Street Fighter V

Rise Up!!!
by Νίκος Λυμπέριος on 15 Φεβρουαρίου 2016
Reviews

- Κερδίστε ένα αντίτυπο του παιχνιδιού σε PS4 ΕΔΩ.

- Δείτε το 4ωρο livestream μας για το παιχνίδι ΕΔΩ.

Η σειρά Street Fighter αποτελεί μια από τις πιο παλιές σειρές παιχνιδιών που έχουν καταφέρει να αντέξουν το πέρασμα του χρόνου. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα franchises στην ιστορία του gaming και αποτελεί το κορυφαίο παιχνίδι της Capcom, έχοντας μεγαλώσει γενιές και γενιές παιχτών. Όπως το Resident Evil καθιέρωσε τους τίτλους Horror έτσι και η σειρά Street Fighter άνοιξε τους δρόμους για το χώρο του 2D Fighting σε κονσόλες και Arcades. Θα ήταν άδικο φυσικά να πούμε ότι μόνο η Capcom έβγαλε παιχνίδια Fighting στην εποχή που εμφανίστηκε το πρώτο Street Fighter, δε χωράει όμως αμφιβολία ότι χωρίς την Capcom τα παιχνίδια ξύλου πιθανόν να μην είχαν την μορφή που σήμερα έχουν. Η σειρά έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 1987 και μέχρι και σήμερα έχουν κάνει την εμφάνισή τους περισσότερα από 10 παιχνίδια μαζί με αρκετές αναβαθμίσεις ή επιπλέον επανεκδόσεις σε αρκετά από τα κεφάλαια τους. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως στο ξεκίνημά της η σειρά δεν είχε την κλασσική μορφή που έχουν σήμερα τα παιχνίδια Fighting. Αντί αυτού το πρώτο Street Fighter ήταν χτισμένο πάνω στο ύφος των τότε Beat 'em up, όπως το Double Dragon και το Streets of Rage έχοντας ως βασικό επιλέξιμο χαρακτήρα τον Ryu και τον Ken (o Ken γινόταν επιλέξιμος αν ο δεύτερος παίχτης νικούσε τον πρώτο). Με το Street Fighter II: World Champion η σειρά πήρε την μορφή που σήμερα ξέρουμε και επηρέασε όλα τα παιχνίδια του είδους.

Η ιστορία του παιχνιδιού δεν εξελίσσεται με τον κλασσικό τρόπο που έχουμε συνηθίσει, το arcade story δηλαδή, που διαλέγουμε το χαρακτήρα μας πολεμώντας το υπόλοιπο roster του παιχνιδιού ή τουλάχιστον τους βασικούς που στηρίζουν το σενάριο.

το VG24 λέει

Η ιστορία του Street Fighter V αν και ακόμα δεν έχει ξεδιπλωθεί πλήρως και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στον Ιούνιο με update όπου θα προστεθούν βασικές ιστορίες για όλους τους χαρακτήρες, εξηγώντας κάποια πράγματα για τα γεγονότα του παιχνιδιού, εκτυλίσσεται μεταξύ του Street Fighter IV και του Street Fighter III. Συγκεκριμένα επειδή η ιστορία των παιχνιδιών και η χρονολογική τους σειρά μπορεί να μπερδέψει, η σωστή σειρά βάσει γεγονότων είναι η εξής:

  1. Street Fighter
  2. Street Fighter Alpha
  3. Street Fighter II
  4. Street Fighter IV
  5. Street Fighter V
  6. Street Fighter III

Η εξέλιξη αυτή στην ροή της ιστορίας είναι ξεκάθαρη στο Street Fighter V από αρκετές κινήσεις που χαρακτηρίζουν τους χαρακτήρες του παιχνιδιού όπως η χρήση του Denjin Hadouken του Ryu που τον περιβάλλει με ηλεκτρισμό όταν κάνει χρήση του V-Trigger, αντί του κλασσικού Shinku Hadouken που έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο Street Fighter III, θέλοντας έτσι να δείξει την τελική εξέλιξη του χαρακτήρα. Την ίδια αλλαγή και εξέλιξη συναντάμε και σε άλλους χαρακτήρες του παιχνιδιού που έκαναν την εμφάνισή τους σε αυτά τα παιχνίδια, όπως η Chun Li ή και o M. Bison.

