Assassin's Creed: Rogue

Το sequel του Black Flag
by Παύλος Κρούστης on 14 Νοεμβρίου 2014
Reviews

Η Ubisoft κάθε χρονιά καταφέρνει να μας καταπλήξει τόσο με την στοργή που δείχνει για τις σειρές της με τις ετήσιες κυκλοφορίες, όσο και με τις final-στην-ουσία-beta εκδόσεις που βγαίνουν ως τελικά προϊόντα, πωλούνται προς 60 ευρώ και ίσως patchαριστούν κάποια στιγμή, ώστε να φτάσουν στο σημείο να δουλεύουν, όπως πρέπει. Η απόγνωσή μας προέρχεται από το "αδερφάκι" του συγκεκριμένου τίτλου, το Assassin's Creed: Unity, αλλά και από προηγούμενες κυκλοφορίες της εταιρείας, όπως Far Cry 2, Far Cry 3, Assassin's Creed III και Watch Dogs. Όλα με σοβαρά προβλήματα, που μπορεί να μην επέτρεπαν την πρόοδο ή να διέγραφαν αυτή. Ευτυχώς, το Rogue βαδίζει σε πολύ πιο δοκιμασμένα μονοπάτια από όλες τις έννοιες και κατά συνέπεια αποφεύγει τα άμεσα προβλήματα του Unity.

To Templar's Creed, όπως αλλιώς θα μπορούσε να λέγεται ο τίτλος κυκλοφορεί παράλληλα με το Unity (ίδια ημέρα). H Ubisoft αποφάσισε να καλωσορίσει τη νέα γενιά, ενώ παράλληλα δεν αφήνει παραπονεμένη την προηγούμενη σε μια πρωτότυπη κίνηση, η οποία προφανώς απαίτησε περισσότερους πόρους, καθώς δεν έχουμε συνηθίσει να παίρνουμε 2 main τίτλους για μια σειρά την ίδια ημέρα κιόλας. Το συγκεκριμένο εγχείρημα φαντάζει απίστευτα δύσκολο. Μια θετική ματιά θα έλεγε ότι η Ubisoft παρέδωσε δύο διαμάντια, ακολουθώντας την ποιοτική πορεία της σειράς, την ίδια μέρα. Μια πιο πεσιμιστική ότι οι δύο τίτλοι είναι πετσοκομμένοι. Μια ρεαλιστικότερη είναι ότι οι 2 τίτλοι ταυτόχρονα πετυχαίνουν τους σκοπούς τους, έχοντας και τα προβλήματά τους. Μεταξύ των δύο όμως, το Rogue βαδίζει σε γνωστά μονοπάτια, το οποίο είναι και αυτό που του δίνει τη σταθερότητα και τη σιγουριά με όσο το δυνατόν λιγότερο ρίσκο, εν αντιθέσει με την προσπάθεια της Ubi με το Unity. Σύντομα θα αναλύσουμε και εκείνη την περίπτωση. Μέχρι τότε, ας δούμε το "ορεκτικό".

Το Assassin's Creed: Black Flag 2 (aka Rogue) ίσως είναι η καλύτερη επιλογή από τις 2 για να ξεκινήσετε φέτος τις περιπέτειές σας στο σύμπαν της Ubi. Αυτό διότι βασίζεται κατά πάρα πολύ στον προκάτοχό του, Black Flag. Θα το νιώσετε ιδιαίτερα "γνώριμο" και ταυτόχρονα ορίζει το τέλος της "Kenway" τριλογίας που περιλαμβάνει τα Assassin's Creed III και Assassin's Creed IV: Black Flag. Τα 3 παιχνίδια λαμβάνουν χώρα στην ίδια μεριά της υδρόγειου, με το Rogue να επισκέπτεται ξανά τα λημέρια του III με τα "όπλα" του IV. H ιστορία του, δε, συνδέει την εποχή του "παππού" Kenway (AC IV) με αυτήν του "εγγονού" Connor (AC ΙΙΙ) καθώς εκτυλίσσεται χρονικά ανάμεσα στα δύο αυτά παιχνίδια.

