Star Wars Battlefront II

In a galaxy far far away...
by Νίκος Λυμπέριος on 17 Νοεμβρίου 2017
Reviews

Τη σειρά Battlefront την είδαμε για πρώτη φορά πολλά χρόνια πριν, από την Pandemic Studios. Με την αγορά των δικαιωμάτων χρήσης του Star Wars franchise από την Disney, η EA αποφάσισε να κάνει ένα reboot των γνωστών παιχνιδιών και την μεταφορά του videogame στη νέα γενιά. Το πρώτο παιχνίδι της σειράς από την EA , το Star Wars Battlefront ενώ προσέφερε αρκετά εθιστικό gameplay, γραφικά που έκοβαν την ανάσα και ένα ηχητικό τομέα αψεγάδιαστο, έχασε αρκετά από την έλλειψη κάποιου story mode και για το μικρό του περιεχόμενο σε χάρτες, όπλα και λειτουργίες. Με το Star Wars Battlefront II η EA υποσχέθηκε πως θα διορθώσει όλα τα λάθη του πρώτου κεφαλαίου με μια νέα ιστορία, καλύτερο online με περισσότερο περιεχόμενο και πολλές δωρεάν προσθήκες DLC σε βάθος χρόνου. Η υπόσχεση ήταν για ένα παιχνίδι στημένο ως ζωντανή υπηρεσία. Η υπόσχεση έγινε και το παιχνίδι πλέον είναι γεγονός, μένει μόνο να δούμε με τι αντίκτυπο ήρθε η υπόσχεση αυτή και τι σημαίνει για το μέλλον των παιχνιδιών αυτού του είδους.

Η ιστορία του Star Wars Battlefront II ακολουθεί την Iden Versio, διοικητή μια ειδικής μονάδας της Αυτοκρατορίας με την ονομασία Inferno Squad. Χρονολογικά η ιστορία τοποθετείται λίγο πριν την μεγάλη μάχη στον πλανήτη Endor με την Iden να βρίσκεται φυλακισμένη σε ένα Star Cruiser των Συμμάχων. Η σύλληψή της όπως μαθαίνουμε έγινε εσκεμμένα από την ίδια ώστε να αποτρέψει τους Συμμάχους να μάθουν ότι ο στόλος της Αυτοκρατορίας έχει φτάσει στον Endor και πως το δεύτερο Death Star βρίσκεται σε λειτουργία. Το παιχνίδι από το σημείο αυτό και μετά μας διηγείται τα γεγονότα που συνέβησαν μετά το θάνατο του αυτοκράτορα Palpatine και την καταστροφή του δεύτερου Death Star. Βλέπουμε την εφαρμογή της επιχείρησης Cinder, τo σχέδιο που έχει ετοιμάσει η αυτοκρατορία σε περίπτωση που θα πέθαινε ο Palpatine. Στόχος της επιχείρησης Cinder είναι η ουσιαστική καταστροφή της Αυτοκρατορίας. Η καταστροφή αυτή επιτεύχθηκε ως ένα βαθμό γεννώντας όμως από τα σπλάχνα της τη νέα τάξη πραγμάτων που ακούει στο όνομα First Order.

Στο σύνολό της, το ξεκίνημα της ιστορίας του Star Wars Battlefront II παρουσιάζει μια αρκετά ενδιαφέρουσα εξέλιξη δίνοντάς μας για πρώτη φορά τη δυνατότητα να δούμε εκ των έσω την λειτουργία της Αυτοκρατορίας, τις σχέσεις των ανθρώπων εντός της και την αντίληψη που έχουν για τον υπόλοιπο κόσμο. Είναι η πρώτη φορά που έχουμε τη δυνατότητα να εξερευνήσουμε κρυφές πτυχές της ιστορίας του σύμπαντος μετά την εμφάνιση του Πρώτου Τάγματος και να δούμε τι γέννησε την εμφάνισή του. Δυστυχώς η ιστορία δεν κρατάει το ενδιαφέρον του παίκτη ψηλά σε όλη της την διάρκεια. Στο μέσο αυτής έχουμε αρκετές ανατροπές που στο μεγαλύτερό τους μέρος είναι προβλέψιμες.

