Tom Clancy's Rainbow Six | Siege

'Cause I'm TNT...
by Παύλος Κρούστης on 16 Δεκεμβρίου 2015
Reviews

To Rainbow Six κυκλοφόρησε για πρώτη φορά σε μορφή βιβλίου του σχετικά πρόσφατα αποθανόντος Tom Clancy. Γνωστός για τα εξαιρετικά του πολεμικά/κατασκοπικά μυθιστορήματα, ο Tom Clancy "γέννησε" την ιδέα μιας αντι-τρομοκρατικής ομάδας με την ονομασία Rainbow. O γνωστός συγγραφέας ήδη πουλούσε τα δικαιώματα για τα βιβλία του, ώστε να χρησιμοποιηθούν σε Video Games από το 1987 με το "Κυνήγι του Κόκκινου Οκτώβρη", που έχει μεταφερθεί και σε ταινία. Η Ubisoft ξεκίνησε συνεργασία μαζί του από το 1998, δημιουργώντας το Tom Clancy's Rainbow Six.

Έτσι ξεκίνησε η tactical first-person shooter σειρά, η οποία έδινε από το πρώτο της μέλος κιόλας μια ιδιαίτερη βαρύτητα στο ρεαλισμό και την προσοχή στη λεπτομέρεια όσον αφορά τα όπλα και τις τακτικές της αντι-τρομοκρατικής ομάδας. Από το 1998, τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ. Το 2006 και 2008 είδαμε στην 7η γενιά τα Rainbow Six Vegas και Vegas 2. Ένα παιχνίδι, στην ουσία, κομμένο στη μέση, που είχε αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές, ενώ κυκλοφόρησε εν μέσω του "Call of Duty πυρετού". Η Ubisoft από εκεί και πέρα θέλησε να κάνει κάτι, ώστε να διαφοροποιηθεί από τα υπόλοιπα shooters. Επόμενη δημιουργία, που δυστυχώς δεν είδε ποτέ το πράσινο φως ήταν το Rainbow Six: Patriots. Ένας τίτλος που φαινόταν να έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στο σενάριό του, αλλά - για κακή μας τύχη - ακυρώθηκε εν μέσω της ανάπτυξής του, πέρυσι, το 2014. Από εκείνο ακριβώς το σημείο, η Ubisoft συνέχισε με το Rainbow Six | Siege, που έχουμε στα χέρια μας, το οποίο τελικά ήταν αυτό, στο οποίο στήριξε τις ελπίδες της η εταιρεία. Ειδοποιός διαφορά: Πρόκειται για τον πρώτο Rainbow Six τίτλο χωρίς single player campaign...

Παραδόξως, για παιχνίδι που δε συμπεριλαμβάνει campaign, ο τίτλος ξεκινά με ένα cinematic και την Angela Basset να αναλαμβάνει ρόλο αφηγητή, καθώς σας επεξηγεί τα γεγονότα του στοιχειώδους σεναρίου, που υπάρχει ώστε να στηθεί πάνω του ο βασικός κορμός. Σας εξηγεί τι σημαίνει Rainbow, ποιοι είσαστε και τι ακριβώς πρέπει να κάνετε. Δεν υπάρχει τίποτα βαθύ, είστε η αντι-τρομοκρατική και έχετε απέναντί σας τρομοκράτες. Αλλά όπως και να το κάνουμε είναι ωραίο να βλέπουμε cutscene ακόμα κι έτσι. Και ομολογουμένως είναι εξαιρετικά σκηνοθετημένο, στυλιζαρισμένο και δίνει μια πολύ καλή εικόνα για το ύφος που διατηρεί ο τίτλος. Cutscenes θα δείτε και σε πολλά άλλα σημεία του παιχνιδιού. Στην παρουσίαση των Situations, αλλά και των Operators. Τι είναι αυτά, ρωτάτε;

Με το που μπείτε στο βασικό μενού θα δείτε ότι κινείται κάθετα και οριζόντια. Στον κάθετο άξονα έχουμε τα play modes: Situations, Multiplayer και Terrorist Hunt, αλλά και 3 videos με tutorials, που σας δείχνουν τα βασικά πράγματα.Το Situations είναι στην ουσία το κομμάτι που μπορείτε να δοκιμάσετε είτε μόνοι σας, είτε μαζί με την ομάδα σας, το Multiplayer είναι το PvP μέρος και τέλος το Terrorist Hunt είναι το αγαπημένο mode, που επιστρέφει από τα παλιά και είναι στην ουσία το PvE μέρος, όπου μπορείτε να ριχτείτε μόνοι σας στη μάχη, είτε με την παρέα σας. Στον οριζόντιο άξονα έχετε το menu για τους Operators σας, αλλά και το Store για τις διαδικτυακές σας αγορές. Εκεί θα βρείτε και τα microtransactions του τίτλου, όπου μπορείτε να αγοράσετε με πραγματικά χρήματα κάποια εξειδικευμένα skins για τα όπλα. Δεν είναι ενοχλητικά και δεν εμπλέκονται κάπου αλλου.

