Η τιμολόγηση των παιχνιδιών στις κονσόλες έχει μια ασυνέπεια και τώρα, μία από τις μεγάλες εταιρίες εξηγεί το γιατί.
Η εκδότρια Ubisoft αναφέρει τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 1ο τέταρτο του 2015. Και κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης τύπου, κατά την οποία οι επενδυτές συζήτησαν τα οικονομικά οικονομικά κέρδη που είναι πάνω από 60 εκατομύρια δολλάρια σε ψηφιακές πωλήσεις, ένας αναλυτής έκανε μια ερώτηση που σίγουρα θα έχουν και πολλοί gamers: "Γιατί τα ψηφιακά παιχνίδια κοστίζουν περισσότερο από τις retail εκδόσεις στις κονσόλες;"
Για παράδειγμα, αν θέλεις να αγοράσεις ένα δισκάκι του Assasin's Creed: Unity της Ubisoft για PS4, αυτά είναι τα ποσά που θα πρέπει να πληρώσεις για retail-digital μορφή.
- PlayStation Store: $40 (digital)
- Amazon: $40 (digital)
Είναι σαφές πως η τιμή είναι διπλάσια στην ψηφιακή μορφή των παιχνιδιών, αλλά ο Chief executive officer της Ubisoft, Ynes Guillemot εξηγει.
“Τα ψηφιακά παιχνίδια δεν ανταποκρίνονται τόσο γρήγορα στις κονσόλες όπως κάνουν στα PC. Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι πως με την πάροδο του χρόνου, τα ψηφιακά παιχνίδια αποκτούν μεγαλύτερη ισχύ στις κονσόλες επειδή τα retails λιγοστεύουν στα ράφια των καταστημάτων. Είναι μια νέα μόδα στην επιχειρηματικότητα. Θέλουμε να ξεφορτωθούμε όλα τα stocks από τα μαγαζιά πρίν ρίξουμε τις τιμές στις ψηφιακές εκδόσεις."
Γι αυτό λοιπόν, η διαφορά των 20 δολλαριών ανάμεσα στις εκδόσεις βασίζεται στη διαχείριση των αποθεμάτων των εκδότριων εταιριών. Θέλουν να είναι χαρούμενοι οι αγοραστές των retails ώστε κάθε χρόνο να κάνουν μεγάλες προπαραγγελίες για παιχνίδια της Ubisoft και κάθε εταιρίας.
Αλλά ο Guillemot πιστεύει ότι το εν λόγω σενάριο είναι παροδικό. Θα διαρκέσει όσο υπερισχεί η αγορά παιχνιδιών σε retail μορφή για παιχνίδια των Xbox One και Playstation 4. Τη δεδομένη στιγμή, όταν ένα παιχνίδι είναι διαθέσιμο στο launch, τόσο σε ψηφιακή όσο σε retail μορφή, η 2η επικρατεί στην αγορά σ΄ ένα ποσοστό περίπου 80-85%.
“Πιστεύουμε ότι η τιμολόγηση θα ισορροπίσει με τη πάροδο του χρόνου', αναφέρει ο Guillemot.