Η εξαιρετική γραφή της Iden Versio δεν απαντάται και στους υπόλοιπους χαρακτήρες, με τους ήρωες που κάνουν την εμφάνισή τους να έχουν απλά χλιαρή γραφή στον ρόλο τους με το στούντιο να φαίνεται πως απλά πατάει στην ικανοποίηση του κοινού. Στην πορεία της ιστορίας και για την ικανοποίηση των πιστών της σειράς θα αναλάβουμε τον ρόλο αρκετών από τους γνωστούς ήρωες του σύμπαντος σε οπτική τρίτου προσώπου.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα με την ιστορία του Star War Battlefront II είναι ότι αυτή δεν είναι ολοκληρωμένη. Είναι γνωστό εδώ και καιρό από την EA ότι οι τελευταίες αποστολές του παιχνιδιού θα δοθούν δωρεάν μέσω του The Last Jedi DLC που θα κυκλοφορήσει στις 13 Δεκεμβρίου. Προφανώς για την αποφυγή διαφόρων spoilers θεωρήθηκε πως η καλύτερη λύση είναι η κυκλοφορία ενός παιχνιδιού με ελλιπές campaign και με ένα κλείσιμο που δημιουργεί περισσότερα ερωτήματα παρά απαντήσεις. Στο σύνολό της, η ιστορία του Star Wars Battlefront II είναι ικανοποιητική και φέρνει μια νέα πνοή στο σύμπαν σε σχέση με τους παλαιότερους τίτλους. Ενδεχομένως ένας τίτλος που έρχεται ως συμπλήρωμα στο βασικό σενάριο των νέων ταινιών δεν θα μπορούσε να πει μια ολοκληρωτικά δική του ιστορία με αποτέλεσμα η αναγκαστική προσφυγή στα διάφορα κλισέ που προδίδουν την μετέπειτα πορεία αυτής.

Καλώς ή κακώς το multiplayer τμήμα του Star Wars Battlefront II αποτελεί και την κεντρική ατραξιόν. Είναι η λειτουργία που θα απασχολήσει για αρκετό καιρό τους περισσότερους χρήστες και είναι και ο λόγος που η EA αποφάσισε να μετατρέψει τον τίτλο από παιχνίδι σε υπηρεσία. Το πρόβλημα με το online τμήμα του παιχνιδιού είναι ότι αυτό είναι προβληματικό στον σχεδιασμό του, στον πυρήνα του. Το gameplay που προσφέρουν τα modes του multiplayer είναι εθιστικό, με σωστό και ακριβή χειρισμό, ικανοποιητικό αριθμό κλάσεων για τους παίκτες και με έμφαση στην ομαδικότητα. Υπάρχουν διαθέσιμες 4 κλάσεις στρατιωτών και κάθε μια από αυτές διαθέτει μια συγκεκριμένη λειτουργία που ενθαρρύνει το ομαδικό παιχνίδι. Αν μια ομάδα θέλει να κερδίσει τη νίκη χρειάζεται οπωσδήποτε μια μίξη των διαθέσιμων κλάσεων στο δυναμικό της και καλό συντονισμό μεταξύ των παικτών.

Τα modes που θα συναντήσουμε στο Star Wars Battlefront II είναι τα εξής:

Το Galactic Assault είναι ουσιαστικά η Conquest λειτουργία που έχουμε δει στη σειρά Battlefield για το Star Wars Battlefront II. Οι παίκτες έρχονται αντιμέτωποι σε μεγάλες περιοχές του χάρτη για την ολοκλήρωση διαφόρων αποστολών. Οι στόχοι των ομάδων αλλάζουν αναλόγως πλευράς με τους Rebels να πρέπει να ολοκληρώσουν αρκετά objectives που αφορούν στην εξασθένηση των εχθρικών δυνάμεων της αυτοκρατορίας και οι κακοί να αναλαμβάνουν αποστολές περιορισμού ή εξόντωσης των επιτιθεμένων. Παράλληλα με τις αποστολές που τρέχουν και οι δυο ομάδες διαθέτουν έναν συγκεκριμένο αριθμό εισιτηρίων ή ζωών που εξαντλείται με κάθε θάνατο κάποιου παίκτη. Νικήτρια είναι η ομάδα με τα περισσότερα objective points.

