
Όπως έχει ειπωθεί πολλές φορές το 2020 είναι μια χρονιά όπου όλα άλλαξαν εξαιτίας του COVID-19, και φυσικά, ανεπηρέαστη δε θα μπορούσε να μείνει και η βιομηχανία των video games. Δεν είναι λίγες οι εταιρίες που βρέθηκαν στη δυσάρεστη θέση να έχουν να τροποποιήσουν τα σχέδια τους γύρω από τα projects τους. Θύμα της κατάστασης έπεσε και το Tales of Arise, όπου δεν το είδαμε να κυκλοφορεί μέσα στη χρονιά. Ο παραγωγός του παιχνιδιού, Yusuke Tomizawa, μίλησε στο Famitsu Magazine και εξήγησε τους λόγους της καθυστέρησης, αλλά και πως προχωρά η ανάπτυξή του.
Για την ιστορία, το Tales of Arise ανακοινώθηκε στην E3 το 2019 ενθουσιάζονται τους φίλους της σειράς. Αν και αποτελεί ένα από τα πιο φιλόδοξα παιχνίδια της σειράς, μέχρι σήμερα λίγα πράγματα έχουν γίνει γνωστά. Κατά τη διάρκεια του Tales of Series 25 Anniversary, ο Tomizawa ανέφερε ότι θα μάθουμε ακόμα περισσότερα το 2021, και ότι η ανάπτυξη του Tales of Arise προχωρά εξαιρετικά ομαλά. Το παιχνίδι θα έπρεπε να κυκλοφορήσει το 2020, αλλά λόγω του COVID-19 θα γίνει διαθέσιμο το 2021, χωρίς ωστόσο να δίνει κάποια πληροφορία σχετικά με την ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας.
Σε ότι έχει να κάνει με την ιστορία του Tales of Arise, θα έχουμε να κάνουμε με έναν αρκετά σκοτεινό τίτλο σε σύγκριση με τους προηγούμενους. Οι πρωταγωνιστές προέρχονται από δύο διαφορετικούς κόσμους, ένα μεσαιωνικό, τον World of Dahna, και ένα πιο προηγμένο τεχνολογικά, τον World of Rena. Υπομονή μέχρι τη νέα χρονιά όπου θα έχουμε περισσότερα νέα γύρω από την ανάπτυξή του. Το Tales of Arise θα γίνει διαθέσιμο για PS4, Xbox One και PC.