Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint (Paris Event)

Επίδειξη Ειδικών Δυνάμεων
by Παύλος Κρούστης on 16 Σεπτεμβρίου 2019

 

Δείτε εδώ τη συνέντευξη με τον Creative Director του παιχνδιού.

 

Δεν πάει πολύ καιρός που είδαμε ξανά κυκλοφορία παιχνιδιού Tom Clancy. Για την ακρίβεια, η Ubisoft φαίνεται ότι κάνει εκτεταμένη χρήση -ειδικότερα τα τελευταία χρόνια- των συγκεκριμένων δικαιωμάτων του αμερικανού συγγραφέα των πολιτικών και πολεμικών θρίλερ, με τις σειρές The Division, Rainbow Six, Ghost Recon και άλλες να καταφέρνουν να πωλούν εκατομμύρια. Μπορεί η στάμπα Tom Clancy να μην είναι ο καθοριστικός παράγοντας, αλλά σίγουρα οι gamers έχουν μάθει πλέον να δείχνουν εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο όνομα.

Αυτήν τη φορά έχουμε νέο παιχνίδι στη σειρά Ghost Recon, που πάντα είχε στο επίκεντρο ειδικές στρατιωτικές και παραστρατιωτικές ομάδες. Παράλληλα, είχαμε διαφορετικούς υπότιτλους για κάθε παιχνίδι, αφού ακολουθούμε σχεδόν κάθε φορά άλλους πρωταγωνιστές, εναλλακτικούς τρόπους αφήγησης και -κατά κύριο λόγο- ποικιλία στις τοποθεσίες. Αυτήν τη φορά ακολουθούμε τους Ghosts στο Breakpoint, όπου η ομάδα των επίλεκτων αλλάζει ρόλο, καθώς από θηρευτές, θα γίνουν θηράματα.

 

Δείτε το Video Preview:

 

 

Στο επίκεντρο η ομάδα των «Λύκων» με επικεφαλής τον ίδιο τον «Τιμωρό» της Μάρβελ, τον Jon Bernthal. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ πιο ταιριαστό casting, αφού ο Bernthal ταιριάζει πλήρως στο προφίλ του σκληροτράχηλου πρώην στρατιωτικού, ενώ έρχεται να προσθέσει επιπλέον βάθος στον ρόλο του βασικού ανταγωνιστή, με τη φωνή και τη μορφή του. Κι εκεί ακριβώς ξεκινούν και οι διαφορές του Breakpoint σε σχέση με τον προκάτοχό του, το Ghost Recon Wildlands.

Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω το παιχνίδι, έπειτα από πρόσκληση της Ubisoft στο Παρίσι, για 6 ολόκληρες ώρες (το μεγαλύτερο test session, στο οποίο έχω συμμετάσχει), παίζοντας στην ουσία το ολοκληρωμένο παιχνίδι, που βρίσκεται σε debugging φάση αυτήν τη στιγμή.

Ακολουθώντας μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στην εξιστόρηση, το Breakpoint έρχεται επιτέλους εστιασμένο -μετά από καιρό για την Ubisoft- σε μια κινηματογραφική εμπειρία για έναν ή περισσότερους παίκτες. Όχι μόνο ο πρωταγωνιστής δεν είναι απλά ένα σκέτο κέλυφος, κάτι που ζητούσαμε εδώ και χρόνια από την εταιρεία που δυστυχώς είχε μπλέξει την έννοια του immersion λίγο, αλλά είναι χαρακτήρας με το δικό του ιστορικό, ασχέτως από τη δυνατότητα να φτιάξουμε πλήρως την εξωτερική του (ή της) εμφάνισης. Διαθέτει τη δική του φωνή και έχει τη δική του προϊστορία με τον Bernthal, η οποία εξιστορείται μέσω flashbacks.

To Breakpoint επανέρχεται δυναμικά στη σκηνή των single player games, χωρίς όμως να αποχωρίζεται τα multiplayer χαρακτηριστικά, που έκαναν τόσο δημοφιλές το προηγούμενο παιχνίδι. Για την ακρίβεια, συνδυάζονται αρμονικά, προσφέροντας πλούσια εμπειρία, είτε παίζετε μόνοι σας, είτε με παρέα. Οι κινηματογραφικές σκηνές και η κατά πολύ πιο προσεγμένη ιστορία έρχεται να προβάλλει τα πλεονεκτήματα αυτού του είδους αφήγησης έναντι της πιο απλής προσέγγισης του Wildlands.