To Starfighter Assault είναι ίσως ένα από τα πιο απολαυστικά modes του παιχνιδιού και θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελεί ένα παιχνίδι από μόνο του. Έρχεται πλήρως βελτιωμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του στο πρώτο Star Wars Battlefront και αυτή τη φορά δεν αποτελεί μια απλή αερομαχία στο ύφος μιας μάχης deathmatch. Οι ομάδες έχουν διάφορες αποστολές να ολοκληρώσουν και για ακόμα μια φορά χρειάζεται αρκετός συντονισμός και σωστό στήσιμο μεταξύ των παικτών.

Σε αυτή τη λειτουργία 8 παίκτες χωρισμένοι σε δυο ομάδες των 4 παικτών χειρίζονται έναν από τους αγαπημένους τους ήρωες. Οι ήρωες προέρχονται από όλο το σύμπαν του Star Wars και περιέχουν παίκτες όπως ο Darth Vader, Luke Skywalker, Darth Maul και πολλοί άλλοι. Σκοπός της λειτουργίας αυτής είναι μια από τις δυο ομάδες να καταφέρει να σκοτώσει δέκα φορές τον παίκτη που έχει τεθεί τυχαία ως στόχος από το παιχνίδι. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της λειτουργίας αυτής είναι η ανισορροπία που παρατηρείται μεταξύ των ηρώων που γίνεται ακόμα πιο έντονη σε ομάδες με έλλειψη συνεργασίας σε συνδυασμό με ομάδες που έχουν πληρώσει για αγορές ηρώων και Star Cards.

16 παίκτες έρχονται αντιμέτωποι σε δυο ομάδες των 8 παικτών με στόχο την επίτευξη κάποιας μικρής αποστολής. Αυτό το mode παίρνει στοιχεία από τη λειτουργία Galactic Assault λαμβάνει χώρα όμως σε πολύ μικρότερα τμήματα του χάρτη και με στόχο την ολοκλήρωση ενός μόνο objective. Η μια ομάδα προσπαθεί να ολοκληρώσει την αποστολή ενώ η αντίπαλη ομάδα να αποτρέψει την ολοκλήρωση αυτής μέσα σε κάποιο χρονικό διάστημα.

Blast είναι το κλασσικό team deathmatch που συναντάμε σε κάθε τίτλο online και φέρνει αντιμέτωπους 16 παίκτες σε ομάδες των 8. Νικήτρια είναι η ομάδα που θα καταφέρει να φτάσει πρώτη.

Αναφέραμε στην αρχή της κριτικής μας για το online τμήμα του παιχνιδιού πως αυτό είναι προβληματικό στον πυρήνα του. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι η ύπαρξη των loot crates. Όλο το σύστημα προόδου του παιχνιδιού είναι δεμένο με τα loot crates και κυρίως τα Star Cards που αυτά περιέχουν. Η χρήση τους δίνει στους ήρωες στρατιώτες και οχήματα με καλύτερα στατιστικά και νέες ικανότητες. Έρχονται σε 4 διαφορετικά επίπεδα με το καλύτερο, τα Epic, να είναι διαθέσιμα εκτός των loot crates μόνο με crafting. Τα υλικά για το crafting φυσικά δίνονται μόνο μέσα από τα loot crates.