Στο 5ο μέλος της σειράς, η Shandaloo έχει δημιουργήσει ένα όπλο μαζικής καταστροφής που έχει την ικανότητα να καταστρέψει ολόκληρες πόλεις με τον M. Bison (ο οποίος φαίνεται να είναι αρκετά γερασμένος σε σχέση με το IV) να θέλει να το χρησιμοποιήσει για να κυριεύσει τον κόσμο. Στην παρούσα φάση του παιχνιδιού και μέχρι να ολοκληρωθεί η περίοδος των δωρεάν αναβαθμίσεων που θα ολοκληρώσουν τους ημιτελής τομείς του παιχνιδιού, διατίθεται ένα "ελαφρύ" Story Mode με σκίτσα που εξηγούν κάποια τμήματα της ιστορίας για τον κάθε χαρακτήρα. Η ιστορία του παιχνιδιού δεν εξελίσσεται με τον κλασσικό τρόπο που έχουμε συνηθίσει, το arcade story δηλαδή, που διαλέγουμε το χαρακτήρα μας πολεμώντας το υπόλοιπο roster του παιχνιδιού ή τουλάχιστον τους βασικούς που στηρίζουν το σενάριο. Τη θέση του έχει πάρει μια πιο απλοποιημένη 3 ή 4 μαχών λειτουργία για κάθε παίκτη, με ένα γύρο για την κάθε μάχη και ένα σύντομο διάλειμμα μεταξύ των μαχών για την εξέλιξη της ιστορίας με σκίτσα παρμένα αισθητικά από το comic της σειράς.

Θα έλεγα ότι η εξέλιξη αυτή του παιχνιδιού είναι συνειδητή απόφαση της Capcom και όχι κάποιου είδους τεμπελιάς, αφού στον πυρήνα τους τα παιχνίδια Street Fighter αφορούσαν πάντα το κομμάτι του διπλού και της κόντρας μεταξύ των παιχτών και έχει δώσει και το μεγαλύτερο της βάρος η εταιρεία όπως θα δούμε και παρακάτω. Από την άλλη, η επιλογή αυτή για την απλοποίηση της ιστορίας και την αφαίρεση ενός βασικού offline στοιχείου ίσως απωθήσει αρκετούς νέους από την σειρά που δε θέλουν να βασίσουν την αγορά τους στο ανταγωνιστικό online στοιχείο του παιχνιδιού.

Στο θέμα των αγορών η εταιρεία έχει αναφέρει πως θα είναι αρκετά ευέλικτη στην πολιτική διάθεσης των DLC της, δίνοντας σε όλο το κοινό την δυνατότητα απόκτησης των "πληρωτέων" πρόσθετων με αρκετούς τρόπους.

το VG24 λέει

Στο βασικό μενού του παιχνιδιού θα βρούμε τις επιλογές για το Story - που αναλύσαμε προηγουμένως-, το Versus -το κλασσικό τοπικό διπλό -, το Training - σε αυτό διαλέγουμε τον παίκτη μας καθώς και τον αντίπαλο, ο οποίος μπορεί να ρυθμιστεί είτε να είναι ακίνητος είτε να του ορίσουμε εμείς τι κινήσεις θα κάνει και να εκπαιδευτούμε πάνω σε αυτές -, το Survival - επιλέγουμε έναν παίκτη και κάνουμε ασταμάτητους αγώνες ενός γύρου μέχρι να τελειώσει η ενέργεια μας πλήρως -, καθώς και τα modes για τις online λειτουργίες του τίτλου: Τα CFN (Capcom's Fighters Network), Battle Lounge, Ranked Match και Casual Match. Δυο ακόμα λειτουργίες αναμένεται να ενεργοποιηθούν με το update του Μαρτίου και είναι το in game κατάστημα, στο οποίο θα μπορούμε να αγοράζουμε κουστούμια και DLC χαρακτήρες ή και οτιδήποτε άλλο δοθεί από την Capcom. Στο θέμα των αγορών η εταιρεία έχει αναφέρει πως θα είναι αρκετά ευέλικτη στην πολιτική διάθεσης των DLC της δίνοντας σε όλο το κοινό την δυνατότητα απόκτησης των "πληρωτέων" πρόσθετων με αρκετούς τρόπους.