Οι αλλαγές όμως δεν σταματούν εκεί. Από την πρώτη στιγμή του gameplay θα μπορέσετε να διακρίνετε την τάση προς τον ρεαλισμό που κάνει το παιχνίδι πιο ελκυστικό. Δεν είναι μόνο τα one-hit kills, καθώς έχουμε τραυματισμό του παίκτη όταν φάει μια σφαίρα, που έχει επίπτωση στις επιδόσεις του. Δεν θα μπορεί να περπατήσει και θα πρέπει να φροντίσουμε να κρυφτούμε κάπου, ώστε να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε πρώτες βοήθειες και να συνεχίσουμε την αποστολή μας. Η κίνηση του χαρακτήρα επίσης έχει πολύ μεγαλύτερη αίσθηση του βάρους, όπως και η χρήση των όπλων. Όλα είναι πιο ρεαλιστικά, πιο βαριά και πιο ωμά σε σχέση με το Wildlands, το οποίο τείνει να μοιάζει με arcade shooter μπροστά στο Breakpoint.

Πολλά από τα στοιχεία του προηγούμενου παιχνιδιού της σειράς φυσικά επιστρέφουν. Το drone για μία ακόμα φορά θα σας βοηθήσει στις αναγνωρίσεις σας, όμως θα πρέπει να προχωρήσετε στο παιχνίδι για να κερδίσετε τη δυνατότητα χρήσης του. Οι έρευνες επιστρέφουν επίσης, καθώς θα πρέπει να μαζέψετε στοιχεία, όμως αυτή τη φορά είναι πολύ πιο οργανικές. Δεν θα μαζεύετε τυχαία αντικείμενα ή κιβώτια μέχρι να σας αποκαλυφθεί η τοποθεσία του boss. Εδώ έχουμε πραγματικές έρευνες, όπου θα αποκαλύπτετε στοιχεία, εξερευνώντας και μιλώντας με χαρακτήρες. Πρόκειται για ένα σύστημα που μας θύμισε περισσότερο Assassin’s Creed Odyssey, παρά το προηγούμενο Ghost Recon. Όταν βρείτε όλα τα στοιχεία, θα μπορέσετε να κάνετε “resolve” σε μια υπόθεση, ολοκληρώνοντάς την, ενώ ο πίνακας με τα quests θυμίζει περισσότερο RPG αυτήν τη φορά.

Η επιβράβευση έρχεται με τη μορφή εξοπλισμού, με ένα σύστημα που θυμίζει αυτό της σειράς The Division. Φορώντας κάποιο προστατευτικό γιλέκο με μεγαλύτερο level για παράδειγμα, μπορείτε να ανεβάσετε το συνολικό level του χαρακτήρα σας, ξεκλειδώνοντας νέες επιλογές στο… αναγκαίο πλέον skill tree, ενώ εξερευνώντας τον κόσμο και ολοκληρώνοντας συγκεκριμένες αποστολές, μπορείτε να βρείτε και ειδικά όπλα. Το θέμα είναι ότι οτιδήποτε κάνετε στο παιχνίδι με τον χαρακτήρα σας, σώζεται, ώστε να μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και σε άλλα modes, σε τοπικό ή online παιχνίδι.

Ο χάρτης του παιχνιδιού, το μαγευτικό νησί Auroa, είναι χωρισμένο σε βιομηχανική περιοχή, κατοικήσιμη, ζούγκλα και άλλα, ενώ η ποικιλομορφία του περιβάλλοντος είναι τεράστια και κατά πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με το Wildands, αφού θα βρείτε μέχρι και χιόνια στα μέρη με μεγαλύτερο υψόμετρο ή βάλτους, όπου θα μπορείτε να κινηθείτε με βάρκες στις άκρες του νησιού. Ο κόσμος είναι πολύ πιο πλούσιος στη γεωμετρία του, αλλά και κατά πολύ πυκνότερος, ενώ η κάμερα που πλέον κινείται πολύ πιο κοντά και πάνω από τον ώμο του παίκτη δίνει πολύ καλύτερα την αίσθηση της εμβύθισης. Παρόλα αυτά παραμένει απ’ όσο είδαμε όσο προβληματική ήταν και στο Wildlands, διατηρώντας δική της βούληση. Είναι ένα από τα προβληματικά στοιχεία του τίτλου που περιμένουμε να διορθωθεί.