Οι στρατιώτες που επιλέγουμε (είτε είναι ήρωες ή οτιδήποτε άλλο) διαθέτουν μια αξιολόγηση που μετράει το επίπεδο των καρτών μας. Κάθε unit έχει διαθέσιμα μέχρι και τρία slots για κάρτες με το πρώτο να είναι μόνο ανοιχτό στην αρχή. Το card level μας προσδιορίζεται από τον αριθμό των καρτών που διαθέτουμε και την σπανιότητα τους. Για παράδειγμα μια Star Card επιπέδου Epic αντιστοιχεί σε επίπεδο καρτών 4 για το unit στο οποίο αντιστοιχεί η κάρτα αυτή. Το θέμα είναι ότι δυνατότητες όπως το ξεκλείδωμα επιπλέον θέσεων για τις κάρτες μας έρχεται με το επίπεδο των καρτών που διαθέτουμε και είναι προφανές πως η ικανότητα για αγορά in-game χρημάτων με κανονικά χρήματα για την χρήση επιπλέον loot crates δίνει ένα πολύ καλό προβάδισμα στους παίκτες που θα ακολουθήσουν αυτή την οδό. Άλλο ένα μεγάλο αγκάθι των loot crates και των Star Cards είναι ότι τις κάρτες για να μπορεί κάποιος να τις κατασκευάσει έξω από τα loot crates θα πρέπει να πληροί τις προϋποθέσεις σε level που η εκάστοτε κάρτα ζητάει. Αυτό δεν συμβαίνει όμως και για τις κάρτες που κερδίζουμε μέσω των loot crates. Αυτές ανεξαρτήτως απαίτησης κατασκευής μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ξεκινώντας με την αναφορά μας στα loot crates θα πρέπει να πούμε πως αυτά μπορούμε να τα αγοράσουμε με τη χρήση των χρημάτων που κερδίζουμε από το βασικό παιχνίδι (credits), είτε με τη χρήση των κρυστάλλων (crystals). Κρύσταλλοι είναι το νόμισμα που αγοράζουμε με κανονικά χρήματα και βρίσκονται εδώ για να επιταχύνουν κάποιες διαδικασίες και να εκμεταλλευτούν τα τεχνητά φρένα που έχει θέσει η EA στο σύστημα προόδου του παιχνιδιού. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η ύπαρξη των loot crates και το γεγονός πως η χρήση χρημάτων δίνει πιθανώς πλεονέκτημα σε παίκτες που θα θελήσουν να αγοράσουν loot crates με κανονικά χρήματα. Το πρόβλημα είναι η χυδαιότητα με την οποία έχει εφαρμοστεί όλο αυτό το σύστημα στο Star Wars Battlefront II.

Το παιχνίδι διαθέτει τεχνητά φρένα στα κέρδη των παιχτών που θα θελήσουν να ακολουθήσουν την παραδοσιακή οδό εξέλιξης του χαρακτήρα τους με αποτέλεσμα πολλές από τις βελτιώσεις και τις αγορές που θέλουν να κάνουν οι παίκτες να απαιτούν πολλές ώρες ανώφελου grinding. Ήρωες βασικοί όπως ο Vader ή o Luke Skywalker είναι κλειδωμένοι πίσω από το ίδιο σύστημα με το αρχικό τους κόστος να αγγίζει τους 60.000 πόντους. Μέσω διαφόρων αλλαγών, το ποσό αυτό έπεσε στους 10.000 πόντους ως ένδειξη κατανόησης της EA στα παράπονα των παικτών όμως ταυτόχρονα έπεσαν και διάφορες άλλες απολαβές. Ήταν γνωστό πως ο τερματισμός της ιστορίας έδινε στους παίκτες ως δώρο ένα loot crate με 20.000 credits. Δυστυχώς πλέον αυτό δεν ισχύει και το δώρο αυτό έχει αφαιρεθεί. Η pay 2 win οπτική με τους ήρωες είναι ότι σε κάθε χάρτη μπορεί να υπάρχει διαθέσιμος μόνο ένας από κάθε διαθέσιμο ήρωα. Έτσι αν διαθέτουμε αρκετούς πόντους μάχης ώστε να κάνουμε spawn με έναν από τους ήρωες και δεν έχουμε την τύχη να ξεκλειδώσουμε κάποιον επιπλέον ή ο μόνος διαθέσιμος είναι κάποιος κλειδωμένος, τότε είτε θα πρέπει να επιλέξουμε κάποιον μη αντάξιο του ήρωα που θέλουμε (αφού δεν είναι όλοι του ίδιου επιπέδου) είτε να ακυρώσουμε την επιλογή μας.