ac_rogue_review_1

Ο πρωταγωνιστής αυτή τη φορά δεν ανήκει στο Kenway-έικο. Ονομάζεται Shay Patrick Cormack (σ.σ.: Comet;), έχει χαρακτηριστικότατη ιρλανδική προφορά και η ιστορία ξεκινά στα 21 του χρόνια, όταν έχει ήδη εισχωρήσει στις τάξεις των Ασσασσίνων. Μεγαλωμένος μαζί με τον παιδικό του φίλο, Liam O'Brien με τα "δόγματα των δολοφόνων" φτάνει σε ένα σημείο στη ζωή του, όπου θα αμφισβητήσει τα κίνητρα των ανωτέρων του. Ένα γεγονός θα τον αλλαξοπιστήσει και οι καταστάσεις θα τον οδηγήσουν να μπει στο "αντίθετο ρεύμα". Η εξέλιξή του συμπίπτει με τον επταετή πόλεμο, αμέσως πριν την αμερικανική επανάσταση του AC III.

Tο Rogue σας δίνει τη δυνατότητα επιτέλους να δείτε την ιστορία (τόσο στο παρόν, όσο και στο παρελθόν) από τη μεριά των Ναϊτών Ιπποτών. Έπειτα από τα αρκετά αργά (και βαρετά θα λέγαμε) εισαγωγικά κεφάλαια, θα δείτε την εξέλιξη που θα κάνει τον Shay να οδηγηθεί στο να γίνει Templar καθώς περνούν τα χρόνια κι ο πρωταγωνιστής αντιλαμβάνεται καλύτερα ότι η τυφλή εμπιστοσύνη δεν ωφελεί. Αντιθέτως, η σφαιρική άποψη και ενδυνάμωση της προσωπικής κρίσης είναι η κινητήρια δύναμη στο σενάριο του Rogue. Ένα γεγονός από δύο οπτικές μεριές, μπορεί να δημιουργήσει αντίθετες απόψεις. Αυτήν την οπτική θέλει να περάσει η Ubisoft Sofia (του AC Liberation), το οποίο θεωρούμε ότι είναι εξαιρετικό σαν ιδέα, εκτός από 2 πράγματα που θα μπορούσαν να είναι αλλιώς. Πρώτον, πάντα περιμέναμε την εξιστόρηση από τη μεριά των Templars (ειδικά απ' τη στιγμή που βρισκόμασταν στα γραφεία της Abstergo στους τελευταίους τίτλους), αλλά περιμέναμε να δούμε αυτήν την αλλαγή ολικά. Οκ, ο Haytham να έχει τα double hidden blades. Μιας τώρα έχουμε ολόκληρο παιχνίδι με Templar, δε θα έπρεπε να αλλάξουν μερικά πράγματα, όπως πχ. το βασικό όπλο; Γιατί να κρατά και ο Shay τις διπλές λεπίδες; Προφανώς θέμα marketing και αποφυγής ρίσκου. Δεύτερον, θα θέλαμε οι εισαγωγικές αποστολές να είχαν περισσότερο ενδιαφέρον ή τουλάχιστον να είχαν μικρότερο μέρος επί του συνόλου. Είναι βαρετές και άνευρες μέχρι να παρουσιαστεί ο λόγος για τον οποίο γινόμαστε "επαναστάτες".

ac_rogue_review_2

Συνολικά, βέβαια το σενάριο μας αφήνει μια πολύ καλή γεύση και πρόκειται για ένα απ' τα καλά στοιχεία του τίτλου. Σίγουρα καλύτερο του Black Flag, με το οποίο θα το συγκρίνουμε άμεσα και σε άλλους τομείς. Δίνει μια πιο "εσωτερική" ματιά και φαίνεται πιο καλά δομημένο από τα 2 τελευταία entries (ΙΙΙ και IV). Ταυτόχρονα επιτυγχάνει ένα επιθυμητό fan service, ενώνοντας την εποχή του AC IV με του AC III, ενώ έχει και στοιχεία για το Unity. Θα δείτε χαρακτήρες που μας έχουν παρουσιαστεί στα προαναφερθέντα παιχνίδια, αλλά και γεγονότα που θα ορίσουν την πορεία τους μαζί με τα κίνητρά τους. Το τέλος του μας άφησε ωραία γεύση, ενώ τα κομμάτια που βρίσκεστε στο παρόν, στην Abstergo, αν εξαιρέσουμε τα πολύ ενδιαφέροντα collectibles, δεν έχουν την ίδια δυναμική, ούτε κάποιες ανατροπές που δε θα περιμένετε. Ο τίτλος διαρκεί όσο και τα προηγούμενα, δηλαδή περίπου 15 ώρες για το main story, ενώ αν προσπαθήσετε να πετύχετε το 100%, θα περάσετε σίγουρα 30 ώρες μαζί του.

