάζουν και σπάνε. Αυτό που δεν βγάζει κανένα νόημα είναι να μην έχουν durability τα melee όπλα. Δηλαδή, είναι φυσιολογικό ένα πυροβόλο όπλο να χαλάσει και να πάθει εμπλοκή, αλλά ένα ξύλινο δόρυ ή ένα ξύλινο μπαστούνι baseball, με τα οποία σκοτώνετε χιλιάδες zombies, δεν παθαίνει το παραμικρό; Μιλάμε για ξύλινα όπλα, με τα οποία καρφώνετε και κοπανάτε zombies όλη την ώρα. Δεν θα ήταν φυσιολογικό να φθείρονται; Σε αυτό το κομμάτι η Overkill έχει κάνει ένα ακόμα φάουλ καθώς ενώ προσπαθεί να κάνει το παιχνίδι ρεαλιστικό με τον διαχωρισμό του durability καταφέρνει το ακριβώς αντίθετο. Κατά την άποψη μας θα έπρεπε είτε να υπάρχει σε όλα τα όπλα, είτε σε κανένα.

Εκτός όμως από τα όπλα τους, οι χαρακτήρες διαθέτουν και ορισμένα abilities. Για την ακρίβεια κάθε χαρακτήρας διαθέτει ένα main ability και ένα secondary, το οποίο μπορείτε να το επιλέξετε εσείς, αφού τα ξεκλειδώσετε πρώτα. Σαν main ability, ο Aidan διαθέτει μια flashbang, o Grant μια Molotov, η Maya ένα medkit και η Heather μια smoke grenade. Εκτός από της Maya που χρειάζεται για heal, όλα τα υπόλοιπα abilities μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τακτικούς σκοπούς στη διάρκεια της μάχης. Για secondary ability όλοι οι παίκτες ξεκινούν με bandages (που δίνουν μια μπάρα ζωής), ενώ μπορείτε να ξεκλειδώσετε περισσότερα στην πορεία.

Τέλος, κάθε χαρακτήρας διαθέτει δυο skill trees. Το πρώτο αποτελεί το character abilities και έχει να κάνει με τις ικανότητες του παίκτη και τα όπλα που χρησιμοποιεί, ενώ το core abilities tree περιέχει τα πιο προσωπικά χαρακτηριστικά του παίκτη όπως η ζωή και το regeneration του. Skills points αποκτάτε ολοκληρώνοντας αποστολές και κερδίζοντας experience και levels για τους παίκτες σας.

Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να αναφέρουμε τον τρόπο με τον οποίο κάνουν level up οι χαρακτήρες. Ξεκινώντας το παιχνίδι θα διαλέξετε έναν χαρακτήρα για να παίξετε την πρώτη αποστολή. Ο χαρακτήρας σας θα πάρει level και στην επόμενη αποστολή που θα είναι πιο δύσκολη, θα τον ξαναχρησιμοποιήσετε επειδή θα είναι μεγαλύτερου level από τους άλλους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το level up ενός χαρακτήρα, με τους υπόλοιπους να μένουν πίσω. Για να τους ανεβάσετε, θα πρέπει να προβείτε σε ασταμάτητο grind και θα βρεθείτε να παίζετε παλιές πίστες αμέτρητες φορές, κάτι που καταντάει γρήγορα κουραστικό. Εμείς για παράδειγμα, ανεβάσαμε ένα χαρακτήρα στα 25 level και έναν στα 15. Οι υπόλοιποι δυστυχώς έμειναν στα 5 levels, καθώς δεν μπορούσαν να συμμετέχουν στις τελευταίες πίστες που δίνουν το περισσότερο experience λόγο του μικρού τους level. Οπότε, είτε διαλέγετε έναν παίκτη και τον κρατάτε από την αρχή μέχρι το τέλος, είτε πρέπει να οπλιστείτε με υπομονή και να ξεκινήσετε να παίζετε τις ίδιες πίστες ξανά και ξανά, με διαφορετικούς χαρακτήρες.

Όπως αναφέραμε παραπάνω, experience αποκτάτε ολοκληρώνοντας επιτυχώς -ή και όχι- αποστολές. Οι αποστολές είναι δέκα στον αριθμό για το Season 1 (θα υπάρξει και Season 2 που θα βγάζει σταδιακά περιεχόμενο από τέλη Νοεμβρίου μέχρι τον Ιούνιο του 2019), ενώ υπάρχουν και κάποια side missions, τα οποία είναι πιο μικρές σε έκταση αποστολές με ένα απλό objective. Συνήθως πρέπει να σώσετε ή να σκοτώσετε κάποιον ή χρειάζεται να μαζέψετε προμήθειες. Αυτές οι αποστολές, μόλις ολοκληρωθούν εξαφανίζονται, ενώ άλλες μπορούν να εμφανιστούν όσο παίζετε.

