Ratchet & Clank: Rift Apart- Review

by Βαγγέλης Λερός on 8 Ιουνίου 2021

Από τη γέννησή της, το 2002, και μέχρι σήμερα, η σειρά Ratchet & Clank έχει περάσει από μύρια κύματα αλλαγών και πειραματισμών, στα χέρια αρκετών studios που συνεργάστηκαν με την Insomniac για να δημιουργηθούν, συνολικά, πάνω από δέκα τίτλοι canon ή spin-off.

Το εμβληματικό, πλέον, shooter-platformer αναγεννήθηκε το 2016 με ένα reboot του αρχικού τίτλου, κυκλοφορώντας για το PlayStation 4 ταυτόχρονα με την κινηματογραφική μεταφορά του στις αίθουσες του σινεμά. Προς τέρψη των απανταχού φαν, αλλά και του νεανικού κοινού που μόλις ανακάλυπτε τον Ράτσετ και τον Κλανκ, η Insomniac δημιούργησε μια σύγχρονη, εντυπωσιακή εμπειρία, βασισμένη στον τίτλο που υπήρξε εφαλτήριο της gaming ζωής πολλών εξ ημών.

Η εταιρία ανάπτυξης κρατά διαχρονικά τον πήχη σε υψηλά ποιοτικά standards, με τα πιο πρόσφατα παραδείγματα του Spider-Man και του Miles Morales να επαληθεύουν τη συλλογική εκτίμηση των παικτών, προς ένα studio που έχει… τσακωθεί με την αποτυχία, διαπρέποντας κατά συρροή.

Αυτήν τη φορά, η Insomniac αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας μια εξαιρετικά δύσκολη αποστολή, με ειδικό βάρος: να μας καλωσορίσει στη νέα γενιά του gaming και το PlayStation 5!

Αν αναρωτιέστε το γιατί, θα σας απαντήσω αμέσως: Το νέο Ratchet & Clank: Rift Apart δεν είναι ένα ακόμα entry. Είναι κανονικό sequel, που προχωρά την ιστορία της σειράς μετά από χρόνια, ενώ ταυτόχρονα αναλαμβάνει να επιδείξει τις προοπτικές μιας νέας κονσόλας, όχι απλά λόγω της χρονικής σύμπτωσης με το λανσάρισμα, αλλά διότι ταυτίστηκε με το τεχνολογικό άλμα της γενιάς, καθώς δειγματίστηκε σε keynotes και παρουσιάσεις ως πειστήριο των δυνατοτήτων ενός ασύλληπτα γρήγορου SSD, ενός εντυπωσιακού χειριστηρίου και του τρισδιάστατου ήχου.

Με το τέλος του πρώτου μου playthrough, που διήρκησε περίπου 10-12 ώρες, ήμουν στη θέση να πω με σιγουριά πως, ναι, οι προοπτικές είναι εδώ, το επόμενο βήμα έγινε και αυτό που έπαιξα ήταν όντως επαναστατικά όμορφο και σε σημεία καινοτόμο! Αρκούν όμως αυτά για να συνθέσουν ένα πραγματικά ξεχωριστό και άρτιο παιχνίδι;

Η ιστορία του Rift Apart ξεκινά μερικά χρόνια μετά τα συμβάντα του "Into the Nexus" για το PS3. Ο Captain Qwark βραβεύει τους πρωταγωνιστές μας για την κοινωνική τους προσφορά στο Φεστιβάλ των Ηρώων της Megalopolis, με το κοινό να παραληρεί ζητωκραυγάζοντας. Ο Clank ευχαριστεί δημόσια τον Ratchet για όλα όσα θυσίασε στην προσπάθειά του να τον βοηθήσει. Του ανακοινώνει πως κατάφερε να επιδιορθώσει τον Dimensionator (Διαστασοποιητή) και πλέον είναι εφικτό να εξερευνήσουν μαζί όλες τις διαστάσεις του σύμπαντος, αναζητώντας τη φυλή των Lombax και κατ’ επέκταση την οικογένεια του Ratchet. Ξαφνικά, από το πουθενά, εμφανίζεται ο Dr. Nefarious, κλέβει το αντικείμενο και ξεσπά μεγάλη μάχη ανάμεσα στους ήρωες και τις δυνάμεις του σατανικού αντιπάλου, με ορδές στρατού να ξεχύνονται στην πόλη. Καθώς παλεύουμε να σταματήσουμε τον Nefarious, ο Διαστασοποιητής παθαίνει βλάβη, εκρήγνυται και σκορπά στους πέντε ανέμους τους χαρακτήρες. Ο Ratchet χωρίζεται από τον Clank και ο Nefarious καταλήγει σε μια διάσταση όπου λατρεύεται ως αυτοκράτορας.