Το gameplay του είναι αυτό που θα περιμένατε από ένα sequel για το Black Flag. Διατηρεί όλα τα στοιχεία του, εκτός των υποβρυχίων αποστολών, καθώς εδώ οι ωκεανοί είναι παγωμένοι ή πολύ κρύοι. Όλα τα υπόλοιπα είναι εδώ στην ίδια ή βελτιωμένη μορφή τους. Δε θα βρείτε ίχνος multiplayer, κάτι το οποίο μας αφήνει παγερά αδιάφορους. Πιθανώς καλύτερα που δε σπαταλήθηκε χρόνος εκεί. Δεν το λέμε γιατί μισούμε το multiplayer της σειράς. Αντιθέτως. Απλά αν είναι να ασχόληθούμε online με κάποιο AC φέτος, ας είναι το παιχνίδι που θα βγει στην τελευταία γενιά. Επίσης κάποια στοιχεία του Black Flag που χρησιμοποιούσαν online λειτουργίες παρότι single player, έχουν γίνει offline πλέον με παρόμοια αποτελέσματα. Απ' ό,τι φαίνεται, πήραν το feedback. Μιλάμε για το στόλο που χτίζετε σιγά σιγά μες στο παιχνίδι, το οποίο θα το βρείτε στα ίδια μέρη (στην καμπίνα του πλοίου σας).

ac_rogue_review_3

Ο τίτλος χωρίζεται σε 3 περιοχές: New York, River Valley και North Atlantic. Η Νέα Υόρκη είναι μία απ' τις κλασικές πόλεις που έχουμε συνηθίσει στη σειρά σχεδόν ίδια με τη Νέα Υόρκη, που έχουμε δει στο AC III. Το River Valley θυμίζει κάτι ανάμεσα στην Καραϊβική του περσινού παιχνιδιού και το Frontier του προπέρσινου. Είναι προσπελάσιμη με το καράβι σας και αποτελείται και από πολλά νησάκια, παρόμοια με την Καραϊβική, αλλά με το κλίμα της εξοχής του Frontier. Εδώ θα βρείτε ζώα προς κυνήγι που ζουν σε αυτό το κλίμα. Στο Β. Ατλαντικό θα δείτε σε δομή κάτι παρόμοιο, όμως το κλίμα είναι πολικό. Θα συναντήσετε παγόβουνα (μικρά, μη φανταστείτε...) τα οποία θα μπορείτε να σπάσετε και να βρείτε μέσα loot ή collectibles, θα συναντήσετε στρώματα πάγου (σπάνια), που θα είναι λεπτά και θα μπορείτε να τα σπάσετε με το καράβι σας, ενώ οι περισσότερες περιοχές εκεί στο Βορρά είναι χιονισμένες και παγωμένες. Αποτελούνται από ναυάγια, σπηλιές και άλλα τέτοια μυστηριώδη μέρη, ενώ η πανίδα αποτελείται από διαφορετικά είδη από αυτά που θα συναντήσετε στο River Valley. Eδώ θα βρείτε πολικές αρκούδες, πολικές αλεπούδες και άλλα πολικά ζώα, ενώ είχαμε κάποιο πρόβλημα στην έκδοσή μας να εντοπίσουμε συγκεκριμένα είδη, που χρειαζόμασταν για τα items. Ίσως διορθωθεί με update. Eπίσης θα συναντήσετε Narwhals (σπάνιο  θηλαστικό της θάλασσας που ζει σε εκείνα τα μέρη), αλλά και πιγκουίνους, τους οποίους ευτυχώς η Ubi δε μας αφήνει να τους κάνουμε αυτά που προστάζουν οι "αρρωστημένες" φαντασίες των gamers. 

