The Wild At Heart - Review

by Βαγγέλης Λερός on 26 Μαΐου 2021

Το The Wild at Heart είναι ένα πανέμορφο Action Adventure indie παιχνίδι, με έντονα στοιχεία puzzling, από το μικρό αμερικάνικο studio “Moonlight Kids”.

Θεματικά, κινείται γύρω από το childhood escapism, τις τάσεις φυγής δηλαδή, που έχουν συχνά τα παιδιά όταν δεν αντέχουν την πίεση από τους γονείς τους. Στην περίπτωση του The Wild at Heart, δεν έχουμε να κάνουμε, απλώς, με τα καπρίτσια ενός προέφηβου που δεν του κάνουν τα χατίρια, αλλά με ένα παιδί που μεγαλώνει σε τοξικό οικογενειακό περιβάλλον, παραμελημένο και καταπιεσμένο.

Ο 12χρονος Wake, ένα εσωστρεφές αγόρι που του αρέσει να μαστορεύει και να δημιουργεί αυτοσχέδια παιχνίδια και gadgets, ζει με τον πατέρα του στο γραφικό Willowvale, σε ένα μικρό σπίτι χωμένο μέσα στο δάσος. Μαζί με τη φίλη του, Kirby, αποφασίζουν να αποδράσουν, αναζητώντας μια καλύτερη ζωή.

Το σχέδιό τους δεν πάει πολύ καλά, αρχικά, με τον Wake να χάνεται στο δάσος και ενώ όλα μοιάζουν να οδηγούν σε τραγωδία, το φανταστικό στοιχείο έρχεται να ζωντανέψει την πλοκή και να μετατρέψει μια ρεαλιστική, σκοτεινή ιστορία, σε ένα παραμύθι με απίθανες εξελίξεις.

Κρυμμένα στο δάσος ζουν πλάσματα μαγικά, σε έναν αθέατο κόσμο που παλεύει να επιβιώσει, υπό τη σκοτεινή απειλή του «Never», μιας ύπαρξης που τρέφεται με αναμνήσεις και θέλει να καταστρέψει τον κόσμο.

Εσείς θα γνωρίσετε τους Greenshields, τους ιδιόρρυθμους κατοίκους του Deep Woods, προσπαθώντας να συνδράμετε στην προσπάθεια που κάνουν να κρατήσουν τον κόσμο τους ζωντανό. Στο έργο σας θα έχετε βοήθεια από τα Spritelings, τα μικρά πλασματάκια που ζουν στο δάσος και διακρίνονται σε κατηγορίες ανάλογα με το φυσικό στοιχείο που τα χαρακτηρίζει. Μαθαίνετε να τα οργανώνετε, να δημιουργείτε νέα από σπόρους, αλλά και να τα διατάζετε, ώστε να περιηγείστε στο δάσος και να πολεμάτε τους εχθρούς σας.

Οι δύο πρωταγωνιστές έχουν πολύ βασικά moves στη φαρέτρα τους, όπως η κίνηση στο επίπεδο, το σκαρφάλωμα και ένα βασικό χτύπημα (κλωτσιά), καθώς και ένα ειδικό εξάρτημα ο καθένας, σε ρόλο signature skill. Ο Wake, συγκεκριμένα, έχει στην πλάτη του μια αυτοσχέδια σκούπα α λα Ghostbusters/Luigi’s Mansion, ενώ η Kirby ένα μαγικό φανάρι.

Είτε με τις ειδικές τους ικανότητες, είτε ελέγχοντας τα διαφορετικά είδη Spritelings, εξερευνείτε τα Deep Woods, ψάχνοντας κάθε φορά κάποιο αντικείμενο ή κάποιον χαρακτήρα που θα προχωρήσει το σενάριο. Τα εμπόδια που μεσολαβούν, συνήθως, απαιτούν για να τα ξεπεράσετε μια συνεργατική προσέγγιση και την αξιοποίηση των διαφορετικών εργαλείων που σας παρέχονται σταδιακά, ανεβάζοντας κλιμακωτά την πρόκληση και διατηρώντας αμείωτο το ενδιαφέρον στις -περίπου- 10 ώρες που κρατά το βασικό μέρος της περιπέτειας. Καθώς αναβαθμίζετε το οπλοστάσιο και τον στρατό σας θα αποκτήσετε πρόσβαση σε περιοχές που πριν δεν μπορούσατε, προσθέτοντας έτσι στο παιχνίδι και έναν «metroidvania» χαρακτήρα, μέσω του backtracking.