Σύμφωνα λοιπόν με την Capcom θα μπορούμε να αποκτήσουμε τα DLC του τίτλου είτε με κανονική αγορά, είτε με το νόμισμα που διαθέτει το παιχνίδι, είτε εντελώς δωρεάν ένα χρόνο μετά την διάθεση τους. Αρκετά δίκαια πολιτική κατά την γνώμη μας, αφού δεν περιορίζει τα αντικείμενα πίσω από έναν χρηματικό τοίχο και βεβαιώνει τουλάχιστον για την ώρα ότι το παιχνίδι δε θα δει πολλές εκδόσεις με επιπλέον περιεχόμενο, όπως έχει γίνει και στο παρελθόν. Το νόμισμα του παιχνιδιού ονομάζεται Zenny και θα "πληρωνόμαστε" ανεβάζοντας το Level του χαρακτήρα μας ή ολοκληρώνοντας ημερήσια challenges. Με την πρώτη ματιά και σύμφωνα με τα όσα έχουμε αναλύσει έως, τώρα είναι αρκετά προφανές ότι έχει δοθεί περισσότερη βάση στο κομμάτι το ανταγωνιστικό και όχι τόσο στο στήσιμο της ιστορίας, τουλάχιστον στη παρούσα φάση του παιχνιδιού, μιας και φαίνεται από τις δηλώσεις της Capcom και από τα πλάνα της για την διάθεση διαφόρων υπηρεσιών και εξτρά περιεχομένου, ότι θέλουν να χτίσουν το παιχνίδι σιγά σιγά ακούγοντας και την κριτική του κόσμου.

Το ζουμί κάθε τίτλου Fighting είναι φυσικά το διαθέσιμο cast χαρακτήρων και το σύστημα μάχης του. Ο συνολικός αριθμός των διαθέσιμων χαρακτήρων αγγίζει τους 16. Η λίστα διαθέτει αρκετούς παλιούς χαρακτήρες που επιστρέφουν από την σειρά Alpha των Street Fighter: R. Mika, Birdie, Karin, 4 πρωτοεμφανιζόμενους: τους Necali, Laura, F.A.N.G και Rashid και αρκετούς από τους παλιούς που συναντήσαμε σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια της σειράς. Αίσθηση προκαλεί η απουσία των Guile, Honda, Sagat, Balrog, Blanka, αν και κάποιοι από αυτούς αναμένεται να προστεθούν στο μέλλον με DLC.

STREET FIGHTER V_20160205195240

Ο τεχνικός τομέας του τίτλου είναι παράδειγμα προς μίμηση από τις υπόλοιπες εταιρείες και ειδικότερα αυτές που ασχολούνται με αυτό το είδος. Το παιχνίδι οπτικά θυμίζει μια κινούμενη ζωγραφιά βγαλμένη από τα πιο αριστουργηματικά ιαπωνικά Anime.