Με τον Δόκτορα να έχει στα χέρια του πόρους και στρατιωτική δύναμη ικανή να υποδουλώσει όλον τον κόσμο, αλλά και τους πρωταγωνιστές μας αποδιοργανωμένους, η κατάσταση μοιάζει ανεξέλεγκτη. Ωστόσο, ο Clank είχε την τύχη να βρεθεί στον δρόμο ενός θηλυκού Lombax, της Rivet, που πολεμά το καθεστώς του αυτοκράτορα με την αντιστασιακή της ομάδα. Ο παίκτης μπορεί να βιώσει μια περιπέτεια έντονης δράσης, όπου οι χαρακτήρες μας αγωνίζονται να συντονιστούν για να χαλάσουν τα σατανικά σχέδια του βασικού κακού… και όχι μόνο!

Σε ένα γνώριμο μοτίβο από το προηγούμενο παιχνίδι του 2016, χρησιμοποιούμε διαστημόπλοιο για να μεταβούμε από τον έναν πλανήτη στον άλλον, καθώς εναλλάσσεται ο χειρισμός μεταξύ του Ratchet και της Rivet. Ο καθένας έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένους πλανήτες, με τα αντίστοιχα side quests, πέραν της κύριας αποστολής, που δεν είναι άλλη από το να σμίξουν μεταξύ τους και να κατατροπώσουν τον αντίπαλό τους. Θα ταξιδέψετε τόσο σε νέους πλανήτες, όσο και σε παλιούς προορισμούς (Sargasso, Ardolis, Torren IV), με το ενδιαφέρον twist πως σε ορισμένες περιπτώσεις θα δείτε την εναλλακτική τους μορφή σε μια άλλη διάσταση, λόγω της διαστρέβλωσης του χωροχρόνου από τα συμβάντα της ιστορίας.

Σεναριακά, το Rift Apart είναι εφάμιλλο μιας blockbuster παιδικής ταινίας δράσης. Δεν συναντάται κάποιο ιδιαίτερο βάθος νοηματικά, το γράψιμο δεν διεκδικεί βραβεία, όμως γινόμαστε μάρτυρες μιας κλασικής περιπέτειας ηρώων με καταιγιστική δράση, τρομερά εφέ και καλοσκηνοθετημένες σκηνές.

Αν μου έλειψε κάτι στον παραπάνω τομέα, ήταν η εστίαση στους νέους χαρακτήρες, η εισαγωγή των οποίων έγινε πολύ βιαστικά. Σε ένα campaign που κρατά σχεδόν 10 ώρες, προλάβαμε να αποσχιστούμε από το συνηθισμένο μας companion, να γνωρίσουμε άλλο, να «δέσουμε» στη μάχη, να δυναμώσουμε τις σχέσεις μας και να επιστρέψουμε στην κανονικότητα του αρχικού ντουέτου, εν ριπή οφθαλμού. Δεν πρόλαβα να αναπτύξω συμπάθειες, να ταυτιστώ με τον στόχο, ή έστω να νοιαστώ για όσα γίνονται στην οθόνη μου, παρότι όσα συνέβαιναν έμοιαζαν εντυπωσιακά και βαρύγδουπα.

Κάθε πλανήτης είχε το δικό του sub-story με τους κατοίκους του να τρέχουν πανικόβλητοι ανάμεσα σε ρήγματα, που διαταράσσουν την αρμονική τους συνύπαρξη, ξεπετώντας τέρατα κι εχθρούς στη, μέχρι πρότινος, ειρηνική περιοχή τους.

