Starlink: Battle for Atlas

by Βασίλης Τατσιόπουλος on 10 Ιουλίου 2018

Η CD Media, αντιπροσωπεία της Ubisoft στην Ελλάδα, μας κάλεσε στο event που διοργάνωσε στην Αθήνα. Πρωταγωνιστές ήταν το Assassin’s Creed Odyssey (διαβάστε το preview εδώ) και το Starlink: Battle for Atlas. Το πρώτο σίγουρα όλοι το γνωρίζουμε, όμως το Starlink ήταν η έκπληξη της παρουσίασης. Πρόκειται για ένα action-adventure παιχνίδι με διαστημικές μονομαχίες και toys-to-life στοιχεία.

Για όσους δεν γνωρίζουν, με τον όρο toys-to-life αναφερόμαστε στη δυνατότητα χρήσης χειροπιαστών φιγούρων, οι οποίες αλληλεπιδρούν με in-game ψηφιακά χαρακτηριστικά. Έχουμε δει το Disney Infinity, τα Amiibo της Nintendo, το LEGO Dimensions και το Skylanders, μεταξύ άλλων. Αυτή τη στιγμή οι toys-to-life εμπειρίες δεν βρίσκονται στο προσκήνιο, καθώς η υποστήριξη των περισσότερων έχει σταματήσει. Παρόλα αυτά, η Ubisoft φέρνει τη δική της πρόταση με το Starlink: Battle for Atlas.

Πριν ξεκινήσουμε να παίζουμε το διαθέσιμο demo της παρουσίασης, είδαμε τις φιγούρες. Υπήρχαν τρία διαστημόπλοια, εκ των οποίων το ένα είχε εφαρμοστεί πάνω στο χειριστήριο του Xbox One X και πολλά όπλα. Αφού διαλέξουμε πιλότο και τον βάλουμε στο χειριστήριο, επιλέγουμε το όχημά μας. Μετά, του «φοράμε» τα όπλα που μας αρέσουν περισσότερο.

Το demo ξεκινάει στο διάστημα και μας ζητά να φτάσουμε σε έναν συγκεκριμένο πλανήτη. Η διαστημική σκηνή μάς έφερε στο μυαλό το No Man’s Sky με το hyperdrive και τον τρόπο με τον οποίο πλησιάζουμε στον πλανήτη.

Όταν φτάσουμε στον προορισμό μας, βλέπουμε τα κύρια mechanics του Starlink και σκεφτόμαστε το Star Fox. Έχουμε τη δυνατότητα να πετάμε και να πραγματοποιούμε μανούβρες ή να κινούμαστε πολύ κοντά στο έδαφος. Κάθε τρόπος πτήσης έχει τις δικές του ιδιότητες και χρήσεις. Όταν το σκάφος μας πετάει ψηλά, κινούμαστε πιο γρήγορα, με ή χωρίς το boost. Κατεβαίνοντας στο έδαφος αποκτούμε περισσότερη ακρίβεια στη στόχευση και μπορούμε να αποφεύγουμε τα projectiles tων εχθρών με διαφορετικό τρόπο, καθώς έχουμε στη διάθεσή μας ένα άλμα.

Στο demo είδαμε και τους δύο τρόπους πτήσης και χρειάστηκαν αμφότεροι. Για παράδειγμα, στα δύο μεγάλα challenges που αντιμετωπίσαμε, κατεβήκαμε από τους ουρανούς, "αγκαλιάσαμε" το χώμα και ρίξαμε αργά αλλά μεθοδικά τα bosses. Σε γενικές γραμμές, τα boss fights μάς βάζουν να βρούμε τη σωστή πατέντα και να επαναλάβουμε τη διαδικασία μέχρι να κερδίσουμε τη μάχη. Οι επαναλήψεις ήταν λίγο περισσότερες από όσο θα θέλαμε, όμως υπάρχει το ενδεχόμενο να ευθύνεται το level μας που ήταν μικρότερο από των εχθρών.

Το core gameplay του Starlink: Battle for Atlas είναι πολύ διασκεδαστικό και γρήγορο. Δεν είναι τίτλος που απευθύνεται αυστηρά σε μικρά παιδιά. Η παρουσίαση και τα mechanics σίγουρα θα ευχαριστήσουν μικρότερο ηλικιακά κοινό, όμως το Starlink δεν θα μείνει εκεί. Εμείς, για παράδειγμα διασκεδάσαμε πολύ παίζοντάς το και σίγουρα θα θέλαμε να συνεχίσουμε.