το VG24 λέει

Το Street Fighter ξεχώριζε πάντα για το ιδιαίτερο στύλ του, τον αυστηρό του χαρακτήρα και για την δύσκολη τεχνική του. Δεν είναι από τα παιχνίδια ξύλου που πιάνεις και παίζεις, ακόμα περισσότερο όταν το Street Fighter V στηρίζει αρκετά το στήσιμο του στον ανταγωνισμό με πραγματικούς παίχτες και όχι τόσο στο Single Player. Είναι το είδος του Fighting που για να επιβιώσεις πρέπει να γνωρίζεις τον χαρακτήρα που ελέγχεις, αλλά και τον αντίπαλό σου στο έπακρο, ώστε να μπορείς να ανταπεξέλθεις. Δεν βασίζεται στο Button Mashing και απαιτεί αρκετή εξοικείωση με τις τεχνικότητες κάθε χαρακτήρα. Για παράδειγμα κατά την διάρκεια του Stream που κάναμε στο Street Fighter V, ένα από τα παιδιά που παρακολουθούσαν τον αγώνα μας ενημέρωσε πως η Chun Li είναι τρομερός χαρακτήρας για anti-air κινήσεις, μηδενίζοντας έτσι με το πάτημα ενός κουμπιού τις συνεχόμενες επιθέσεις με άλμα από τον αντίπαλο. Φυσικά η παραπάνω εξήγηση είναι υπερ απλούστευση και αποτελεί ένα μικρό παράδειγμα για το πολυσύνθετο σύστημα τεχνικών που διαθέτει το Street Fighter και έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια.

Το σύστημα μάχης του Street Fighter V είναι χτισμένο πάνω στο Variable System και τους τρεις μηχανισμούς που αυτό περικλείει. Οι μηχανισμοί αυτοί βασίζονται πάνω στη μπάρα V-Gauge που γεμίζει, καθώς δεχόμαστε χτυπήματα και το αναλύουμε παρακάτω:

  • Τα V-Skills είναι ειδικές ικανότητες που έχει κάθε χαρακτήρας και μπορούμε να τις ενεργοποιήσουμε πατώντας MP + MK (Μεσαία γροθιά + μεσαία κλωτσιά) ταυτόχρονα. Η χρήση τους δεν απαιτεί την ύπαρξη της μπάρας V-Gauge και είναι διαφορετικές για κάθε χαρακτήρα. (Για παράδειγμα ο Ryu με το V-Skill του έχει την ικανότητα να αποκρούει κινήσεις, η Chun Li κάνει ένα ειδικό άλμα που ανοίγει το δρόμο για επιπλέον επιθέσεις και ο M. Bison μπορεί να απορροφά τις επιθέσεις τύπου projectile. Τα V-Skills αποτελούν βασικό πυρήνα του συστήματος μάχης του Street Fighter V γιατί βοηθούν τους χαρακτήρες σε σημεία της μάχης που είναι αδύναμοι.
  • Τα V-Triggers είναι και αυτά ειδικές ικανότητες που διαθέτει ο κάθε χαρακτήρας και μπορούν να ενεργοποιηθούν μόνο όταν η μπάρα V-Gauge είναι πλήρως γεμάτη πατώντας HP + HK (δυνατή μπουνιά + δυνατή κλωτσιά) ταυτόχρονα. Ενεργοποιώντας το V-Trigger του ο παίχτης αποκτά επιπλέον ιδιότητες και κινήσεις πάνω στις βασικές του. Για παράδειγμα ο Ryu εκτελεί ενώ ο M. Bison αποκτά την ικανότητα τηλεμεταφοράς. Η ύπαρξη τους δίνει ένα στρατηγικό τόνο στις μάχες αφού μπορούν πολύ εύκολα να γυρίσουν τη ροή της μάχης.
  • Τα V-Reversals χρειάζονται τουλάχιστον μια μπάρα V-Gauge για να εκτελεστούν και δίνουν τη δυνατότητα στους παίκτες να κάνουν αντεπίθεση ενώ αμύνονται. Μοιάζουν αρκετά με τα Alpha Counters του Street Fighter Alpha με την διαφορά ότι κάθε χαρακτήρας έχει το δικό του Reversal στο Street Fighter V εν αντιθέσει με το Alpha, που υπήρχε ένα ενιαίο εφέ για την κίνηση. Τέλος ένα V-Reversal δε μπορεί να επιφέρει K.O. σε μια μάχη, αλλά υπάρχει για να μας βγάζει από μια πολύ δύσκολη θέση και ένα ανελέητο σφυροκόπημα ενός combo.

