Assassin's Creed Syndicate (Alpha)

by Σταύρος Ζήσης on 21 Ιουλίου 2015
Previews

Τα λόγια νομίζω ότι είναι περιττά. Το Assassin’s Creed είναι ένα από τα πλέον επιτυχημένα franchises και δίνει κάθε χρόνο τουλάχιστον ένα παιχνίδι στην αγορά. Οι απόψεις για το καθένα, αλλά και για τη σειρά γενικότερα να διίστανται. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείψει ο Μάρτης απ’τη Σαρακοστή, οπότε η Ubisoft έχει ήδη άλλο ένα παιχνίδι καθοδόν για τον Οκτώβριο/Νοέμβριο του 2015. Το VG24 βρέθηκε στο φετινό Gameathlon που πραγματοποιήθηκε στην Ελληνοαμερικανική Ένωση (αναμένετε εκτενές αφιέρωμα) και πήρε μέρος στην κλειστή παρουσίαση της Ubisoft για το φετινό Assassin’s Creed Syndicate.

gameathlon2Ηgameathlon1 εν λόγω παρουσίαση περιλάμβανε κάποια trailers που είχαμε ήδη δει, σχόλια από τους απεσταλμένους της Ubisoft, αλλά και μια επίδειξη της Alpha version του τίτλου, την οποία είχα αργότερα την ευκαιρία να δοκιμάσω ο ίδιος. Όλα στην ώρα τους όμως. Δυστυχώς, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης απαγορευόταν η λήψη φωτογραφιών και video, οπότε θα αρκεστείτε στα λεγόμενά μου και σε ότι κατάφερα να αποσπάσω από τους απεσταλμένους Sunny Sanghera και Rich Balaos.

Η παρουσίαση άνοιξε με μια μικρή ζωντανή αναπαράσταση κλασσικής σκηνής από Assassin’s Creed που περιλάμβανε μια σιωπηλή δολοφονία και ξιφομαχία. Πρέπει να πω συγχαρητήρια στον Αθανάσιο και στη Georgina (τα παιδιά στη φωτογραφία) για τις εκπληκτικές στολές, τις χορογραφίες και το δυναμικό τρόπο που ξεκίνησαν το event.

Μετά ακολούθησαν τα trailer και video walkthrough που είδαμε στην Ε3 (τα παραθέτω κάτω στην περίπτωση που τα χάσατε) και ένα ζωντανό walkthrough από τον Rich. Για να μην τα πολυλογώ, μας είπαν ότι το gameplay έχει γίνει πολύ πιο βίαιο απ’ότι τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς και ότι έχει δοθεί περισσότερη έμφαση στο single-player κομμάτι. Με το που τελείωσε όμως το walkthrough (στο οποίο μόνο ο Jacob ήταν διαθέσιμος) ο Sunny μας άφησε με ακόμα πιο ανοιχτή την όρεξη λέγοντας “Και που να δείτε gameplay της Evie. Είναι φοβερή!”

Και ερχόμαστε τώρα στο δια ταύτα. Έκανα κι εγώ ένα playthrough της alpha έκδοσης και μπορώ να πω ότι το παιχνίδι με μια πρώτη ματιά δείχνει αρκετά καλό. Το frame-rate ήταν σταθερότατο και τα γραφικά ήταν στο επίπεδο του Unity. Καλύτερα να μην το γκαντεμιάσω από τώρα όμως γιατί μιλάμε για μια έκδοση η οποία δεν είχε ούτε την καλύτερη βελτιστοποίηση ούτε και πολλούς NPCs και λεπτομέρεια στην οθόνη ώστε να αποτελεί πρόκληση για την κονσόλα (επί τη ευκαιρία, το demo το έπαιξα σε PS4, όπου η τελική έκδοση θα έχει και 10 αποκλειστικές αποστολές). Τα παιδιά της Ubi όμως ισχυρίζονται ότι αυτό το demo είναι από ένα πολύ πρώιμο build και ότι το αποτέλεσμα πάνω στο οποίο δουλεύει αυτή τη στιγμή η Ubisoft Quebec δείχνει ήδη πολύ καλύτερο από αυτό. Όντας κλασσικός fan της σειράς, το πρώτο πράγμα που έτρεξα να δοκιμάσω ήταν το παρκούρ. Ο βασικός χειρισμός είναι ίδιος με του Unity και προς μεγάλη μου απογοήτευση υπάρχουν ακόμα προβληματάκια με την απόκριση, τα οποία ας ελπίσουμε ότι θα λυθούν στην τελική έκδοση. Το πρώτο κτήριο που βρήκα μπροστά μου αφού το ανέβηκα με τον πατροπαράδοτο τρόπο, επιχείρησα να το ανέβω και με τη χρήση του rope launcher, ο οποίος πραγματικά κάνει το σκαρφάλωμα και τη μετακίνηση στο Λονδίνο πολύ πιο άνετα και δίνει μια Batman αισθητική. Για όσους όμως προτιμούν τον κλασσικό τρόπο, μην ανησυχείτε δεν σας βάζει κανείς το revolver στον κρόταφο για να το χρησιμοποιήσετε. Ο Sunny δήλωσε ότι με τη χρήση του γάντζου είναι δυνατόν το να μετακινηθείς από τη μία άκρη του Λονδίνου στην άλλη χωρίς να αγγίξεις καθόλου το έδαφος.

