Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr | Preview | VideoGames24

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr (Early Access)

by Βασίλης Καμακάρης on 18 Μαρτίου 2018

Αν αγαπώ πραγματικά για κάτι το σύμπαν του Warhammer 40.000, πέρα από τις μικρές χρωματιστές φιγούρες και τις ιστορίες από τις νουβέλες, είναι το γεγονός ότι μπορεί και συνδυάζει διαφορετικά είδη παιχνιδιών σε ένα. Το πραγματικό "ταμπεραμέντο" της σειράς κρύβεται αναμφίβολα στο strategy στοιχείο, καθώς παντρεύει real-time και turn-based strategy. Ο εν λόγω συνδυασμός έκανε την εμφάνισή του σε παιχνίδια όπως τα Space Hulk, Warhammer 40,000: Fire Warrior, Warhammer 40,000: Space Marine και Space Hulk: Deathwing, μεταξύ άλλων, τα οποία και ξεχώρισαν, δημιουργώντας έτσι την επιθυμία στους fans να δουν ακόμα περισσοτέρους τίτλους αυτής της μορφής.

Είμαι βέβαιος πως δεν είμαι ο μοναδικός που θα ήθελα να απολαύσω ένα ARPG, κοινώς ένα Diablo clone, στο σύμπαν του Warhammer και ευτυχώς, η NeoCore Games έρχεται να το κάνει πράξη, προσφέροντάς μας το Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr. Παρόλα αυτά, δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία ασχολείται με ARPG, καθώς βρίσκονται πίσω από τη σειρά The Incredible Adventures of Van Helsing, ένα αξιόλογο franchise (ειδικά το πρώτο μέρος της τριλογίας) του είδους. Το Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr είναι λοιπόν το επόμενο action RPG της εταιρείας και βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης, στο early access του Steam.

Ξεκινώντας την περιπέτειά μας στο κόσμο του Warhammer 40,000: Inquisitor καλούμαστε να δημιουργήσουμε τον δικό μας χαρακτήρα, επιλέγοντας ανάμεσα στα τρία διαθέσιμα backgrounds: crusader, assassin και psyker, με το καθένα από αυτά να διαθέτει και τρία διαφορετικά expertise. Τα expertise αφορούν τον εξοπλισμό και τις ικανότητες που διαθέτει ο χαρακτήρας εν ώρα μάχης, με τα expertise του crusader να χωρίζονται σε juggernaut, assault gunner και heavy weapons, του assassin σε infiltrator, sniper και eradicator και του Psyker σε Empyreamist, Aetherwalker και Scryer.

Έχοντας επιλέξει αυτό που μας ταιριάζει, έρχεται η ώρα να αρχίσει το ταξίδι μας στα πέρατα του γαλαξία. Το παιχνίδι μας δίνει την επιλογή να περιηγηθούμε σε διάφορα ηλιακά συστήματα, είτε μόνοι, είτε με παρέα μέσω co-op, φέρνοντας εις πέρας αποστολές που έχουν να κάνουν κυρίως με την εξολόθρευση εχθρών ή την ολοκλήρωση κάποιων objectives. Η δυσκολία κάθε αποστολής εξαρτάται από το power rating, δηλαδή από το άθροισμα της συνολικής ισχύς όλων των αντικειμένων, με τα οποία έχουμε εξοπλίσει τον χαρακτήρα μας, ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει ενάντια στους εχθρούς. Το rating μπορεί να ρυθμιστεί είτε στον πιο μικρό, είτε στον πιο μεγάλο βαθμό, ώστε να προσφέρει στους αντιπάλους μας ένα πλεονέκτημα ή μειονέκτημα στα stats τους. Ακόμα και αν είμαστε πιο δυνατοί από τους εχθρούς μας όμως, πρέπει να έχουμε τα μάτια μας δεκατέσσερα, καθώς κάθε αποστολή μάς δίνει τρεις ευκαιρίες για να την ολοκληρώσουμε.

Στον πυρήνα του, το Warhammer 40,000: Inquisitor έχει αρκετά γνωρίσματα που έχουμε συνηθίσει στα υπόλοιπα action RPG, όμως παρόλα αυτά, καταφέρνει να διαφοροποιήσει τον εαυτό του από άλλους τίτλους του είδους και αυτό γιατί εδώ δεν έχουμε τις ίδιες χαοτικές και ασταμάτητες μάχες, που εξαπολύουμε συνεχώς spells, αλλά μια πιο tactical shooter προσέγγιση που είναι άμεσα εμφανής από τη δυνατότητα χρήσης των range όπλων μας, καθώς και από τις κινήσεις του χαρακτήρα. Με μερικές αλλαγές στον τρόπο κίνησης και με τη χρήση των dodge του assassin, το παιχνίδι μπορεί να χαρακτηριστεί και ως ένα top down shooter.

