Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands (Beta)

by Λεωνίδας Πάτρας on 9 Φεβρουαρίου 2017

Η Tom Clancy's Ghost Recon είναι μια σειρά βιντεοπαιχνιδιών η οποία με την πάροδο των χρόνων ξέφυγε από τα πιο σκληροπυρηνικά "μονοπάτια" του Tactical Shooting και ακολούθησε μια πιο "light" διαδρομή θέλοντας έτσι να γίνει πιο γνωστή στο ευρύτερο κοινό (πχ Future Soldier). Το Wildlands ακολουθεί τον ίδιο δρόμο προσθέτοντας όμως έναν νέο βασικό παρονομαστή - τον ανοιχτό κόσμο. Η φήμη της Ubisoft για τα ανοιχτού κόσμου παιχνίδια της, είχε "αμαυρωθεί" κατά το παρελθόν, έχουν γίνει όμως προσπάθειες τα τελευταία χρόνια προς την σωστή κατεύθυνση με αποτέλεσμα online παιχνίδια που δουλεύουν -ως επί το πλείστον- σωστά όπως το περυσινό Tom Clancy's The Division.

Η Beta του Wildlands μας "μεταφέρει" στη Βολιβία (στην ουσία σε ένα μικρό μέρος του χάρτη του κυρίως παιχνιδιού) αναφέροντας μας πως η περιοχή έχει κατακλυστεί από κάθε λογής κακοποιά στοιχεία με κύρια ανερχόμενη δύναμη το καρτέλ ναρκωτικών της Santa Blanca που αρχίζει να ασκεί επιρροή απειλώντας διάφορους άλλους οργανισμούς αλλά και ανθρώπους. Όπως γίνεται συνήθως σε τέτοιου είδους τίτλους, την κατάσταση θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε εσείς και η επίλεκτη ομάδα σας επανδρωμένη από Αμερικανούς στρατιώτες ειδικών δυνάμεων.

Η τετραμελής αυτή ομάδα μπορεί να αποτελείται είτε από εσάς και τρεις χαρακτήρες ελεγχόμενους από την AI του παιχνιδιού (Single Player) είτε από 3 άλλους παίχτες online (Co op Multiplayer). Μπορούμε να πούμε ότι η εμπειρία είναι εμφανώς καλύτερη όταν υπάρχει ομάδα πραγματικών παιχτών και ιδιαίτερα με τρεις φίλους λόγω της διαρκούς συνεννόησης που απαιτεί το παιχνίδι. Ο τίτλος υποστηρίζει την εναλλαγή της οπτικής  τρίτου και πρώτου προσώπου (κατά την στόχευση) μια επιλογή που πολλοί ίσως απενεργοποιήσουν αλλά προσωπικά την βρήκα πιο ταιριαστή για το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιών. Σχεδιαστικά όσον αφορά το gameplay, το Ghost Recon Wildlands (πάντα σύμφωνα με όσα είδαμε και κάναμε στη Closed Beta) είναι "χτισμένο" σε σωστές βάσεις. Ο χάρτης της Βολιβίας είναι τεράστιος και για τη διευκόλυνση των παιχτών αλλά και του ίδιου του Story, είναι χωρισμένος σε "κομμάτια" κάθε ένα από τα οποία ελέγχει στην ουσία ένας υπολοχαγός της Santa Blanca. Υπάρχει πληθώρα αποστολών που στη Beta φάνηκε να έχουν μια σχετική ποικιλία και μένει να δούμε αν αυτή η ποικιλία θα "μεταφερθεί" και όταν θα παίξουμε ολοκληρωμένο το παιχνίδι.

Εκεί που το Wildlands "μας τα χαλάει" είναι ότι καθ' όλη τη διάρκεια της beta νιώθαμε ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά. Μια ήταν ο "άγαρμπος" χειρισμός των οχημάτων, μια το κάκιστο animation των εχθρών, το μέτριο προς κακό Shooting και τα διάφορα (ευτυχώς όχι πολλά) bugs των physics και ενώ θέλαμε να αγαπήσουμε αυτό που βλέπαμε και παίζαμε φαίνεται ότι πολλοί τομείς του τίτλου χρειάζονται ακόμη δουλειά μέχρι την τελική κυκλοφορία. Το αν θα προλάβουν το deadline είναι ένα στοίχημα για τους ανθρώπους της Ubisoft ενώ ελπίζουμε να δούμε κάποιες βελτιώσεις στην ανοιχτή Beta που πιθανόν να διεξαχθεί μέσα στο Φλεβάρη. Πέρα από τα παραπάνω παρατηρήσαμε και θέματα σχετικά με το connectivity όπως για παράδειγμα οι φίλοι μας να μας βλέπουν σε άλλες τοποθεσίες από ότι είμαστε πραγματικά κτλ.