Τα story missions αποτελούν τη βασική ιστορία του OVERKILL’s The Walking Dead και μπορείτε να τα ολοκληρώσετε σε οποιαδήποτε από τις τέσσερις δυσκολίες (normal, hard, very hard, overkill), με τα ανάλογα rewards. Υπάρχουν αποστολές στις οποίες χρειάζεται να προστατέψετε τη βάση σας, είτε από zombies είτε από ανθρώπους, χτίζοντας defenses και αντιμετωπίζοντας τους εχθρούς κατά κύματα. Αυτές οι αποστολές, αν και δεν μας ενθουσίασαν καθώς θυμίζουν κάποια generic tower defense παιχνίδια, είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να κερδίσετε experience, καθώς δεν διαρκούν πολύ. Από την άλλη, υπάρχουν και αποστολές οι οποίες διαρκούν πολύ, απαιτούν εξερεύνηση και έχουν ένα κεντρικό objective. Συνήθως πρέπει να παρεισφρήσετε στη βάση του εχθρού και είτε να κλέψετε κάτι, είτε να σκοτώσετε κάποιον, ενώ τα zombies παραμονεύουν σε κάθε στενό. Σε αυτές τις αποστολές, καλό θα είναι να ψάχνετε κάθε γωνία, καθώς θα συναντήσετε αντικείμενα που θα σας εξηγούν το lore των χαρακτήρων και όχι μόνο, ενώ μπορείτε να βρείτε και supplies για να φέρετε πίσω στο camp σας.

Τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε στα παραπάνω επίπεδα είναι δυο. Πρώτον οι πίστες είναι λίγες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παίζετε νέες αποστολές σε πίστες που έχετε ήδη ξαναπαίξει. Αυτό είναι πιο έντονο στα side missions που είναι συνέχεια στα ίδια μέρη, ανεξάρτητα του objective που θα έχουν. Το δεύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε έχει να κάνει με τον horde-o-meter που υπάρχει σε κάθε πίστα. Ο μετρητής αυτός έχει να κάνει με τον θόρυβο που κάνετε κατά την διάρκεια της αποστολής, καθώς όσο περισσότερο ακούγεστε, τόσα περισσότερα zombies προσελκύετε. Ο μετρητής μπορεί μόνο να αυξηθεί και έχει τρία επίπεδα. Στο τελευταίο επίπεδο έρχονται zombies από κάθε σπιθαμή της πίστας. To αρνητικό σε αυτό δεν έχει να κάνει με τον μετρητή, καθώς η Overkill προωθεί το stealth στο παιχνίδι και ουσιαστικά σας αναγκάζει να χρησιμοποιείτε τα melee όπλα που δεν παράγουν θόρυβο. Το πρόβλημα βρίσκεται στο γεγονός ότι, ενώ η Overkill σάς λέει «παίξτε stealth», έχει τοποθετήσει σε κάθε πίστα και ανθρώπους ως αντιπάλους, οι οποίοι δεν έχουν σιγαστήρα στα όπλα τους. Οπότε, μπορεί να έχετε προχωρήσει τη μισή πίστα τελείως αθόρυβα, όμως όλα καταρρέουν μόλις σας αντιληφθούν οι αντίπαλοι και ανοίξουν πυρ. Ο μετρητής γεμίζει και τα zombies σάς παίρνουν στο κατόπι.

Tέλος το A.I των εχθρών είναι για γέλια, καθώς στο πιο δύσκολο επίπεδο δυσκολίας οι ανθρώπινοι εχθροί, υπάρχουν στιγμές που σας αντιλαμβάνονται με το παραμικρό, ενώ άλλες φορές περνάτε κυριολεκτικά από δίπλα τους και δεν σας παίρνουν χαμπάρι. Επίσης σε ανταλλαγή πυρών υπάρχουν στιγμές που χρησιμοποιούν την κάλυψη σωστά και άλλες που απλά κάθονται κάπου ακάλυπτοι και πυροβολούν.

Με το τέλος κάθε αποστολής, εκτός από τα όπλα και τα mods, κερδίζετε και κάποια supplies τα οποία ξοδεύετε στη βάση σας, είτε για να την αναβαθμίσετε, είτε να για «πληρώσετε» τους κατοίκους (τους δίνετε έναν αριθμό από τα supplies σας κάθε τρεις μέρες για να κρατάτε το ηθικό τους υψηλό).

Όσον αφορά τη βάση σας, υπάρχουν πέντε σημεία τα οποία μπορείτε να αναβαθμίσετε. Πρώτο και κύριο είναι το The Hub το οποίο αναβαθμίζοντας το ξεκλειδώνετε νέα defenses για τις αποστολές που απαιτούν defense, νέες αποστολές και νέες περιοχές. Στη συνέχεια υπάρχουν τα Depot, The Range, Radio και Clinic που είναι οι περιοχές που ουσιαστικά κάνουν training τα tanks, οι tacticians, οι scouts και τα supports αντίστοιχα.

