Tom Clancy's The Division 2 (Private Beta)

by Ελένη Δρίβα on 12 Φεβρουαρίου 2019

Το Tom Clancy's The Division κυκλοφόρησε το 2016, με τη Ubisoft να οραματίζεται ένα παιχνίδι που θα εξελίσσεται διαρκώς, προσφέροντας στους παίκτες νέο περιεχόμενο και πράγματα για να κάνουν. Αρχικά, η πραγματικότητα διέφερε κατά πολύ από το όραμα της εκδότριας εταιρείας, όμως η Massive Entertainment δεν τα παράτησε.

Μετά από μερικούς μήνες και πολλές δραστικές αλλαγές, το The Division εξελίχτηκε σε ένα σωστό looter shooter, κερδίζοντας επιτέλους τους παίκτες. Τρία χρόνια αργότερα, το Tom Clancy's The Division 2 έρχεται για να εξελίξει το franchise ακόμα περισσότερο, προσφέροντας βελτιώσεις, αλλαγές και νέο περιεχόμενο.

Λίγες βδομάδες πριν την κυκλοφορία του τίτλου, είχαμε την ευκαιρία να λάβουμε μέρος στη private beta που διοργάνωσε η Ubisoft και να δούμε από πρώτο χέρι το sequel, τα καλά του, τα κακά του και όλα όσα υπόσχεται πως θα φέρει με την κυκλοφορία του τον Μάρτιο.

Όταν μιλάμε για αλλαγές δεν εννοούμε πως ολόκληρο το παιχνίδι έχει αλλάξει. Σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό το The Division 2 είναι “οικείο”. Ξεκινώντας, επιλέξαμε τον χαρακτήρα μας και λέμε “επιλέξαμε”, γιατί η beta δεν μας επέτρεπε να διαμορφώσουμε τα χαρακτηριστικά του όπως εμείς θα θέλαμε. Η επιλογή γινόταν μέσω ενός randomizer, όμως στο κανονικό παιχνίδι θα μπορείτε να φτιάξετε εσείς τον χαρακτήρα σας.

Με το τέλος του loading screen, το παιχνίδι ξεκίνησε και μπροστά μας είδαμε τη βασικότερη διαφορά ανάμεσα στο πρώτο παιχνίδι και το sequel: η Νέα Υόρκη έχει δώσει τη θέση της στη Ουάσινγκτον. Εκεί που υπήρχε χιόνι, το The Division 2 μας χαρίζει ήλιο, ζέστη, διαφορετικές τοποθεσίες και μια ανανεωμένη εκδοχή της Snowdrop engine, που κάνει το παιχνίδι αισθητά πιο όμορφο.

Η βασικότερη τοποθεσία είναι ο Λευκός Οίκος (προς έκπληξη κανενός), καθώς αποτελεί το νέο base of operations. Στην πρώτη αποστολή μας, ελευθερώσαμε το εμβληματικό κτίριο της αμερικανικής κοινωνίας και έπειτα, αρχίσαμε την εξερεύνηση.

Στη beta είχαμε πρόσβαση σε ορισμένα skills και perks, με μερικά από αυτά να επιστρέφουν από το πρώτο παιχνίδι και κάποια άλλα να είναι καινούργια. Το The Division 2 φαίνεται πως στοχεύει σε αυτή την ισορροπία μεταξύ γνώριμου και νέου. Ο χαρακτήρας αναβαθμίζεται με τον ίδιο τρόπο, αλλά έχει κάποια νέα abilities και gadgets. Το σύστημα μάχης είναι το ίδιο, αλλά έχει υποστεί κάποιες αλλαγές.

Ανεβαίνοντας levels, ξεκλειδώνουμε perks και skills, ενώ βρίσκουμε καλύτερα όπλα και εξοπλισμό, αυτό δεν αλλάζει. Μια από τις πιο ευχάριστες αλλαγές που συναντήσαμε στη beta είναι η μάχη. Η Ubisoft φαίνεται πως προσπάθησε να αποφύγει τους “bullet sponge” εχθρούς (ακόμα υπάρχουν μερικοί, αλλά δεν είναι τόσο υπερβολικοί) και αντ' αυτού, έχει βελτιώσει την AI τους. Αντί να χρειάζεται να αδειάσετε δέκα γεμιστήρες, πλέον χρειάζεστε λιγότερα πυρομαχικά, αλλά περισσότερη στρατηγική τοποθέτηση, καθώς οι εχθροί κινούνται πιο έξυπνα.

Με τη μεταφορά μας στη Ουάσινγκτον έχουν αλλάξει και τα enemy factions, τα οποία συγκρούονται με τους επιζώντες της περιοχής, που κατοικούν σε διάφορα settlements. Από τα main και side missions που μπορέσαμε να παίξουμε, είδαμε μια μικρή βελτίωση στο storytelling. Οι αποστολές είχαν καλύτερο κίνητρο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ενώ παράλληλα, βοηθούσαν στη βελτίωση του base of operations.