Το Situations είναι το υποκατάστατο του single player campaign. Είναι 10 (+ 1)  διαφορετικές "καταστάσεις" σκηνοθετημένες από τους developers, που χρησιμοποιούν τις πίστες και τα συγκεκριμένα σενάρια για να σας μάθουν τα βασικά. Ταυτόχρονα έχετε 3 challenges στο καθένα απ' αυτά, όπως να μην πέσετε κάτω από το μισό της ενέργειάς σας ή να χρησιμοποιήσετε κάποιο συγκεκριμένο gadget κ.ο.κ. Κάθε Situation μπορείτε να το παίξετε σε 3 διαθέσιμες δυσκολίες (Normal, Hard, Realistic). Από εκεί και πέρα, σας γίνεται μια παρουσίαση της κατάστασης κάθε φορά, όπου είτε θα πρέπει να σκοτώσετε έναν αριθμό από τρομοκράτες, είτε θα πρέπει να βρείτε κάποια βόμβα και να την αφοπλίσετε, είτε να εξάγετε κάποιο θύμα απαγωγής. Κάθε ένα κρατάει περίπου από 10 λεπτά μέχρι 20, ενώ κάποια θα πρέπει να τα παίξετε αρκετές φορές για να μάθετε πώς να κινηθείτε. Όταν τελειώσετε τα 10, σας εμφανίζεται ένα 11ο, που σας αναγκάζει (αν δεν έχετε ήδη) να μπείτε σε ομάδα με άλλους χρήστες για την περαίωσή της, ενώ τα cutscenes πριν και μετά το τέλος της αποστολής σας δείχνουν ότι όντως κάτι σημαντικό λαμβάνει χώρα και εσείς νιώθετε τελικά ότι... κάτι τερματίσατε. Εκπλαγήκαμε ευχάριστα από τα extra χαρακτηριστικά και το καλο-γυάλισμα του συγκεκριμένου mode, ενώ μας κράτησε συντροφιά για τα μοναχικά μας παιχνίδια. Δεν παύει όμως να αποτελεί υποκατάστατο και σίγουρα θα θέλαμε να δούμε κάτι με πιο ολοκληρωμένο σενάριο και σύνδεση. Απ' ότι φαίνεται έχει γίνει αρκετή δουλειά ακόμα και για τους παίκτες που προτιμούν την μοναχική εμπειρία. Για ποιο λόγο δεν ασχολήθηκε κάποιος να το ντύσει με ένα σενάριο και ένα campaign; Άγνωστο...

Το Situations είναι το υποκατάστατο του single player campaign.

Το VG24 λέει
Το ζουμί του τίτλου είναι στα άλλα δύο modes: το Multiplayer μέρος σας βάζει σε μια ομάδα με άλλους 4 χρήστες έναντι μιας άλλης πενταμελούς ομάδας. Όλοι οι αγώνες χωρίζονται σε 2 μέρη: Άμυνα και επίθεση. Αντίστοιχα, σε έναν γύρο θα επιτεθείτε, ενώ σε άλλον θα αμυνθείτε. Όποιος κάνει 3 νίκες, κερδίζει τον αγώνα. Οι αμυντικές ή επιθετικές τακτικές αφορούν το καθένα από τα 3 modes, που προαναφέραμε και στα Situations. Δηλαδή, είτε απλό Team Deathmatch, είτε εξαγωγή ομήρου, είτε απενεργοποίηση βόμβας. Όλα τα modes του παιχνιδιού έχουν να κάνουν με αυτά τα objectives. Βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι δεν υπάρχει respawn και πρέπει να περιμένετε μέχρι να τελειώσει ο γύρος ή ο αγώνας. Φυσικά, μιας και μιλάμε για έναν αρκετά ρεαλιστικό τίτλο, το run and gun δε θα βοηθήσει κανέναν. Ο τίτλος τιμά τις tactical καταβολές του και σας προδιαθέτει να παίξετε πολύ πολύ πολύ προσεκτικά, τσεκάροντας γωνίες, όπως συνιστούν τα tutorials. Το Multiplayer mode είναι αυτό με το οποίο θα προτείναμε να ασχοληθείτε τελευταίο, καθώς εκεί θα φανούν τόσο οι γνώσεις σας από τις 11 διαθέσιμες πίστες, όσο και οι γνώσεις σας για τον εξοπλισμό ή τη σωστή χρήση του χαρακτήρα σας.

