WRC 7: The Official Game

by Άρης Φουρναράκης on 29 Οκτωβρίου 2017
Διαβάστε το Review
WRC 6: FIA World Rally Championship

Το WRC λίγο πολύ το γνωρίζετε όλοι, είτε σαν έννοια είτε σαν διοργάνωση. Για όσους όμως δεν το γνωρίζουν, πρόκειται για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και διοργανώνεται από την FIA, την παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου. Το φετινό πρωτάθλημα αποτελείται από 13 αγώνες που γίνονται σε διάφορα μέρη του κόσμου και ο κάθε αγώνας διαρκεί τρεις μέρες.

Όσον αφορά στη μεταφορά του στον κόσμο των video games, εμφανίστηκε για πρώτη φορά το μακρινό 2001 με το όνομα World Rally Championship από την Evolution Studios. Μετά από συνολικά 5 τίτλους, η Evolution Studios παρέδωσε τη σειρά στην Milestone, η οποία ουσιαστικά την ξεκίνησε από την αρχή, αφού το 2010 κυκλοφόρησε το WRC: FiA World Rally Championship με την μορφή που το γνωρίζουμε σήμερα.

Πλέον από το 2015 και μετά, η σειρά έχει περάσει στα χεριά της Kylotonn, αφού όσο βρισκόταν υπό την αιγίδα της Milestone δεν γνώρισε και τις καλύτερες μέρες της, καθώς σχεδόν όλες οι εκδόσεις ήταν χαμηλής σχετικά ποιότητας. Η Kylotonn ανέλαβε την μετάβαση της σειράς στις κονσόλες 8ης γενιάς, αποσκοπώντας και στην αναγέννηση της. Μετά από ένα πολύ μέτριο WRC 5 και ένα υποφερτό WRC 6 είμαστε έτοιμοι να δούμε αν η τρίτη προσπάθεια της θα είναι και η φαρμακερή.

GAMEPLAY

Έχοντας αποκτήσει πλέον την κατάλληλη εμπειρία, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι στο WRC 7 η Kylotonn έχει κάνει πολύ καλή δουλειά τόσο στα αυτοκίνητα όσο και στις διαδρομές. Από την μια τα αυτοκίνητα εφόσον είναι “official licensed” δεν μπορούσαν να υπολείπονται ποιότητας. Φέτος έχουν αλλάξει οι κανονισμοί και τα αυτοκίνητα ανέβηκαν από τους 300 ίππους στους 380 στη μεγάλη κατηγορία, οπότε έχουμε μεγαλύτερες ταχύτητες και πιο «τουμπανιασμένα» αμάξια.

Η συμπεριφορά τους στον δρόμο είναι άρτια, ενώ ακόμα και ο πιο αρχάριος χρήστης θα μπορέσει να καταλάβει την διάφορα μεταξύ των ίππων που έχουν κάποια από τα αυτοκίνητα. Αναλόγως της διαδρομής (χώμα, άσφαλτος ή χιόνι), συμπεριφέρονται και με τον αντίστοιχο τρόπο. Σε κάποιες είναι πιο “βαριά” σε άλλες πιο γρηγορά ή γλιστράνε πιο πολύ κ.ο.κ.

Από την άλλη ο αριθμός των αυτοκίνητων είναι πολύ περιορισμένος αφού είναι μόλις 13, ενώ και κάποια από αυτά είναι τα ίδια αλλά με κάποιες παραλλαγές. Για παράδειγμα το Ford Fiesta υπάρχει τρεις φορές, με περισσοτέρους ή λιγότερους ίππους αναλόγως κατηγορίας. Τέλος υπάρχουν και τα Bonus Cars, τα οποία είναι τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιήθηκαν στο πρωτάθλημα της περυσινής σεζόν αν και είναι μόλις τέσσερα. Καταλαβαίνουμε ότι έχουν χρησιμοποιηθεί τα official αυτοκίνητα που υπάρχουν και στο πρωτάθλημα, αλλά θα μπορούσαν να έχουν προστεθεί ιστορικά αυτοκίνητα, διαδρομές και οδηγοί, όπως υπήρχαν σε κάποιες παλαιότερες εκδόσεις.