Το φαινόμενο αυτό γίνεται ακόμα πιο έντονο στην λειτουργία Heroes vs Villains του online όπου ήρωες από κάθε μεριά έρχονται αντιμέτωποι σε μάχες σώμα με σώμα. Όπως είναι προφανές, παίκτες όπως ο Boba Fett ή ο Darth Vader και ο Luke Skywalker έχουν μεγάλο προβάδισμα σε σχέση με τους διαθέσιμους Han Solo και Lendo. Επιπλέον το παιχνίδι διαθέτει τεχνητά όρια στις απολαβές κερδών από διάφορα daily challenges με τα 5 να αποτελούν το ανώτατο όριο επιτρεπόμενης ολοκλήρωσης. Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθτεί το γεγονός πως το επίπεδο μας ως παίχτες δε σημαίνει τίποτα για τον τίτλο αφού ανεξαρτήτως θέσης μετά από έναν αγώνα, δεν κερδίζουμε επιπλέον χρήματα. Αυτό σημαίνει ότι ο MVP και ο τελευταίος παίχτης θα έχουν την ίδια αντιμετώπιση από τον τίτλο με τον δεύτερο νσ έχει την επιλογή να αγοράσει κρυστάλλους με κανονικά χρήματα και έτσι να έχει κάποιο πλεονέκτημα παραπάνω.

Τα παραπάνω δε σημαίνουν απαραίτητα ότι όποιος αγοράζει κάτι αμέσως γίνεται και καλύτερος παίκτης. Το πρόβλημα είναι ότι αφενός ναι, το παιχνίδι δίνει τη δυνατότητα στις ανταγωνιστικές του λειτουργίες, να πληρώσουμε για να έχουμε άμεσα καλύτερα πράγματα και αφετέρου το κάνει εις βάρος της ορθής εξέλιξης του παίκτη που δεν θέλει να πληρώσει έξτρα, υποχρεώνοντάς τον να σπαταλήσει πολύ περισσότερες ώρες σε σχέση με το συνηθισμένο για να κερδίσει κάτι ουσιώδες. Το πρόβλημα με το υπάρχον σύστημα προόδου θα γίνει πιο αντιληπτό σε βάθος χρόνου όπου οι νέοι παίκτες θα κληθούν να έρθουν αντιμέτωποι με βετεράνους του τίτλου που ανεξαρτήτως τρόπου απόκτησης "αγαθών" έχουν φτάσει σε ένα υψηλό επίπεδο.Αυτό το επίπεδο απαιτεί χρόνο για να αποκτηθεί και όταν ο χρόνος αυτός δυσκολεύει από την δυσκολία του αρχικού κακού εξοπλισμού και την παρουσία έμπειρων παικτών, τότε τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο άσχημα για την αντοχή του τίτλου στον χρόνο.

Η εκμετάλλευση αυτή του παιχνιδιού ως υπηρεσία διεγείρει και άλλα ερωτήματα. Για παράδειγμα, τα δώρα που παίρνουμε από τα loot crates είναι τυχαία. Αυτός ο τυχαίος αριθμός είναι ίδιος για αυτούς που πληρώνουν και για αυτούς που δεν πληρώνουν; Οι δυναμικές αλλαγές που υπόσχεται ότι θα κάνει η EA διαρκώς στον τίτλο θα επηρεάζουν αυτή την τυχαία επιλογή αντικειμένων; Πόσο κοντά είμαστε πλέον στο να συγκρίνουμε τα παιχνίδια με μηχανές τζόγου, προτού ληφθούν κάποια σοβαρά μέτρα για την αποτροπή αυτών των μεθόδων ή τουλάχιστον την ελεγχόμενη ύπαρξή τους. Ενδεχόμενα ερωτήματα που προκύπτουν, αφορούν στο γεγονός πως αυτό το μοντέλο monetization των λειτουργιών που προσφέρει ένας τίτλος εμφανίζονται κατά κύριο λόγο σε τίτλους που ακολουθούν το μοντέλο F2P (δωρεάν). Πόσο ηθικό είναι ένας τίτλος με πλήρη αξία πώλησης όσο κάθε AAA τίτλος να εκμεταλλεύεται το μοντέλο των δωρεάν τίτλων εις βάρος του τελικού καταναλωτή;