Γενικά, ο κόσμος του The Division 2 φαίνεται πιο ρεαλιστικός και όχι τόσο άδειος. Σε αυτό βοηθάνε οι περίπολοι των πολιτών, η δυναμική αλλαγή του καιρού και της ώρας, αλλά και η αλλαγή στο περιβάλλον, το οποίο κρύβει πολλά collectibles. Μάλιστα, πολλές φορές είδαμε τους επιζώντες να έρχονται τυχαία σε σύγκρουση με τα factions, δίνοντας την αίσθηση μια πόλης που συνεχίζει να αλλάζει και να προσαρμόζεται χωρίς να παρέμβουμε.

Πέρα από τις αποστολές, η beta μας έδωσε πρόσβαση σε ένα από τα PvP modes του παιχνιδιού (skirmish), αλλά και σε ένα από τα Dark Zones. Το PvP είναι πλέον πιο ισορροπημένο, οι μάχες είναι πιο γρήγορες και ο μηχανισμός του cover απαραίτητος. Σίγουρα θα ικανοποιήσει τους παίκτες που προτιμάνε να συγκρούονται με άλλους agents, όμως δεν πρόκειται να είναι ευχάριστο για όλους.

Τα Dark Zones αποτελούν μέρος του endgame, το οποίο, σύμφωνα με τη Ubisoft, είναι η πτυχή του The Division 2 που έχει βελτιωθεί περισσότερο. Στην προκείμενη, εμείς δεν μπορέσαμε να εντοπίσουμε πολλές διαφορές, μιας και ήμασταν level 7 ακόμα, όμως είδαμε μερικές βασικές αλλαγές. Αρχικά, η ιστορία δεν σταματάει έξω από τα τείχη των Dark Zones. Πλέον, χρειάζεται να μπείτε και σε αυτές τις ζώνες, βάσει πλοκής, το οποίο θεωρούμε πως είναι πολύ ευχάριστο.

Ο κύριος λόγος που το θεωρούμε ευχάριστο είναι γιατί τα Dark Zones φαίνεται να είναι λιγότερο "τοξικά" στο sequel. Το public voice chat έχει αφαιρεθεί, που σημαίνει ότι δεν μπορούν να σας ενοχλούν τυχαίοι παίκτες τόσο εύκολα, ενώ το rogue status χωρίζεται σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες, σε rogue, disavowed rogue και manhunt. Η "τιμωρία" για αυτόν που κλέβει αντικείμενα είναι μικρότερη από του agent που σκοτώνει άλλους παίκτες.

Επιπλέον, όσον αφορά το PvP μέρος του τίτλου, πλέον τα Dark Zones ισορροπούν τα στατιστικά των παικτών, που σημαίνει ότι τα υψηλότερα levels δεν σημαίνουν αυτόματα πως έχετε το πλεονέκτημα. Το σημαντικοτερο από όλα: πλέον κάθε Dark Zone server υποστηρίζει 12 παίκτες, όχι 24, ώστε να είναι λιγότερο χαοτικό και πιο δίκαιο.

Αναμενόμενα, η beta είχε και μερικά προβλήματα, κυρίως τεχνικά. Τα queues ήταν αναμενόμενα, όμως υπήρξαν και πολλά θέματα αποσύνδεσης. Σχεδόν σε κάθε δραστηριότητα, είτε εμείς, είτε κάποιος συμπαίκτης μας (μπορεί και παραπάνω από ένας) συναντούσαμε κάποιο error και καταλήγαμε στο κεντρικό μενού.

Όταν καταφέραμε να παίξουμε για πάνω από 2 ώρες χωρίς αποσυνδέσεις, είχαμε αρκετό lag και φρικτά framedrops, σε σημείο που ήταν αδύνατο να παίξουμε. Παρόλα αυτά, η Ubisoft δήλωσε πως έχει επίγνωση των παραπάνω προβλημάτων και σκοπεύει να τα διορθώσει πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Με λίγα λόγια, η beta μας πρόσφερε μια πλούσια ματιά στο ανανεωμένο The Division 2, το οποίο φαίνεται να κρατάει όλα τα καλά του προκατόχου του και να εξελίσσεται σε κάτι ακόμα καλύτερο. Δυστυχώς, δεν καταφέραμε να δούμε το endgame, το οποίο θα είναι και η σημαντικότερη πτυχή του τίτλου, όμως όσες αλλαγές είδαμε ήταν προς το καλύτερο.

Προς το παρόν, υπάρχουν πολλά ερωτήματα που δεν γίνεται να απαντηθούν από τη beta. Δεν γνωρίζουμε αν το endgame περιεχόμενο θα είναι τόσο πλούσιο και ευχάριστο όσο υπόσχεται η Ubisoft. Ούτε γνωρίζουμε κατά πόσο ήταν αναγκαίο ένα sequel για να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές, όμως αν στηριχτούμε στο δείγμα της beta, τότε το The Division 2 σίγουρα θα ευχαριστήσει τους φίλους του franchise και δεν αποκλείεται να προσελκύσει και νέους παίκτες.

Οι εντυπώσεις μας για το παιχνίδι βασίστηκαν στη Private Beta που ήταν διαθέσιμη από τις 7 Φεβρουαρίου έως τις 11 Φεβρουαρίου.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Developer

Massive Entertainment

Publisher

Ubisoft

Διανομή

CD Media

Πλατφόρμες

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Tested on

PlayStation 4

Κυκλοφορία

15 Μαρτίου 2019

Είδος

Action role-playing, survival, third person shooter

PEGI

18

What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1