Όσον αφορά τα “spells”, τα μοναδικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε είναι οι ειδικές επιθέσεις που μας προσφέρουν τα όπλα και η πανοπλία του χαρακτήρα, ενώ κατά τη διάρκεια της μάχης έχουμε τη δυνατότητα να κρυφτούμε πίσω από πιθανά σημεία κάλυψης, ώστε να αποφύγουμε ή έστω να μειώσουμε τα πυρά που δεχόμαστε από τους αντίπαλους μας. Έχοντας πάρει μια γεύση τόσο από το close, όσο και από το ranged combat, μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως η μάχη εξ αποστάσεως ήταν η καλύτερη λύση, ειδικά όταν ερχόμασταν αντιμέτωποι με πολύ δυνατότερους εχθρούς. Παράλληλα, η κάμερα συνέβαλε αφάνταστα στο να γίνει το Inquisitor πολύ πιο φιλικό στο κομμάτι του gameplay, καθώς μπορεί και περιστρέφεται γύρω από τη περιοχή που βρισκόμαστε, προσφέροντας μια καλύτερη εικόνα του πεδίου. Αυτό μας επιτρέπει να εντοπίσουμε εχθρούς σε δύσκολα σημεία ή κουτιά για looting.

Το looting κομμάτι του παιχνιδιού γίνεται με δύο τρόπους: από chests ή από πολύ δυνατότερους εχθρούς. Και τα δύο μας προσφέρουν διάφορα όπλα ή υλικά για να τα κάνουμε craft, ενώ παράλληλα κάθε mission μας ανταμείβει για την προσπάθεια μας. Τα όπλα που έχουμε στη διάθεσή μας είναι σχετικά λίγα και χωρίζονται σε melee, range (ενισχύονται και με weapon signum) και στα equipments του χαρακτήρα μας. Ο εξοπλισμός (gear) του πολεμιστή μας δεν ακολουθεί την ιδέα του συνδυασμού διαφορετικών πανοπλιών, αλλά αυτή της ενιαίας. Το σύνολο έρχονται να ολοκληρώσουν επιπλέον κομμάτια οπλισμού όπως τα grenade, seal purity, inoculator, main implant, eye implant και neural implant. Κάθε ένα από αυτά συμβάλει στο power rating, αλλά μας χαρίζει και επιπλέον stats, ανάλογα με το playstyle μας.

Τα αντικείμενα μπορούμε φυσικά να τα αποκτήσουμε και από το store του παιχνιδιού και να τα κάνουμε craft, με αντάλλαγμα in-game currency και fate. Βεβαία, πέρα από τον εξοπλισμό, ο χαρακτήρας λαμβάνει επιπλέον stats και μέσω του leveling system και των skill. To leveling system του παιχνιδιού, αφορά μια σειρά από trainings, τα οποία ξεκλειδώνονται μέσω των heroic deeds (challenges). Κάθε φορά που ολοκληρώνουμε κάποιο challenge, αυτό μας προσφέρει points για να επενδύσουμε στο training που μας ενδιαφέρει. Το ίδιο ισχύει και για τα attributes που με τη σειρά τους επίσης μας προσφέρουν επιπλέον stats. Φυσικά, αν θέλουμε να κάνουμε έναν συνδυασμό από δύο διαφορετικά και παραπάνω playstyles, τα perks είναι εδώ για εμάς.

Όπως είναι φυσικό, το alpha build του τίτλου έχει αρκετά μελανά σημεία που η NeoCore Games εργάζεται για να διορθώσει, πριν την ολοκληρωμένη και επίσημη κυκλοφορία του. Το θετικό της υπόθεσης είναι πως η εταιρεία λαμβάνει στα σοβαρά το feedback που δέχεται και πραγματοποιεί τακτικά updates με νέες διορθώσεις για το παιχνίδι, ενώ μάλιστα έχει αποθαρρύνει τους χρήστες από το να αγοράσουν το τίτλο από τώρα, καθώς στη περίπτωση που αναζητούν μια 100% ολοκληρωμένη εμπειρία και ειδικά με την τιμή πώλησης του να αγγίζει τα 49,99€ για early access παιχνίδι, οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές.