Από την άλλη, η σωστή συνεννόηση και η ομαδικότητα τεσσάρων ατόμων είναι κάτι που μας άφησε μια πολύ θετική αίσθηση στο παιχνίδι. Το Wildlands "κατευθύνει" το gameplay σε πιο stealth καταστάσεις και η αδρεναλίνη ανεβαίνει όταν ξέρετε πως ένα μικρό λάθος μπορεί να χαλάσει μια σωστά σχεδιασμένη αποστολή.  Είναι κρίμα που όταν η κατάσταση ξεφεύγει από το stealth και χρειάζεται πιο δραστικά μέτρα το Shooting του παιχνιδιού μας απογοήτευσε. Να σημειώσουμε πάντως πως οι αποστολές τις Beta κατατάσσονται στις πιο εύκολες του παιχνιδιού μιας και είναι από τις πρώτες που θα υπάρχουν στον κανονικό παιχνίδι.

Η παραμετροποίηση του χαρακτήρα και του εξοπλισμού ακόμη και με όσα είδαμε σε αυτή την έκδοση του παιχνιδιού είναι εξαιρετική και πραγματικά τεράστια κάτι που γενικά μας συνηθίζει η Ubisoft ενώ να αναφέρουμε σε όσους είχαν την απορία, ότι η πρόοδος που έκανε κάποιος στη Beta δεν θα μεταφερθεί στο ολοκληρωμένο παιχνίδι και ορθώς θα προσθέταμε.  Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι η γκάμα των όπλων, των οχημάτων. και των gadgets θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς παίχτες.

Μπορεί οι κίνησες του χαρακτήρα, των οχημάτων και της στόχευσης να είναι ελαφρώς (ως αρκετά) "άτσαλες" αλλά το θετικό είναι ότι ο οπτικός τομέας του Wildlands τόσο από τεχνικής απόψεως (γραφικά-textures) όσο και από σχεδιαστικής (σχεδιασμός επιπέδων αποστολών) είναι παραπάνω από ικανοποιητικός. Όλο αυτό είναι πιο ενθαρρυντικό αν λάβουμε υπόψιν μας ότι μιλάμε για ένα τεράστιο χάρτη με μεγάλη ποικιλία στις περιοχές και στις καιρικές συνθήκες αλλά και με real time εναλλαγές μέρας και νύχτας. Τα textures είναι ιδιαίτερα λεπτομερή σχεδόν στα πάντα και κυρίως στα κτήρια με μοναδικό πρόβλημα ότι αργούν κάποιες φορές να "φορτώσουν", φαινόμενο που είναι ορατό μέχρι και σήμερα και στο The Division. Θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε τον χάρτη της Βολιβίας ως μια μίξη του χάρτη του Just Cause 3 με αυτόν του Far Cry 4. Η αλληλεπίδραση με πολλούς εξωτερικούς παράγοντες (NPCs, χλωρίδα και πανίδα) δημιουργεί μια πιο χιουμοριστική διάθεση στο παιχνίδι ιδιαίτερα όταν θα συνδεθείτε με τους φίλους σας σε αυτόν τον κόσμο.

Αυτό που περιμένουμε να δούμε στο τελικό προϊόν είναι το αν θα μπορέσει το παιχνίδι να δίνει κίνητρο στον παίχτη να ασχοληθεί περαιτέρω αφού ολοκληρώσει τις κύριες αποστολές. Μετά από 3-4 ώρες παιχνιδιού και αφού "καθαρίσαμε" όλη τη διαθέσιμη περιοχή του χάρτη, δεν μας έμεινε κάτι άλλο να κάνουμε δεν υπήρχε δηλαδή κάποιος λόγος να επιστρέψουμε πάλι στα ίδια. Αυτό είναι πολύ σημαντικό να αναφερθεί γιατί προβλήματα υπήρχαν και στο endgame του Division με την Ubisoft μετά από μήνες να προσθέτει κάποιες μικρές αποστολές θέλοντας να επαναφέρει το χαμένο κοινό του παιχνιδιού (πέρα φυσικά από τα επι πληρωμή DLC).

Εν αναμονή λοιπόν για το τι θα δούμε στην πλήρη έκδοση του Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands, ένα παιχνίδι που περιμένει μεγάλη μερίδα κόσμου και δεν θέλουμε να μας απογοητεύσει, ενώ είναι ένα στοίχημα το αν θα καταφέρει να κάνει το κάτι παραπάνω σαν ένα ανοιχτού κόσμου multiplayer (κυρίως) παιχνίδι. Τα "θεμέλια" του παιχνιδιού είναι στιβαρά, αλλά χρειάζεται μερικές διορθώσεις σε αρκετά σημαντικά θέματα για να γίνει πιο ελκυστικό και να κερδίσει το gaming κοινό που το αναμένει.

Ο κωδικός για την Beta μάς παραχωρήθηκε από τη CD Media για τις ανάγκες του Preview.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Developer

Ubisoft Paris

Publisher

Ubisoft

Διανομή

CD Media

Πλατφόρμες

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

7 Μαρτίου 2017

Είδος

Tactical Shooter

What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
100%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1