Το mode που πιθανότατα να πιάσετε πρώτο (ή ίσως μετά απ' τα Situations) είναι το Terrorist Hunt. Πρόκειται για το Co-op mode στην ουσία, όπου θα έρθετε αντιμέτωποι ως ομάδα ενάντια σε ορδές ΑΙ αντιπάλων. Τα παραπάνω objectives ισχύουν και εδώ, όπου οι εχθροί σας θα φυλούν κάποιον όμηρο, είτε θα έρχονται για κάποιον προστατευόμενό σας, είτε θα φυλούν βόμβες, είτε απλά καραούλι, αναμένοντας τις σφαίρες σας. Ομολογουμένως, το συγκεκριμένο mode μας έδωσε τη μεγαλύτερη ικανοποίηση, καθώς δεν είμαστε ιδιαίτερα fans του PvP. Εκεί θα μάθετε να συνεργάζεστε καλύτερα, προτού τα βάλετε με άλλους ανθρώπινους αντιπάλους. H ικανοποίηση της συνεργασίας θα είναι η βέλτιστη, καθώς με αντίπαλο την A.I., σε όποια δυσκολία και να είστε, τα σχέδιά σας θα εκτελεστούν πιο οργανωμένα. Εντύπωση μας έκανε ότι η συνεργασία ακόμα και με ξένους παίκτες ήταν άψογη, καθώς το παιχνίδι προδιαθέτει τους παίκτες να μην παραστρατήσουν ιδιαίτερα και να μείνουν με την υπόλοιπη ομάδα.

Όλα αυτά τα modes φυσικά αποκτούν ενδιαφέρον με το ιδιαίτερα πρωτότυπο (για First-Person Shooter) gameplay του τίτλου, αλλά και τους Operators, τους πρωταγωνιστές του παιχνιδιού. Όσο παίζετε το παιχνίδι, κερδίζετε πόντους (Renown). Με αυτούς τους πόντους θα ξεκλειδώσετε όπλα, attachments και άλλα, ενώ το πιο βασικό unlockable είναι οι παίκτες σας, οι πράκτορες των 5 διαφορετικών αντιτρομοκρατικών ομάδων: η βρετανική SAS, τα αμερικάνικα FBI SWAT, η γαλλική GIGN, η ρώσικη Spetsnaz και η γερμανική GSG 9. Κάθε μία απ' αυτές έχει 4 operators, 2 για επίθεση και 2 για άμυνα.  Οι διαφορές των Operators έχουν να κάνουν με τα στατιστικά τους ελαφρώς, αλλά κυρίως με την ειδική δυνατότητα που έχει ο καθένας. Για παράδειγμα, o επιθετικός Sledge της SAS, κουβαλά μαζί του μια βαριοπούλα, η οποία του επιτρέπει να καταστρέφει τις επιφάνειες που μπορεί με ένα χτύπημα. Αντίστοιχα, ο αμυντικός Smoke έχει στη διάθεσή του δηλητηριώδη gas canisters. Κάθε ένας από τους 20 έχει σχεδόν πάντα διαφορετικό loadout, με άλλους να λειτουργούν ως tanks, ενώ άλλοι πιο stealth, άλλοι αμυντικά με ασπίδες κ.ο.κ. Κάθε ομάδα επίσης έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και συνήθως όπλα καταγωγής της χώρας τους. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η Ubisoft δούλεψε πολύ τις ισορροπίες, αλλά και τις προσωπικότητες αυτών, ενώ υπάρχει και intro video για τον καθένα τους. Ανάλογα με το playstyle σας, θα βρείτε τον αγαπημένο σας. Τους Operators θα τους ξεκλειδώνετε σιγά σιγά όσο προχωράτε στο παιχνίδι σε μια δομή, που ομολογούμε μας φάνηκε αρκετά εθιστική, καθώς θέλαμε να ξεκλειδώσουμε τον επόμενο operator. Αν και καλύτερα θα είναι να ξεκλειδώνετε εξοπλισμό, παρά νέους operators. Εκτός αν δε σας κάνει αυτός που ξεκλειδώσατε. Τα όπλα και ο γενικότερος εξοπλισμός είναι εντυπωσιακός, καθώς θα βρείτε όλα τα απαραίτητα εφόδια για το tactical gameplay. Τι ακριβώς θα κάνετε όμως στην πίστα με όλα τα παραπάνω;

Το καινοτόμο σύστημα ζημιάς, RealBlast, σάς επιτρέπει να καταστρέψετε ολοσχερώς ή μερικώς κάποιες επιφάνειες.