Στο camp σας έχετε και ένα αριθμό από survivors οι οποίοι είτε το βρίσκουν μόνοι τους, είτε τους φέρνετε πίσω από τις αποστολές σας. Χωρίζονται στα ίδια classes που χωρίζονται και οι βασικοί χαρακτήρες, ενώ διαθέτουν και levels. Οι χρησιμότητές τους είναι δυο. Η πιο σημαντική είναι ότι μπορείτε να τους στείλετε σε εξωτερικές αποστολές, με σκοπό να σας φέρουν πίσω προμήθειες αλλά και να κερδίσουν experience. Αν για κάποιο λόγο όμως αποτύχουν, είτε τραυματίζονται και πρέπει να τους κάνετε καλά χρησιμοποιώντας τα supplies σας, είτε πεθαίνουν. Οπότε πρέπει να είστε προσεκτικοί, να βλέπετε το level της αποστολής και να χρησιμοποιείτε τους κατάλληλους. Η δεύτερη χρησιμότητά τους είναι ότι μπορείτε να τους βάλετε να εργαστούν στις περιοχές που αναφέραμε παραπάνω με σκοπό να δώσουν κάποιο επιπλέον boost στους βασικούς χαρακτήρες. Για παράδειγμα, αν εργάζονται αρκετοί survivors στο Radio, όταν παίζετε με scout χαρακτήρα θα κάνετε λιγότερο θόρυβο με το περπάτημά σας. Πολύ καλή ιδέα και υλοποίηση από την Overkill.

Όπως αναφέραμε παραπάνω, το OVERKILL’s The Walking Dead είναι ένα online co-op παιχνίδι τεσσάρων ατόμων. Αυτό που μας έκανε αρνητική εντύπωση είναι ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να παίξετε offline και με τους τέσσερις χαρακτήρες, με εσάς να χειρίζεστε τον έναν και τον υπολογιστή τους άλλους τρεις. Μπορείτε να παίξετε solo (κάτι που δεν συνιστούμε γιατί αρκετές αποστολές είτε χρειάζονται παραπάνω από ένα άτομα, είτε είναι υπερβολικά δύσκολες για ένα και μόνο άτομο), με φίλους σας ή με τελείως ξένους. Το πρόβλημα με τους τελείως αγνώστους, όπως σε όλα τα online παιχνίδια, είναι οι απρόβλεπτες συμπεριφορές. Συναντήσαμε άτομα που δεν μπορούσαν να καταλάβουν πως παίζεται το παιχνίδι και απλώς πυροβολούσαν αβέρτα, χαλώντας την εμπειρία για τους υπόλοιπους. Κατά την άποψή μας, ο καλύτερος και ο πιο διασκεδαστικός τρόπος για να παίξετε το παιχνίδι είναι με την παρέα σας, όπως σε κάθε online παιχνίδι άλλωστε.

Δυστυχώς, το OVERKILL’s The Walking Dead, αν και πέρασε από beta testing λίγο καιρό πριν κυκλοφορήσει, συνεχίζει να μαστίζεται από bugs και αρκετά προβλήματα. Το πρώτο και κύριο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε είχε να κάνει με τα cutscenes. Πολλές φορές η εικόνα κοβόταν και ο μόνος τρόπος για να προχωρήσουμε ήταν να κάνουμε skip. Την απουσία ποιοτικών cutscenes μπορούμε να τη δεχτούμε, θα περιμέναμε τουλάχιστον να παίζουν αυτά που δημιούργησε η Overkill. Όμως μάταια. Στην συνέχεια αντιμετωπίσαμε αρκετά crashes, τα περισσότερα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο λόγο, καθώς συνέβησαν σε τυχαίες στιγμές και πίστες, ενώ πρόβλημα αντιμετωπίσαμε και με ορισμένα npc τα οποία δεν εμφάνιζαν κάποιο μενού όταν τους μιλούσαμε και αναγκαστήκαμε να κάνουμε αρκετές φορές επανεκκίνηση το παιχνίδι για να διορθωθεί. Γενικά η όλη μας εμπειρία με το παιχνίδι ήταν ιδιαίτερα προβληματική.

Για τον οπτικό τομέα του OVERKILL’s The Walking Dead  χρησιμοποιήθηκε η Unreal Engine 4, με αποτέλεσμα τα γραφικά να βρίσκονται σε αρκετά καλό επίπεδο. Τα zombies είναι λεπτομερέστατα, με τα κεφάλια τους να παραμορφώνονται σε κάθε χτύπημα και τα εντυπωσιακά finishers να γεμίζουν αίμα την οθόνη. Οι σκιές και τα σκοτάδια χτίζουν την κλειστοφοβική ατμόσφαιρα με αξιοπρόσεκτο τρόπο, ενώ και τα special effects που θα παρατηρήσετε κυρίως στα grenades είναι εντυπωσιακά. Ειδικά η λεπτομέρεια του καπνού της smoke grenade, είναι από τις καλύτερες.