Ακόμα κι εδώ υπάρχει ένα μοτίβο, που έχει να κάνει με την επανάληψη των διαθέσιμων αποστολών. Εμείς έχουμε πάντα ένα βασικό objective, πηγαίνοντας στον εκάστοτε πλανήτη, το οποίο πλαισιώνεται από μια δευτερεύουσα αποστολή, σχετική με τους κατοίκους και κάποιο… βάσανό τους. Τα side quests έχουν σχεδόν πάντα τη μορφή fetching ή συλλογής αντικειμένων ανάμεσα σε πηγαδάκια εχθρών που συναντάμε διάσπαρτα στις περιοχές, εκτός της κεντρικής τοποθεσίας. Μικρές διαφοροποιήσεις ή επιβραβεύσεις με νέα gadgets, όπλα και στολές, διανθίζουν το gameplay και δίνουν κίνητρο να ξεψαχνίσουμε κάθε πλανήτη, αν και η διαδικασία γίνεται σύντομα μονότονη, εξαιτίας της εν λόγω επανάληψης.

Μπορείτε να συλλέξετε βίδες και κομμάτια κρυστάλλων για να αναβαθμίσετε το οπλοστάσιό σας με αγορές ή βελτιώσεις, οι οποίες γίνονται σταδιακά διαθέσιμες, καθώς ανεβάζετε το επίπεδο εμπειρίας χαρακτήρα, αλλά και κάθε όπλου ξεχωριστά.

Υπάρχουν, επίσης, αποστολές με τον Clank, υπό μορφή physics-based puzzles που θα στύψουν το μυαλό σας για λίγο, πριν επιστρέψετε στην παραδοσιακή μάχη και την εξερεύνηση του κόσμου. Αντίστοιχα διαλείμματα θα κάνετε και στις αποστολές με την Glitch, ένα mini αραχνο-ρομπότ που κουβαλά μαζί του ο Ratchet, το οποίο θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τεχνολογικά εμπόδια μηχανισμών που έχουν μολυνθεί από ιούς.

Ο βασικός πυρήνας του Rift Apart, βέβαια, έχει να κάνει με το platforming και το shooting, όπου έχουμε μικρές βελτιώσεις και προσθήκες, σε ένα ήδη εξαιρετικό σύστημα μηχανισμών που κληρονομεί από τους προκατόχους του.

Η εξερεύνηση εμπλουτίζεται από νέα στοιχεία, με εκείνο του «Λάσου Ρήγματος» να ξεχωρίζει. Ο Ratchet και η Rivet, μέσω ενός θραύσματος χαλαζία που… ξέμεινε από τον Διαστασοποιητή, μπορούν να πιαστούν από τα διάφορα ρήγματα που έχουν δημιουργηθεί πλέον στον κόσμο και να μεταφερθούν δίπλα τους. Ο τρόπος με τον οποίο η πίστα μοιάζει να… μετατοπίζεται προς το μέρος σας δείχνει εντυπωσιακός! Δυστυχώς, αυτό το σοκ κρατά για λίγο, μιας και αργότερα στο παιχνίδι γίνεται αντιληπτό πως τα rifts έχουν διαφορετικό ρόλο, ελάσσονος σημασίας, συγκριτικά με αυτό που περιμέναμε από τα trailers. Υπάρχουν ρήγματα – πύλες, που σας πάνε σε ξεχωριστά κομμάτια πίστας μιας άλλης διάστασης, εντός των οποίων μαζεύετε κομμάτια στολής. Η δυνατότητα να περάσετε από πλανήτη σε πλανήτη όμως, παρουσιάζεται σε ελάχιστα fixed σημεία του main story.

Υπάρχουν επίσης σημεία όπου ο κόσμος εναλλάσσεται κατά βούληση μεταξύ δύο καταστάσεων, μεταμορφώνοντας εντελώς την πίστα σε κάτι διαφορετικό. Αυτό γίνεται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου και αναμφίβολα δεν θα μπορούσε να υποστηριχθεί από παλιότερο hardware, επιβεβαιώνοντας τα λεγόμενα των developers. Παρόλα αυτά, ο ενθουσιασμός μου θα ήταν μεγαλύτερος αν αυτές οι μεταβάσεις από πίστα σε πίστα μπορούσαν να εφαρμοστούν σε μεγαλύτερη κλίμακα.