Το Warhammer 40,000: Inquisitor δοκιμάστηκε σε διαφορετικά graphic settings, για να εντοπιστούν πιθανές διαφορές ανάμεσα τους. Σε όλα τα settings το περιβάλλον του παιχνιδιού φαίνεται αρκετά δουλεμένο, ακόμα και στις λεπτομέρειες. Κάθε πίστα είναι randomly generated και προσφέρει μια ποικιλία συνδυασμών στον χώρο (αν και σε μικρό βαθμό), σπάζοντας έτσι τη μονοτονία και αποφεύγοντας την αίσθηση της επανάληψης. Το μοναδικό παράπονο σχετικά με τη σχεδίαση του περιβάλλοντος, αφορά το γεγονός πως όταν ο παίκτης γυρίζει τη κάμερα για να μπορεί να δει καλύτερα τη πίστα, αν και αφαιρούνται κομμάτια από την περιοχή για καλύτερη οπτική, υπάρχουν φορές που δεν γίνεται σωστά και καταλήγει να βλέπει το εσωτερικό κομμάτι των assets.

Σε επίπεδα performance, το Warhammer 40,000: Inquisitor δοκιμάστηκε στον μεγαλύτερο βαθμό σε custom settings (very high επιλογές και επιπλέον παραμέτρους) παρέχοντας τις κατάλληλες λεπτομέρειες στο περιβάλλον και αγγίζοντας τα 55 frames per second (χωρίς V-Sync). Δυστυχώς η εμπειρία αλλοιωνόταν συνεχώς από τυχαία glitches, bugs και frame drops, που παρατηρήθηκαν κυρίως σε assets που δεν εμφανιζόντουσαν σωστά ή και στη "ροή" κατά την καταστροφή τους.

Κατά τη διάρκεια μιας αποστολής μπορεί να χρειαστεί να ισοπεδώσουμε κάποια κτίσματα, ώστε να καταστρέψουμε τους αντιπάλους μας. Τη στιγμή που πέφτουν τα θραύσματα και τα κομμένα μέλη των αντιπάλων μας στο έδαφος, τα frames μειώνονται, με αποτέλεσμα τα αντικείμενα να πέφτουν με αργό ρυθμό. Ο τεχνικός τομέας του Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr μας λέει μια εντελώς διαφορετική ιστορία από το gameplay που μας διασκέδασε. O τίτλος της NeoCore Games υπήρξε για ένα μεγάλο διάστημα στα χέρια μας και δοκιμάστηκε σε πολλές διαφορετικές εκδόσεις (ανάλογα με τα διαθέσιμα patches) με τα προβλήματα του να επιμένουν και να μας αφήνουν μια έντονη πίκρα.

Το Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr είναι ένα action RPG παιχνίδι που απευθύνεται στους λάτρεις του είδους, αλλά ακόμα περισσότερο στο κοινό του Warhammer που θέλει μια fan service εμπειρία τύπου ARPG. Η NeoCore Games γνωρίζοντας την μοναδικότητα του franchise δεν προσφέρει κάτι generic και διαφοροποιεί το παιχνίδι, εμπλουτίζοντας το με τη “βρομιά” για την οποία το Warhammer 40k είναι φημισμένο. Ωστόσο, σε αυτό το σημείο οφείλω να συμφωνήσω με την τακτική της εταιρείας και να πω πως αν ψάχνετε μια άκρως ολοκληρωμένη εμπειρία μην επενδύσετε ακόμα πάνω του, τουλάχιστον μέχρι το επίσημο release του. Το πόνημα της NeoCore Games, αν και playable, θέλει ακόμα τον χρόνο του για να ωριμάσει και προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στην εταιρεία, μιας και είμαι μεγάλος fan του Incredible Adventures of Van Helsing και αγαπώ το Warhammer, οπότε έχω έναν λόγο για να ελπίζω και λαμβάνοντας υπόψη τη συνεχή υποστήριξη που λαμβάνει, ο δρόμος είναι ανοιχτός για μια ακόμα δυνατή κυκλοφορία.

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την εκδότρια εταιρεία για τις ανάγκες του Preview.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Developer

NeoCore Games

Publisher

Bigben Interactive

Διανομή

IGE S.A.

Πλατφόρμες

PC / PS4 / Xbox One

Tested on

PC

Κυκλοφορία

31 Αυγούστου 2017 (PC - Early Access)
5 Ιουνίου 2018 (Final Version - PC / PS4 / Xbox One)

Είδος

Action RPG

PEGI

18

What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1