Σ' αυτό το τεράστιο μέρος θα έχετε σωρεία δραστηριοτήτων να ασκήσετε. Από collectibles, ο τίτλος διατηρεί το εκπληκτικό "σχήμα" που είχε πέρυσι με τους θησαυρούς κάθε λογής. Κάποια collectibles, όταν τα μαζέψετε όλα, θα πάτε σε ένα νησί, να ξεκλειδώσετε μία πανοπλία, κάποια άλλα ξεκλειδώνουν όπλα, τα animus fragments είναι τα περισσότερα, ενώ τα chest έχουν την ίδια λειτουργία που γνωρίζετε. Επιπρόσθετα θα μαζέψετε κάποια κίτρινα fragments, τα οποία είναι prosperity rewards και ξεκλειδώνουν κάτι σαν bonus: Όσο περισσότερα μαζεύετε, τόσο πιο πολλές εκπτώσεις θα έχετε στις αγορές σας. Γενικότερα το σύστημα οικονομίας του παιχνιδιού διατηρεί την πολυπλοκότητά του, προσθέτοντας κάποια μικρά νέα στοιχεία. Πάλι θα μαζέψετε εμπόρευμα με το καράβι σας και θα το πουλήσετε, ενώ πλέον μπορείτε να κάνετε και ανακαινίσεις σε όλο τον κόσμο του (παρομοίως με παλαιότερα παιχνίδια της σειράς), αλλά αυτή τη φορά θα χρησιμοποιήσετε τις ικανότητές σας στις ναυμαχίες για να το συλλέξετε. Οι ναυμαχίες διατηρούν κατά πολύ τα περσινά στοιχεία, με κάποιες μικρές αλλαγές. Από το πίσω μέρος θα πετάτε αντί για βαρέλια, λάδι με φωτιά. Έχει παρόμοια χρήση, αλλά ελαφρώς πιο στρατηγικό εργαλείο. Επίσης πλέον τα μικρά κανόνια σας έχουν γίνει πυροβόλα, με μικρότερη δύναμη. Τέλος, boarding αυτή τη φορά, μπορούν να σας κάνουν και οι αντίπαλοι, ενώ θα πρέπει να αντεπιτεθείτε για να μη χάσετε το πλήρωμά σας.

ac_rogue_review_4

Οι αλλαγές που φέρνει το Rogue έχουν να κάνουν με τα επιμέρους συστήματα του παιχνιδιού, καθώς δεν υπάρχει κάποια ριζοσπαστική. Η πιο σημαντική θα λέγαμε είναι αυτή που σας βάζει πλέον αντιμέτωπους με Assassins. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι όσο κυκλοφορείτε, θα πρέπει να έχετε τα μάτια σας 14 μήπως σας επιτεθούν ξαφνικά: να σας την πέσουν από στέγες, μέσα από άχυρα, πίσω από γωνίες, κλπ. Πολύ ταιριαστό, καθόλου ενοχλητικό και θα λέγαμε είναι ό,τι πιο φρέσκο καταφέραμε να βρούμε στον τίτλο. Από εκεί και πέρα, θα δείτε μικρο-αλλαγές στον τρόπο που καταλαμβάνετε Outposts, πώς αποφεύγετε smoke bombs (μάσκα), κλπ. Το νέο όπλο του Shay είναι ένα Air Gun, που μπορείτε να το γεμίσετε είτε με βόμβες Berserk, είτε Sleep είτε Grenades. Αρκετά χρήσιμο και σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε διάφορες τακτικές. Τα puzzles στο παρόν (Abstergo) μέσα στο γραφείο επίσης έχουν αλλάξει σε σφαίρες που πρέπει να γυρίσετε κάποια λέιζερ πάνω τους και είναι αρκετά ενδιαφέροντα. Ένα νέο είδος αποστολών επίσης είναι τα assassin interceptions. Πρέπει να πιάσετε τα περιστέρια που κουβαλούν τα μηνύματα των Assassins και μετά να προστατέψετε το άτομο που είναι ο στόχος, που αναφέρεται στο μήνυμα αυτό. Τέλος, διατηρείται και το μενού με τα challenges, όπου όσο προχωράτε, τόσο θα ξεκλειδώνετε αυτά. Στο Rogue, ανά 5 ή 10 ξεκλειδωμένα challenges, θα σας δίνουν τη δυνατότητα να ξεκλειδώσετε κάποιο cheat. Για πρώτη φορά μπορείτε να ενεργοποιήσετε κάτι τέτοιο στη σειρά, ενώ όταν το κάνετε, σταματά το παιχνίδι να "σώζει" αυτόματα.