Κατά τα λοιπά, επιστρέφουν γνωστοί μηχανισμοί και προστίθενται νέοι, πιο καλοφτιαγμένοι από ποτέ, που απογειώνουν το traversal. Mechanics όπως το gliding, το wall running, το hover με ειδικές μπότες, το dashing και η δυνατότητα να γλιστράτε πάνω σε ράγες, ανοίγουν νέες οδούς εξερεύνησης και δένουν τέλεια μαζί στις κινηματογραφικές σκηνές κλιμάκωσης.

Τη στιγμή που βγαίνουν τα όπλα, νιώθει κανείς μονομιάς τον πραγματικό λόγο που η σειρά ξεχώρισε και αγαπήθηκε. Εκτός του ότι τηρούνται απίστευτες ισορροπίες σε ένα παιχνίδι με τόσο μεγάλο οπλοστάσιο, η αίσθηση που δίνει κάθε gadget είναι μοναδική, ενώ υπογραμμίζεται πλέον και από την απτική ανάδραση του χειριστηρίου DualSense. Στα κλασικά όπλα που διατηρούνται, έρχονται να προστεθούν φοβερές νέες ιδέες, όπως ένα όπλο που κάνει τους κακούς… φυτά, μια καραμπίνα που αξιοποιεί τα adaptive triggers για να πυροβολήσει με περισσότερα ή λιγότερα φυσίγγια, καθώς και διάφορα άλλα, που θα σας αφήσουμε να ανακαλύψετε μόνοι σας.

Συνδυαστικά, οι μηχανισμοί του traversal με εκείνους του shooting, φτιάχνουν ένα πακέτο gameplay που θα απολαύσετε, τουλάχιστον αν επιλέξετε το κατάλληλο επίπεδο δυσκολίας. Στο προεπιλεγμένο (μέτριο επίπεδο), βρήκαμε το Rift Apart αρκετά εύκολο, ενώ τις ελάχιστες φορές που ηττηθήκαμε, βρεθήκαμε αναγεννημένοι ακριβώς στο ίδιο σημείο, με σχεδόν μηδενική απώλεια σε πρόοδο.

Κύριο ελάττωμα σε αυτό το κομμάτι, θα έλεγα πως είναι η έλλειψη ενός καλύτερου συστήματος διαβαθμισμένης ζημιάς, βάσει τύπου όπλου, αντιπάλου και σημείου κρούσης. Φυσικά, υπάρχουν τα headshots και κάποια σημεία που πλήττουν περισσότερο τους εχθρούς, όμως στα περισσότερα σενάρια, απλώς αδειάζετε γεμιστήρες πάνω σε μεγάλες ομάδες κακών, αλλάζοντας όπλα, συνήθως, μόνο όταν ξεμείνετε από σφαίρες. Προσωπικά, είχα κάποια αγαπημένα gadgets, με την επιλογή τους να βασίζεται στην προσέγγιση της μάχης, που χωρίζεται, απλά, σε κοντινή ή μακρινή, κατά μόνας ή σε μπουλούκια. Οι πιο έμπειροι παίκτες θα ήταν καλό να προτιμήσουν αυξημένη δυσκολία, καθώς μόνο έτσι θα αναδειχθούν οι δυνατότητες κάθε όπλου.

Αφού τελειώσετε το παιχνίδι, μπορείτε να το ξαναρχίσετε στο «Challenge Mode», ένα τρόπον τινά New Game+, στο οποίο ξαναρχίζετε την ιστορία από την αρχή, κρατώντας την πρόοδο αναβάθμισης του χαρακτήρα και των όπλων. Οι completionists και οι platinum trophy hunters, θα χρειαστεί να το κάνετε, έτσι κι αλλιώς, αφενός γιατί δεν φτάνει ένα playthrough για να αναβαθμιστείτε πλήρως, αφετέρου διότι μετά το «καθάρισμα» κάθε πλανήτη δεν υπάρχει τίποτα πάνω του, ικανό να σας απασχολήσει.

Αισθητικά, το Rift Apart θέτει νέα standards, με τα μεγαλειώδη σκηνικά του, τα μαγευτικά του εφέ, τον απίστευτο ήχο του, αλλά και το πώς δένουν αρμονικά όλα αυτά μεταξύ τους, για να δώσουν ένα οπτικοακουστικό αποτέλεσμα που ένας θεατής θα μπέρδευε με ταινία της Pixar, πανεύκολα.

