The Council - Episode 2: Hide and Seek

Το παιχνίδι της δύναμης συνεχίζεται
by Ελένη Δρίβα on 16 Μάϊου 2018
Διαβάστε επίσης
The Council - Episode 1: The Mad Ones - Review

Πριν δυο μήνες, η Big Bad Wolf άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες της έπαυλης Mortimer, που δεσπόζει στη μέση ενός έρημου νησιού και μας καλωσόρισε στον κόσμο του The Council. Αναλαμβάνοντας τον ρόλο του Louis de Richet, προσπαθήσαμε να ακολουθήσουμε τα ίχνη της Sarah de Richet, της μητέρας του πρωταγωνιστή, η οποία αγνοείται, ενώ είδαμε και μια σειρά από εξέχουσες προσωπικότητες να συναντιούνται υπό φιλικούς όρους, ακόμα και αν οι χώρες τους δεν έχουν τις καλύτερες σχέσεις. Ανάμεσά τους βρέθηκαν και ο George Washington με τον Ναπολέοντα Βοναπάρτη.

Με το τέλος του πρώτου επεισοδίου, The Mad Ones, η Focus Home Interactive και η Big Bad Wolf είχαν ήδη καταφέρει να μάς εντυπωσιάσουν, χάρις στο εξαιρετικό setting του παιχνιδιού, τους περίπλοκους χαρακτήρες του και την ενσωμάτωση διαφόρων RPG στοιχείων. Δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να πούμε το ίδιο και για τον τεχνικό τομέα. Μετά από την πολλά υποσχόμενη (όχι όμως και αλάνθαστη) εισαγωγή, το δεύτερο επεισόδιο, με τίτλο Hide and Seek, έρχεται να περιπλέξει ακόμα περισσότερο τα πράγματα…

Προσοχή: Ακολουθούν μικρά spoilers για τη μέχρι τώρα εξέλιξη της ιστορίας από το 1ο επεισόδιο.

Ξεκινώντας το επεισόδιο, αναλαμβάνουμε ξανά τον ρόλο του Louis, ο οποίος επιτέλους καταφέρνει να συναντήσει τον οικοδεσπότη του, τον Lord Mortimer, αν και οι συνθήκες απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν “ιδανικές”, αφού κατηγορούμαστε για την εξαφάνιση ενός εκ των επισκεπτών.

Μια από τις πιο καθοριστικές σκηνές του Hide and Seek είναι αν θα καταφέρουμε να πείσουμε τον Mortimer για την αθωότητα μας, αλλά ασχέτως της κατάληξης, η πλοκή διαμορφώνεται ανάλογα και εμείς συνεχίζουμε την έρευνα μας, με την ελπίδα να βρούμε τη Sarah και να μάθουμε τι πραγματικά συμβαίνει.

Φυσικά, η απάντηση δεν έρχεται ποτέ εύκολα και το τέλος του επεισοδίου, για ακόμα μια φορά, μας κάνει να ανυπομονούμε για τη συνεχεία, παρόλο που θα μπορούσε να είχε κλείσει και καλύτερα. Αν και το Hide and Seek, διάρκειας περίπου 3 ωρών, δεν διατηρεί την ίδια ενδιαφέρουσα και ομαλή ροή του πρώτου επεισοδίου, έχει και αυτό μερικές λαμπρές στιγμές.

Συγκεκριμένα, μάς συστήνει δυο νέους χαρακτήρες: Τον Lord Mortimer, για τον οποίο μαθαίνουμε περισσότερα σε αυτό το επεισόδιο και μπορεί να αποτελέσει έναν ισχυρό σύμμαχο ή πολύ επικίνδυνο εχθρό για εμάς και τον Manuel Godoy, που υπήρξε πρωθυπουργός της Ισπανίας τη χρονική περίοδο 1790 - 1800.

Και αυτοί φέρουν τις δικές τους αδυναμίες και ικανότητες, κάνοντάς μας να σκεφτούμε προσεκτικά τον τρόπο που θα τους αντιμετωπίσουμε, ενώ έρχονται για να ολοκληρώσουν το “cast” των χαρακτήρων. Έχοντας παρουσιάσει πλέον όλους τους πρωταγωνιστές, η Big Bad Wolf ξεκίνησε να δημιουργεί μεταξύ τους ένα συνεχόμενο σύστημα δράσης και αντίδρασης, το οποίο έλαμψε στο δεύτερο επεισόδιο.

Πολλοί από τους καλεσμένους δεν συμπαθούν τον Manuel Godoy, ο οποίος με τη σειρά του αντιπαθεί μερικούς από αυτούς. Ο οικοδεσπότης μας αποκτάει μορφή και οι φήμες αρχίζουν να διαλύονται, η απρόσμενη συμμαχία μας με τη Emily Hillsborrow δοκιμάζεται εξαιτίας των πράξεων της μητέρας του Louis και οι καταστάσεις αλλάζουν συνεχώς, δημιουργώντας ένταση και τονώνοντας το σενάριο σε διάφορα σημεία.