Η πρώτη αποστολή μου ήταν να πάω να πάρω υπό τον έλεγχό μου ένα οχυρό των Templars και να σκοτώσω κάμποσους αντιπάλους. Δυστυχώς το μόνο που ήταν διαθέσιμο για κοντινή μάχη στο demo ήταν το hidden blade, οπότε παρουσιάστηκε η ευκαιρία να αλλάξω στρατηγικές. Ο μεγάλος μου φόβος όμως πραγματοποιήθηκε. Το AI των αντιπάλων είναι IQ-μπιφτεQ και χρειάζεται επειγόντως βελτίωση. Οι φρουροί που με είδαν καμια-δυο φορές μετά από λίγο παράτησαν το ψάξιμο λες και δεν συνέβη τίποτα. Ένας από τους στόχους μάλιστα με έβλεπε να ήμουν 3 βήματα μακριά του και να χρησιμοποιώ το rope launcher για να ανέβω γρήγορα σε κτήριο και η αντίδρασή του ήταν ουσιαστικά ένα “Ποιος νοιάζεται;”. Για να ανακεφαλαιώσω, ήμουν ένας πολύ ύποπτος κουκουλοφόρος μέσα σε μια ζώνη που ήταν βαμμένη στο κόκκινο (δηλαδή υψηλής ασφάλειας) και ένα από τα μελλοντικά μου θύματα με είδε μπροστά του να χρησιμοποιώ εξοπλισμό στον οποίο δεν έχει πρόσβαση ο καθένας και δεν ασχολήθηκε καν να χτυπήσει κάποιον συναγερμό ή έστω να ειδοποιήσει τους άλλους! Εν τέλει, ένα group από δαύτους τους έβγαλα εκτός μάχης με το παραισθησιογόνο βέλος και τους άφησα να φαγωθούν μεταξύ τους (δεν τους δίνω το mercy kill!) και όλους τους υπόλοιπους με τα γνωστά κόλπα της σειράς (άχυρα και χτύπημα στα μουλωχτά). Έπειτα ακολούθησε κυνήγι με άμαξες και μάχη μεταξύ συμμοριών. Πλέον κομμάτια του περιβάλλοντος όπως οι λάμπες του δρόμου και οι κολόνες καταστρέφονται στη σύγκρουση, αλλά για να είμαι ειλικρινής, από τις άμαξες περίμενα κάτι καλύτερο. Ο χειρισμός ήταν λίγο άτσαλος και οι ίδιες οι άμαξες είχαν ένα αρκετά απρόσμενο “βάρος” που θα ταίριαζε πιο πολύ σε κάτι 5πλάσιου μεγέθους. Η μάχη μεταξύ των συμμοριών από τη μεριά της δεν έχει καμιά διαφορά από τις μάχες πολλών ατόμων που υπήρχαν στα προηγούμενα παιχνίδια και είναι κρίμα που δεν είχα στη διάθεσή μου άλλα όπλα για να δοκιμάσω την πιο βίαιη μάχη.

Τελικά, το Assassin’s Creed: Batman Syndicate, αν εξαιρέσουμε το rope launcher που είναι πιο πολύ προσθήκη για να αντιμετωπίζει τον εκνευρισμό του σκαρφαλώματος, είναι πάνω-κάτω ίδιο με το Unity. Το Λονδίνο μοιάζει πολύ ωραίο και η Ubisoft φαίνεται να πήρε στα σοβαρά τα παράπονα του προκατόχου και να προσπαθεί να τα διορθώσει. Μακάρι να τα καταφέρει γιατί το setting και τα αδέρφια Frye είναι ενδιαφέρουσες βάσεις για να στηριχτεί το franchise και έχει ελπίδα να ξανακερδίσει την πίστη των fans που έμειναν απογοητευμένοι από το Unity. Παρακάτω ακολουθούν μερικές ερωτήσεις που έκανα προσωπικά και οι απαντήσεις που έλαβα από τον Sunny και τον Rich.