Η εικόνα που βλέπουμε είναι κρυστάλλινη, με ένα απέραντο draw distance που χάνεται στον ορίζοντα, τεράστιο level of detail και βασικές ray tracing τεχνικές, όπως αντανακλάσεις, που επαναπροσδιορίζουν την έννοια του «τέλειου», διαχωρίζοντάς το από το «απλά καλό».

Μαζέψαμε τα σαγόνια μας αρκετές φορές, παρά το γεγονός πως η κλίμακα του κόσμου παραμένει μαζεμένη. Δεν θα βρείτε πρωτόγνωρα μεγάλο χάρτη σε καμία τοποθεσία, όμως θα πάθετε πλάκα με τις λεπτομέρειες, στις οποίες έχει δοθεί προσοχή. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε περιβάλλοντα, καθώς θα βρεθείτε σε πυκνοκατοικημένες φουτουρίστικ μεγαλουπόλεις με άπειρους NPCs, αλλά και αχανή τοπία με βλάστηση, νερό και ντόπια πλάσματα. Όλοι οι προορισμοί είναι προσεγμένοι με το δικό τους μοναδικό ύφος.

Φανταστικό βρήκαμε και το animation, που επίσης βρίσκεται πια σε κινηματογραφικό επίπεδο. Η γούνα των Lombax, οι μεταλλικές επιφάνειες των ρομπότ που κάνουν παιχνίδι με το φως, οι δυναμικές σκιάσεις και τα cinematic εφέ που εφαρμόζονται αριστοτεχνικά, ήταν ΟΛΑ τόσο όμορφα, που σε αφήνουν άναυδο, να προσπαθείς να χωρέσεις στο μυαλό σου πως αυτό που παίζεις είναι πιο όμορφο από αυτό που έβλεπες πρόπερσι στο σινεμά.

Συμπληρωματικά, το εξαίσιο soundtrack ντύνει υπέροχα τη δράση, ενώ το 3D Audio, το οποίο δοκιμάσαμε με τα Pulse 3D της Sony, ανεβάζει αρκετά σκαλιά την εμπειρία με την ενισχυμένη κατευθυντικότητα των ήχων. Σε συνδυασμό με τις λειτουργίες του DualSense, συνηθίσαμε γρήγορα σε μια ανώτερη εμπειρία των αισθήσεων, σε βαθμό που πλέον δυσκολευόμαστε να παίξουμε παιχνίδια χωρίς αντίστοιχο ήχο ή ανάδραση.

Το παιχνίδι περιλαμβάνει, επίσης, μια πληθώρα επιλογών υποβοήθησης για άτομα με ειδικές ανάγκες, Photo Mode για να απαθανατίσετε τις αγαπημένες σας σκηνές, όπως και ελληνική μετάφραση με υπότιτλους.

Το κεφάλαιο «Ελληνικά» είναι μια πονεμένη ιστορία, διαχρονικά. Σας έχουμε κουράσει με τις αναφορές μας στο πόσο σημαντικό είναι για τον Έλληνα παίκτη να γίνονται προσπάθειες localization, όμως συνεχίζουμε να το τονίζουμε. Η συγκεκριμένη προσπάθεια εξελληνισμού απέβη μέτρια, προφανώς όχι εκ προθέσεως, αλλά λόγω της διαδικασίας που ακολουθείται, μια κουβέντα που έχουμε κάνει στις Podcast εκπομπές μας, με επαγγελματίες του χώρου που εμπλέκονται σε αντίστοιχες προσπάθειες. Είναι κάπως στενάχωρο να διαπιστώνουμε αυτή τη στασιμότητα στο κομμάτι της μετάφρασης, με ολόκληρες εκφράσεις να χάνουν το αρχικό τους νόημα. Έχουμε δει παιχνίδια του PlayStation να χαίρουν καλύτερης μεταχείρισης, χωρίς αυτό να σημαίνει πως στο Rift Apart έχουμε αποτυχία. Σε κάθε περίπτωση, τα Ελληνικά θα εκτιμηθούν σίγουρα από τις μικρότερες ηλικίες, που εικάζουμε πως αποτελούν το target group του τίτλου. Σε δεύτερη φάση θα μπορούσαμε, για τους ίδιους λόγους, να μιλήσουμε για την ανάγκη πλήρους μεταγλώττισης, όμως, δυστυχώς, έχουμε δρόμο μπροστά μας. Ευχόμαστε η Sony να επιμείνει σε αυτό το κομμάτι και να λάβει το κατάλληλο feedback, ώστε να προβεί στις ανάλογες ενέργειες.