ac_rogue_review_5

Τεχνικά, ο τίτλος στέκεται ακριβώς στο σημείο που στεκόταν το AC IV: Black Flag. Η AnvilNext χρησιμοποιείται ακόμη μια φορά, έπειτα από την εξέλιξή της στο AC III (από Anvil σε AnvilNext) και βλέπουμε τους ίδιους φωτισμούς, σκιάσεις, προβλήματα, προτερήματα, που έχουμε συνηθίσει από τη μηχανή. Το AC III έπασχε από πολλά glitches, που ήταν και το πρώτο σε αυτή την έκδοση της μηχανής. Πέρσι, είδαμε όμως αρκετές βελτιώσεις στο AC IV. Φέτος, δε θα δείτε σχεδόν καμία βελτίωση. Είναι άλλο ένα απ' τα μικρά μας παράπονα για τον τίτλο, καθώς ό,τι μας ενθουσίασε πέρυσι, φέτος δεν έχει την ίδια δύναμη, καθώς επίσης συμβάλλει και το γεγονός ότι το Rogue μέχρι στιγμής το βλέπουμε σε παλαιότερα μηχανήματα. Αν είναι να το κρίνουμε όμως σε αυτή τη βάση, τότε αξίζει να πούμε ότι ο τίτλος είναι σε υψηλό επίπεδο για τις πλατφόρμες αυτές, ενώ οι επιδόσεις είναι καλές. Δεν έχουμε πολλά σκαμπανεβάσματα, ενώ το framerate είναι το κλασικό που έχουν συνηθίσει οι κάτοχοι κονσολών 7ης γενιάς και κυμαίνεται απ' τα 20 ως τα 25, βία 30 fps. Παρόλα αυτά, δεν υπάρχουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή το Unity. Τα μοντέλα είναι καλοσχεδιασμένα, τα animations ολόιδια με τα περσινά με προσθήκες μετρημένες στα δάκτυλα, ενώ τα περιβάλλοντα θα σας εντυπωσιάσουν, αλλά θα σας φανούν και γνώριμα.

Τextures νέα έχουν πέσει πάνω στα παλαιότερα και η Ubisoft μας το δίνει σαν νέο προϊόν. Θα ορκιζόμασταν ότι κάποια από τα (άπειρα ομολογουμένως) μέρη του παιχνιδιού είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά που είχαμε δει στην Καραϊβική, όσον αφορά τη γεωμετρία τους. Παρόλα αυτά, ο φετινός τίτλος διαδραματίζεται στον Βόρειο Ατλαντικό, οπότε θα δείτε πολλά χιονισμένα τοπία. Η Νέα Υόρκη είναι ελαφρώς αλλαγμένη από το AC III, ενώ τα άλλα 2 μέρη είναι μαζί περίπου 1,5 φορά όσο το συνολικό εμβαδό του Black Flag. Με λίγα λόγια, ο χάρτης είναι τεράστιος. Οι πάγοι έχουν αποδοθεί με όμορφα χρώματα/υφές/σκιάσεις, ενώ το highlight του παιχνιδιού είναι τα βορεινά μέρη, όπου θα ταξιδεύετε ανάμεσα από τους πάγους κάτω από το Βόρειο Σέλας και τα χρώματά του. Δίνουν κάποια ταυτότητα στο παιχνίδι παραπάνω. Τα υπόλοιπα μέρη, τα έχετε ξαναδεί σε προηγούμενες στιγμές της σειράς. Η μουσική αυτή τη φορά δε φτάνει τα επικά επίπεδα του Black Flag, αλλά παραμένει όμορφη, χωρίς να μας έχει μείνει κάποιο theme καρφωμένο, όπως μας έχει συνηθίσει άλλες φορές το AC. Το βασικό theme που θα ακούσετε στο menu, όσο εκπληκτικό και να είναι, παραμένει "άσμα" απ' τα παλιά. Τα shanties επιστρέφουν, με ελάχιστες προσθήκες και αυτά. Οι φωνές κάνουν τη δουλειά τους και με το παραπάνω, εκτός από έναν χαρακτήρα (Gist) που ακούγεται ιδιαίτερα καρτουνίστικος για κάποιο λόγο, ενώ η προφορά του πρωταγωνιστή μας ενόχλησε ελαφρώς, αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι θα ενοχλήσει κι εσάς.

