10 απαράδεκτοι "κλώνοι" του Mortal Kombat

by Νίκος Λυμπέριος on 21 Αυγούστου 2015
Αφιερώματα

Το πρώτο Mortal Kombat κυκλοφόρησε το 1992 και μαζί με αυτό ήρθαν και τα πάνω κάτω στη βιομηχανία του Gaming. Το πρώτο πράγμα που άλλαξε ήταν το πώς βλέπει ο κόσμος τα VideoGames. Με την άφιξη του Mortal Kombat ενεργοποιήθηκε ο μηχανισμός αξιολόγησης των παιχνιδιών ESRB. Το χαρακτηριστικό γνώρισμα που έκανε τόσο πετυχημένο το Mortal Kombat ήταν η μπόλικη βία του, οι μεγάλες ποσότητες αίματος και το cast, συγγνώμη, το Kast χαρακτήρων του με το οποίο υπήρχε άμεση ταύτιση. Τέλος, φυσικά τα Fatalities, που είναι και το σήμα κατατεθέν της σειράς.

Αυτή τη συνταγή της επιτυχίας προσπάθησαν να αντιγράψουν τα παιχνίδια που ακολουθούν με τεράστια αποτυχία. Ο λόγος φυσικά κρύβεται στο γεγονός ότι το Mortal Kombat είναι κάτι παραπάνω από κομμένα κεφάλια και αίμα και ένα παιχνίδι για να πετύχει χρειάζεται αυτό το κάτι παραπάνω.

War Gods

Πλατφόρμες: Arcade, N64, PC, PlayStation
Hμ/νία Κυκλοφορίας: 1996

wargods


Η Midway λίγο πριν την κυκλοφορία του Mortal Kombat 4 δοκίμασε την αγορά με την κυκλοφορία του War Gods. Το παιχνίδι πρακτικά ήταν ένα κακό αντίγραφο του Mortal Kombat 4 (προσωπικά θεωρώ ότι και το ίδιο το Μortal Kombat 4 έχασε μέρος της ταυτότητας του μαζί με κάποια από τα επόμενα κεφάλαια) με πλήρως 3D μάχες, ανέμπνευστα Fatalities και ένα από τα πιο βαρετά σετ χαρακτήρων που έχουν υπάρξει σε παιχνίδι του είδους.

Way of the Warrior

Πλατφόρμες:3DO
Hμ/νία Κυκλοφορίας: 1994

Way_of_the_Warrior_-_1994_-_Vivendi_Universal_Games

Η Naughty Dog μέχρι και αυτή τη στιγμή αναγνωρίζεται και δικαίως αν κάποιος κοιτάξει τον κατάλογο τον παιχνιδιών της ως το καλύτερο Studio αυτή τη στιγμή. Αποτελεί το μονάκριβο κόσμημα της Sony και είναι η δημιουργός μερικών από τα πιο γνωστά και διάσημα παιχνίδια. Για όλους υπάρχουν οι κακές στιγμές στην ιστορία τους και η Naughty Dog δεν αποτελεί εξαίρεση. Πριν το πετυχημένο Crash Bandicoot που εξασφάλισε τη θέση τους στο πλευρό της Sony το μεγάλο Studio ήταν στο χείλος της χρεοκοπίας και η μόνη τους ελπίδα ήταν το Way of the Warrior. Λόγω της κατάστασης τους, το παιχνίδι φτιάχτηκε με ό,τι είχαν διαθέσιμο. Διάφοροι φίλοι τους ανέλαβαν το ρόλο των μαχητών και η βιντεοσκόπηση έγινε στο διαμέρισμα τους.

Το παιχνίδι είναι τόσο κακό που ούτε η ίδια η Naughty Dog δε το αναφέρει στο Site της.


Bio F.R.E.A.K.S

Πλατφόρμες: Nintendo 64, PC, PlayStation
Hμ/νία Κυκλοφορίας: 1998


1661943-bio_freaks__9_


Την περίοδο που κυκλοφόρησε υπήρχαν ήδη στην αγορά πολλά κακά Fighting Games. Αυτό που κατάφερε το Bio F.R.E.A.K.S ήταν να πάρει όλα τα κακά αυτών των Fighting και να τα συνδυάσει σε ένα απαράδεκτο πακέτο. Από κακούς χαρακτήρες μέχρι άσχημα gameplay χαρακτηριστικά όπως κουμπί πτήσης.

 

Σχόλια
What's your reaction?
LOL
26%
Cheers
5%
Τιιιιι ;
3%
Μπαααα
13%
Sad
5%
Rage
49%