Με πολύ ενδιαφέροντα τρόπο συνέχισαν να λειτουργούν και τα RPG στοιχεία του τίτλου, “κλειδώνοντάς” μας έξω από κάποιες επιλογές, ανάλογα με το Class που επιλέξαμε και διαμορφώνοντας τις συζητήσεις μας ελαφρώς διαφορετικά. Παρόλα αυτά, οι επιλογές μας στο δεύτερο επεισόδιο δεν διαφοροποίησαν τόσο πολύ τις εξελίξεις, όσο το έκαναν στο πρώτο, όμως αυτό οφείλεται και στην έλλειψη πολύ σημαντικών αποφάσεων, αφού το Hide and Seek ήταν περισσότερο εστιασμένο σε καθαρό gameplay time, παρά σε συζητήσεις. Τι εννοούμε με αυτό;

Έπειτα από την πρώτη συνάντηση μας με τον Lord Mortimer, οι προσπάθειες για την εύρεση της Sarah de Richet ξεκινάνε εκ νέου, σε ένα νέο κομμάτι της έπαυλης και αναπάντεχα μάς οδηγούν σε μερικούς πολύ έξυπνους γρίφους, οι οποίοι αναμφίβολα ταίριαξαν με τον καλύτερο τρόπο. Αν και δεν είναι απαραίτητα δύσκολοι, η προσπάθεια της Big Bad Wolf να κρύψει την απάντηση σε κοινή θέα είναι αξιότιμη. Τα puzzles θέλουν προσοχή και σκέψη και αν σκοπεύετε να δοκιμάσετε την τύχη σας, μαντεύοντας τη λύση, τότε πιθανότατα απλά θα εκνευριστείτε.

Περνώντας στο πιο μελανό σημείο του The Council, τον τεχνικό τομέα, οφείλουμε να σας προειδοποιήσουμε πως τα προβλήματα εξακολουθούν να υπάρχουν, αν και μερικά από αυτά μειώθηκαν αισθητά. Δυστυχώς, οι εκφράσεις των συνομιλητών μας, αλλά και του πρωταγωνιστή, συνεχίζουν να ενοχλούν, όπως και το lip sync. Παρόλα αυτά, το Hide and Seek παρουσίασε λιγότερα glitches και pop-ups στα textures, κάτι για το οποίο είμαστε ευγνώμονες.

Εν τέλει, το δεύτερο επεισόδιο του The Council καταφέρνει να ενισχύσει μερικά από τα καλύτερα στοιχεία του τίτλου, όπως η RPG ταυτότητα και οι γρίφοι, όμως η πλοκή του κινήθηκε σε πιο ήπιους τόνους, χωρίς ευτυχώς να γίνεται ανιαρό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον το οφείλει στους χαρακτήρες του, οι οποίοι δεν παύουν να μας εκπλήσσουν και να μας κάνουν να αναρωτιόμαστε για τις προθέσεις τους, αν και δεν είναι όλοι το ίδιο… εντυπωσιακοί.

Η Big Bad Wolf συνεχίζει να χτίζει ένα περίπλοκο μυστήριο, που με τις σωστές κινήσεις θα οδηγήσει σε μια μοναδική εμπειρία, παρά τα τεχνικά προβλήματα που πλήττουν τον τίτλο. Ας ελπίζουμε πως έχει κάνει τις σωστές επιλογές. Ο χρόνος θα δείξει.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την εκδότρια εταιρεία για τις ανάγκες του Review.

 

 

 

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

The Council - Episode 2: Hide and Seek

Συντάκτης
16 Μάϊου 2018
Developer

Big Bad Wolf

Publisher

Focus Home Interactive

Πλατφόρμες

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

15 Μαΐου 2018

Είδος

Narrative Adventure

PEGI

16

Θετικά

+ Η εξαιρετική ατμόσφαιρα συνεχίζεται
+ Οι νέοι χαρακτήρες
+ Τα RPG στοιχεία εξακολουθούν να προσθέτουν ενδιαφέρον
+ Η αλληλεπίδραση μεταξύ των χαρακτήρων
+ Οι γρίφοι
+ Βελτιωμένος τεχνικός τομέας

Αρνητικά

- Η ποιότητα στις εκφράσεις των χαρακτήρων παραμένει αρκετά κακή
- Η πλοκή κινείται με λιγότερο ενδιαφέροντα τρόπο
- Η πορεία του επεισοδίου δεν αλλάζει τόσο πολύ βάσει των αποφάσεων του παίκτη
- Θα μπορούσε να είχε τελειώσει και με καλύτερο τρόπο

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
7.0
Συνοψίζοντας

Το The Council - Episode 2: Hide and Seek, όπως και το πρώτο επεισόδιο, έχει μερικά θέματα, κυρίως τεχνικά. Παρόλα αυτά, η Big Bad Wolf κινήθηκε έξυπνα, τονίζοντας μερικά από τα καλύτερα στοιχεία του τίτλου, αυτά του gameplay, χτίζοντας παράλληλα στο υπόβαθρο τη συνέχεια της ιστορίας. Με μερικούς πολύ ενδιαφέροντες (και μερικούς όχι και τόσο) χαρακτήρες για να σας απασχολήσουν, σεναριακά, το δεύτερο επεισόδιο εξυπηρετεί το σκοπό της ησυχίας πριν την καταιγίδα…

7.0
Βαθμός
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1