gameathlon3

- Ένα από τα μεγάλα παράπονα που έχουν όλοι για τη σειρά είναι ότι το ΑΙ των εχθρών συμπεριφέρεται ανόητα πολλές φορές. Υπάρχει κάποιο περιθώριο βελτίωσης;

Rich: Μάλιστα. Το καινούργιο hardware δίνει πολλά περιθώρια για πιο έξυπνους εχθρούς και όπως όλα τα υποσύνολα του παιχνιδιού, έτσι και στην τελική έκδοση θα είναι και αυτό βελτιωμένο.

- Όπως μάλλον γνωρίζετε η πλειοψηφία των gamers δεν έμεινε πολύ ευχαριστημένη από το Unity. Ελπίζουμε να μην συμβεί κάτι παρόμοιο με το Syndicate.

Sunny: Αναγνωρίζουμε ότι το Unity δεν ήταν και η καλύτερη προσπάθειά μας, αλλά μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ακούμε τις γνώμες και τα σχόλια των fans και τα λαμβάνουμε υπόψιν. Αμα δεις τα twitter της Ubisoft θα το διαπιστώσεις κι εσύ. Γι αυτό το λόγο αφοσιωνόμαστε πλήρως στη single-player εμπειρία.

- Μας αφήσατε στο τέλος της παρουσίασης με ένα “Και που να δείτε gameplay της Evie”. Έχετε να πείτε κάτι γι αυτό;

Sunny:  Πραγματκά δεν μπορώ να μιλήσω για αυτό το θέμα. Σου λέω όμως ότι είναι φοβερή.

- Θα έχει όμως διαφορετικό gameplay ή εξοπλισμό από τον Jacob; Θα υπάρχει κάτι που να τη διαφοροποιεί και να μην την κάνει απλά ένα reskin του Jacob;

Sunny: Όπως είπα, δεν μπορώ να μιλήσω γι αυτό. Καταλαβαίνω όμως τι εννοείς και θα πω μόνο ότι η Evie είναι το μυαλό της συμμορίας και θα είναι η πρώτη φορά που οι παίχτες θα χειρίζονται έναν νέο χαρακτήρα που είναι ήδη στη βαθμίδα του “Master Assassin”.

- Κάτι άλλο που παρατήρησα και από το demo είναι ότι πλέον υπάρχουν και γυναίκες που είναι killable στόχοι και απλά φρουροί και αυτό είναι μια ευχάριστη αλλαγή.

Sunny: Όπως είπα και πριν, ακούμε τα σχόλια του κοινού μας και αυτό ήταν κάτι που μας απογοήτευσε με το Unity. Πριν την κυκλοφορία θέλαμε να δείξουμε την Elise και νέα πράγματα, αλλά όλα επισκιάστηκαν από παράπονα  του τύπου “Γιατί δεν υπάρχουν playable θηλυκοί χαρακτήρες;”. Στο Λονδίνο του 1868 υπήρχαν πολλές δυνατές και ανεξάρτητες γυναίκες και η αναλογία ισχυρών ανδρών-γυναικών ήταν περίπου στα ίσα. Γι αυτό έχουμε και playable Evie και γυναίκες σαν αντιπάλους.

- Άρα δηλαδή το σφυρί, ή μάλλον η λεπίδα, της δικαιοσύνης είναι unisex αυτή τη φορά;

Sunny: *γελάει*

Επίσης δεν μπόρεσα να αντισταθώ και ρώτησα αν μέσα στα διάφορα settings που έχουν σκεφτεί για μελλοντικά παιχνίδια να είναι και η Ελλάδα σε μια περίοδο όπως η Ελληνική επανάσταση του 1821 ή επί βασιλείας του Όθωνα. Τα παιδιά μου απάντησαν ότι  έχουν σκεφτεί αρκετές φορές κάτι τέτοιο, αλλά φοβούνται κυρίως ότι όλοι θα πάνε να συγκρίνουν το παιχνίδι με το God of War.

Όπως και να έχει το θέμα, η Ubisoft έχει αρκετή δουλειά να κάνει για να αποκαταστήσει τη ζημιά του Unity. Ισως το alpha build να μην μας άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις, αλλά μένει να δούμε αν στο μέλλον θα κάνουν πράξη αυτά που υπόσχονται. Ποια είναι η γνώμη σας για το Assassin’s Creed: Syndicate; Περιμένουμε τα σχόλιά σας από κάτω.

Σχόλια
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
86%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
14%