Εκτός από το V-Gauge την επιστροφή της κάνει και η EX-Gauge, που γεμίζει καθώς ρίχνουμε ή δεχόμαστε χτυπήματα, ακόμα περισσότερο όταν τα χτυπήματα μας προέρχονται από δυνατά και καλοστημένα combos. Η χρήση της αφορά την ενίσχυση των ειδικών μας κινήσεων καταναλώνοντας μια μπάρα EX ή ολόκληρη εκτελώντας ένα Critical Art. Φυσικά δε πρέπει να παραλείψουμε και την αναφορά ύπαρξης εναλλαγών μέσα στις πίστες ή την παρουσία καταστρεφόμενων αντικειμένων που ανοίγουν ακόμα περισσότερο την αρένα και δίνουν την δυνατότητα αξιοποίησης περισσότερων στρατηγικών.

Τέλος και για πρώτη φορά σε παιχνίδι Street Fighter κάνουν την εμφάνισή τους στατιστικά παιχτών. Πριν από κάθε αγώνα παίρνουμε μια μικρή γεύση για τις ικανότητες που έχει ο κάθε χαρακτήρες, τις αδυναμίες του αλλά και το που υπερισχύει.

Αυτό που θα χαροποιήσει αρκετά τους λάτρεις της σειράς είναι ότι οι αλλαγές αυτές δεν έχουν αλλάξει καθόλου τη ροή των μαχών σε σχέση με τα παλιά παιχνίδια. Μάλιστα αρκετοί από τους χαρακτήρες ελέγχονται όπως ελέγχονταν πάντοτε καταρρίπτοντας τις ανησυχίες που είχαν δημιουργηθεί από τις δηλώσεις ότι το παιχνίδι θα γίνει προσιτό σε όλους και θα χρειαστεί εκ νέου φρεσκάρισμα των γνώσεων μας. Με λίγα λόγια οι παλιοί θα νιώσουν σαν το σπίτι τους.

Το βασικότερο mode στο οποίο θα ξοδέψει και τον περισσότερο χρόνο ο κόσμος είναι φυσικά το online του παιχνιδιού αφού όπως είπαμε το παιχνίδι είναι στημένο ουσιαστικά γύρω από αυτό, ακόμα περισσότερο και από το γεγονός ότι το Street Fighter V ετοιμάζεται να καθιερωθεί ως το νέο παιχνίδι για τα παγκόσμια τουρνουά. Τα mode αυτά είναι δυο το Ranked Match και το Casual Match. Η βασική τους διαφορά είναι ότι στο Casual Match το παιχνίδι δεν αποθηκεύει στατιστικά για τις νίκες και ήττες μας οπότε και το προφίλ μας μένει καθαρό αλλά ταυτόχρονα δεν κερδίζουμε και θέση σε κατάταξη. Επιπρόσθετα οι αντίπαλοι παίκτες που συναντάμε στους Casual αγώνες είναι χαμηλού επιπέδου και είναι καλή αρχή για όσους δεν έχουν μεγάλη εμπειρία από το παιχνίδι.

Στο Ranked Match από την άλλη που είναι και το βασικό ζουμί του Online του παιχνιδιού αφού μέσα από αυτό γίνεται όλη η κατάταξη των παικτών και υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός με παίκτες που γνωρίζουν τα μέσα και τα έξω του παιχνιδιού. Το θετικό είναι πως εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις και δεδομένου ότι στη παρούσα φάση το παιχνίδι δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα στο κοινό η απόδοση του δικτύου είναι αρκετά καλή. Το ίδιο το παιχνίδι μας ενημερώνει πως και μέχρι την κυκλοφορία του την επίσημη υπάρχουν θέματα αποσυνδέσεων ή και τυχαίων διακοπών. Εμείς το μόνο που αντιμετωπίσαμε σε μερικούς αγώνες είναι κάποιο lag το οποίο παρουσιαζόταν κυρίως κατά την εκτέλεση των Critical Art κινήσεων.