Από την άλλη οι ανθρώπινοι χαρακτήρες και τα περιβάλλοντα δεν είναι το ίδιο λεπτομερή, με αρκετά textures να φαίνονται και να είναι χαμηλότερης ανάλυσης.

Τέλος παρατηρήθηκαν αρκετά glitches, με όπλα να εξαφανίζονται και τον χαρακτήρα να φαίνεται ότι κρατάει αέρα, εχθροί έμεναν όρθιοι αφού είχαν πεθάνει, ενώ τα κράνη ορισμένων εχθρών έμεναν στον αέρα. Και αυτά είναι μερικά από τα glitches που εντοπίσαμε.

Ο ηχητικός τομέας είναι ίσως το καλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού. Το κομμάτια που ακούγονταν σε κάθε αποστολή, εκτός από αρκετά επικά, ήταν και πολύ χρήσιμα στο χτίσιμο της ατμόσφαιρας, αλλά και στην εναλλαγή στιγμών ηρεμίας, με αγωνιάς. Υπήρχαν φορές που υπήρχε νεκρική σιγή ώστε να μπορούμε να ακούσουμε το παραμικρό, ενώ άλλες που γινόταν πανικός στην οθόνη, στο background ακούγονταν κομμάτια τα οποία έδεναν απόλυτα με την αγωνία της στιγμής.

Το παιχνίδι μας παραχωρήθηκε από την εκδότρια εταιρία για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

OVERKILL's The Walking Dead

Συντάκτης
10 Δεκεμβρίου 2018
Τίτλος

OVERKILL's The Walking Dead

Author

Άρης Φουρναράκης

Developer

Overkill Software

Publisher

Starbreeze Publishing / 505 Games

Πλατφόρμες

PC / PS4 / Xbox One

Tested on

PC

Κυκλοφορία

8 Νοεμβρίου 2018

Είδος

FPS

PEGI

18+

Θετικά

+ Αρκετά διασκεδαστικό με παρέα
+ Ποιοτικός οπτικοκοακουστικός τομέας
+ Το σύστημα των survivors αποτελεί μια ωραία ιδέα

Αρνητικά

- Απουσία ποιοτικού σεναρίου και cutscenes
- Αδιάφοροι χαρακτήρες
- Το στοιχείο του durability δεν έχει υλοποιηθεί σωστά
- Πολύωρο grind για level up όλων των χαρακτήρων
- Επαναλαμβανόμενα επίπεδα
- Το Α.Ι των ανθρώπινων εχθρών
- Tο παιχνίδι σάς ωθεί σε stealth τακτικές, τις οποίες αναιρεί από μόνο του
- Αρκετά bugs, graphical glitches και crashes
- Απουσία bot για offline παιχνίδι

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
6.0
5.4
Συνοψίζοντας

Εν κατακλείδι το OVERKILL’s The Walking Dead μάς απογοήτευσε. Όχι επειδή δεν έχει καλές ιδέες ή δεν κάνει κάποια πράγματα σωστά αλλά επειδή είναι ημιτελές και φαντάζει σαν ένα παιχνίδι που βρίσκεται ακόμα σε beta στάδιο. Τα bugs και τα graphical glitches είναι αμέτρητα, το σενάριο και οι χαρακτήρες είναι αδιάφοροι, το offline απουσιάζει, το grind που χρειάζεται για να ανεβάσετε όλους τους χαρακτήρες είναι ασταμάτητο και μάλιστα γίνεται στις ίδιες πίστες ξανά και ξανά, ενώ κάποια στοιχεία του παιχνιδιού όπως το stealth και το durability δεν έχουν υλοποιηθεί σωστά.

Από την άλλη διαθέτει έναν αξιοπρόσεκτο οπτικοακουστικό τομέα, το σύστημα με τους survivors είναι ενδιαφέρον και αν παίζετε με παρέα μπορεί να γίνει ιδιαίτερα διασκεδαστικό, καθώς είναι αρκετά δύσκολο και challenging στην μεγαλύτερη δυσκολία.

Παρόλα αυτά έχοντας ξοδέψει περίπου 25 ώρες στο OVERKILL’s The Walking Dead, δεν μπορούμε να το προτείνουμε σε κανέναν, τουλάχιστον στο στάδιο που βρίσκεται αυτήν την στιγμή. Τα 50€ που ζητάει η εταιρία κρίνονται υπερβολικά για ένα διασκεδαστικό αλλά κατά τ ’άλλα ημιτελές παιχνίδι

6.0
Βαθμός
5.4
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1