Για τα τεχνικά, θα σας μιλήσουμε με επιφύλαξη, καθώς η εταιρία μας ενημέρωσε πως θα υπάρξει Day-1 patch, το οποίο δεν έχουμε δοκιμάσει τη στιγμή που γράφεται το review. Με το εν λόγω patch θα προστεθούν νέα επίπεδα δυσκολίας, επιπλέον Accessibility features, Performance Mode, που θα ανεβάσει το Frame Rate από τα 30 στα 60 καρέ/δευτερόλεπτο, καθώς και άλλες γενικές βελτιώσεις.

Η δική μας εμπειρία πριν το patch, εμπεριείχε κάποια θεματάκια με bugs, που εμπόδισαν την πρόοδο. Συγκεκριμένα, κάποιοι εχθροί κολλούσαν σε σημεία της πίστας που δεν βλέπει ο παίκτης, με αποτέλεσμα να μην σημειώνεται progress πριν νικηθούν και εκείνοι. Με απλό checkpoint reload μπορέσαμε να ξαναδοκιμάσουμε και να προχωρήσουμε κανονικά. Συναντήσαμε αυτό το πρόβλημα αρκετές φορές, όμως δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά αν είναι κάτι που θα διορθωθεί άμεσα ή όχι.

Συνοψίζοντας, το Ratchet & Clank: Rift Apart είναι μια συναρπαστική κινηματογραφική εμπειρία νέας γενιάς, που θέτει νέα standards σε τεχνικό και αισθητικό επίπεδο. Επωφελείται σημαντικά από τις δυνατότητες του PlayStation 5 και τραβάει τα βλέμματα με την επιβλητικότητά του. Ως παιχνίδι εξελίσσεται αισθητά σε σχέση με τον προκάτοχό του, αφήνοντάς μας, δυστυχώς, να περιμένουμε περισσότερα από την ιστορία που διηγείται, τη διάρκειά του και την αντοχή του στον χρόνο.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την εκδότρια εταιρεία για τις ανάγκες του review.

 

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Ratchet & Clank: Rift Apart- Review

Συντάκτης
8 Ιουνίου 2021
Developer

Insomniac Games

Publisher

Sony Interactive Entertainment

Διανομή

Sony Hellas

Πλατφόρμες

PlayStation 5

Tested on

PlayStation 5

Κυκλοφορία

11 Ιουνίου 2021

Είδος

Platformer / Third-Person Shooter

PEGI

7

Θετικά

+ Πανέμορφα γραφικά και animation
+ Ο μηχανισμός των rifts εντυπωσιάζει όπου εφαρμόζεται
+ Το DualSense και το 3D audio κάνουν τη διαφορά
+ Απολαυστικό shooting
+ Έντονα κινηματογραφικά στοιχεία

Αρνητικά

- Μέτριο σενάριο, δεν αναπτύσσονται επαρκώς οι χαρακτήρες
- Σχετικά μικρή διάρκεια, δεν δικαιολογεί την τιμή του
- Επαναλαμβανόμενα μοτίβα στο παιχνίδι
- Κάποια bugs στο pre-release που δοκιμάσαμε, τα οποία ενδεχομένως να εξαλειφθούν

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
8.0
8.0
Συνοψίζοντας

Tο Ratchet & Clank: Rift Apart είναι μια συναρπαστική κινηματογραφική εμπειρία νέας γενιάς, που θέτει νέα standards σε τεχνικό και αισθητικό επίπεδο. Επωφελείται σημαντικά από τις δυνατότητες του PlayStation 5 και τραβάει τα βλέμματα με την επιβλητικότητά του. Ως παιχνίδι εξελίσσεται αισθητά σε σχέση με τον προκάτοχό του, αφήνοντάς μας, δυστυχώς, να περιμένουμε περισσότερα από την ιστορία που διηγείται, τη διάρκειά του και την αντοχή του στον χρόνο.

8.0
Βαθμός
8.0
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
50%
Τιιιιι ;
17%
Μπαααα
0%
Sad
17%
Rage
17%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1