Τα δυο αυτά mode είναι δεμένα με το Capcom Fighters Network, μια επιλογή που βρίσκεται στο κεντρικό μενού του παιχνιδιού. Το Capcom Fighters Network αποτελεί ουσιαστικά το Online Social Network που ενώνει μεταξύ τους όλους τους παίκτες του Street Fighter V. Μέσα από αυτό το μενού μπορούμε να βρούμε replay από αγώνες παικτών, να δούμε σε ποιες περιοχές του κόσμου εκτυλίσσονται οι περισσότερες μάχες, να αναζητήσουμε παίκτες και να δούμε τα στατιστικά τους, αλλά και να στείλουμε προσκλήσεις μαχών. Επιπλέον ενημερωνόμαστε για τα νέα του παιχνιδιού καθώς και για επικείμενα τουρνουά. Είναι μια εξαιρετική προσθήκη ειδικότερα αυτή της παρουσίας των Replay αφού μπορούμε μέσω αυτών να παρακολουθήσουμε αγώνες παικτών και ειδικότερα αυτών με εμπειρία στο παιχνίδι και να ενημερωθούμε με τον καλύτερο τρόπο για το πως παίζει ένας έμπειρος παίχτης σωστά στο Street Fighter.

Η τελευταία μεγάλη αλλαγή που ήρθε με το Street Fighter V και ενδεχομένως να παραξενέψει αρκετούς νέους στη σειρά ή όσους έχουν συνηθίσει το στήσιμο άλλων παιχνιδιών ξύλου είναι ότι στις Online μάχες δεν διατίθεται οθόνη επιλογής χαρακτήρα. Πλέον εμείς ορίζουμε τον αγαπημένο μας χαρακτήρα από τις ρυθμίσεις μάχης (Battle Settings) ένα βήμα πριν ξεκινήσουμε για την αναζήτηση αντιπάλου.

Ο τεχνικός τομέας του τίτλου είναι παράδειγμα προς μίμηση από τις υπόλοιπες εταιρείες και ειδικότερα αυτές που ασχολούνται με αυτό το είδος. Το παιχνίδι οπτικά θυμίζει μια κινούμενη ζωγραφιά βγαλμένη από τα πιο αριστουργηματικά Ιαπωνικά Anime. Η μηχανή γραφικών του τίτλου βασίστηκε πάνω στην Unreal Engine 4 και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό και δε θυμίζει σε καμία περίπτωση τα μουντά και σκοτεινά παιχνίδια που έχουμε συνηθίσει να την χρησιμοποιούν. Χρώματα, λάμψεις, animation ζωντανεύουν μπροστά στην οθόνη μας σαν να κοιτάς έναν πίνακα ζωγραφικής. Η ανάλυση του παιχνιδιού είναι στα 1080p και η κίνηση κολλημένη σταθερά στα 60FPS. Δεν αντιμετωπίσαμε ούτε για ένα λεπτό πτώση στο ρυθμό και οι μάχες είχαν την ρευστότητα ενός χορευτικού. Για ακόμα μια φορά την επιστροφή τους κάνουν οι χυμώδεις παρουσίες των θηλυκών χαρακτήρων με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους να έχουν δεχθεί έναν τόνο υπερβολής για την επιπλέον προβολή των χαρακτήρων και για την τόνωση του Anime στοιχείου του παιχνιδιού. Δεν ενοχλούν φυσικά και δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση προσβολή στο γυναικείο φύλλο, αφού όσο υπερβολικά ή τονισμένα να είναι κάποια στοιχεία δεν αγγίζουν το όριο του σεξισμού.