ac_rogue_review_7

Αν θέλαμε να κατατάξουμε τον τίτλο ανάμεσα στα υπόλοιπα της σειράς, σίγουρα θα πήγαινε στα 3-4 καλύτερα, καθώς διατηρεί τα στοιχεία του εξαιρετικού AC IV, ενώ παράλληλα δίνει ένα επιπλέον κίνητρο να δείτε μια ιστορία από τη μεριά των Templars. Σεναριακά είναι πιο βαθύ και "προσωπικό" από τα προηγούμενα. Αυτό που φανταζόμασταν βέβαια, είναι ότι όταν τελικώς κυκλοφορούσε κάποιο παιχνίδι με πρωταγωνιστή Templar αντί για Assassin, η Ubisoft θα έδινε περισσότερη βάση και θα έφτιαχνε ένα πολύ διαφορετικό παιχνίδι. Έτσι από αυτήν την άποψη, μας φαίνεται ελαφρώς σα χαμένη ευκαιρία. Το τελικό αποτέλεσμα όμως δε θα απογοητεύσει τους οπαδούς του AC. 

Το παιχνίδι μας παραχωρήθηκε από την επίσημη αντιπροσωπεία της Ubisoft στη χώρα μας, CD Media, για τις ανάγκες του Review.

Αποκτήστε το Assassin's Creed: Rogue από το GamerGeeks.gr στην τιμή των 50,00€.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Item Reviewed

Assassin's Creed: Rogue

Author
14 Νοεμβρίου 2014
Developer

Ubisoft Sofia

Publisher

Ubisoft

Διανομή

CD Media

Πλατφόρμες

PC / Xbox 360 / PS3

Tested on

Xbox 360

Κυκλοφορία

13 Νοεμβρίου 2013

Είδος

Action/Adventure, Open-World

PEGI

18

Θετικά

+ Όλα τα εκπληκτικά στοιχεία του Black Flag

+ Ευπρόσδεκτες μικροβελτιώσεις στο gameplay

+ Collectibles-fest

+ Η εναλλαγή σε Templar έχει ενδιαφέρον σεναριακά

Αρνητικά

- Βαρετή εισαγωγή και επιπρόσθετα βαρετά tutorials

- Στάσιμος τεχνικός τομέας σε σχέση με το AC IV

- Ελάχιστες προσθήκες στο gameplay σε σχέση με το AC IV

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
8.0
Συνοψίζοντας

Το Assassin's Creed: Rogue είναι ένας ιδιαίτερος τίτλος για τη σειρά. Σηματοδοτεί το τέλος της προηγούμενης γενιάς και το κάνει με έναν τρόπο γνώριμο και ακίνδυνο. Βασίζεται στην τεράστια πλειοψηφία του στο Black Flag, ενώ κυκλοφορεί παράλληλα με άλλο βασικό μέλος της σειράς, αλλά σε διαφορετική γενιά κονσολών. Αυτόματα του δίνεται η θέση του "μικρότερου παιχνιδιού". Θα ποντάραμε ότι σίγουρα θα δούμε κάποια "HD επανεκδοχή" του τίτλου στην επόμενη γενιά μες στους επόμενους μήνες. Επίσης το Rogue σίγουρα δεν πρέπει να το δείτε ως "μικρό" μέλος της σειράς, καθώς έχει τα εφόδια να διατηρήσει τη δική του θέση στα καλύτερα του franchise. Ως sequel ωχριά μπροστά στην εξαιρετική περσινή προσθήκη, αλλά μας δίνει περισσότερες ναυμαχίες και εξερεύνηση ίδιου τύπου, κάτι το οποίο το βάζει αυτόματα σε πλεονεκτική θέση. Επίσης απ' ό,τι φαίνεται, μάλλον είναι το καλύτερο παιχνίδι από τα δύο Assassin's Creed, που κυκλοφορούν φέτος... Σίγουρα τουλάχιστον πιο σταθερό.

8.0
Βαθμός
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%