Μια από τις κυριότερες αλλαγές σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια είναι οι διαδρομές και ο τρόπος που αυτές έχουν αποδοθεί. Απλώνονται μέσα από 13 χώρες και δεν είναι τόσο άδειες ή αδιάφορες όπως τα προηγούμενα χρόνια. Το επίπεδο λεπτομέρειας τους είναι αρκετά υψηλό, ενώ πλέον τα αυτοκίνητα μπορούν να βρεθούν για μερικά μέτρα εκτός διαδρομής, κάτι που τις καθιστά και πιο ρεαλιστικές. Οι περισσότερες διαδρομές είναι αρκετά στενές και είναι έτοιμες να δοκιμάσουν τις ικανότητες σας σε κάθε στροφή. Πλέον ο τίτλος έχει κάνει στροφή προς  το simulation κομμάτι, οπότε και το επίπεδο δυσκολίας έχει ανέβει αισθητά, οπότε ακόμα και βετεράνοι ίσως τα βρούν σκούρα στην αρχή.

Στον δρόμο όμως δεν είστε μονοί σας με το αυτοκίνητο. Όπως σε κάθε Rally Game σημαντικό ρολό παίζει ο συνοδηγός, ο οποίος σας προειδοποιεί για τις αλλαγές τις διαδρομής, όπως στροφές, λακκούβες, νερά κλπ. Στο WRC 7 ο συνοδηγός δεν είναι καλός. Πολλές φορές καθυστερεί, ενώ άλλες σας προειδοποιεί πολύ νωρίς, με αποτέλεσμα όταν φτάσετε στο εμπόδιο αυτός να έχει «πάει» 2-3 εμπόδια παρακάτω. Εμείς τον βάλαμε στο “mute” γιατί πιο πολύ μας μπέρδευε απ’ ότι μας βοηθούσε.

Τέλος το damage system του παιχνιδιού είναι ιδιαίτερα φιλικό προς τον χρήστη. Μπορεί να χρειαστεί να τρακάρετε 3 φορές με κάποιο δέντρο μέχρι να παρουσιαστεί πρόβλημα ή να χρειαστεί να χάσετε και τα 4 ελαστικά για να σταματήσει το αμάξι. Ενώ το μοντέλο ζημιάς είναι ιδιαίτερα ρεαλιστικό, αυτές δεν έχουν άμεσο αντίκτυπο στο αυτοκίνητο, τουλάχιστον όχι αμέσως.

MODES

Από modes το WRC είναι αρκετά φτωχό. Έχουμε το κλασσικό Career Mode που είναι και το βασικό κομμάτι του τίτλου. Σε αυτό ξεκινάτε σαν ένας νέος οδηγός στην WRC Junior κατηγορία και αφού διαλέξετε ομάδα, πέφτετε στα δύσκολα. Στο χέρι σας είναι να εντυπωσιάσετε με τις επιδόσεις σας και να ανέβετε στην WRC 2 και μετά στην WRC κατηγορία, όπου τα αμάξια είναι πιο πολλά κυβικά και έχουν πιο πολλούς ίππους.

Όσον αφορά στο Career Mode, το βρήκαμε λίγο φτωχό από άποψη περιεχομένου, αφού πέρα από τους αγώνες και ένα υποτυπώδες repair, δεν έχετε να κάνετε κάτι άλλο. Άλλα ιδιαίτερα modes δεν υπάρχουν εκτός από τα challenges, όπου θα τρέχετε σε διάφορες πίστες κάθε εβδομάδα και θα προσπαθείτε να πετύχετε καλύτερο χρόνο από άλλους online παίκτες.

Όσον αφορά στο multiplayer του τίτλου, είναι πρακτικά νεκρό. Στις περίπου 20 προσπάθειες που κάναμε για να συνδεθούμε σε κάποιο παιχνίδι με όλες τις επιλογές στο random, παίρναμε συνέχεια την ίδια απάντηση. «No game found». Tα προσχήματα σώζει η ύπαρξη split-screen όπου μπορείτε να παίξετε με ένα φίλο σας δίπλα δίπλα. Η οθόνη χωρίζεται κάθετα στην μέση και μετά ξεκινάει ο αγώνας.
Απόλυτα διασκεδαστικό, αν και θα χρειαστείτε είτε δεύτερο μοχλό είτε τιμονιέρα, καθώς με το πληκτρολόγιο το WRC 7 είναι unplayable.

TΕΧΝΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

Στον τεχνικό τομέα, η Kylotonn έχει κάνει πολύ καλή δουλειά αφού τα αυτοκίνητα είναι λεπτομερέστατα, ενώ και τα εφέ της βροχής και της λάσπης που κολλάει πάνω τους είναι υψηλού επιπέδου. Από την άλλη, το εσωτερικό τους το βρήκαμε κάπως φτωχό, ενώ κάποια textures είναι χαμηλής ποιότητας. Οι πίστες είναι αρκετά λεπτομερείς και τα εφέ του καιρού (βροχή, ομίχλη) πολύ καλά, όμως η βλάστηση δυστυχώς πολλές φορές θυμίζει παιχνίδι 5-ετίας. Στην έκδοση του PC που δοκιμάσαμε το παιχνίδι παρουσίασε μερικά frame drops κυρίως στο split-screen mode αλλά και όταν υπήρχε υπερβολικός καπνός στην οθόνη. Όσον αφορά στον ηχητικό τομέα, το παιχνίδι τα καταφέρνει περίφημα αφού και οι μηχανές και τα μουγκρητά από τις εξατμίσεις είναι ρεαλιστικότατα.

To παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την IGE S.A. για τις ανάγκες του Review.

Σχόλια
Λεπτομέρειες
Τίτλος

WRC 7: The Official Game

Συντάκτης
29 Οκτωβρίου 2017
Developer

Kylotonn

Publisher

Bigben Interactive

Διανομή

IGE S.A.

Πλατφόρμες

PC / PS4 / XB1

Tested on

PC

Κυκλοφορία

15 Σεπτεμβρίου 2017

Είδος

Racing

PEGI

3

Θετικά

- Όμορφος τεχνικός τομέας με licensed αυτοκίνητα
- Οι διαδρομές
- Στροφή προς το simulation και υψηλή δυσκολία
- Υποστήριξη Split-Screen
- Ρεαλιστικότατη συμπεριφορά των αυτοκινήτων

Αρνητικά

- Νεκρό Multiplayer
- Φτωχό εσωτερικό στα αυτοκίνητα και ορισμένα textures χαμηλής ποιότητας
- Λίγα Modes και αυτοκίνητα
- Frame-drops
- Ενοχλητικός Συνοδηγός
- Βαρετό Career Mode

Βαθμολογία
Βαθμόλογία συντάκτη
Βαθμολογία χρηστών
Rate Here
Βαθμολογία
7.0
8.3
Συνοψίζοντας

Μετά από δυο μέτριες προσπάθειες, η Kylotonn καταφέρνει να μας παρουσιάσει το καλύτερο WRC των τελευταίων τριών χρόνων τουλάχιστον, τόσο από άποψη gameplay όσο και τεχνικού τομέα. Ο μικρός αριθμός αυτοκίνητων και modes, αλλά και το προβληματικό έως ανύπαρκτο multiplayer επηρεάζουν σημαντικά το replayability του τίτλου, καθώς τα 40€ που ζητάει κρίνονται υπερβολικά γι’ αυτά που προσφέρει.

Από την άλλη είναι μια πολύ καλή πρόταση που απευθύνεται κυρίως στους «ραλάκιδες» και είμαστε σίγουροι ότι θα τους ικανοποιήσει. Μπορεί να βελτιώθηκε αισθητά σε σχέση με τους προκατόχους του, αλλά το WRC 7 απέχει αρκετά από το να γίνει DiRT Rally.

7.0
Βαθμός
8.3
Βαθμός
You have rated this
What's your reaction?
LOL
0%
Cheers
0%
Τιιιιι ;
0%
Μπαααα
0%
Sad
0%
Rage
0%
/* ]]> */
http://bs.serving-sys.com/serving/adServer.bs?cn=display&c=19&mc=imp&pli=22935073&PluID=0&ord=[timestamp]&rtu=-1