Το VG24 λέει
Κάθε πίστα ξεκινά με τους αμυνόμενους και τους επιτιθέμενους. Η κάθε ομάδα μπορεί να επιλέξει από έναν Operator, οπότε αν δεν προλάβετε να επιλέξετε στο pre-match τον δικό σας, φροντίστε να έχετε εναλλακτικές, αλλιώς θα καταλήξετε με τον default χαρακτήρα και χωρίς ειδικές ικανότητες. Οι επιτιθέμενη ομάδα απλώνει στις πίστες drones: Δίτροχα πολύ μικρά μηχανοκίνητα τηλεκατευθυνόμενα, με κάμερα, που σας επιτρέπει να σαρώσετε την πίστα, ψάχνοντας και tag-άροντας τους εχθρούς σας και το στόχο σας. Όταν τελειώσει αυτή η φάση που διαρκεί κάποια δευτερόλεπτα, έρχεται η ώρα να επιτεθείτε και να ξεδιπλώσετε την τακτική σας, σύμφωνα με αυτά που είδατε. Οι αμυνόμενοι από την άλλη, αμπαρώνονται στο σημείο που πρέπει να προστατεύσουν ή στο σημείο που θεωρούν ασφαλέστερο, περιμένοντας την άλλη ομάδα και καθώς καταστρέφουν τα περιπλανώμενα drones. Ο τίτλος δεν έχει respawns, οπότε θα πρέπει να προσέξετε κάθε σας βήμα. Θα πρέπει να επιλέξετε προσεκτικά πόσα και ποια από τα εφόδιά σας θα χρησιμοποιήσετε, όπως τα συρματοπλέγματα ή τις ενισχύσεις στους τοίχους, ενώ αρκετά χρήσιμο θα σας φανεί και το lean, μια ευπρόσδεκτη κίνηση, που καιρό είχαμε να δούμε σε FPS.

Η ουσία του Siege είναι η παραπάνω παράγραφος. Αν αναρωτιέστε αν είναι καλό, τότε έχουμε να πούμε ότι είναι τόσο δυναμικό, που μπορεί είτε να γίνει πολύ πολύ πολύ ανιαρό (ειδικότερα αν παίζετε μόνοι σας), αλλά ανάλογα και με τις γνώσεις και συνεργασία των παικτών να βιώσετε εκπληκτικά ματς. Τεράστιο ατού είναι η απίστευτη αγωνία, όταν για παράδειγμα έχετε μείνει μόνοι σας για να ξεπαστρέψετε ολόκληρη την άλλη ομάδα. Είναι περισσότερο παιχνίδι ευφυΐας, παρά αντανακλαστικών (χωρίς να σημαίνει ότι δε θα σας χρειαστούν και αυτά). Αν θα καταφέρετε για παράδειγμα να βγείτε πίσω από τον αντίπαλο ή σε κάποιο σημείο που δε σας περιμένει. Σε αυτό βοηθά άπειρα το καινοτόμο σύστημα ζημιάς, RealBlast, το οποίο σας επιτρέπει να καταστρέψετε ολοσχερώς ή μερικώς κάποιες επιφάνειες. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να βρείτε καταπακτές που μπορείτε να ανοίξετε ή να κάνετε τρύπες στους τοίχους αν είναι ξύλινοι. Αν όχι ή είναι υποστηριζόμενοι από δοκάρια, μπορείτε να γκρεμίσετε ό,τι μπορείτε, ώστε να δείτε τι βρίσκεται στο δίπλα δωμάτιο. Παράθυρα μπορούν να παραβιαστούν ή να αμπαρωθούν ώστε να κόψετε το οπτικό πεδίο του αντιπάλου ή να τα σπάσετε με melee επιθέσεις ή gadgets των operators. Το συγκεκριμένο σύστημα βρίσκεται στην καρδιά του Siege και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του. Δε θα ήταν το ίδιο παιχνίδι χωρίς αυτό. Είναι εκεί που καινοτομεί στο gameplay σε σχέση με τους προκατόχους του, αλλά και τα άλλα shooters. Ανοίγει εκατοντάδες νέες δυνατότητες. Οι πίστες του Siege είναι εκπληκτικά δομημένες και καλοδουλεμένες. Θα δείτε σπίτια με δεκάδες δωμάτια και χώρους που δε φαντάζεστε, ενώ η πολυπλοκότητα αυτή, όσο παίζετε τις πίστες θα υπάρχει εκεί για να σας κρατά το ενδιαφέρον, καθώς θα περάσει καιρός μέχρι να τις μάθετε. Θα μπείτε σε διαφόρων ειδών περιβάλλοντα, όπως αποθήκες, αεροπλάνα, προβλήτες, γραφεία και άλλα πολλά.

