Pop-Up Pilgrims

by Παναγιώτης Τριάντης on 11 Μαρτίου 2018

Τα περισσότερα παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας στοχεύουν στο να τρομάξουν τον παίκτη ή να κάνουν μια προσομοίωση κάποιας δραστηριότητας. Η Dakko Dakko όμως σκέφτηκε διαφορετικά και στράφηκε σε κλασικά παιχνίδια που εκμεταλλεύονται το VR. Το αποτέλεσμα είναι το Pop-Up Pilgrims που βασίζεται στο Floating Cloud God Saves the Pilgrims που είχε κυκλοφορήσει το 2012 και αποτελεί ένα side-scrolling shooter.

Σε αντίθεση με τον αρχικό τίτλο, το Pop-Up Pilgrims είναι ένας puzzle τίτλος, στον οποίο αναλαμβάνουμε τον ρόλο του Cloud God και πρέπει να επαναφέρουμε τα έξι scrolls που έχουν κλαπεί από δαίμονες. Αυτό θα γίνει περνώντας Pilgrims μέσα από διάφορα επίπεδα προκειμένου να φτάσουμε στον αρχηγό και να συνεχίσουμε παρακάτω. Η αισθητική του παιχνιδιού -και δεδομένου πως μιλάμε για έναν Cloud God- μας στέλνει κατευθείαν στην Ιαπωνία και μπορούμε να πούμε πως έχει επιτευχθεί με επιτυχία, τόσο με τον σχεδιασμό των χαρακτήρων όσο και των πλούσιων επιπέδων που αποτυπώνονται σε 2.5 διαστάσεις με πλατφόρμες με διαφορετικό βάθος. Κάθε scroll τοποθετείται σε 11 διαφορετικά θεματικά επίπεδα, με τον τίτλο να έχει πάνω από 60 επίπεδα που μας απασχόλησαν για αρκετή ώρα.

Ξεκινώντας το παιχνίδι, στα πρώτα επίπεδα ο χειρισμός μας φάνηκε περίεργος, ωστόσο συνηθίζεται γρήγορα. Ως Cloud God, στόχος μας είναι να οδηγήσουμε τα pilgrims στην έξοδο. Οι ακόλουθοι αυτοί πηγαινοέρχονται μόνοι τους, κάτι που μας θυμίζει έντονα παιχνίδια όπως το Lemmings, και σκοπός είναι να αλλάξουμε την πορεία τους έτσι ώστε να κατευθυνθούν στην έξοδο και να προχωρήσουμε παρακάτω.

Για να γίνει αυτό, μπορούμε να κάνουμε τους ακόλουθους να πηδήξουν από κενά και άλλα, στοχεύοντας προς τα που θέλουμε να πάνε με το κεφάλι μας και πατώντας το R2 για να εκτελεστεί η κίνηση. Επίσης, ως θεός έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε προσωρινά συννεφάκια που θα αναγκάσουν τα pilgrims να αλλάξουν πλατφόρμα. Τα επίπεδα στην αρχή είναι αρκετά απλά με μόνη απαίτηση να “αλλάξουν” βάθος και να πάνε στην μπροστινή ή πίσω πλατφόρμα. Στη συνέχεια, όμως, τα επίπεδα εμπλουτίζονται και απαιτούν orbs προκειμένου να ξεκλειδώσουμε την έξοδο, περισσότερες και πιο περίπλοκες πλατφόρμες.

Για να θεωρηθεί επιτυχημένο το “πέρασμα” μας από την πίστα και να προχωρήσουμε παρακάτω, θα χρειαστεί να συγκεντρώσουμε μία συγκεκριμένη βαθμολογία η οποία υπολογίζεται από το πόσοι ακόλουθοι πέρασαν από την έξοδο και αν μαζέψαμε όλα τα collectibles που είναι κάτι χρυσά χταποδάκια. Tο πόσοι ακόλουθοι θα καταφέρουν να περάσουν από την έξοδο, εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, καθώς κάποιοι μπορεί να πέσουν στο κενό ή να σκοτωθούν από τους εχθρούς που βρίσκονται στην πίστα και θα προσπαθήσουν να μας εμποδίσουν.