Το κομμάτι της διαχείρισης πλασμάτων θυμίζει αρκετά Pikmin, το γνωστό παιχνίδι της Nintendo που έχει πολλούς θαυμαστές ανά τον κόσμο. Βέβαια, το The Wild at Heart δεν σταματά σε αυτήν την έμπνευση, αντλώντας ιδέες και από άλλους τίτλους. Προσωπικά, πήρα vibes από Don’t Starve, καθώς υπάρχει ένα απλό και λειτουργικό σύστημα inventory με προμήθειες που βοηθούν στη μάχη και την επιβίωση, αλλά υποστηρίζουν και το crafting system, που βελτιώνει αντικείμενα και εργαλεία, αναβαθμίζοντας τις ικανότητες του παίκτη κατά την πρόοδο.

Υπάρχει, ακόμα, ένα υποτυπώδες “kingdom builder” στοιχείο, καθώς η οικονομία του παιχνιδιού (το currency που μαζεύουμε σε scrap materials) στηρίζει και το κομμάτι της αναδόμησης του κόσμου, εκτός από τα προαναφερθέντα συστήματα μάχης και διαχείρισης. Μπορείτε, δηλαδή, να αναβαθμίσετε τα σπίτια των NPC που συναντάτε και να ανανεώσετε το camp που διανυκτερεύετε.

Μιλώντας για διανυκτέρευση, να αναφέρουμε ότι το σκοτάδι παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο lore του τίτλου, αφού τις ώρες χωρίς ήλιο η εξερεύνηση γίνεται εξαιρετικά επικίνδυνη, με το «Never» να παραμονεύει, έτοιμο να πλήξει την υγεία σας και τον στρατό από τα πλάσματα που σας ακολουθούν.

Ο κύκλος μέρας-νύχτας κυλά μόνος του (σχετικά αργά), χωρίς δυνατότητα μετάβασης από πρωί σε βράδυ, αν και μπορείτε να κοιμηθείτε το βράδυ και να ξυπνήσετε πρωί. Αυτό ίσως να σας ενοχλήσει αν επιχειρήσετε να κάνετε τα ΠΑΝΤΑ, αφού ορισμένα quest και αντικείμενα γίνονται διαθέσιμα συγκεκριμένη ώρα της ημέρας και θα πρέπει να περιμένετε την κατάλληλη στιγμή… με το ρολόι.

Βλέπουμε, λοιπόν, πως υπάρχει χαρακτηριστική ποικιλία σε μηχανισμούς και στοιχεία εντός του The Wild at Heart, όμως, ενώ προσπαθεί να εντάξει πολλά διαφορετικά πράγματα, πετυχαίνει τον σκοπό μετά βίας. Η εξερεύνηση περιορίζεται κάπως με τον υπάρχοντα τρόπο σχεδιασμού, top-down προοπτικής. Δεν έχουμε καλή ορατότητα παντού, ούτε συναντάμε υποδειγματική διάδραση με τον κόσμο, ωστόσο, η λειτουργικότητα κρίνεται επαρκής. Στη μάχη ισχύουν τα ίδια πράγματα, περίπου, με ένα ελαφρώς προβληματικό σύστημα στόχευσης, που απασχολεί κουμπιά κίνησης και μπορεί να φέρει σύγχυση μέχρι να συνηθίσουμε τις ιδιοτροπίες του. Μπορεί, δηλαδή, ενώ στοχεύουμε για να στείλουμε κάπου ένα πλασματάκι, η ένδειξη στόχου να μην έχει μεγάλη ακρίβεια, ή ακόμα να βγούμε από τη στάση στόχευσης και να προχωρήσουμε προς κάποιο εμπόδιο που θα μας κάνει ζημιά. Και σε αυτήν την περίπτωση το παιχνίδι δεν μας εμποδίζει να το απολαύσουμε, αλλά κάνει ξεκάθαρο ότι υπήρχε περιθώριο βελτίωσης στις λεπτομέρειες.