Στα τεχνικά, ο τίτλος έχει σημεία που μας εκπλήσσει ευχάριστα και αλλού δυσάρεστα. Είναι ανεπτυγμένος στην AnvilNext μηχανή της Ubisoft (και των τελευταίων Assassin's Creed τίτλων), κάτι το οποίο είναι παράδοξο: Ένας first-person τίτλος που διαδραματίζεται σε κλειστά περιβάλλοντα να χρησιμοποιεί μηχανή που έχει βελτιστοποιηθεί για open-world. Παρόλα αυτά, δεν τα πάει καθόλου άσχημα. Το level of detail (LOD) είναι σε αρκετά καλά επίπεδα με τα περισσότερα textures να κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει, ειδικότερα αν αναλογιστεί κανείς και τις καταστροφές που μπορούμε να προκαλέσουμε. Όχι πάντα βέβαια, καθώς σίγουρα θα βρείτε ατέλειες, Ο φωτισμός είναι ένα απ' τα highlights του τίτλου, καθώς χάρη στο HDR θα δυσκολεύεστε να δείτε μέσα σε ένα σκοτεινό παράθυρο εν μέσω μιας ηλιόλουστης μέρας για παράδειγμα. Το μοντέλα είναι αρκετά λεπτομερή, ενώ εντύπωση κάνει και η βελτίωση του τίτλου σε σχέση με τις Alpha και Beta εκδόσεις. Όσον αφορά τα fps, o τίτλος επιλέγει τα 60 για όσο μάχεστε με ανθρώπινους αντιπάλους (Multiplayer), ενώ στο Situations και Terrorist Hunt είναι στα 30. O ήχος είναι εξαιρετικός. Εκτός απ' τους εντυπωσιακούς ήχους όπλων και χειροβομβίδων, θα χρησιμοποιήσετε το surround, τις φωνές και τους ήχους απ' το περπάτημα των εχθρών σας για να εντοπίσετε σε ποιο σημείο βρίσκονται στον κάθε όροφο και πόσο μακρυά είναι. Γενικότερα, δεν είχαμε παράπονο από τον τεχνικό τομέα και αυτό είναι πρωτοφανές για παιχνίδι της Ubisoft. Κανένα, εκτός από ένα: την A.I. Μπορεί ο τίτλος να έχει μεγάλη βάση στο PvP, αλλά το PvE και τα Situations έχουν πολλές απαιτήσεις από την ευφυΐα των εχθρών σας. Δυστυχώς, ακόμα και στο Realistic επίπεδο, οι εχθροί κάθονται στάσιμοι εκεί που δεν πρέπει, δεν λειτουργούν απλά κάποιες άλλες φορές, ενώ μπορεί απλά να ακολουθούν μια προκαθορισμένη πορεία ή κινήσεις, που είναι πολύ προβλέψιμα. Άλλο ένα πρόβλημα είναι ότι ο τίτλος δε σας αφήνει να επιλέξετε mode ή να κάνετε το δικό σας παιχνίδι με τους δικούς σας όρους. Απ' τη στιγμή που θα επιλέξετε Multiplayer ή Terrorist Hunt, το σύστημα θα επιλέγει για εσάς αν θα παίξετε σε κατάσταση ομηρίας, απενεργοποίηση βόμβας, κλπ. Ελπίζουμε να αλλάξει αυτό με τα επερχόμενα updates. O χειρισμός μας φάνηκε αρκετά εύκολος για τα πάντα, ενώ η συνδεσιμότητα ήταν άψογη και πάντα βρίσκαμε αγώνα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα και οι αγώνες διεξάγονταν με ελάχιστο έως καθόλου lag.