Η χρήση των toys-to-life στοιχείων του Starlink: Battle for Atlas βελτιώνει ένα ήδη καλό σύνολο. Χωρίς τις φιγούρες, το παιχνίδι είναι απόλυτα ικανοποιητικό, όμως μόλις τις χρησιμοποιήσουμε γίνεται ακόμη πιο διασκεδαστικό. Μπορούμε ανά πάσα στιγμή να αλλάζουμε τον πιλότο μας, το όχημα και τα όπλα. Οι αλλαγές είναι εντελώς άμεσες. Βγάζοντας ένα όπλο από το μικρό πλαστικό σκάφος, στην οθόνη βλέπουμε το pause και το ψηφιακό μοντέλο του σκάφους χωρίς το συγκεκριμένο εξάρτημα. Με το που το αλλάξουμε, αλλάζει και στην οθόνη και είμαστε έτοιμοι να το χρησιμοποιήσουμε. Αν το τοποθετήσουμε ανάποδα, πυροβολάει προς τα πίσω (δεν ξέρουμε αν αυτό χρησιμεύει με κάποιον τρόπο, αλλά ήταν μία αστεία λεπτομέρεια). Υπάρχουν αρκετά όπλα με διαφορετικές λειτουργίες και οι συνδυασμοί τους έχουν ενδιαφέρον, από στρατηγική σκοπιά. Επίσης, υπάρχουν εχθροί με αδυναμίες σε συγκεκριμένους τύπους όπλων.

Ακόμη, ο κάθε πιλότος έχει τη δική του, μοναδική ιδιότητα. Μπορούμε, για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας μία από αυτές, να γίνουμε αόρατοι για κάποιο χρονικό διάστημα. Να σημειωθεί πως, αποκλειστικά στο Nintendo Switch, θα μπορούμε να παίξουμε ως Fox McCloud, πιλοτάροντας το Arwing (ο Foxs και το σκάφος του θα υπάρχουν και σε physical μορφή).

Η συνολική μορφοποίηση του σκάφους μας (πιλότος, σκάφος, όπλα), μαζί με τις ιδιότητες και τα upgrades, δημιουργούν ένα αρκετά βαθύ σύνολο. Μαζί με τις πλαστικές φιγούρες, είναι σίγουρο πως θα μας κρατήσει το ενδιαφέρον. Βέβαια, η χρήση των toys-to-life δυνατοτήτων είναι προαιρετική. Επίσης, παρόλο που δεν το είδαμε, γνωρίζουμε πως το Starlink: Battle for Atlas θα περιλαμβάνει split screen multiplayer, κάτι πολύ ταιριαστό και θετικό.

Οι μάχες, από μόνες τους, είναι πολύ πετυχημένες. Δεν είναι πολύπλοκες, ούτε όμως εντελώς παιδικές. Δεν υπάρχει σύστημα αυτόματης στόχευσης και η ζημιά που προκαλείται από τους εχθρούς είναι αρκετή, ώστε να θέλουμε να αποφύγουμε τα πυρά τους. Οι διάφοροι συνδυασμοί όπλων τις κάνουν ακόμη καλύτερες, καθώς αλλάζοντας ένα όπλο διαφοροποιούμε το γενικότερο playstyle. Για παράδειγμα, αν επιλέξουμε ένα πολυβόλο στη μία πλευρά και παγωμένες ρουκέτες στην άλλη, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά από όταν δοκιμάσουμε ένα flamethrower και ένα όπλο που εκτοξεύει μικρές μαύρες τρύπες.

Οπτικά, το παιχνίδι είναι πολύ ευχάριστο με πολλά χρώματα και οπτικά εφέ, ενώ όσο το είδαμε έτρεχε άψογα. Επίσης, ο σχεδιασμός των πλασμάτων, των κτιρίων και των οχημάτων είναι πολύ πετυχημένος. Εξίσου πετυχημένες είναι και οι φιγούρες των διαστημόπλοιων, με τις οποίες φανταζόμαστε πως τα παιδιά μικρότερης ηλικίας θα θελήσουν να παίξουν και εκτός του Starlink, κρατώντας τες στα χέρια τους.

Σε γενικές γραμμές, η πρώτη μας επαφή με το Starlink: Battle for Atlas ήταν πολύ θετική. Μας έδειξε διασκεδαστικά mechanics με τις φιγούρες, όμως δεν έμεινε εκεί. Ο πυρήνας του παιχνιδιού φαίνεται πως στέκεται από μόνος του, χωρίς τη χρήση των toys-to-life στοιχείων. Είναι σίγουρα ένα παιχνίδι που έχει πολλές δυνατότητες και περιμένουμε με ανυπομονησία να τις ανακαλύψουμε τον Οκτώβριο που θα κυκλοφορήσει.

Το Starlink: Battle for Atlas θα κυκλοφορήσει σε PlayStation 4, Xbox One και Switch στις 16 Οκτωβρίου 2018.

Το παιχνίδι δοκιμάστηκε για μερικές ώρες στην έκδοση Xbox One X σε ειδικό event που διοργάνωσε η Ubisoft και η CD Media στην Αθήνα.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Developer

Ubisoft Toronto

Publisher

Ubisoft

Διανομή

CD Media

Πλατφόρμες

PS4 / Switch / Xbox One

Tested on

Xbox One X

Κυκλοφορία

16 Οκτωβρίου 2018

Είδος

Action-adventure

What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1