Αισθητικά, πάντως, λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος του project, αξίζουν συγχαρητήρια για τη δουλειά που έγινε. Η σχεδίαση παραπέμπει σε πολλά γνωστά παιχνίδια του είδους, όμως μπαίνει ανάμεσα στα κορυφαία, όσον αφορά την ποιότητά της. Τα γραφικά σχεδόν… ξεκουράζουν το μάτι και η εικόνα γενικότερα είναι πολύ ευχάριστη. Αρκετά συμπαθητικά εφέ συμπληρώνουν εξαιρετικά το συνολικό αποτέλεσμα, ενώ μας έκανε εντύπωση και το HUD/menu, που έχει λάβει σημαντική φροντίδα.

Ο ήχος είναι και αυτός πολύ ποιοτικός, με τη μουσική να θυμίζει ρετρό ηλεκτρονικά κομμάτια, σχεδόν ambient, που χτίζουν τέλεια το mood χωρίς να τραβάνε την προσοχή, με την αρνητική έννοια, στηρίζοντας ταυτόχρονα τις δυνατές στιγμές.

Δεν υπάρχει διάλογος, παρά μόνο κάποιες πνιχτές φωνές τύπου Animal Crossing, που δίνουν συγκεκριμένο χαρακτήρα στο παιχνίδι, μια απολύτως δικαιολογημένη και αναμενόμενη επιλογή για το μέγεθός του, παρότι θα ήθελα πάρα πολύ να το δω ντυμένο με ποιοτικό voice-acting.

Συνοψίζοντας, το The Wild at Heart είναι μια φιλότιμη προσπάθεια από ένα μικρό studio, να χωρέσει πολλά… καρπούζια σε μια μασχάλη, επιχειρώντας να ενσωματώσει ποικίλους μηχανισμούς και ιδέες πάνω σε ένα κλασικό Action Adventure με γρίφους. Αισθητικά τα πάει περίφημα, έχει αρκετές έξυπνες ιδέες και μια ιστορία που αξίζει να βιώσετε. Θα προτιμούσαμε να εστιάσει σε λιγότερα πράγματα ώστε να τα κάνει τέλεια, όμως, ακόμα κι έτσι, η Moonlight Kids παραδίδει μια αξιοπρεπέστατη δουλειά.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την εκδότρια εταιρεία για τις ανάγκες του review.

 

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

The Wild At Heart - Review

Συντάκτης
26 Μαΐου 2021
Developer

Moonlight Kids

Publisher

Humble Games

Πλατφόρμες

PC / Xbox One / Xbox Series X/S

Tested on

PC

Κυκλοφορία

20 Μαΐου 2021

Είδος

Action Adventure

PEGI

12

Θετικά

+ Πανέμορφος σχεδιασμός

+ Ωραία μουσική

+ Καλογραμμένη ιστορία

+ Πάρα πολλοί μηχανισμοί και ιδέες....

Αρνητικά

- …που όμως υλοποιούνται μέτρια, μερικές φορές, ενώ θα προτιμούσαμε να εστιάσει σε λιγότερα πράγματα και να τα κάνει τέλεια

- η διάρκεια θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
7.5
Συνοψίζοντας

Το The Wild at Heart είναι μια φιλότιμη προσπάθεια από ένα μικρό studio, να χωρέσει πολλά… καρπούζια σε μια μασχάλη, επιχειρώντας να ενσωματώσει ποικίλους μηχανισμούς και ιδέες πάνω σε ένα κλασικό Action Adventure με γρίφους. Αισθητικά τα πάει περίφημα, έχει αρκετές έξυπνες ιδέες και μια ιστορία που αξίζει να βιώσετε. Θα προτιμούσαμε να εστιάσει σε λιγότερα πράγματα ώστε να τα κάνει τέλεια, όμως, ακόμα κι έτσι, η Moonlight Kids παραδίδει μια αξιοπρεπέστατη δουλειά.

7.5
Βαθμός
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1