Tom Clancy's Rainbow Six® Siege_20151209021035

Οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι όταν μάθαμε ότι δε θα υπάρχει single player campaign απογοητευτήκαμε οικτρά. Πρόκειται για μια νέα μόδα στα games, όπως είδαμε και σε άλλα (Evolve, Star Wars Battlefront κλπ), όπου οι εταιρείες μας δίνουν το μισό παιχνίδι από αυτό που θα μας έδιναν, μόνο και μόνο για να αποφύγουν τη συγγραφή κάποιου ουσιώδους σεναρίου ή να χτίσουν έναν ολοκληρωμένο τίτλο. Δε θα είχαμε κανένα πρόβλημα φυσικά με αυτό, αν η τιμή δεν παρέμενε στα ίδια επίπεδα. Είναι απαράδεκτο, να βλέπουμε παιχνίδια, των οποίων οι προκάτοχοι είχαν campaign, σενάριο κλπ. να εστιάζουν μόνο στο multiplayer και να αγνοούν το single. Είναι μισό παιχνίδι και πρέπει να πωλείται αν όχι στη μισή τιμή, το πολύ στο 75% της full price. H Ubisoft ελπίζει να εξιλεωθεί με δωρεάν πίστες και Operators. Πόσο σημαντικό είναι αυτό όμως; Τα Situations συμπληρώνουν ένα αρκετά μεγάλο κενό για όσους δε θέλουν  να ασχοληθούν με multiplayer, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να προτείνουμε το παιχνίδι σε όσους δεν έχουν σκοπό να παίξουν καν multiplayer.

Το παιχνίδι μας παραχωρήθηκε από την επίσημη αντιπροσωπεία της Ubisoft στη χώρα μας, CD Media, για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

Tom Clancy's Rainbow Six | Siege

Author

Παύλος Κρούστης

Developer

Ubisoft Montreal

Publisher

Ubisoft

Διανομή

CD Media

Πλατφόρμες

PC / PS4 / Xbox One

Tested on

PS4

Κυκλοφορία

1 Δεκεμβρίου 2015

Είδος

First-person shooter, tactical shooter

PEGI

18

Θετικά

+ Η τεχνολογία RealBlast αλλάζει τα δεδομένα για τα Shooters
+ 60fps στο PvP
+ Ανεβάζει την αδρεναλίνη σας εύκολα
+ Εξαιρετικός ήχος

Αρνητικά

- Δεν υπάρχει single player campaign / Full price τίτλος
- H A.I. είναι κάκιστη
- Δεν μπορείτε να επιλέξετε game mode (πέρα απ' τις βασικές κατηγορίες Solo/PvP/PvE)
- Χωρίς σωστή ομάδα δε θα ευχαριστηθείτε το παιχνίδι όπως πρέπει

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
7.5
Συνοψίζοντας

Το Tom Clancy's Rainbow Six | Siege σηματοδοτεί την επιστροφή της αγαπημένης σειράς, αλλά αυτή τη φορά δεν υπάρχει single player campaign. Το πακέτο είναι αρκετά ελκυστικό, αλλά δυστυχώς το νιώθουμε... μισό. Ίσως θα ήταν καλή ευκαιρία να πέσουν οι τιμές σε τέτοια games, που πετάνε αυτό το κομμάτι από πάνω τους για να αφιερωθούν στα υπόλοιπα. Παρά τη σοβαρή αυτή έλλειψη, το περιεχόμενο είναι αρκετό για να σας κρατήσει συντροφιά, αν ασχολείστε με multiplayer, είτε PvE, είτε PvP.

Η τεχνολογία RealBlast φέρνει τα πάνω κάτω στο είδος, καθώς προωθεί πολύ το δημιουργικό παιχνίδι και προκαλεί εντάσεις. Είναι αρκετά περιποιημένο και το μόνο μελανό του στοιχείο είναι η τραγική A.I. Ταυτόχρονα η μεγάλη ποικιλία από gadgets και ικανότητες που κουβαλάνε οι operators δίνει ένα MOBA ύφος, που απαιτεί άμεση συνεργασία. Με λίγα λόγια, δε θα ευχαριστηθείτε τόσο το παιχνίδι μόνοι σας, αλλά αν έχετε μια παρέα, με την οποία μπορείτε να συνεννοηθείτε, τότε πιθανότατα το Rainbow Six | Siege να γίνει το αγαπημένο σας Shooter.

7.5
Βαθμός
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
100%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%