Για τον τεχνικό τομέα, η EA DICE με το Star Wars Battlefront II και τη χρήση της μηχανής γραφικών Frostbite 3 έφτιαξε έναν τίτλο που ζωγραφίζει εξαιρετικά το σύμπαν του Star Wars και αποτελεί ένα υπέροχο fan service. Ο τίτλος "τρέχει" σε ανάλυση 1080p και 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο στο 99% του single player ενώ στο multiplayer δεν συναντήσαμε ποτέ και σε καμία περίπτωση πτώση των καρέ. Οπτικά το Star Wars Battlefront II είναι εξαιρετικό. Δεδομένου ότι πρόκειται για τίτλο που κυκλοφορεί σε πολλές πλατφόρμες και πως κάθε μια από αυτές διαθέτει διαφορετικές δυνατότητες, πρέπει να ομολογήσουμε ότι η Frostbite κάνει για σεμινάρια τεχνολογικής υπεροχής. Η προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια που έχει το κάθε περιβάλλον είναι εκπληκτική. Η πιστότητα και η λεπτομέρεια, με την οποία κάθε όπλο του παιχνιδιού και κάθε όχημα έχει μεταφερθεί από το κινηματογραφικό αντίστοιχο αντικείμενο, δείχνει το μεράκι της DICE για τη σειρά και το σεβασμό της προς το franchise. Το κείμενο όμως δύσκολα μπορεί να μεταφέρει την ποιότητα και την πιστότητα που διαθέτει το παιχνίδι και τον τρόπο που έχει μεταφέρει το στούντιο με εξαιρετική ακρίβεια τις εκρήξεις από τις χειροβομβίδες, τα particle effects από τα blasters και τα lightsabers αλλά και την τρομερή λεπτομέρεια στα οχήματα και χαρακτήρες του παιχνιδιού. Αν κάτι δε μας άρεσε στον τομέα των γραφικών είναι η χρήση βίντεο με assets του παιχνιδιού για τα cutscenes. Είναι παράδοξο να γίνεται χρήση αυτής της τεχνικής στις μέρες μας αφού τα γραφικά των παιχνιδιών έχουν φτάσει σε πάρα πολύ ικανοποιητικό επίπεδο και η διαφορά στην ποιότητα ενός κωδικοποιημένου βίντεο είναι εμφανής σε σχέση με τα γραφικά που τρέχουν σε πραγματικό χρόνο.

Την άλλη όψη του νομίσματος, αποτελεί ο ηχητικός τομέας που είναι άψογος σε κάθε του σημείο. Από τα δυνατά και γνώριμα soundtrack που στολίζουν κάθε κεφάλαιο, κάθε έντονη αναμέτρηση, τη δυνατή μουσική που συνοδεύει το αρχικό μενού, τα ειδικά ηχητικά εφέ που χαρακτηρίζουν τα X-Wings και τα Tie Fighters κλπ. Ολα όσα γνωρίσαμε και αγαπήσαμε μέσα από τις κινηματογραφικές εμφανίσεις του σύμπαντος αλλά και μετέπειτα στα videogames βρίσκονται εδώ καλύτερα από ποτέ.

Κλείνοντας θα ήθελα να πω τα εξής. Αν η EA είχε επιλέξει τον τρόπο με τον οποίο εταιρείες όπως η Blizzard και η Activision εφαρμόζουν τα loot boxes στα παιχνίδια τους, με διακοσμητικά αντικείμενα δηλαδή, δεν θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Δυστυχώς το Star Wars Battlefront II έχει στηθεί με γνώμονα τις αγορές για γρήγορο progression του παίκτη δυσχαιρένοντας τεχνητά την κλασσική μέθοδο. Το παιχνίδι αναφορικά με την ιστορία του και το gameplay που προσφέρει υπόσχεται αρκετές απολαυστικές ώρες, έρχεται όμως με ένα σύστημα προόδου που είναι σίγουρο πως θα κουράσει τους παίκτες που βασίζονται στην ανταμοιβή για τις επιτυχίες που σημειώνουν και που σίγουρα σύντομα θα κουραστούν. Επιπλέον το γεγονός ότι οι περισσότερες από τις αγορές αποτελούν ουσιαστικά pay 2 win τακτικές δίνει σε μεγάλο βαθμό συγκεκριμένο χρόνο ζωής για τους παίκτες που θα έρχονται αντιμέτωποι με έμπειρους στο παιχνίδι και με ισχυρά αντικείμενα και ικανότητες. Η EA με το Star Wars Battlefront II πλησιάζει αρκετά την Dark Side και το παιχνίδι ανοίγει δρόμους για μια νέα μόδα στους τίτλους με online λειτουργίες που θα βαφτίζονται ως live services.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την Bandai Namco Entertainment Hellas για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Star Wars Battlefront II