Γενικότερα υπάρχει αρκετά μεγάλη ποικιλία τόσο στους εχθρούς, όσο και στους ακόλουθους μιας και μπορούν να πάρουν προσωρινά επιπλέον ιδιότητες για να εξολοθρεύσουν τους εχθρούς τους. Επίσης, μας έκαναν θετική εντύπωση ορισμένοι διακόπτες, τόσο απλούς όσο και με χρονικό περιορισμό, που υπάρχουν στα επίπεδα με αποτέλεσμα να εμφανίζονται και να εξαφανίζονται πλατφόρμες κάνοντας μας να σκεφτούμε λίγο παραπάνω το πώς θα λυθεί ο κάθε γρίφος. Με λίγα λόγια το gameplay είναι αρκετά ενδιαφέρον και δεν κουράζει, μιας και κάνει κάθε level διασκεδαστικό.

Ομολογουμένως, με μια πρώτη ματιά αναρωτηθήκαμε γιατί ένα τέτοιο παιχνίδι να κυκλοφορήσει για μάσκες εικονικής πραγματικότητας. Λίγα λεπτά παιχνιδιού με το Pop-Up Pilgrims ήταν αρκετά για να απαντηθεί η συγκεκριμένη ερώτηση. Μπορεί να μην του φαίνεται, αλλά το βάθος της εικόνας έχει αποτυπωθεί εξαιρετικά μέσα από τα layers των επιπέδων, κάνοντας μας να σηκωθούμε όρθιοι, να κοιτάξουμε από το πλάι και άλλα προκειμένου να δούμε τι κρύβεται πίσω από δέντρα και άλλα πράγματα που διακοσμούν το περιβάλλον. Δυστυχώς, σε κάποιες περιπτώσεις, τα layers αυτά απλά εξαφανίζονταν όταν προσπαθούσαμε να κοιτάξουμε στο πλάι, κάτι που δεν γινόταν όταν πηγαίναμε πολύ κοντά σε μια πλατφόρμα. Το συγκεκριμένο πρόβλημα φαίνεται πως είναι καθαρά τεχνικό, αλλά είναι ίσως και το μοναδικό. Η εμπειρία με το παιχνίδι ήταν εξαιρετική και παρά το γεγονός πως δεν προέρχεται από κάποιο μεγάλο στούντιο, το αποτέλεσμα είναι αξιοπρεπέστατο.

To παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την εκδότρια εταιρεία για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Pop-Up Pilgrims

Συντάκτης
11 Μαρτίου 2018
Developer

Dakko Dakko Ltd.

Publisher

Dakko Dakko Ltd.

Πλατφόρμες

PlayStation VR

Tested on

PlayStation VR

Κυκλοφορία

13 Φεβρουαρίου 2018

Είδος

Platformer / Puzzle

PEGI

7

Θετικά

+ Πάνω από 60 επίπεδα
+ Τιμή που δικαιολογεί το περιεχόμενο του
+ Έξυπνη χρήση του VR σε έναν 2.5D τίτλο

Αρνητικά

- Μερικά τεχνικά προβλήματα
- Αρχικά δύσχρηστος χειρισμός

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
7.0
Συνοψίζοντας

Το Pop-Up Pilgrims ήταν ένας τίτλος που δεν περιμέναμε να μας κάνει τόσο καλή εντύπωση από τα trailers και τις εικόνες που είχαμε δει. Ίσως φταίει που αν δεν το παίξεις για να καταλάβεις το πόσο έξυπνα έχει χειριστεί η εταιρεία τη χρήση του PlayStation VR, δεν είναι εύκολο να το κατανοήσεις. Η Dakko Dakko πήρε ένα κλασικό είδος παιχνιδιού, το προσάρμοσε στη μάσκα εικονικής πραγματικότητας και κατάφερε να παραδώσει κάτι ξεχωριστό και δημιουργικό. Η σχέση μεταξύ τιμής και διάρκειας του τίτλου είναι ισορροπημένη και αν θέλει κανείς να περάσει την ώρα του με ένα puzzle game που θυμίζει Lemmings, πρέπει οπωσδήποτε να του ρίξει μια ματιά.

7.0
Βαθμός
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1