Η εμπειρία του PvE έχει βελτιωθεί με quality of life αλλαγές. Πλέον είναι πιο εύκολο από ποτέ να βρείτε κάποιον φίλο σας και να παίξετε μαζί ή να σας βρουν και να σας βοηθήσουν στις αποστολές σας, με την πρόοδο του καθενός να διατηρείται ανάμεσα στα πολλαπλά παιχνίδια. Κάθε αποστολή και κάθε κομμάτι εξοπλισμού που ξεκλειδώνετε, θα το διατηρήσετε, όπου κι αν είστε. Επιπρόσθετα, είχα την ευκαιρία να δω το συνεργατικό παιχνίδι και με τις οδηγίες ενός developer της Ubisoft, να οργανωθούμε μαζί με άλλους δύο συναδέλφους από Ρουμανία και Αγγλία. Η τριάδα ταξίδεψε στα χιονισμένα βουνά, όπου βρήκαμε έναν εχθρό με κατά πολύ μεγαλύτερο level και πολύ δυσκολότερο από ό,τι είχαμε αντιμετωπίσει έως εκείνη την ώρα: ένα πολύ καλά θωρακισμένο άρμα, που μας πήρε στο κατόπι με πυραύλους και πολλαπλών ειδών βόμβες. Η συνεργασία σε μια τέτοια μάχη θύμισε τα raids του Destiny χαρίζοντας στιγμές απόλαυσης μέσω συνεργασίας, τακτικής και συγχρονισμού.

Το PvP κομμάτι, που ονομάζεται Ghost Wars έρχεται μέσω του in-game μενού και είχα την ευκαιρία να δω τρεις πίστες σε μια λειτουργία τύπου Team Deathmatch και μία τύπου Sabotage. Τόσο τα modes, όσο και οι πίστες φάνηκαν κατά πολύ προσεγμένες και τα παιχνίδια 4 versus 4 προκάλεσαν τρελές εντάσεις. Παρά τις single player προτιμήσεις μου και τις απανωτές ήττες, απόλαυσα τους αγώνες στο έπακρο.

Οφείλω να ομολογήσω ότι μετά το Ghost Recon Wildlands δεν ήμουν πεπεισμένος ότι χρειαζόμασταν ένα… Wildlands 2… και δεν εννοώ τον ορισμό της τοποθεσίας. Οι αλλαγές που φέρνει το Breakpoint όμως, κάνουν τη σειρά Ghost Recon πολύ πιο μοντέρνα απ’ ό,τι θα περίμενε κάποιος και μάλιστα βλέπουμε ουσιώδεις βελτιώσεις σε όλα τα μέτωπα. Το Breakpoint φαίνεται πολύ περισσότερο σαν παιχνίδι παρούσας γενιάς απ’ ό,τι το Wildlands. Ο εμπλουτισμός της κινηματογραφικής εμπειρίας για έναν παίκτη, η ρύθμιση των co-op στοιχείων και η κατά πολύ μεγαλύτερη ποικιλία στις αποστολές και τις τοποθεσίες, αλλά και το εθιστικό PvP μέρος συνθέτουν ένα πακέτο, που ανυπομονώ να πιάσω στα χέρια μου τον επόμενο μήνα.

 

Το Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint κυκλοφορεί στις 4 Οκτωβρίου για PlayStation 4, Xbox One και PC.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint (Paris Event)

Συντάκτης
16 Σεπτεμβρίου 2019
Developer

Ubisoft

Publisher

Ubisoft

Διανομή

CD Media

Πλατφόρμες

PlayStation 4 / Xbox One / PC / Google Stadia

Tested on

PC

Κυκλοφορία

4 Οκτωβρίου 2019

Είδος

Tactical Shooter / Open World

PEGI

18

What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1