Συντάκτης
17 Νοεμβρίου 2017
Developer

EA Digital Illusions CE

Publisher

Electronic Arts

Διανομή

Bandai Namco Entertainment Hellas

Πλατφόρμες

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Tested on

PlayStation 4 Pro

Κυκλοφορία

17 Νοεμβρίου 2017

Είδος

Action, Shooter

PEGI

16

Θετικά

+ Σεβασμός στο πρωτότυπο προϊόν με εξαιρετικό οπτικό ακουστικό τομέα
+ To gameplay του τίτλου είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του
+ Η χρήση των οχημάτων και των ηρώων είναι σωστά εισηγμένη στο online
+ Η ιστορία ξεκινάει αρκετά δυνατά παρουσιάζοντας μια ενδιαφέρουσα οπτική στην Αυτοκρατορία...

Αρνητικά

- ...όμως σύντομα γίνεται προβλέψιμη και δυστυχώς θα ολοκληρωθεί με δωρεάν DLC που θα δοθεί στις 13 Δεκεμβρίου
- Τα lootboxes αποτελούν μέρος του συστήματος εξέλιξης και μάλιστα υπάρχει δυνατότητα πληρωμής για γρήγορη εξέλιξη
- Περιορισμοί στα κέρδη των challenges και του arcade για προώθηση των microtransactions
- Τα online modes χρειάζονταν μεγαλύτερη ποικιλία
- Καμία δυνατότητα παραμετροποίησης του χαρακτήρα μας

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
6.5
4.5
Συνοψίζοντας

Το πρώτο Star Wars Battlefront II της EΑ συνάντησε μικτές κριτικές από το κοινό και τους λάτρεις του σύμπαντος, τόσο για την έλλειψη μιας λειτουργίας με σωστό campaign και ιστορία, όσο και για τον κατακερματισμό των παικτών με κακή χρήση της διανομής του DLC περιεχομένου του παιχνιδιού. Με το Star Wars Battlefront II η EA έδωσε την υπόσχεση πως θα λύσει όλα τα προβλήματα του πρώτου παιχνιδιού και επιπλέον θα κάνει ακόμα περισσότερα.

Ο τίτλος έρχεται με μια πολύ καλή ιστορία, αντάξια σε μεγάλο βαθμό των κινηματογραφικών σεναρίων, στιβαρό gameplay με σωστούς μηχανισμούς τόσο στην λειτουργία του story mode, όσο και στο multiplayer. Δυστυχώς πέφτει θύμα της απληστίας της εταιρείας που έχει ως στόχο την εκμετάλλευση του παιχνιδιού ως υπηρεσία, εισάγοντας δυνατότητες μικρό-αγορών, όπου θα χρειαστείτε πραγματικά χρήματα για την εξέλιξη των χαρακτήρων, όπως αγορές ηρώων και ικανοτήτων. Παράλληλα περιορίζει τεχνητά και σε μεγάλο βαθμό την πραγματική εξέλιξη των παικτών που θα θελήσουν να εξελιχθούν απλά παίζοντας το παιχνίδι, επιβραδύνοντας την με ελάχιστες απολαβές.

Η EA με το Star Wars Battlefront II πλησιάζει αρκετά την Dark Side και το παιχνίδι ανοίγει δρόμους για μια νέα μόδα στους τίτλους με online λειτουργίες που θα βαφτίζονται ως live services και είναι κάτι που απλά δεν μπορούμε να δεχτούμε για full price τίτλο.

6.5
Βαθμός
4.5
Βαθμός
11 ratings
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
50%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
17%
Sad
0%
Rage
33%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1