 

Ένας τίτλος που περιμέναμε καιρό μετά και την ανακοίνωση του, ειδικότερα ως αποκλειστικό για το PC και το PlayStation 4 που μάλιστα δίνει την δυνατότητα στους παίκτες των δυο μεριών να βρεθούν αντιμέτωποι στο online. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου fan των παιχνιδιών Street Fighter. Μεγάλωσα παίζοντας αρκετά από τα παιχνίδια της σειράς είτε στο SNES είτε στο PlayStation αργότερα, ποτέ όμως δεν κατάφερα να δεθώ όπως δέθηκα με το Mortal Kombat. Το τεχνικό κομμάτι του τίτλου είναι αδιαμφισβήτητα αψεγάδιαστο όπως και το σύστημα μάχης του. Η μόνη μου ένσταση αναφορικά με το παιχνίδι είναι καθαρά η έλλειψη γενικού περιεχομένου και η διάρκεια σε βάθος χρόνου για το μέσο χρήστη που πέρα από τις Online δυνατότητες θέλει να αφιερώσει χρόνο και σε πιο ατομικές λειτουργίες. Σίγουρα το διπλό με φίλο είναι ευχάριστο, δεν κρατάει για πάντα, και το εξαιρετικό online δε κάνει για όλα τα γούστα. Η ερώτηση μου είναι πώς σκοπεύει η Capcom να προσεγγίσει το νέο κοινό που θέλει να κάνει την αρχή στη σειρά με το Street Fighter V και δεν έχει γνώση του παρελθόντος των χαρακτήρων;

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την επίσημη αντιπροσωπεία της Capcom στη χώρα μας, CD Media, για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Street Fighter V

Author

Νίκος Λυμπέριος

Developer

Capcom / Dimps

Publisher

Capcom

Διανομή

CD Media

Πλατφόρμες

PC / PlayStation 4

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

16 Φεβρουαρίου 2016

Είδος

Fighting

PEGI

3

Θετικά

+ Εξαιρετικός τεχνικός τομέας (Γραφικά / Ήχος / Σταθερότητα)
+ Ενδιαφέρουσα η προσθήκη του CFN
+ Crossplay παιχτών μεταξύ PC / PlayStation 4
+ Οι βετεράνοι θα νιώσουν σαν στο σπίτι τους
+ Πολλαπλά επίπεδα στρατηγικής στο fighting system

Αρνητικά

- Χλιαρό Story Mode (προς το παρόν)
- Έλλειψη ποικιλίας offline λειτουργιών
- Δύσκολο για τους αρχάριους
- Αμφίβολη η διάρκεια στο χρόνο για το μέσο χρήστη

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
8.5
8.8
Συνοψίζοντας

Για ακόμα μια φορά η Capcom αποδεικνύει γιατί η σειρά Street Fighter θεωρείται για πολλούς η κορυφή στο είδος. Από τον άψογο τεχνικό τομέα του παιχνιδιού, μέχρι και το στήσιμο του συστήματος μάχης, η Capcom με το Street Fighter V έφτιαξε έναν τίτλο που δείχνει ότι γνωρίζει καλά το αντικείμενο και ξέρει τι ζητάει ο κόσμος του Fighting είδους. Το ενδιαφέρον της φαίνεται ότι είναι εστιασμένο στο κομμάτι των πρωταθλημάτων και των online αγώνων αφήνοντας απ' έξω την ανάπτυξη της ιστορίας του παιχνιδιού και την βαθύτερη εξήγηση των γεγονότων που συνδέουν το Street Fighter IV με το V και το Street Fighter V με το III και αυτό ίσως ενοχλήσει τους αρχάριους ή όσους θέλουν ένα διάλειμμα από τους αυστηρούς και σκληρούς online αγώνες.

8.5
Βαθμός
8.8
Βαθμός
2 ratings
You have rated this
What's your reaction?
LOL
10%
Cheers
70%
Τιιιιι ;
10%
Μπαααα
10%
Sad
0%
Rage
0%